VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: Misha89 Septembar 07, 2019, 03:41:14 posle podne
-
Društvo, treba mi pomoć.
Naime, auto upali normalno, radi, ide, sve full. Od jednom promeni rad, pritisnem kvačilo i on se ugasi. Posle toga treba bas muški da se vergla do maximuma, par puta, i upali nekako. Imate video u prilogu, pa ako je neko imao slične probleme, molio bih za savet sta bi moglo da bude problem.
Inače, dijagnostiku ne pokazuje nikakve greške kada se to desi.
https://youtu.be/JkMERNPHZ7Q
Sent from my FIG-LX1 using Tapatalk
-
(http://microninc.rs/images/detailed/7/meyle_racva.jpg)
-
Jel ovo deo koji ide na filter za gorivo?
Sent from my FIG-LX1 using Tapatalk
-
Da
-
Šta može on da mu napravi problem majka mu stara?
Sent from my FIG-LX1 using Tapatalk
-
Ja sam izmjenio filter, tandem pumpu, pumpu u tanku, i tek kad sam premostio filter nije se gasio i palio je kako treba. Znao je raditi cijeli dan bez problema, a nekada bi se ugasi nakon 5 min. rada na leru. Promjenim ovaj ventil i nikada vise problema
-
Vidiš, i kod mene slično. Upali normalno, radi nekih 10-15min i osetim da promeni rad. Pritisnem kvačilo i on se ugasi. Kad ga namolim da se upali, posle toga radi full. Prvi put mi se desilo to januara, par puta za redom, i evo tek sada opet. Od januara do sada nista. Sasvim normalno se ponašao. Iso sad i na Lefkadu njime, sve super proslo. Servisi su mu radjeni striktno na vreme, čak zadnji na 8.000 predjenih km. Da je do filtera goriva, nije. Ne znam stvarno sta mu se dešava.
Jel oce ovaj djavo da se zapusi možda? Kako funkcioniše? Kako se zove ovo sokocalo?
Sent from my FIG-LX1 using Tapatalk
-
Može li ovo da mu pravi neki problem pa da zbog toga neće da radi kako treba? (https://uploads.tapatalk-cdn.com/20190908/a2ef424b5ac8b76dc469f0e9f952d5bd.jpg)(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20190908/5cd41199ef0fb6353da2946638e62f17.jpg)(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20190908/eef31c54d042a98b03dbf65ead75d8a5.jpg)(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20190908/3df58c9b1a09a1e927581d3a678ed0f2.jpg)
Sent from my FIG-LX1 using Tapatalk
-
Gorivo te zeza, uradi to sto je Paul rekao a ovo crevo promeni, icice bolje
-
Probaću to već sutra, pa ćemo da vidimo dal ce da zeza opet ili će to da mu reši problem. A crevo sve jedno će da se menja
Sent from my FIG-LX1 using Tapatalk
-
pozzz
da ne otvaram novu temu...imam pitanje.....
imam passat b5 1.9tdi 85 KW
pumpa u rezervoaru,da li treba da radi pod kontaktom ili tek kada se zavergla?
-
Pa trebala bi da se čuje kada das kontakt, da baci naftu. Ali to samo ako auto dugo stoji. Ako ga ugasis pa palis za nekih 10 - 15min, neće se čuti. Samo posle malo dužeg stojanja.
Sent from my FIG-LX1 using Tapatalk
-
Društvo samo da javim. Rešio sam problem teškog paljenja. U pravu je bio Paul, problem je bio do nepovratnog ventila na filteru za gorivo. Zaglavila ona kuglica unutra i nije radio kako treba. Popravka je koštala 660 dinara i 3 min posla [emoji16][emoji16][emoji16][emoji123][emoji123][emoji123] Hvala druže do neba i nazad [emoji16][emoji16][emoji112][emoji112]
Sent from my FIG-LX1 using Tapatalk
-
To crevo sto je puknuto, nije puknuto skroz, nego spoljni deo creva i tamo je puknuto i novo, zbog toga sto je ugao od 90°, Videces kad skines.
Послато са SM-N910C помоћу Тапатока