VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: VladPet Oktobar 03, 2019, 09:13:56 pre podne
-
Zdravo,
naime imam problem sa lampicom koja se pali za motor i za grejace, otisao sam kod majstora, stavio ga na dijagnostiku i kaze da je problem u egr ventilu, a kad sam kupovao auto bio je nov novcat. Kada upalim auto zadnjih 5-6 dana stoji mi lampica za gresku na motoru i lampica koja treperi za grejace, koja se skloni posle 15tak minuta voznje.
Moze li neka preporuka, sta da radim, s obzirom da je nov EGR ventil sa ugradnjom oko 54.000rsd?
Auto ide normalno, nema dima, nista bukvalno, majstor je juce izvrsio adaptaciju na dijagnostici i juce mi je normalno nije se palilo, jutros kad sam upalio auto samo grejaci trepere i ugase se posle 15tak minuta voznje. Hvala na pomoci.
-
Zvao sam Lav servis u Zarkovu, kazu ne ciste ovaj egr jer je elektricni, jedina opcija kazu da im je kupovina novog. Probao sam juce da ga produvam malo, 60km autoput, na 3000rpm ali nista, i dalje stoji lampica i jutros opet pali. Sledeci korak mi je da napunim rezervoar, kupim Wynns egr ultimate cleaner i opet na autoputu ga produvam, ako to nece, kupicu polovan originalni i procisticu obe cevi, ako ni to ne bude pomoglo kupicu nov, sta da radim, druge nema ocigledno.
-
Ja ne znam koja je fora pokusavat nesto ustediti i trositi pare na kojekakve pokusaje. Na kraju se mora uzeti novi dio koji ispadne i skuplji novca i peglanja zivaca i vremena. Kupis nov EGR i ustedis si i vrijeme i novac
-
Druze, nije meni problem dati za nov, ili da ustedim, vec ne zelim dati 55.000rsd za nesto a da na kraju ne bude da je to glavni uzrocnik.
-
Drugar radi reparaciju, 120 ili 150e je bilo. Moras ga skinuti i poslati i NS.
Radio je na dosta auta koja se i danas voze(drugari) i niko vise nema problem. Neki su presli i preko 100k km od tad.
Sa ciscenjem ne gubi vreme, skupo i komplikovano je skidanje.
Послато са SM-A520F помоћу Тапатока
-
Moze kontakt servisa gde se to radi? Mislis da bi resio moj problem?
-
Nazovi autokomerc i vidi da li nude besplatnu ispravku softvera, mislim da je tvoj motor ea189 generacije
-
Procesljao sam vise o ovome na internetu, vidi sta su mi je izaslo kad sam ukucao broj sasije. Hvala na info, videcu kako mogu da ih iscimam da mi mozda i zavrse problem sa EGR-om ili eventualno je problem samo do softvera.
(https://i.postimg.cc/9r96hCyg/6-C5-E0-C8-B-E4-E9-475-E-81-B6-F6-B98747-BCCA.jpg) (https://postimg.cc/9r96hCyg)
-
Nema smisla popravljati egr jer kada je ispravan on je negde u euro 3 standardu ako ne i ispod.
Pogotovo za 55000 👎🏻
-
Sta mi ti predlazes onda? Ako mozes mi dati neki savet? Hvala!
-
Ovo sto je dag81 napisao zvuci posteno a kako ce kod nas ici sa tuzbama vezano za softver - ne znam
-
Pa to dobro zvuci samo da je jos kako treba, ako daje neku garanciju lik na predjenu km ili sta vec, prakticno dodje isto kao da kupim originalni polovni, moze da se desi problem posle mesec dana a moze kao i sto kaze gore da vozis 100k i nista. Kako ti se zalomi izgleda lollol
-
Desmo, juce sam bio u autokomercu i uradio sam besplatno reprogramiranje softvera, plus dobio 15% popusta na veliki servis kod njih. 💪🏻😂
-
Sta su mu radili?
-
Reprogramiranje softvera, stavljali su i neke delove koji su im stigli, za to nisam siguran.
Radio sam kod njih veliki servis danas. Bila je cena 104.000rsd neto, meni uz popust 88.000. Uradio sam tu i dao 20.000 vise ali sam siguran da su originalni delovi i imam garanciju na njih, plus sam na ovu cifru skinuo pdv kroz firmu.
-
Javi kakav je sa potrosnjom
-
Vazi brate
-
Jbte 104k velike servis jos malo i kupis ceo auto za te pare.Koliko izadje veliki servis za taj auto van ovlastenog servisa?
-
50-60k sigurno.
-
Ne bi to preslo 350e sigurno u ‘neovlascenom’
Trebao si samo pozvati neku radnju tipa euro 07 ili euroauto i pitati koliko su delovi, ruke su oko 100e za dobrog majstora, totalno bespotrebna investicija u ovlascenom servisu za sad vec 10 god star auto.
Nemojte me shvatiti pogresno da kupim nov auto normalno da bi radio u ovlascenom sve ali sve drugo je bzvz tj hirovi i bespotrebni troskovi.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Koji to majstor radi veliki servis za 100€ da mu ja dovozim svaki dan po auto dva?
-
Svaki. Od 100-150e pricam cene po zemunu i oko zemuna za grad ne znam ali verovatno je sve 2x skuplje
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Pa znas kako druze, da malo bolje procitas ja sam imao popust plus sam vratio pdv kroz firmu, a opet VW servis je ipak VW servis, a ne kod Mice u dvoristu. To je kao kad sam uzeo i odvezao Caddy kod majstora za dizne, covek kao ocistii isti problem cim sam upalio auto. Otisao sam kod majstora i za veliki servis(Citroen auto u pitanju) od lupam 30 stavki kaze mi za 25 da ne mora da se menjaju da moze jos to da izdrzi, e to je problem, sto ljudi kupuju auta koja ne mogu da odrzavaju, a u VW kad odes, oni ti skinu sve i zamene novim originalnim delovima a ne budze nista niti pokusavaju da ti “ustede” novac. Razumem da je kriza i ljudi gledaju na svaki nacin da ustede ali na nekim stvarima jednostavno ne treba stedeti.
-
Oke pricas skroz ali i ja se slazem da gule kozu s ledja po ovlastenim servisima.Problem kod odrzavanja auta van ovlastenih servisa je naci dobrog i proverenog majstora.Isto tako ako si oterao auto u ovlasten servis nije nuzno da su oni uvek sa najboljom uslugom.
-
200e delovi Conti sa vodenom i setom pk.
Ruke da ga jbm ako za Pola uzimaju 100e.
Licno ne bih vozio u ovlasceni, jer zna se ko tamo radi za platu od 40 50k din. Pravi majstor za te pare nece raditi sigurno.
Послато са SM-A520F помоћу Тапатока
-
Bravo dag81 o tome pricam, a to treba naci dobrog majstora ima ih svuda, malo se raspitajte i za 5 min cete dobiti preporuku. Pdv ne mozes tek tako ‘skinuti’ vec kroz akrobacije, placas punu cenu u startu svi znamo kako ide sve to i to je ok. Ali ostao si u trenutku bez 88.000 din odnosno duplo vise nego kod normalnog majstora. I ako imas love i ako nemas princip je isti za auta stara 10 god to cak ne rade ni u inostranstvu gde imaju 5x vece plate. Posle 3-5 godina zavisi od garancije ili kilometara svi izlaze iz ovlascenoh servisa.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Decko trosi svoje pare kako misli da je najbolje.
Nego da ne bude veliki servis bogatstvo za Pola od 10god, a nije. Nije ni za auta od 3 god.
Ja za sve ozbiljnije na svom autu(sto ne znam sam) vozim u bg kod jednog drugara, koji ne sopa i menja 5 delova pa koji ubode. A ima u NSu majstora, i dobrih, ali njemu najvise verujem.
Послато са SM-A520F помоћу Тапатока
-
Msm da je to i poenta cele ove price da za auto star 10 god kosta 80k din veliki servis gde je tu usteda kroz voznju na dizel.200e za delove u 100e za ruke je vec prihvatljivo skroz sve ostalo je bacanje para.
-
Canibal86 kada mi bude trebao finansijski savetnik, budi ubedjen da cu tebe prvog pozvati. Do tada, molio bih samo odgovore na ona pitanja na koje ih postavim, bespotrebno mracite temu celu.
-
Decko nemoj se srdis,cilj polemike je bio da veliki servis ne mora da kosta toliko para koliko si platio.
-
Znam da bi mozda voleo, ali nisam ti ja decko. Poenta je bila kao naziv teme, ubacio sam veliki servis cene za ovakav tip automobila kako bi neki koji zele da znaju radili. To da li ima poente ili nema, tebi mozda nema, meni ima, svako ima svoj pogled i svoje odluke u zivotu. Previse se cimas oko tebi nebitnih stvari, ti radi tamo gde ti zelis, ja tamo gde ja zelim i to je sve. To je poenta. Mozemo li sada da prekinemo temu o tome da li treba da dam 1000e ili 100e za veliki servis jer nisi u mom dzepu, ti gledaj svoje dvoriste. Ako imas nesto pametno i savet da znas u vezi egr ventila i lambda sonde, rado bih te saslusao.
-
EGR sredjuje drugar, ako te muci da znas.
Послато са SM-A520F помоћу Тапатока
-
Prosledio si mi broj, ukoliko se ispostavi da je to a ne sonda cimam tvog druagara. Hvala svakako :)