VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: Miki Orasac Mart 09, 2019, 12:21:51 posle podne
-
Ljudi ima li neko da je imao isti problem ili da zna zasto auto ljutri izbaci dosta delog dima. Svako drugo paljenje nre izbacuje ali malo kada ostoji...Ne mogu ovde da ubacim snimak da bas vidite kako izgleda. Inace turbina mi izbacuje narednih dana cu da je skidam i nosim u servis boim se da nije samo ona u pitanju. Od seervisa presao sam 1000.km i ulje mu i dalje stoji na maksimumu kao kada smo i sipali. Nije ni antifriz nista pomorio...
-
Niko nema nikakav odgovor na temu ?
-
Bijeli dim kod prvog paljenja je vjerovatno od gumica ventila, i to za sada nije neki problem.
Samo, moze biti i od neke dizne, a ni to nije jos uvijek problem sam po sebi.
Pomogao bi miris dima, na ulje ili na naftu mirise?
-
Da je zbog gumica ventila bio bi plav.
A da je visak nafte opet bi obicno bio crn.
Bijel dim je obicno ili sagorijevanje vode, ili kondenz,ili neispravan rad grijaca ako je dizel.
Nisi napisao ni koje auto, ni koji motor. Jesi siguran da ti me trosi antifriza po malo?
Jesu li svi grijaci ispravni?
-
Najbolje po mirisu ko sto rece kolega
-
[U pitanju je Golf 4 TDI od 66kw i 90.ks dakle dizel.
-
Dakle isao sam kod auto elektricara kontolisao grejace kaze da rade. Isao na dijagnostike na par mesta kazu oni to ne mogu da daju odgovor. Isao sam kod nekih bosista ali ovde u Arandjelovcu ih nema samo par traze mi da skinem dizne da prekontrolisu. Trebalo je da idem u ljig kod nekog cuvenog boss majstora Rake pa sam odustao od tog. Svracao sam do jednog starog majstora koji je sada u penziji ali inace ceo staz je radio u mariboru u sloveniji u tamu i jako je kvalitetan majstor. On ne moze vise da radi od invalideteta sto ima ali on prica ovako. Kaze da je od egr.ventila koji je meni bio prljav garez dosla i do ventila i elem auto kada malo odstoji ta ista garez malo splasne i prvo paljenje nju isteram na auspuh... On tvrdi da se to nece tako lako proterati il produvati. Mozda je cak toliko zalepila da ce ventili morati da se poliraju. A tada ide skidanje i glave i dihtung nov i sve obrade....Meni se iskreno toliko ne daje pa makar i stalno ljutri dimio Golfa sam plati 2100. Uz gume, servis i registraciju do sada sam dosao do 2700.jos sad da to radim ja bih za te pare kupio sedmicu... Na kraju sam zvao i prodavca sa auto placa i on tvrdi da ako mi ne trosi ulje ni vodu samo opusteno da vozim . Inace od servisa presao sam oko 2100.km ulje nije pomerio a antifriz smo sipali do oznake za max i tu i on stoji...
-
Kakvo je prvo paljenje ujtru, jel' ima tad belog dima? Može da bude svasta nešto, ne mora da troši ulje ili vodu, možda nije dobro uzupčen, možda nije dobro naštelovan početak ubrizgavanja goriva... Pusti te majstore što su radili pre 50 godina, sad je 2019-ta godina.
-
Pa eki u mi nagovestavali i to. Da je kasno paljenje. Covek od koga sam pio je inace auto-mehanicar i drzi auto plac on mi je menjao zupcasti kais to je uradjeno nedelja sto m kupio auto od njega zato sto mi je bio zaglavio egr ventil i on onda posto smo gledali sta je uzrok, ovaj kais je star valjalo ga zameniti. I posle ja kupim kais, spanere, ulje, filtere sve i uradimo ceo veliki servis. Sta znam bio sam kod njega tad ceo dan sve blokirao i vratio na isto. Al moracu i to opet begde da proverim mozda je i to... Kako bre to nema nekih mernih aparata nego nabi safciger u rupu od remenice i tu stavi... Mozda bude i to hvala drugar hvala puno
-
....Meni se iskreno toliko ne daje pa makar i stalno ljutri dimio Golfa sam plati 2100. Uz gume, servis i registraciju do sada sam dosao do 2700.jos sad da to radim ja bih za te pare kupio sedmicu...
Pa sto ne kupi sedmicu crni Miki. Sta si mislio kupit lesa starog 20 godina i da ne ulazes u njega. Ovo sto si nabrojao da si uradio je potrosni materijal i moj ti je savjet da golfa prodas i kupis mjesecnu kartu za javni prevoz
-
@PaulGT hahaha, dobar si [emoji23]
@Miki Orasac
A da za početak pođeš pravom majstoru, a ne majstorima koji znaju šta je Yugo, Zastava, Golf 2, eventualno Golf 3 1.4.
-
Ja ne zalim sto sam ulozio ulozicu ja jos. Nego me nervira sve to sto neka obicna glupost mi tako pravi sranje...
-
Na mom autu sa istim motorom 66kw,pogotovo kad je hladnije na prvom paljenju izbacuje plav dim i onako bas se oseca smrad,crn dim izbacije samo kad stisnem pun gas ispod 2000 obrtaja,verovatno jer nemoze da sagori svu naftu
Kad dostigne radnu temperaturu nakon par km otvorene zustrije voznje izbaci sav garez (crn dim)koji se sakupi u toku gradske voznje,nakon toga nema vise dimova.
U posljednje vreme sipam sam maxmotion i auto mnogo manje dimi ujutru,lakse pali i osetno bolje ide.
-
(https://i.postimg.cc/pm7vwZYB/20190314-053742.jpg) (https://postimg.cc/pm7vwZYB)
(https://i.postimg.cc/Z9dm4dwz/20190314-053750.jpg) (https://postimg.cc/Z9dm4dwz)
(https://i.postimg.cc/5Xj1KGv0/20190314-053756.jpg) (https://postimg.cc/5Xj1KGv0)
(https://i.postimg.cc/mcqvng4p/20190314-053759.jpg) (https://postimg.cc/mcqvng4p)
(https://i.postimg.cc/8jzjDZM8/20190314-053802.jpg) (https://postimg.cc/8jzjDZM8)
(https://i.postimg.cc/87CPQs8T/20190314-053807.jpg) (https://postimg.cc/87CPQs8T)
-
Znaci tako svako jutro a i kada odstoji sad poceo i cesce...
-
Kad otopli neće biti belog dima.
-
Meni ovo liči na loše dizne ili kasno paljenje ili i jedno i drugo... Ako ti motor radi suviše "meko" i nema onog karakterističnog čvokaranja za dizela i ako malo kašljuca i trza dok je hladan, onda je paljenje verovatno na kasnije. To se lako proveri na dijatnostici, a paljenje se podešava pomeranjem remenice boš-pumpe kada se olabave tri šrafa "13" na samoj remenici i to tako što se onda ključem 22 malo zakrene osovina pumpe u smeru kazaljke na satu (gledano sa strane prema remnici pumpe) da bi se pomerilo ka ranijem paljenu, pošto su rupe na remenici prošlicovane, a onda se pre paljenja naravno zategnu ona tri šrafa, pa se opet gleda dijagram na dijagnostici... Posao od 10-15 minuta za iskusnog majstora! Na starim G2 se pomerala pumpa za podešavanje ugla paljenja, ali ovo je mnogo prostije. Treba proveriti i dizne kod bošiste i videti da li bacaju maglu ili su "propišale" i da li su naštelovane na dobar radni pritisak (neke su na 190 a neke na 220 bara u zavisnosti od serije motora od 66kw). Ako su dizne loše nekada pomogne i produvavanje uložaka dizni i kuvanje u ultrazvučnoj kadici, a nekada moraju da se menjaju ti ulošci...
-
Pa on ne trza kada krenem... Malo se cuje zvuk ventila dok je ukljucen cok al kada prodje malo on to stisa i radi normalno msm tih rad motora ima. Desi mi se ponekad da upali na smo okretanje kljuca i da se odmah ugasi. I onda ponovim paljenje i on radi. Jedino na prvom paljenju beli dim ima uvek . cekam jednog majstora jos par dana da dobije vremena pa idem kod njega na proveru dizni.
-
Najbolje je da se jedno po jedno proveri i rešiće se problem sigurno...A za ono trzanje i štucanje sam mislio u radu na leru kada je hladanf, jer kada se doda gas to se nekako lakše sastavi i auto ide nekako...Dešava se, doduše, i da motor štuca i nestabilno radi i kada je zagrejan, ali to je karakteristično kod ekstremnimnih poremećaja paljenja ili izuzetno loših dizni. Svakako, neka ti neko nakači i dijagnostiku i proverite šta će ona da pokaže, i za paljenje i neke eventualne zabeležene greške u kompjuteru
-
Na autu trebalo da se pomeri paljenje ka napred to'jest na ranije. Sada radi dosta ureznije i pali bezbez belog dima. Eto koliko jedan previd majstora pri zamenizupcastog remena moze da zeza. Em je i potrosnja bila veca a i prvo paljenje je bilo otazano i uz beli dim koji bi napuno parking. Sada je sve drugacije... Mislim znatno bolje ! Vodite racucana ko i kako menja kais. Da ne biste imali ovakih problema kao ja... Evo mozda ce ova tema nekom koristiti :26