VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: danthe88 Januar 22, 2020, 02:53:10 posle podne
-
Pozdrav ljudi, imam Lupa,2001.god, 1.4 16V 55kW (najgori motor ikada proizveden,ali sta je,tu je)...
Nedavno sam primetio da mi je nivo ulja u motoru preko maksimuma (kontrolisao sam ga nekih 100km posle zamene,cisto da vidim da ne fali). Obzirom da pre toga nije bilo problema,zamenio sam ga opet (nisam bio siguran da majstor nije nasuo previse).
Medjutim, pre 3 dana, nekih 50ak km posle ponovne zamene, video sam da je nivo opet dosta preko maksimuma,a ovaj put sam siguran da je nakon zamene bio na optimumu. Antifriza ne fali, a iz ulja se oseca miris benzina.
Da li neko ima predstavu sta moze biti problem,jer ako ovako nastavi,trosicu vise na zamene ulja nego na sipanje goriva :(
Hvala unapred...
-
Zaglavio injektor benzina.
-
Hvala na odgovoru,da li eventualno postoji neki prost nacin da se zna koji je problematican,obzirom da ne verujem da neko ovde ima uredjaj za ispitivanje?
-
Ako motor radi cudno, nemirno i trosi vise nego prije to je to.
Najlakse ih je povaditi i odnijeti negdje u servis na testiranje.
-
Ne mora biti samo dizne da su problem moguce da je propala membrana na regulatoru pritiska benzina i vuce benzin na vakum crevo.Ako podize nivo ulja kad auto stoji onda jesu dizne neka pusta i gorivo dospeva u karter.
-
Hvala Vam na odgovorima :)
Motor ne radi nista cudnije nego sto radi inace (cuju se hidropodizaci,ali to je tako od kako sam ga kupio)
Videcu onda da pogledam i to vakum crevo,posto dizne ovde nemam gde da ispitam :(
-
skidao sam vakum crevo sa regulatora sad dok auto radi,ne izbacuje nista na njega... boodala
-
Onda ti verovatno ostaju samo dizne da ih proveris u nekom servisu ciscenje ultrazvucno pa da se vidi u kakvom su stanju posle ciscenja.
-
Ne mora biti samo dizne da su problem moguce da je propala membrana na regulatoru pritiska benzina i vuce benzin na vakum crevo.Ako podize nivo ulja kad auto stoji onda jesu dizne neka pusta i gorivo dospeva u karter.
lollol :+
-
Onda ti verovatno ostaju samo dizne da ih proveris u nekom servisu ciscenje ultrazvucno pa da se vidi u kakvom su stanju posle ciscenja.
OK,hvala,dizne su ciscene ultrazvucno pre nekih 10.000km (preventivno),tada su sve imale istu vrednost nakon ciscenja (mada ni taj majstor nije mogao nista da testira osim da li ravnomerno rade,tj da li izbacuju istu kolicinu goriva)
-
Teraj kod PaulaGT on inace sve najbolje ovde zna.
Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
-
Canibale, ni meni nije jasno ovo za regulator pritiska sta si mislio, vakuum iz njega ide u usis i ne znam kako bi se benzin pomesao sa uljem preko njega?
-
Ako je rail pod pritiskom i regulator ne valja zar nije moguce da preko vakum creva dospe benzin u usisnu i kroz ventile prodre u cilindar i pored karika dospe u karter.Naravno ovo je samo predpostavka niti sam majstor ali imam volju da pomognem.Koliko je u opste komplikovano izvaditi sve 4 dizne iz usisne dati par pita kontakt da pumpa nabije pritisak i pratiti da li neka dizna pusta.
Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
-
Da li moze tako da se testira,ako moze,super,jer nema sanse da igde u blizini mogu da nadjem neki servis da moze da testira...
-
Teraj kod PaulaGT on inace sve najbolje ovde zna.
Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
Ti svoj auto ne mozes da popravis dvije godine, a tupis penis nekome i savjete djelis.
Na vakum crijevo majstore nikako ne moze da puni karter da je mlaz ko' da pisas. Nekada na mehanickim pumpama benzina tipa golf 1 i 2, stojadin, lada se desavalo kada probije membrana da spusti benzin u ulje
-
ne bih da se mesam u neki ocigledno sukob od ranije,niti me zanima o cemu se radi,ali on je makar pokusao da pomogne,a ti nisi... :9
-
Ako je rail pod pritiskom i regulator ne valja zar nije moguce da preko vakum creva dospe benzin u usisnu i kroz ventile prodre u cilindar i pored karika dospe u karter.Naravno ovo je samo predpostavka niti sam majstor ali imam volju da pomognem.Koliko je u opste komplikovano izvaditi sve 4 dizne iz usisne dati par pita kontakt da pumpa nabije pritisak i pratiti da li neka dizna pusta.
Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
Skidan rail, na kontakt ni jedna ne pusta, mada sam primetio da su po vadjenju 2 bile vlazne a 2 suve,sto mi opet nista ne govori... :63
-
Kako si ispitao?najbolja varijanta je na svaku diznu podbaciti flasicu npr onu od kole malu plasticnu i ostaviti tako par sati.Verovatno ne cure toliko da se odmah vidi ali kroz odredjeno vreme naprave problem koji imas.
-
ne bih da se mesam u neki ocigledno sukob od ranije,niti me zanima o cemu se radi,ali on je makar pokusao da pomogne,a ti nisi... :9
A da odes kod majstora, a ne kod komsije Jove u dvoriste ne bi naljevao benzin u karter.
Canibal kako da ostavi diznu u bocu i da vidi pusta li? Ako ne baca pumpa gorivo nema sta ni da kapa.
Motoru sa direktnim ubrizgavanjem koji je ispravan kad naljevaju dizne previse goriva onda brlja i ne radi kako treba. Ako motor radi kako treba a naljeva gorivo u ulje treba traziti problem u klipovima, karikama i glavi motora. Moze zbog zacepljenog oduska da pravi sranje.
-
Zar nema pritiska u railu i posle gasenja motora?
-
Nakon maximalno 30 sekundi pritisak popusti zato i pali pumpu na otvaranje vrata prvi put
-
Tacno popusti ali ne padne na nulu nego popusti na 2 bara i tu drzi.
-
ne bih da se mesam u neki ocigledno sukob od ranije,niti me zanima o cemu se radi,ali on je makar pokusao da pomogne,a ti nisi... :9
A da odes kod majstora, a ne kod komsije Jove u dvoriste ne bi naljevao benzin u karter.
Canibal kako da ostavi diznu u bocu i da vidi pusta li? Ako ne baca pumpa gorivo nema sta ni da kapa.
Motoru sa direktnim ubrizgavanjem koji je ispravan kad naljevaju dizne previse goriva onda brlja i ne radi kako treba. Ako motor radi kako treba a naljeva gorivo u ulje treba traziti problem u klipovima, karikama i glavi motora. Moze zbog zacepljenog oduska da pravi sranje.
Da imam boljeg majstora od ovog kod kog vozim auto,verovatno ne bih trazio pomoc na forumu,ali covek jednostavno nema ideja,jer auto radi normalno (osim sto se cuju hidropodizaci,ali tako je od pocetka, "samo" sto se pojavljuje taj benzin lost006
u svakom slucaju,hvala na odgovorima,pokusacu jos jednom sa majstorom da vidim sta moze biti,ako ne resim u narednih par dana,ide Lupo na otpad definitivno,kostao me je vec previse vremena i zivaca :(