VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: knalek Novembar 19, 2019, 08:41:21 posle podne
-
Kupio sam drugu boš pumpu, pa ću ovih dana videti da je zamenim. Po priči bošiste probelm toplog starta može da bude do nje, tj. do rotora , a i malo mi kaš gazi navlači ga pumpa ka spolja, a i malo mi pravi osmicu što se održava i prenosi na sve remenice, pa i na remenicu radilice. Pa da je opet ne bi menjao, rešio sam da promenim pumpu. Pre neki dan sam promenio pumpu za vodu. Ne traju mi ni po 10-15 kkm, raspadne se lager zbog vibracija. Inače, pumpa tako navlači kaiš od samog starta kad je servis Dmitrović u Zemunu radio servis, i navodno mi baš zbog toga promenio bixne kao da ne bi navlačio kaiš ka spolja, a upravo se to dešava. Mogao sam ovu da odnesem na remont ali sam se odlučio da kupim drugu i da je sam zamenim, a od moje stare imam delova ako treba.
Verovatno ću odneti u servis Moravčević kod plavog mosta na Medaku da je stave na probu, sem ako nisu preskupi pa da ugradjujem odmah bez probe. Skinuta je sa stranca koji je dovožen i radio do pre neki dan, palio odlično i hladan i vruć.
Ima li neko neki savet za ugradnju, na šta treba da obratim pažnju? Ajde ovaj mehanički deo znam, skidanje, montaža druge, zupčenje itd.... Elektronski deo, štelovanje količine goriva ako bude trebalo i to znam ili zamena senzora temperature goriva ako bude trebalo i to znam....
Ono što ja mogu da sam zamenim ako bude trebalo je elektro-magnetski prekidač za gašenje, na slici pod brojem 8, i magnetni ventil, na slici pod brojem 30.
Kako bi moglo da mi se manifestuje ako je neispravan taj elektro-magnetski prekidač za gašenje ili taj magnetni ventil?! To na mojoj pumpi sve funkcioniše, ali ne bih ništa menjao za sada. Zašto bih ako na ovoj sve radi....
Hvala svima na odgovorima! E da, evo slike:
(https://i.postimg.cc/grWB0dwx/Pumpa.jpg) (https://postimg.cc/grWB0dwx)
-
Nista Knale ne diraj ako je dobro radila. Promjeni, tajming nasteluj i gas
-
Pa hoću, kaže da je dobro palio i kad je došao vruć i kad mu je stajao po 7 dana... Al' dal' mu je verovati... Aj možda i jeste tako, al' kako da budem siguran? Vidim na remenici da je kaiš lepo gazio po sredini... Koliko li košta ta provera na probnom stolu da budem siguran? Jel' to nešto papreno ili podnošljivo?
-
Bilo bi pametno da je odneses kod boshiste da je proveri. Ne verujem da je velika cena.
-
Ma jok bre pa ja sam kod bosiste platio oko 35e kompletan remont i 3000 rsd montazu i demontazu jer sam dosao autom.... E sad to je u okolini Leskovca ne znam kakve su kod tebe cene ali ne bi trebalo da bude skuplje mnogo.
Послато са MI 6X уз помоћ Тапатока
-
Videćemo sutra. Skuplje je to ovde u Beogradu.
-
Ja sam kod Plavog Mosta radio repariranje dizni jednostepenih za golf 2. Standardna je bila cena ali su se kod mene više pomučili jer sam odneo uloške koji su stajali i zapekli pa sam dobio besplatno razrađivanje. Sigurno nekih pola sata ultrazvučne kade i kuckanje lagano da popusti. Ja bi ih zveknuo jednom na prvu bi igla izletela.
Pitaj ti njih da ti pogledaju dizne, samo nek se provere pritisci i sprej to ne bi trebalo da bude skupo.
-
E rođaci, Beograd je to.... Moravčević ne stavlja na probni sto dok je ne predihtuje, a to sve košta 80 EUR, a kod Turbo Dizel Servisa Panić proba košta 4500 dinara...
Kupljen rezervni set dihtunga ako zatreba, a proba će biti kod mene na autu yupi3ti
-
Kod Žeravice isto ne može testiranje bez kompletnog remonta, zadnji put kada sam se raspitivao cena za mehaničku pumpu sa TD je bila nešto preko 100€.
-
Skoro uradio na golfu 4 alh, remont pumpe kompletan 100e. Moravcevicu sam skini dizne i odnesi dizne da ih proveri i to cee uraditi besplatno
-
Pumpa zamenjena, stavljen i novi kaiš, lepo uzupčen, al' neće da upali. Trenutno se aku puni. Baca gorivo na dizne, samo ne znam, jer tu treba mnogo da se vergla, ipak je pumpa bila prazna. Pumpu sam gurnuo do kraja za napredno paljenje, ne znam da li da je vratim malo? Na dijagnostici nema greške.
-
Kratko se punio aku, pa sam probao ponovo. Drugar je verglao, ja sam ispuštao vazduh. Dovodno crevo je puno vazduha. Dok vergla pumpa vuče, ali na diznama nešto sitno ima goriva. Ništa nismo uradili. Stavio sam aku da se puni celu noć. Ne znam da li da sutra skinem dovod i rupu gde ide dovod naspem nafte, ili pomoću nekog levka ili pomoću šprica, hoće li to pomoći da ne mučim aku i anlaser? Iz pumpe je skroz bila iscurela nafta ... :angry:
Znao sam ja da će tu biti sexa sa vazduhom....
-
Šlep?
-
Šta šlep?
-
Jel mozes flasu sa naftom nekako spojiti sa crevom direkt na dovod, plasticnu naravno pa je stisnes i napunis sistem
Послато са SM-J530F уз помоћ Тапатока
-
Mogu, ali isto dobijam kad naspem nafte u dovodnu rupu na pumpi.. I neće mi se napuniti siste m ceo nego pumpa, pa bi trebalo da joj bude lakše da baci gorivo na dizne.. Naravno opet će biti odrvtanja gore na diznama, dok se vergla da izbaci vazduh, samo bi trebalo da bude lakše..
Edit: jedino da kupim onu pumpicu pa da sa njom navučem naftu u pumpu, da je napunim, pa da onda vratim fabrički dovod, pa onda ispuštanje vazduha.. Možda to i tako treba, a niko mi nije rekao, a ja nisam ni pitao... Mislio sam da je to isto kao kad samo skidaš cevi ili filter...
-
Tajming nije dobar
-
Pa valjda treba prvo da mehanički navuče gorivo do dizni, da mi crevo i sistem bude bez vazduha, nezavisno gde je pumpa, pa da je onda pomeram?! A i ovako sam je gurnuo u napred da ima napredno paljenje... Pumpa je tamo otprilike gde je bila i stara, jedino ako se unutra drugačije šteluju, pa ovu moram da vratim unazad.. Ne znam možda grešim, u svakom slučaju vratiću je na sredinu pa ću probati. Moja kad je bila na sredini i isto uzupčen kao sada, nije ni hteo da čuje da upali. Pali tek kad je gurneš skoro do pred kraj. Možda unutra može glava da se šteluje, pa od toga kako je naštelndvana zavisi i gde će biti pumpa. Ovaj jedan majstor mi pričao odavno da kad je unutra naštelovano dobro, da mora da upali kad je pumpa na sredini.. A za ovu moju pričao da ne valja to što mora da se gurne napred do kraja... Koliko sam vidjao, slike na netu, na trojkama tdi kod svih je skoro do pred kraj, ne vidoh kod nikog da je na sredini.. Tako da mislim da on malo lupa.. A možda i ne, videćemo.
-
Šta šlep?
Paljenje na vuču ili start sprej?
-
Nije TAM-ic da ga pali na start sprej i gurku
-
Ma popio je vazduh, samo sam ja mislio da je to isto kao kad menjaš filter, al' nije. Crevo dovodno skroz prazno, pumpa vuče, al vazduh... blow blow.... Mora da je filter prazan.... Sad kad vratim film pri prvom veglanju bacio je malo nafte na prvu diznu, verovatno dok je bilo u filteru, pa je onda filter ostao prazan i eto. To mi je jedino logično objašnjenje ako sutra vidim da u filteru nema nafte.
Sutra mu spremam flašu od 2l sa naftom i providno crevo, napuniću i filter pa ćemo da vidimo.
Tek kad dobijem da dovodno providno crevo ima nafte tek onda mogu da krivim pumpu ako neće da upali i da gađam tajming.
Jedino što sam danas primetio, pošto sam kačio džekove na staru pumpu i gledao u dijagnostiku, na istoj temperaturi spoljnoj, senzor temperature goriva na staroj pumpi pokazuje 10,6 C, a na novoj 12,6 C. Inače, temperatura usisne grane 11, a rashladne tečnosti recimo 9,8... Postoji razlika od ta 2 stepena... Mislim da to nije strašno..
-
Uhvati grip kljestima povrat goriva da ne gura nazad i treca dizna je glavna za ozraku. Sve zavrni samo nju ostavi malo popustenu
-
Gde je najbolje da stisnem povrat?
-
Dopunio filter, bio poluprazan. Počeo da baca naftu na dve dizne. Za druge dve, morao sam 2-3 puta da dopunjavam filter da bude dupke pun. Motor počeo na deliće sekunde da se javlja. Aku se ponovo ispraznio. Stavljen na punjenje, sutra nastavak. Jbt, lakše mi zameniti pumpu nego ispustiti vazduh iz sistema. Tri dana ispuštam vazduh.
-
stisnes ga iza filtera na gumenom crijevu
-
Otkači žicu sa glave pumpe da ne baca gorivo na dizne dok ne odzračiš pumpu, može da pomogne.
-
Upalio sam danas. Juče sam dosta goriva navuk'o pa je danas malo trebalo. Pumpa je prvo mnogo zvečala, pa se posle smirila. Količina goriva je bila na donjoj granici (3), ja sam to malo povećao (4,2) tako je otprilike bilo na mojoj staroj.
Tajming je stavljen u gornju zonu. Sa ovom pumpom i njenom remenicom bolje gazi kaiš, ravnomernije. I dalje gazi spoljnom ivicom remenice, ali stalno gazi tu. Sa starom pumpom je šetao od skoro sredine remenice pa do ivice remenice. Za sada koliko vidim stalno gazi istim putem, pa videćemo.
Što se tiče toplog starta, do pumpe izgleda nije, jer je problem i dalje tu. Doduše, dosta sam sad oslabio anlaser, pa ću videti kad stavim rezervni sveže remontovan, ali po prvim pokazateljim nije to do pumpe. Motor je ipak oslabio.
Hvala svima koji su mi pomogli po ko zna koji put! clap
-
Druze pisali smo vec msm u drugoj temi vezano za tvoj problem toplog starta,ako sumljas na motor zasto jednostavno ne uradis kod nekog majstora test propustljivosti cilindara i onda sam ti to preporucio.Kad utvrdis pravo stanje motora znat ces koje ces korake dalje preduzimati.Ovako se izlazes trosku i opet si na istom a da pri tom nisi osnovno utvrdio stanje.Secam se da si radio test kompresije i da to nisu bile neke lose cifre ali sa ovim testom ces imati skroz uvid u stanje tog motora.
-
Pazi, dal' je potreban ili nepotreban trošak, to je jako diskutabilno. Za nekog vrv nepotreban za mene potreban. Pumpu sam prvenstveno menjao zbog toga šta kaiš loše gazi sa njom, pa tek onda da možda i problem toplog starta nije do nje. Naravno, kad kupuješ polovno, sve je lutrija. Mogao sam moju da remontuje, a remontovao sam je pre 35kkm i šta? Na remont sam otišao ne zbog kako kaiš gazi, nego što je curela. Da bi mi čovek rekao da je jedna opruga pukla da on ne zna kako je taj auto išao palio... Onda mi je rekao da mora da mi zamene bixne, da mi ne bi navlačio kaiš ka spolja... A upravo se to dešavalo, od samog početka posle remonta. Znači remenica pravi malu osmicu i kaiš "šeta" od skoro sredine remenice pa do ivice remenice. Nije to sad bilo nešto strašno, ali nije tako bilo ranije. Auto je kod mene 15 godina. A u pitanju je ozbiljan dizel servis. 20000 km posle tog "remonta" pumpe, izgubio mi je paljenje zbog remenice radilice, koja je skidana na velikom servisu pre 70000. Znači prvih 50000 km se ništa nije dogodilo, a onda posle remonta na 20000 počeo da gubi paljenje... Ne kažem, možda bi se desilo i da nije bilo remonta, ali sad sam hteo da probam sa drugom pumpom.
Možda i nepotreban trošak, ali o guštu da nešto sam uradiš, nešto novo naučiš, znaju oni kojima je to gušt.
A i sa majstorima nešto nemam sreće, opisano u mojoj temi o gubljenju paljenja.
Radilicu sam menjao u februaru, u servisu gde je moj auto vrv bio najstariji. Išao sam par puta, svaki put je unutra bio drugi Audi.... 3.0 TDI i ostalo.... meni je neshvatljivo da ako dođeš kod servisera sa problemom koji ti se ponavlja, da on malo ne pogleda to bolje.... U mom slučaju, ok zamena radilice, servis i sve to, ali pošto sam imao problem sa remenicom da ne uzme da mi kaže da dođem na kontrolu da se vidi kako je kaiš gazio gde se jede, to se vidi posle 1000 km. Nego ja moram sam da gledam i da mozgam i da onda zaključim da ako zbog pumpe pravi osmicu, onda to možda može da se prenosi na remenicu radilice i šta opet isto....
Što se tiče testa propustljivosti, još nije došao na red. Doći će i to na red. Ali, posle ovoga vrv je motor u pitanju...
-
Možda i nepotreban trošak, ali o guštu da nešto sam uradiš, nešto novo naučiš, znaju oni kojima je to gušt.
... :25 ... samo da dodam, gušt nema cenu ...
-
Za hot start kod AFN-a uradi servis alnasera, promeni akumulator i resio si problem.
-
Akumulator je trenutno nov. Imam dva anlasera, pa ih menjam s' vremena na vreme. Činjenica je kad stavim sveže podmazan da tad bolje vergla i bolje pali, sve dok ga ne umori motor. Odneo sam jedan kod auto električara da mi zameni bixne, kaže imale su lufta. Taj stoji sad u rezervi, pa kad ovaj na autu počne da baš zeza, stavljam taj da vidim koliko će sa tim novim bixnama da potraje.