VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: Titogradjanin Januar 28, 2019, 09:56:33 posle podne
-
Pozdrav svima. Novi sam na forumu i nadam se da pišem temu u pravom dijelu forum. Imam Passata B7 2.0 TDI 140ks iz 2012 god koji je prošao 89000km, auto je kupljen nov i održavan do prošle godine u ovlascenom servisu dok nije istekla garancija.
Uglavnom imam problem što mi se pali lampica "žuta spirala" i treperi. Kad se upali auto ne vuče preko 3000 obrtaja. Na dijagnostici je ustanovljeno da je u pitanju EGR ventil.
Sad me interesuju neke stvari. Šta je pametnije da radim, da li da ga ugasim fizički i softverski ili da stavim novi što je naravno skuplja varijanta?
1. Ako ga ugasim pošto planiram da idem u Njemačku i Austriju da li policija može da provali da nemam EGR jer mjere izduvne gasove? (čitao sam na nekom forumu da auto više dimi i policija zaustavlja takva vozila i može uređajem da izmeri da auto nema EGR jer više izbaca u atmosferu gasova ) ? Ovo mi je baš bitno ako neko zna odgovor na ovo pitanje.
2. Ako ugasim EGR ventil fizički i softverski da li moram da micem i partikularni filter ? Jer to ne bih radio ako ne moram .
3. Kako sam čitao negdje po novom zakonu sva auta koja nemaju partikularni filter moraće da ga vrate ?
Hvala svima na pomoći.
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
-
Problem je što su mi u servis gdje sam bio rekli da ne može da se očisti. Da može da se očisti lako bih riješio problem.
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
-
Slažem se sa tobom. Ovako za čišćenje traži 50e a za EGR i ugradnju 300e.
Edit
Ako znaš možeš li mi odgovariti na ona pitanja koja sam postavio jer su mi baš bitna , posebno u vezi Austrije i Njemacke
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
-
Egr off dpf off i stage 1 ti je resenje
-
Egr off dpf off i stage 1 ti je resenje
Dpf ne bih skidao zbog zakona koji će da stupi na snagu i eto zbog ekološke svijesti :D
A i auto sam počeo dosta često da vozim na relaciji Srb-Cg tako da sa dpf filterom ne bih trebao da imam problema. Jedino taj EGR što me zeza trenutno.
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
-
Cim blokiras egr zacepice ti se dpf...
-
Zacepice se i ako ga uglavnom 70% vozim na otvorenoj cesti? Tu bih ga produvavao fino
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
-
Taj egr je zajebato skinuti jer je sa zadnje strane ispod turbine, kupi lepo nov egr, imas za 120€ novih, i nemoj se zazati sa skidanjem gasenjem i ostalim izletima ;)
-
Dje ima za 120e ? Ovuda su mi majstori pričali da je 250e
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
-
Uzmi novi egr i ne razmišljaj
-
@Titogradjanin
Ja sam pre 15 dana menjao egr,proglajzovali zupcanici jednostavno umreo...
Ja sam stavio novi od 180e (majstor nabavio) plus ruke.
Kao sto kolega @mur3633 rece uzmi novi iako je to najsuplja varijanta i miran si.
Sent from my LG G4 using Tapatalk
-
Pa tako će i biti. Hvala svima
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
-
Da li ima razlike izmedju egr ventila na passatu b7 i passatu b6,cr motori?