VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: vladegti Avgust 16, 2019, 08:45:18 posle podne
-
Pozz, da li mi neko moze reci zasto se ne bi mogao vratiti isti dp filter ako se ukloni? Skine se, vozi bez njega dok za 2 godine ne pojure da se ne moze registrovati tako, i tada se vrati na auto kako je i skinut... naravno do tada se ocisti na sve nacine sto je bolje moguce... mozda mi je pitanje glupo jer nemam pojma o dizelima i nikad ga nisam imao u dvoristu, Bogu hvala biggrin nego pitam zbog kolege...
-
Svi kazu kada se skine nema mu vracanja a niko ne zna da objasni zasto... A da li neko zna da li nakon gasenja dpf moze da se ugradi katalizator univerzalni za dizela do 2000cm3?
-
Ako su dizne dobre, proci ces i bez dpf-a na tehnickom.
Ako laze uredjaj na jednom tehnickom pregledu, lazem i ja vas ovde
-
Opet ja... skinut dpf tj izbaceno sace ali sada se cuje turbina i slabiji odziv gasa, sta sad raditi?
-
Pa nije samo da se skine...Nije to Golf 2 bre druze. Ima senzora na njemu i rad kontrolise Ecu. Kad ga skines, moras da odes kod nekog tunera da ti preradi mapu... Ovako ce ti biti neko sranje, imace greske, limp mode, pokusavace regen ili sta vec...
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
-
Upravo, mora i elektronski da se sredi. Spremi jos 30-70e zavisi kako gde
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Pa kad bude obavezno onda se spremi da kupis dpf filter i opet 30-70e da ti vrate staru mapu... Niste trebali da ga osakatite, mada ce verovatno prolaziti i tako tehnicki jer je fizicki prisutan.. Nemoj to da ti radi bilo ko vec proveren tuner... Neko ko ne zna sta radi moze ti od njega napraviti stvarno Golfa 2...
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
-
Jebiga, sta sad drugo? Nek sad zavrsi elektronski pa kad ne bude mogao da prodje tehnicki nek stavlja opet, mozda nece morati jos par godina
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Ma zna on to, odradjen je i elektronski naravno nakon sto je izvadjeno sace ali sad neko mu kaze da je turbina zbog zapusenog saca radila pod opterecenjem i malo stradala zbog toga pa se zato sada cuje kada radi bez opterecenja.... a drugi kazu treba da se odrade neke pregrade tj komore da bi opet se stvorilo opterecenje da se ne bi cula turbina... pre uklanjanja saca radila extra i nije se cula ni malo...
-
Ma nek se cuje, sta joj fali... To je jos bolje za motor, nema opterecenja jer dpf sputava slob. prolaz... Turbo se cuje i kada se skine katalizator i/ili odradi straight pipe pa nikom nista... Ono jbg ako hoce da bude kao fabrika onda mora i da bude fabrika...
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro