VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: Adex1 Jun 11, 2019, 04:23:21 posle podne
-
Pozdrav za sve clanove foruma,imam veliki problem.
U pitanju je Golf 5 2.0 tdi sa dvije bregaste,2004 godiste.
Naime problem je u gasenju vozila,vec pet mjeseci mijenjam.sve redom i ne postoji dio koji nisam zamjeno al ponovo se gasi.
Evo da krenem redom,krebulo je sve od toga da je gubio struju negdje,odem.u servis i kazu da akumulator nije dobar,zamjenim to,parkiram.auto,dodjem da upali,kad ponovo prazan,odvezem.u servis,zamjenim regler i podje da pali,nakon par dana,odjednom ugasi se u voznji,nece da upali nikako,zovnem mehanicara,upalimo ga na kontakt sprej,zamjenimo tada,pumpu goriva,filter,tandem.pumpu.
Vozio tako jedno 2000 kilometara,kad opet poce gasit se,upali samo na.sprej,dopizdi mi odvedem ponovo istom mehanicaru.
Onda redom pocnem.da mijenjam.sve,elektroniku,alternator,sve releje kojiupravljaju vozilom,ubrizgivac goriva.
Kad opet nista,gasi se i sad,dijagnostika nista ne pokazuje,nema.greske,samo jedna.dizna.odstupala.skroz malo,zamjeno i nju,opet se gasi?
Gdje god sam.odvezao,ljudi nemaju rijesenje,zanima me,da li je ko prosao kroz takvo nesto,sta da uradimo vise.
Elektricaru vozio,nista nije nasao,svi govore da je sve super,a meni se auto gasi,doslo mi da ga zapalim,ako neko zna ili sumnja sta je,neka pise,mijenjat cu i to sto vi kazete.Mada mislim da vise nema.sta ni da se zamjeni..Pozdrav.
-
Kablovi napajanja dizni?
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Senzor bregaste?
-
Druze da je senzor bregaste,ocitala.bi ga dijagnostika,nema.greske na kompijuteru.
Evo za par danadana idem na more,a kako cu sa ovakvim autom,ne znam ni sam.
-
Premeri pritiske, nemoj da nagađaš. Maksimalni pritisak posle tandem pumpe treba biti 11,5 bar pri 4000 RPM, a pritisika na dovodu se održavan na min. 1 bar.
-
Imam isti problem ali na 1.9 tdi, nema nikakve greske, kada kazaljka padne ispod pola rezvervoara desava se da se ugasi u toku voznje ali samo na leru . Pumpu u rezervuaru sam menjao, ostaje samo da proverim tandem pumpu ali nikako da stignem da odem do majstora. Kazu mi da moze da bude i problem sa kucistem filtera za gorivo tako da proveri i to.
-
Eh decki,mielim da sam rijesio problem,.
Napokon neko, da napravije,otisao je injektor pumpe goriva,uvlacio zrak na jednom mjestu.99& smo sigurni da je problem rijesen.