VW Klub

VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: gorant92 Avgust 01, 2019, 02:11:26 posle podne

Naslov: Passat B7 2.0 tesko pali nakon zamene seta kvacila
Poruka od: gorant92 Avgust 01, 2019, 02:11:26 posle podne
Pozdrav.
Imam problem sa passatom od jutros, jako tesko pali.
Auto je 2011. godina, 2.0 CR TDI CFFB, presao originalnih 123000km.
Evo kratak uvod sta se sve izdesavalo u poslednjih mesec dana....

Pre 20ak dana propala mi je pedala kvacila u voznji. Nakon par pumpanja pedale dobio sam kvacilo da vraca do pola i uspeo sam da se odvezem do ovlascenog VW servisa.
Tu su preventivno zamenili kociono ulje, jer nigde nije bilo tragova curenja (sumnjali su na cilindar kvacila koji je integrisan sa druk lezajem). Pre 8 dana ista stvar se desila kada sam krenuo da upalim auto, pedala propala opet ali ovaj put uz curenje kocionog ulja negde ispod zastitne plastike motora.

Pregledom u VW servisu ustanove da je propisao cilindar kvacila koji je integrisan sa druk lezajem i treba zamena koja je komplikovana jer komplet kvacilo mora dole. S obzirom da je auto presao malo jace od 123000km odlucim se da uradim i set kvacila (bez plivajuceg) kad vec menjam druk lezaj. Ugradjeni set je Sachs, kao sto je i bio po fabrici. Svi delovi poruceni u ovlascenom VW servisu i zakazana zamena koja je odradjena juce. 
Juce sam preuzeo auto, kvacilo super radi, dobro odvaja, glatko menja brzine. Upalio je normalno nakon preuzimanja auta, mada je bio na radnoj temp. kada sam upalio, jer su radili test voznju u servisu.

Sinoc krenem nazad za NS i ucinilo mi se da je kao malo duze verglao nego inace. U putu sve ok, parkiram u garazu. Jutros da upalim kad nece da sastavi.
Prvi put sam ja prekinuo verglanje nakon 5 sekundi, drugi put sam ga pustio da vergla da bi upalio nakon jedno 8-9 sek verglanja. U voznji sve ok, prima gas dobro, ne trza, obrtaji stabilni. Cim odstoji auto duze od 15-30min opet problem sa paljenjem. Treba jako dugo da vergla da bi upalio.
Ukoliko ugasim i upalim nakon par sekundi treba jedno 2sek da upali, nije kao pre ali upali.
Nebitno da li je topao ili hladan motor problem se javlja cim prodje odredjeno vreme.

Da napomenem, auto je bio u dvoristu 7 dana dok sam cekao delove za kvacilo. Juce pred odlazak u servis sam upalio auto sasvim normalno nakon 7 dana mirovanja.

Zvao sam odmah ovlasceni VW servis gde sam i popravljao i kazu kao da dodjem da utvrde sta je, a to tek mogu u subotu.

Moje pitanje sada glasi, sta su mogli da zeznu prilikom zamene seta kvacila da dovede do ovog problema??
Imam osecaj kao da fali goriva, jer vergla jako i istim tempom dok ne sastavi. Sreca pa sam pre 6 meseci zamenio akumulator, inace bih ostao na putu.

Imam osecaj da mi nece uvaziti reklamaciju, jer sam se inicijalno zalio na popravku kada sam nazvao jutros, cak su odmah i rekli “pa kao to nema veze sa kvacilom”.

Ne zelim da stedim na delovima, hocu da ugradim kvalitetno i da bude uradjeno kvalitetno jer mi treba pouzdan auto, ali ocigledno ni to nije moguce, iako se radi o ovlascenom servisu...

Molim vas ako mi mozete dati neke smernice, sugestije sta bi moglo biti u pitanju.




Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Naslov: Odg: Passat B7 2.0 tesko pali nakon zamene seta kvacila
Poruka od: gorant92 Avgust 03, 2019, 03:56:10 posle podne
Bio sam VW servisu. Nije vezano za kvacilo, niti nesto sto je radjeno oko zamene seta kvacila.

Problem postoji, ali nisu uspeli da utvrde sta je. Nekada zna da vergla 10ak sekundi dok ne upali, nekada pali na dodir kljuca, barem za to vreme dok je bio u servisu.
Bio sam i sa majstorima tu dok su ispitivali.

Eliminisali su pumpu goriva u rezervoaru kao problem jer je posuda od filtera goriva puna.
Na dijagnostici nema apsolutno nikakve greske cak i dok vergla.
Pritisak goriva je dobar (dijagnostika pokazuje 220kPa).

Sumnjaju na senzor radilice ali ostalo je jos na tome da se prati stanje, jer je u servisu poceo da pali dobro sam od sebe.

Kazu da je izuzetno netipican problem jer se javlja i kada je motor hladan i kada je topao i da se do sada nisu susretali sa takvim problemom na ovom vozilu odnosno tipu motora.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Naslov: Odg: Passat B7 2.0 tesko pali nakon zamene seta kvacila
Poruka od: gorant92 Avgust 03, 2019, 03:56:41 posle podne
Evo i snimak problema od jutros pred polazak u servis

https://youtu.be/x3eS9wT0Q5Y


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Naslov: Odg: Passat B7 2.0 tesko pali nakon zamene seta kvacila
Poruka od: Zgubidan Avgust 03, 2019, 05:50:34 posle podne
senzor radilice  ... komsija imao isti problem ... resio zamenom  :46
Naslov: Passat B7 2.0 tesko pali nakon zamene seta kvacila
Poruka od: gorant92 Avgust 04, 2019, 11:03:51 posle podne
Da li senzor polozaja radilice ima ulogu samo prilikom paljenja?

Tokom voznje nema nikakvih problema, zato delomicno u servisu sumnjaju na senzor polozaja radilice, jer kaze majstor da bi se gasio u voznji ili imao problema sa primanjem gasa - cega kod mene nema.

Ono sto je meni cudno jeste sto tokom verglanja kazaljka za obrtaje je zakucana na nuli. Valjda bi trebala da pokazuje barem 200-300 obrtaja? Cak ni u VW servisu nisu bili sigurni da li je tako fabricki po dizajnu ili simptom kvara...

Teram sutra u VW servis u NS, jer ovi nisu uspeli da ustanove kvar i nije vezano za zamenu seta kvacila po njima.

Neka ovi pogledaju i zamene senzor radilice pa da probamo...


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Naslov: Odg: Passat B7 2.0 tesko pali nakon zamene seta kvacila
Poruka od: Fica Avgust 04, 2019, 11:42:45 posle podne
drugaru na golfu 4 1.8t radio auto kao sat u voznji nikakvih problema ali ponekad nije hteo da upali vergla do besvesti i nekad sastavi dok na kraju nije hteo i bilo samo do senzora radilice
Naslov: Passat B7 2.0 tesko pali nakon zamene seta kvacila
Poruka od: gorant92 Avgust 10, 2019, 02:28:27 posle podne
Verovatno resena misterija.
Regulator pritiska goriva na common railu.

Konektor senzora bio pun nafte jutros kada su krenuli u servisu da istrazuju.

Senzor polozaja radilice zamenili prvo, ali opet nije palio kako treba.

Kao test stavljena kompletna common rail grana od passat cc, upalio iz prve i sve normalno radi. Porucen regulator za zamenu pa cu videti da li je to...


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Naslov: Odg: Passat B7 2.0 tesko pali nakon zamene seta kvacila
Poruka od: dekishaaa Januar 07, 2020, 04:41:48 posle podne
Pa javi da si resio problem. A ne na youtube vidim da si resio,a ovde nista ne javljas.. Valjda zato sluzi forum. Pozdrav

Sent from my SM-G928F using Tapatalk

Naslov: Odg: Passat B7 2.0 tesko pali nakon zamene seta kvacila
Poruka od: Speedey Januar 07, 2020, 06:05:42 posle podne
Pa napisao je covjek u postu iznad.
Naslov: Odg: Passat B7 2.0 tesko pali nakon zamene seta kvacila
Poruka od: dekishaaa Januar 07, 2020, 06:10:15 posle podne
Sad vidoh. Izvinjavam se coveku javno,jel postoji negde tema o varijacijama motora u b7 passatu. Int me konkretno onaj od 177 koja je razlika u odnosu na ona od 170 konja?

Sent from my SM-G928F using Tapatalk

Naslov: Odg: Passat B7 2.0 tesko pali nakon zamene seta kvacila
Poruka od: Speedey Januar 07, 2020, 06:18:04 posle podne
Sa 177 konja imas 30nm veci obrtni moment.
Naslov: Odg: Passat B7 2.0 tesko pali nakon zamene seta kvacila
Poruka od: AcoVW Januar 07, 2020, 08:55:17 posle podne
Pa ne pise bas da li je resen problem, vec :

... Porucen regulator za zamenu pa cu videti da li je to...
Naslov: Odg: Passat B7 2.0 tesko pali nakon zamene seta kvacila
Poruka od: gorant92 Januar 07, 2020, 08:57:44 posle podne
Izvinjavam se sto nisam dopunio odgovor.

Regulator pritiska goriva u common rail grani je krivac. Cena oko 450eur u ovlascenom VW gde je i popravljen na kraju.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro