VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => In Car Electronics (ICE) => Temu započeo: malimali Januar 29, 2019, 08:10:12 posle podne
-
Pozdrav ljudi ,imam sledeći problem : Imam obični golf 2 dizel 1987god i hteo sam da ubacim sat sa obrtajima od starog tipa gtd ,ali mi se dešava da svetli lampica od ulja čim upalim svetla na autu i obrtaji ne idu preko 1100 .Dok su svetla ugašena obrtaji rade lepo ,a lampica ullja ne svetli.
Negde sam pročitao da žuti provodnik koji ide na indikator ulja treba povezati na masu-radio sam i to ali nisam rešio problem.
Da li može biti problem što imam ugrađen relej za automatsko paljenje svetala?
Ili može možda biti problem što imam H4 led svetla?
-
Provjeri masu koja ide na sat.
-
Kako radi radio kad uključiš svetla, ima li smetnji?
-
Provjeri masu koja ide na sat.
Koja mu je masa? :)
-
Smedja zica
-
Kako radi radio kad uključiš svetla, ima li smetnji?
e radio radi bez ikakvih smetnji
@Speedey
ok,pogledaću ujutru,hvala
-
Pozdrav ljudi ,malopre sam gledao raspored žica na crnom i belom džeku. Crni je ok sve ,a na belom džeku imam fabrički doveden provodnik sa alternatora W,samo što on kod mene u džeku stoji na mestu 4D ,a treba na mestu 4B(prekoputa).
Mislite li da zbog toga imam problem?
Samo da dodam da je na satu sa zadnje strane neko ovom crnom žicom spojio kontakt sa " oil 0,3mb " na crnom džeku sa štampanom folijom ,vidi se na slici
(https://i.postimg.cc/Z0pbWFwq/20190130-082541.jpg) (https://postimg.cc/Z0pbWFwq)
-
Verovatno je vod na foliji ostecen pa je neko premostio kontakte.
-
Ne znam ,deluje mi folija kao nova ,sve mislim da je to neko radio zbog problema sa lampicom ulja kao kod mene i zujalicom što sam čitao..
-
Na crni konektor na srednji pin sa obe strane idu žice do pritisnih prekidača za proveru pritiska ulja. Sa oil 0.3 ide na prekidač na glavi motora.
Ovaj tca700y iznad brzinomera treba da bude zašrafljen na jednu metalnu pločicu koja služi da ga fiksira i kao hladnjak jer se regulator dosta greje.
Najverovatnije problem pravi automat za svetlo ili H4 Led. Odakle je doveden napon za svetla, sa akumulatora ili izvučen sa centralne kutije?
-
Te žice na sredini džeka su ok,i povezane su sa davačima na glavi motora bočno i na filteru ulja (žuta)
Hladnjak ću staviti ,rastavljao sam ga -menjam digitalni sat za vreme.
To je relej stavljen za automatsko paljenje svetala ,a struja mu je dovedena negde sa table osigurača.
Isto tako imam led pozicije ali kad rade samo one se je ok-jedino prroblem postoji kada su svetla upaljena.
-
Izmeri napon na satu sa uključenim i isključenim sijalicama.
Najverovatnije imaš pad napona na satu ispod potrebnog kada se uključe LED svetla. Probaj da povežeš sijalice preko releja direktno sa akumulatora, a automat poveži da uključuje relej. Tako sijalice neće da skidaju napon sa centralne kutije.
Ne moraš da citiraš post koji je odmah iznad odgovora, preglednije je.
-
e proveriću taj pad napona,a ako je do toga onda ću tako povezati farove.
a misliš da može biti problem to što mi je crveno crna žica od obrtaja ubodena u 4D umesto na 4B na belom džeku? pa usled toga dolazi do problema?
-
Sa druge strane je masa za senzor spoljne temperature. Ne bi radili obrtaji da je pogrešno vezano.
-
Uslikaću ako treba, ali kod mene je s druge strane prazno a treba tu da je po knjigama ubodena žica od obrtaja. To me zbunjuje
-
Ovako?
(https://www.icstew.com/caddy16v/mfa_white-plug.jpg)
-
(https://i.postimg.cc/9RHQyGcC/20190130-135404.jpg) (https://postimg.cc/9RHQyGcC)
Ovako je kod mene
-
Tako i treba, strana na poleđini je T7B strana.
-
(https://i.postimg.cc/bSvmzVsv/20190129-205652.jpg) (https://postimg.cc/bSvmzVsv)
Ni jedno se ne slaže sa ovim, zato pominjem.
-
Ne slaže se jer nije tačan taj raspored. Za beli konektor 4B ide na 4D, a za crni konektor su obrnute strane u odnosu na beli.
http://www.a2resource.com/electrical/CE1cluster.html (http://www.a2resource.com/electrical/CE1cluster.html)
-
A tako dakle, pa ja na forumu ovde nalazio ovaj redosled, i znači nisu u pravu bili ti koji su postavljali.
-
Greška je samo za taj RPM kabl, ostalo je ok. Problem je sa tim dvostranim konektorima koji su kao 4 konektora T7a T7b T7c i T7d pa nikad ne znaš gde je koja strana, kod novijih ima jedan konektor i pinovi 1-28 pa nema zabune. Ja svaku instalaciju koju nađem sa neta prvo proverim unimerom da se potvrdi raspored pinova pa onda dalje. Ako instalacija za sat nije sečena i prepravljana onda ništa ne brini sve su iste.
-
Nije ništa sečeno ni prepravljano ,onda ću da ispitam eventualni pad napona i ako treba odradim farove kao što si mi objasnio pa javim šta sam uradio.
Ako mi šta ne bude jasno eto mene .
-
Pad napona ili šum od sijalica ili oba. Šum možeš da rešiš sa feritnim prstenom ili da kupiš gotov uređaji za eliminsanje šuma
https://www.jpcycles.com/product/240-3769/pathfinderled-h4-emi-noise-filter-w-canbus-error-canceller (https://www.jpcycles.com/product/240-3769/pathfinderled-h4-emi-noise-filter-w-canbus-error-canceller)
Jeftinije je da probaš da staviš ferit oko kabla za obrtaje što ide sa alternatora. Ima da se kupu u elektroradnji ili skini sa nekog starog kabla.
(https://mikikg.files.wordpress.com/2012/05/emi_suppression.jpg)
-
Baš mi ove smetnje deluju pre nego pad napona, jer kad upalim svetla pozadinsko osvetljenje u satu lepo sija može se regulatorom podešavati, ali ispitaću ipak.
-
Malopre se setim ipak da pogledam i vidim da je sa crnog džeka žica na mestu 5A (plava,ide sa alternatora ) i na nju dodata žica koja ide na relej automatskog paljenja svetala.
Znači da se dešavaju smetnje najverovatnije zbog toga. Prema tome meni je stalni + za svetla ipak sa alternatora uzet i tu je problem.
-
Sa te zice ti je uzeta pobuda za relej kako bi se aktivirao kad alternator pocne da puni.
Napajanje za svetla je uzeto sa drugog mesta.
Na releju imas kontakte sa oznakama 30, 85, 86 i 87/87a.
Isprati zicu koja dolazi na kontakt broj 30.
To ti je napajanje za svetla.
-
U pravu si, ali vervatno mi ta pobuda sa alternatora pržvi ovaj problem što me muči od početka :76
-
Otkaci je i proveri stanje.
-
Pa mislim da onda ne bi imao svetla, sve dok ne bi povezao kao što je fabrika ostavila svetla
-
Sa crnog džeka žica na mestu 5A (plava,ide sa alternatora ) i na nju dodata žica koja ide na relej automatskog paljenja svetala.
Opet neke pogrešne šema :rolleyes:
Otkači tu žicu i zakači je na kontakt bravu. d+ i w kabl idu jedan pored drugog, idealno za smetnje.
-
A gde na kontakt bravu da zakačim druže? Mislim na koji kontakt
-
Nigde na kontakt bravu lollol moja greška. Treba na relej 18 za load reduction da gasi svetla kad se vergla.
Slikaj kutiju sa osiguračima, ce1 ili ce2, trebalo bi da je stari tip.
-
(https://i.postimg.cc/3dwb8phf/20190131-131740.jpg) (https://postimg.cc/3dwb8phf)
Evo slike
-
Na CE1 je relej 17 i on služi da isključi potrošače dok se startuje motor, to je RUN struja.
http://www.a2resource.com/electrical/CE1.html (http://www.a2resource.com/electrical/CE1.html)
ovde je raspored pinova za centralnu kutiju, gledaj kolonu "inside fusebox" i traži sa run power, ne start/run. Možda G03 preko osigurača 12 je za grejače sedišta koje najverovatnije nemaš, proveri koji je osigurač slobodan pa iskoristi. Proveru možeš da uradiš sa glinericom na osiguraču da li svetli dok se vergla.
Za probu da li rešava smetnje sa obrtajima poveži tu žicu za automat na bilo koji drugi plus, može i na upaljač. Tako će raditi svetla a vdećeš za obrtaje.
-
To je kod mene drugi s leva relej u donjem redu, sad nisam kući da vidim redni broj, znači pozadi njega moram ispitati pa spojiti taj provodnik
-
Tj na konektor G03 spojiti tu žicu...
-
Povezaću za probu na konektor P ( ne znam sad koji, ali na njega sam spojio centralnu bravu kada sam je ugrađivao) on mi je najlakši za pristup pa ću da vidim
-
Na CE1 je relej 17 i on služi da isključi potrošače dok se startuje motor, to je RUN struja.
http://www.a2resource.com/electrical/CE1.html (http://www.a2resource.com/electrical/CE1.html)
ovde je raspored pinova za centralnu kutiju, gledaj kolonu "inside fusebox" i traži sa run power, ne start/run. Možda G03 preko osigurača 12 je za grejače sedišta koje najverovatnije nemaš, proveri koji je osigurač slobodan pa iskoristi. Proveru možeš da uradiš sa glinericom na osiguraču da li svetli dok se vergla.
Za probu da li rešava smetnje sa obrtajima poveži tu žicu za automat na bilo koji drugi plus, može i na upaljač. Tako će raditi svetla a vdećeš za obrtaje.
Malopre sam gledao, osigurač 12je za zadnji brisač, tako piše na poklopcu, a i koliko se sećam i jeste tako bilo kad sam menjao motor zadnjeg brisača.
-
Ljudi, jedno pitanje : da li digitalni sat koji ide na stari tip sata sa obrtajima sa dva džeka može da se zameni satićem sa novog tipa od benzinca? Mislim fizički su isti, ali su drugačije vezani koliko vidim
-
Šteta što nemam opciju edit. Digitalni sat za vreme sam zamenio,radi sad.Što se tiče mog problema ,utvrdio sam da je problem u H4 LED sijalicama koje prave problem.Sa halogenim sijalicama sve radi kako treba.
Onda mi još ostaje da nađem feritno jezgro i vidim da li će pomoći u otklanjanju šuma.
-
Negde i ne pomaze feritno jezgro ali mozes i dodato kondezator tako da ce peglati struju i upijati sumove
-
Reče mi i prijatelj elektroničar da može tako sa elektrolitima.
Kako ti misliš da se to uradi?
-
Jesi li izmestio pobudu za automat svetala sa d+ kabla?
-
Jesam i nema efekta, pa sam vratio kako je bilo.
-
na samom dzeku kod kacenja sijalice , ako nemas iskustva onda kod majstora
-
Napravio sam po savetu prijatelja elektroničara Pi filter od dva kondenzatora i jedne zavojnice iz pc napajanja ali ne vidim nikakav napredak .
Kondenzatori su oba 1000 uF 16V.
Šta vi mislite koje vrednosti treba da budu na kondenzatorima