VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: Jako zdrava dvojka Avgust 27, 2019, 09:35:53 pre podne
-
clap :30
Postovani,ja sam llija,vozim golfa 2,turbo dizel,86-ta godina,troje vrata,zadivljujuce zdrav auto...skorije sam imao problem sa turbinom,pocela je pistati cim malo dam gas,majstor mi savetovao da je zamenim,sto smo i ucinili...stavili neku polovnu koja je ok...e sad pitanje jeli ok,naime auto pali kao benzinac,prima gas ko lud,putem preticem bez problema,ne trosi vodu ne pregreva se,temperatura je uvek na pola,tj malo udesno od pola...golf izbacuje dim,crn koliko ja mogu videti,voleo bih malo vise saznati o tome...e sad znam da je to staro,da nemoze biti vrhunski,samo me zanimaju cinjenice...ja ako da Bog,vozicu dvojku dok sam ziv,ne zato sto nemam novaca za drugi,vec mi ne treba,golf 1 i golf 2 su za mene automobili veka..svaka cast ostalima...hvala unapred...
-
Možda je vrijeme da poneseš nekome da ti očisti geometriju.
-
Geometrija na golfu dvojci? :)
-
Ma mislio sam na propelere
Pogledao bih i zaprljanost usisne, može i ona da zeza.
-
Koju ste turbinu stavili i da li je dimio i ranije ili se pojavio dim bas nakon sto si stavio drugu turbinu?
-
Jel moguce da mu fali zraka ako su stavili k14 umjesto k24 turba? Ako je jr motor trebalo bi da je bila k24 bar je kod mene na jetti tako
-
Taj motor moze raditi kao sad kad se uradi. To sto dimi moze lako biti previse nafte, a moze i da guta ulje. Po meni i mom iskustvu bolje remont stare nego druga polovna za taj auto sobzirom na godine. Sem ako ne moze da se remontuje.
-
Ma sipa nafte previse,pumpa malko pomerena.Uobicajeno nekad bilo na gtd,da bolje ide,al zato kumbara ko cira.A i kozna koja je turbina stavljena sad...To ti je ono vozi dvojku dizla a trosi mu 7l nafte.
-
Da li imaš u blizini neki servis koji bi mogao da izmeri pritisak turbine?
-
Nisam jos nista dirao,zadnjih 5-6 dana nema dima i nema potrosnje ulja...nista mi jasno nije...moguce da sam u zadnja dva sipanja nafte dodao aditiv,mozda nesto bilo zacepilo pa probilo...danas se peo kolima uz brdo nema zamnom dima,bez obzira koliko dodam gas..nadam se da ce tako i ostati...
-
A usisno crevo turbine je prljavo i masno od ulja...e sad staro je to nemoze sve ni da stima...
-
Moze se remontovati,samo sto su delovi valjda skoro nedostupni i kad ih nadju traze previse,nekoliko servisa kontaktirao,samo mi je jedan rekao da je 200e remont uz 1 godinu garancije...i ovaj lepo radi,vuce dobro,e sad problemcic je taj trenutno...ovako radi,svakodnevno predjem makar 30 km...
-
clap clap clap zna li neko,kako ide menjanje motora drugog tipa(npr iz trojke onaj od 75 konja)da stavim u dvojku,jel to jako komplikovano,papiroloski mislim?
-
Papiroloski neizvodljivo
-
Bas bez veze...svuda skoro potrosni materijal je motor,samo kod nas nije...
-
Za sad je tako. Mada taj od 75ks nije neki napredak u odnosu na tvoj motor, isto ima predkomore sa indirektnim ubrizgavanjem. Sredi tvoj gtd vozaj se i skupljaj pare za noviji auto
-
Dok god postoji sansa da se vozi golfa se necu odreci Desmo...od mene moze otici samo na otpad,jer postoji nesto vise u vezi ovog auta,da ne objasnjavam...ne odgovorih,stavili smo Garetovu turbinu,na njemu je bila neka druga,znam da sam morao traziti neko dodatno crevo za preliv ulja,jer ga nije bilo uz staru niti uz tu polovnu...
-
Ja samo sakupljam informacije sta i kako moze,mozda nikada ne zamenim ovaj motor,iako je na km satu jos 700km pa celih 400.000...e sad pravih ili ne,to je vec nemoguce saznati,verovatno ne pravih,mada obzirom da je golf utezen i cvrst(ne skripi,ne klima se svaka plastika itd)mozda je toliko i presao...mada sumnjam..
-
Druze tu samo td intercooler sto je iso fabricki u dvicu,i videces sta je jedini pravi dizel za dvojku.Ostali su svi slabi.
-
Da Nenade,ima moj komsija takvog,on"leti" bukvalno....samo treba naci neki da je ok...