VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: masterdeki Jul 06, 2019, 01:01:20 pre podne
-
Ok, auto je golf 5 2004.god. 2.0 FSI motor
Imam nekoliko problema koji mislim da nisu medjusobno povezani pa cu da krenem redom.
Jos od kad sam uzeo auto (januara) imam na vcds-u gresku 18711-air leak in intake system ali nisam imao nikakvih problema sa radom motora sve do pre neki dan.Naime auto pali normalno ali cim upali obrtaji odu u 2000 i odmah se vrate na 1200 otprilike i cim se auto zagreje nakon minut,dva obrtaji padnu na 700-800.E sad, ako auto radi na leru 4,5 minuta obrtaji odu na 1200 i ne vracaju se na normalu.U voznji je sve bilo ok ali cim stanem na semafor oni skoce na 1200 i tu stoje.Proverio sam sva vakum creva, zamenio ih i dalje sve isto.Pokusao sam cak i sa uduvavanjem dima u sistem i nisam nasao nigde da pusta.Ocistio sam i klapnu gasa i uradio rekalibraciju u vcds-u i opet nista.Zamenio sam i purge valve (ne znam kako se zove kod nas) jer sam pronasao da je los ali ni to nije resilo problem.Ne znam sta vise da pokusavam i gde moze da uvlaci vazduh.
Sledeci problem je sto auto gubi vodu, za mesec dana otprilike mi nivo padne ispod minimuma i upali lampicu.Creva sam proverio, sve suvo.Na povratnom crevu se voda vraca sto znaci da pumpa radi.Na pokazivacu na tabli temperatura ne prelazi 90, ventilatori se ne pale, a na vcds-u temperatura rashladne tecnosti ide do 105 stepeni.Iako sve to deluje normalno i kako treba ja imam utisak da se motor previse greje jer maltene ne mogu da drzim ruku iznad motora u predelu izduvne grane.
Oko izduvne grane mi se pojavio i neki dim, kao da gori ulje.Kad sam pogledao vidim da na donjem delu izduvne grane oko srafova ima malo ulja i verovatno se zato pojavljuje dim, ali otkud tu ulje?Sa motora koliko sam video nije jer je sve suvo.
Citajuci forume vidim da je mozda dihtung glave pukao pa voda ide u cilindre, ali tada bi valjda trebao da se pojavljuje beli dim na auspuhu a kod mene toga nema, jedino vidim da na auspuhu izlaze kapljice vode.
Ako neko ima nesto da predlozi u vezi bilo kog problema (a da to nije odlazak kod majstora) izvolte :-)
-
Imas zastopan katalizator i losu vodenu pumpu
-
Za katalizator ne znam, pumpu sam proverio i radi.
-
Radi pumpa al ti curi na nju...
-
Ispod auta nema nista, stavljao sam karton i preko noci i dok auto radi i suv je.
-
Onda je probio dihtung glave
-
Jedno brzo pitanje-ako je ceo sistem rashladne tecnosti u redu da li donje crevo mora bar malo da se zagreje ili moze da ostane skroz hladno?
-
Dok ne otvori temostat hladno je. Kad otvori onda je iste temperature kao i gornje
-
Onda meni termostat ne valja.Imao sam malo curenje na racvi gde voda ulazi u mali radijator, mozda mi je zato gubio vodu.Zamenio sam to i sad je situacija sledeca:nakon nekih 10-15 min rada na leru t-tura na pokazivacu dodje do 90, crevo kada pipnem je hladno, mislim na donje, a gornje se jedva moze drzati.Na vcds-u takodje pratim t-turu, ide do 105 i onda se pali ventilator, to je nakon nekih 20 min rada na leru a crevo je i dalje hladno.Na pokazivacu je sve vreme na 90.
-
Da dodam samo da sam ga danas provozao nekih 10km, t-tura ne prelazi 90 na pokazivacu a donje crevo ne daje nikakve znake zagrevanja, ni malo.
-
Ostao zakovan termostat i onda pritisak izbije gdje mu je najmanji otpor. Po pravilu bi trebao izbaciti na cep od posude
-
Ali nigde ne izbija voda, osim sto ima malo onako sitnih mehurica oko onog gornjeg malog povratnog creva.Ta cevcica na koju ide crevo mi je i pukla pa sam zalepio a sutra menjam bocu da i to resim.Cini mi se i da to crevo kao ode malo nazad, kao da ga pritisak tera da se skine sa te cevcice.U svakom slucaju znaci mislite da je termostat za zamenu?
-
Ako je takva situacija da ti je posle 10 kilometara voznje crevo hladno svakako menjaj termostat.
-
Zamenio sam termostat i sad se i donje crevo greje i sve mi za sada deluje ok.Jedno pitanje samo- da li je normalno kod golfova da pokazivac temperature na tabli stalno stoji na 90 stepeni?Vozio sam nedavno pezo 307 i kod njega u zavisnosti kako se vozi i gde pokazivac ide i preko 90 i ispod 90, a kod mene na golfu stalno stoji na 90 bez obzira kako ga vozio, pa se pitam jesu oni tako napravljeni ili mi to opet nesto ne valja?
-
Sve je uredu tako treba, a na pezou ti nije valjalo.
Poslato sa MAR-LX1A pomoću Tapatoka
-
Kazaljka je softverski ispeglana da bude zakucana na 90, na vw i bmw (za ostale ne znam)
Tako treba al nije merodavno
-
Super, znaci sve je u redu...hvala svima