VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: Djurasevic Mart 30, 2019, 08:56:38 posle podne
-
Pozdrav svima! U pitanju je Golf 1.4tsi 140hp... desava mi se da u toku ubrzanja, recimo kada sam u drugoj ili trecoj brzini, potopim gas do kraja, auto lepo vuce do nekih 3200 obrtaja, na tom broju obrtaja secne i kada pregura tih 3200 vuce sasvim normalno. Menjao sam ulje, sve filtere i svecice. Ne prijavljuje nikakvu gresku, pali normalno, mirno radi, tih motor. Hvala unapred na odgovorima. Veliki pozdrav
-
Ima li neko ideju u kom pravcu da idem sti se tice ovog problema? Pozdrav svima
-
Pozdrav svima jos jednom... Jos jedam problem se pojavio od pre dva dana. Naime, u pitanju je prvo jutarnje paljenje, dok auto radi na 1200 obrtaja oseca se nestabilnost tj. trese, treperi lampica motora par sekundi. Cim padne broj obrtaja na nekih 700 lampica se gasi i auto radi normalno. Da napomenem da i kada se auto zagreje i stoji u leru, osete se veoma mala podrhtavanja, recimo na svakih par sekundi oseti se blagi trzaj, veoma mali. Ima li neko ideju sta je po sredi? Hvala unapred
-
dijagnostika kod dobrog majstora pod broj jedan
-
Mozete li da mi preporucite nekog iz Obrenovca, mada i Beograd nije preko sveta? :)
-
Drasko zemun polje :46
-
Hvala puno. Veliki pozdrav
-
Bio kod Nina Gedore u zemunu, dijagnostikovao problem u bobinama i svecicama. Narucene NGK i svecice i bobine. Sledece nedelje montaza. Po Ninovim recima svi problemi koji se desavaju na ovom motoru, od pucanja blokova, klipnjaca, pregorevanje klipova dolaze zbog loseg paljenja...
Verovatno to iziskuje lose sagorevanje.
-
Pozdrav svima. Zamenjene bobine i svecice. Auto bolje vuce. Jos uvek postoji problem sa podrhtavanjem kada je hladan, tj.pod sauhom. Dijagnostika prijavljuje diznu. Moze li neko da preporuci neki delotvoran aditiv za ciscenje dizni. Veliki pozdrav i hvala unapred.
-
Liqui Moly Injection Reiniger, 740 dindzi. Sipas to u rezervoar, pa natocis gorivo do cepa i vozi.
-
Hvala puno
-
Javi utiske. biggrin
P.S. Gde ima za 740 din da se mađe? Ja vidim svuda preko 1000.
-
Javljam obavezno. Pokusacu da nadjem po toj ceni... i ja sve sto sam gledao je preko 1000
-
Javi utiske. biggrin
P.S. Gde ima za 740 din da se mađe? Ja vidim svuda preko 1000.
Ja bas pre neki dan kupio i sipao preventivno, posle malog servisa... U Staroj Pazovi, prodavnica Auto Shop :46
-
Da podelim iskustvo... Resen problem nestabilnog rada prvog jutarnjeg paljenja... ultrazvucno ociscene dizne i ocisceni usisni ventili. Napokon miran i ujednacen rad... Pozdrav svima
-
Jos nesto... mesecima unazad sam koristio raznorazne tecnosti za ciscenje benzinskih dizni i sistema za dovod goriva... nije bilo nikakvih rezultata... pozzz
-
Gde si radio ultrazvučno čišćenje dizni, i okvirno koliko para, to se i kod mene dešava, nakon prvog paljenja nestabilan rad, posle se smiri i nema problema, probao sa onim aditivima bez uspeha... pozdrav
-
Arsenijevic u Obrenovcu. Sto se tice cene nisam merodavan posto se znam sa vlasnikom servisa, ali racunaj da je to izmedju 100 i 150 eura, sve komplet
-
Ja sam iz Bora, moraću da nađem nešto bliže, zato me okvirno zanima cena... pozdrav
-
Samo je bitno naci normalnog majstora, da lepo demontira i montira, da ne polomi dizne...
-
Ultrazvucno ciscenje u Cacku je do pre neku godinu bilo oko 500-700din po dizni.
Ne verujem da se razlikuje sto su dizne od TSI motora (direktno ubrizgavanje u cilindar). Ne bi smelo da se razlikuje, jer dizna kao dizna ne utice na sam proces ultrazvucnog ciscenja.
-
Jeste, ako odnes dizne u kesi i das im da ociste... skidanje dizni kod tsi motora je malo komplikovana stvar, hoce da zapeknu, a i da bi prisao diznama mnogo stvari treba da se demontira... sem dizni cistio sam i usisne ventile, tj. naslage karbona ili ko zna cega... zato je cena takva...
https://youtu.be/c7c35MJq5e0
Ovo je 2.0tsi, usisna grana i dizne su do hladnjaka, a na 1.4tsi sve to je kontra, do kabine, sto jos komplikuje posao.... pa ko hoce da cisti dizne za 500 din,neka skida sam...
-
E pa to jeste, u pravu si
-
Pozdrav drugari, golf 5 1,4 tsi 140 ks, nemiran rad nakon prvog jutarnjeg paljenja,juče upalio check engine, na dijagnostiku izbacuje p2006, evo slike...
(https://i.postimg.cc/PLLjx4c3/IMG-20200321-174401.jpg) (https://postimg.cc/PLLjx4c3)
-
Iskreno, nisam gledao sta je pisalo na dijagnostici u mom slucaju ali znam da mi je majstor pomenuo Misfire ili nesto tako na prvom i drugom cilindru. E sada, posto sam ja izmenjao bobine i svecice ( NGK bobine i NGK iridijumske svecice), nije mu bilo tesko da zakljuci da bi morali da radimo dizne i usisne ventile. Tacno se na auspuhu culo kako preskace, e sada, ako kada je zagrejan, na izduvu oseca benzin, trebalo bi pokusati prvo sa zamenom svecica i bobina, znaci nema varnice i izbacuje nesagoriv benzin na auspuh. Pozzz
-
Probaću tako pa ću videti, hvala... pozdrav