VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: igy_pfc Jul 31, 2019, 06:24:39 posle podne
-
Pozdrav ljudi, ajde da vidim da neko nije mozda imao slican problem.
Kada polazim iz mesta, prilikom pustanja kvacila, dakle pri samom kraju pustanja kvacila i pri pazljivom laganom dodavanju gasa, dakle uzmimo primer vage, cuje se zvuk grebanja kao da se lamela i zamajac grebu. Prilikom pustanja kvacila i dodavanja gasa, koliko sam upoznat lamela i zamajac se ponovo spajaju.
Kada ne pritisakam gas, vec samo izrazito na oscecaj pustam kvacilo i tek kad sam pustio kvacilo kada auto sam malo krene dodam gas, onda se ne cuje nista.
Da li je ovo znak da je zamajac sumnjiv? Korpa mi je manje sumnjiva jer niti krci, niti se bilo sta cudno desava kada se pritisne kvacilo i pusti...
Ovo se desava samo pri polasku iz mesta.
Hvala unapred!
-
Dobro došao u klub. Zamajac je noćna mora na Balkanu
-
Imao isto na FSI 150ks, zamajac.
Noćna mora je iz razloga što treba pući 400+ eura a dobiješ sranje od dijela, koji ima gore simptome nego onaj stari.
-
I u ovlašćenom servisu je sranje?
-
Eeeee u ovlasceni servis sta se desava da se najezis.
-
Posle neko pita sto je nov auto najbolji auto, pa nece svabo da se bori sa zamajcem i lošim delovima :)
-
Hoce Darko, hoce
-
Hvala svima na savetima. Citao sam dosta o zamajcima, trenutno nemam ni jedan simptom koji bi rekao da je zamajac u pitanju.
Auto je vozen do prosle godine u Svici tako da zbog loseg goriva i trzanja motora nije u fokusu.
Sto se tice delova, pobornik sam teorije da se stavljaju iskljucivo kvalitetni originalni delovi, jer pre ili kasnije los deo mora opet da se menja.
Delovi se narucuju direktno iz Austrije i Nemacke, tako da se zaobilaze lopine iz Porsche-a. Dosta je sto sam im 100e skoro dao za PCV ventil.
Provericu ovih dana u nekom servisu pa se javljam. Mislim da su u pitanju opruge na korpi posto sve ukazuje na to. Pri opterecenju skripi, ovako bez gasa se nista ne cuje.
-
Ne znam da li je dozvoljeno, kao nije prastajte.
Da li bi neko mogao da mi preporuci dobar servis u koji cu otici da proverim set kvacila...
Ukoliko se obistini to sto mislim, trebalo bi mi da se obradi lamela i korpa, pa bi to trebalo da uradi neko sa iskustvo a da ne naplati papreno.
Pozdrav
-
Majstore lamela i korpa se kupe nove, a ne obraduju.
-
Za takav auto samo nova korpa i lamela, neko da ti skine i obradi ce te izaci mozda 100 e jeftinije nego da skine stavi novo i vrati, nije to stojadin da se korpa i lamela prenituju, bez uvrede samo moje misljenje
Послато са SM-J530F уз помоћ Тапатока