VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: oli Januar 13, 2010, 04:14:02 posle podne
-
golf 2 1.6 turbo dizel
nalijem tecnosti izmedju onih crta i kada stegnem cep on negde izbaci do dna posude, a kad ne stegnem onda slabije izbacuje, ali svejdno brzo svuce. promenio sam mali hladnjak jer je bio supalj, pa sam promenio i veliki i sad vise nemam predstave kako da nadjem gde gubi vodu?
-
ima jedna racva na bloku motora do hladnjaka ,e ja sam nju promenio i resio problem ,gubilo mi vodu a negde da vidim gde tece ,a ono kako se slivalo niz blok tako se voda susila,a gde se voda susi ostaje narandzasti trag ,tako da i po tome mozes da vidis gde ti gubi vodu
-
pa el ima barica ispod kad je parkiran.proveri creva da li su pod pritiskom dok radi motor ako jesu gura kompresiju tamo gde joj nije mesto.uzrok:pukla glava(najgori slucaj),izgoreo dihtung.proveri da li lepo radi opruga na zatvaracu posude.meni se pre izvitoperila ona plasticna lula gde ide termostat pa tu izlazilo.a ako je dihtung ili glava zavisi gde je izgoreo-pukla ili je sagoreva ili kompresija gura napolje.
-
I naravno dok motor radi pritisnes jedno crevo pa drugo da malo nabije pritisak i trbalo bi da pokaze.
Meni se desavalo sa mi crevo koje dovodi vodu do usisne grane do isparivaca pusta na selni i kaplje na izduvnu granu i ti neprimetis, samo dok sam provalio teko dok radi u mestu pa mu malo nabijem obrtaje i gledam i provalim dim od antifriza, eureka. Tako to su te zajebancije.
pozdrav
-
Pogledaj sve selne, racve i sastave da negde ne curi, mora da ostane trag od slivanja, zeleni, beli ili narandzasti.
Ako ga nema onda pusta negde unutra na glavi ili dihtungu.
Proveri da li ti masti vodu, znaci da li voda pocrni i da li su zidovi posude masni.
Onda kad upalis proveri da li pravi pritisak u crevima, da li se naduvaju itd.
Ako se desava nesto od to dvoje onda je glava ili dihtung glave...
Da ga nisi pregrejao skorije? Ili vozio bez antifriza zimus?
-
prekontrolisacu sve od ovog pa cu valjda naci gde kvar
antifriz je nasut uredno :) a mislim da ne curi dok stoji vec samo kad ga vozim, imam ispod sus pleh pa i ne mogu da ocenim tacno.
e al primetio sam da kad radi na leru, otvorim posudu i ono prelicno crevo ili kako vec sto dovodi vodu nazad u posudu nema kontinualan rad vec na momente prekine par puta pa radi pa opet cak cak...
sad nesto najvise sumnjam da cep ne radi kako treba i da izbije na onu racvu, vec sam je menjao par puta i svaki put zaboravim za nju
-
Proveri i preliv sa hladnjaka , malo crevo zavrzava na posudi, mozda je zapusilo, tuda mora imati protok cim se motor upali . . .
-
druze cim ti u posudu vraca isprekidan mlaz .....znaci da ti je otisao dihtung na glavi .....100% ..... sto ti savetujem da obradis i glavu kad budes menjao dihtung...jer ti je auto pregrejao cim ti je dihtung otisao,pa moze biti da ti je glava kriva(od toplote)...pozzz
-
Jedini pouzadan metod za proveru propusnosti dihtunga glave motora i eventualnog gubitka tecnosti na njemu je merenje prisustva CO2 u rashladnoj tecnosti.Moze se meriti raznim uredjajima ili reagensima kao na primer
http://www.wurth.co.yu/PDF_Auto/A%2005%200240.pdf .Sve osim ovoga je nagadjanje.
Poseti nekog ozbiljnijeg mehanicara jer je u pitanju ozbiljan problem,i svako odlaganje resavanja problema moze visestruko povecati troskove.
Pozz
-
e sad sam se tek oseko
samo jos nek mi je glava pukla i prodajem golfa u pm
-
Nemoj da prodajes, imam ja motor extra za tebe, samo prebacimo...
-
procurila ti je pumpa za vodu