VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: cDa Januar 04, 2019, 06:01:57 posle podne
-
Desilo mi se nesto cudno danas, G5, 1.9tdi, danas vozio po gradu odradio sta sam imao, vracam se kuci i ispred garaze maaalo promeni zvuk na sekund, kao da je tek podigao obrtaje(pomislio sam cak da je klima ne motor), i ugasi se sam od sebe, kao kljuc da sam izvukao. Od tada vergla kao da nema kapi goriva(pola rezervoara). Cuje se pumpa da odradi svoje, cuju se grejaci, ali ne pali. Primetio sam da ne gasi lampicu akumulatora, non stop gori (akumulator nov, uzet krajem novembra, lepo vergla nema problema). Na dijagnostici je kazao Ignition switch Terminal S, obrisao gresku i nije se vracala, a od ostalih gresaka prijavljuje samo neispravan grejac na 2 cilindru(greska koju prijavljuje od 2012).
Ima li neko ideju sta pogledati, jer ne mogu ni da oteram auto do majstora?
Chassis Type: 1K0
Scan: 01 03 08 09 15 16 17 19 25 42 44 46 52 56 62 72
VIN: WVWZZZ1KZ8P047907 Mileage: 181330km/112673miles
01-Engine -- Status: Malfunction 0010
03-ABS Brakes -- Status: OK 0000
04-Steering Angle -- Status: OK 0000
08-Auto HVAC -- Status: OK 0000
09-Cent. Elect. -- Status: OK 0000
15-Airbags -- Status: OK 0000
16-Steering wheel -- Status: OK 0000
17-Instruments -- Status: OK 0000
19-CAN Gateway -- Status: OK 0000
25-Immobilizer -- Status: OK 0000
42-Door Elect, Driver -- Status: OK 0000
44-Steering Assist -- Status: OK 0000
46-Central Conv. -- Status: OK 0000
52-Door Elect, Pass. -- Status: OK 0000
56-Radio -- Status: Malfunction 0010
62-Door, Rear Left -- Status: OK 0000
72-Door, Rear Right -- Status: OK 0000
Address 01: Engine Labels: 03G-906-016-BKC.lbl
Part No SW: 03G 906 021 PM HW: 03G 906 021 AN
Component: R4 1,9L EDC 000SG 1136
Revision: --H07--- Serial number: VWX7Z0G93N81FS
Coding: 0000072
Shop #: WSC 00028 028 00001
VCID: 79FDE9D730C273B
1 Fault Found
005659 - Glowplug for Cylinder 2 (Q11)
P161B - 000 - Open Circuit
Freeze Frame:
Fault Status: 01110000
Fault Priority: 3
Fault Frequency: 1
Mileage: 179957 km
Time Indication: 0
Date: 2000.00.00
Time: 08:52:07
Freeze Frame:
RPM: 903 /min
Speed: 0.0 km/h
Load: 0.0 %
Voltage: 14.59 V
Bin. Bits: 00000100
Temperature: 12.6°C
Bin. Bits: 10110000
Readiness: 0 0 0 0 0
-
Identicno mi se desilo prije 3-4 sedmice. Ugasio mi se u sred grada. I posto sam cekao da me neko odslepa i skloni sa puta, vec se guzva pocela hvatati, onako nervozan odem i izveglam ga jedno minutu i posle bar mijutu verglanja sastavio je. Da bi nakon 10ak minuta ponovo se ugasio. Mada sam bio nizbrdo i u drugoj sam mu pustio kvacilo i upalio je. Dosao kuci izvadio pumpu u rezervaru a gorivo kao kad se pomjesa malo vode s masnocom. Ocistim onaj filteric na pumpi i vratim sve nazad. I nisam vise imao s tim problema. Mada sam promjenio i pumpu na kojoj sipam. Kad si mjenjao filter goriva?
-
Onaj pod haubom negde na prolece.. Nisam otvarao onaj u rezervoaru. Moram bas pogledati ujutro
-
Probaj ga verglati,meni je upalio.
Vergla kao da nema goriva. Takav zvuk i tako se ponasa.
-
Jesi gledao klapnu da nije zaglavila u zatvorenom položaju
-
Kaze majstor preko telefona, smrzla casica pumpe u rezervoaru. Cim sam rekao da se ugasio, pita da li je digao obrtaje pre toga, rekoh jeste. Kaze ovih hladnih dana imao je 6 mladjih VW, svi isti simptomi, svi sipali na NIS pumpi naftu. E rekoh i ja sam.
Savet da stavim grejalicu ispod da probam da otopim malo, a ako ne, u utorak slepamo do servisa
-
Pa sto nisi izvadio sam pumpu i ocistio,samim tim ces i odlediti i ocistiti. A nije neki posao. Samo sto ces se usmrditi dizelom.
Preklopis donji dio sjedista. Sklones tepih. Plasticni cep odozgo je na zabice, otkacis struju oba crijeva goriva sa pumpe, velikim ravni sarafcigerom i cekicem polako odvrnes onu veliku "maticu" i kuciste sa pumpom izlazi bez ikakvih problema. Imas nekoliko videa i na yt pa ako se odlucis sam to da radis, bice ti od pomoci.
-
Danas tek dosli na red, skinuli pumpu kod majstora, pa je spojio direktno na 12V, nema znaka zivota. Bio neki A3 u servisu na generalci, skine on pumpu sa njega stavi, Golf upali i radi ok.
Kaze meni majstor, mozes kupiti polovnu na oglasima, ali ja ti to necu ugraditi.
Dao mi izbor na kraju, pierburg koja je prva ugradnja za VW ili Siemens koja je ugradnja za AUDI, ali kao indenticne, i ista cena. Sutra popodne stavljamo novu pumpu. 13500 din nova pumpa
-
Meni se isto desilo pre par dana kada sam krenuo na posao, epilog cele price je bio slep do majstora i zamena pumpe u rezervuaru.
Uspeo sam da nadjem Pierburg koja je i bila fabricki ugradjena, platio sam je oko 12.000.
-
Шта је узрок томе? Једноставно цркла пумпа или има везе са горивом које се сипало или неки трећи фактор...
Sent from my vw mk5
-
Al meni nije jasno kako ja kada iskopcam struju ka pumpi u rezervaru,najnormalnije upalim auto i vozim?
-
Vlado, kaze covek jednostavno strada, kao ima veze malo sa gorivom, ali uglavnom rikne kao i svaki deo ponekad. Zamenimo danas pumpu, krenem ja kuci, 2 ulice dalje ugasi se i ni makac dalje. zovem ga dodje covek i smeje se, kaze gle ovo sad, digne sediste, otkaci creva i samo im mesta zamene, i golf upali. Kaze kod nekih vozila povratno crevo je manje, pa ne mozes da pogresis, ovde su ista, on ukrstio creva, golf isao 2 ulice dok nije potrosio iz prelivne gorivo i stao.
-
Чисто питам, да ако нешто често узрокује тај квар да се потрудим да то избегнем некако.... Али изгледа да кад јој је суђено тада ће црћи [emoji23]
Sent from my vw mk5
-
Mozda se leti vise greje ako ima malo goriva u rezervoaru i zato gekne, ja gledam da uvek ima makar 1/4
-
Drugar je imao isti problem na njegovom golfu 5 2.0 tdi, smatram da im je pumpa za gorivo bojka. Odonosno nije bojka vec jednostavno crkava posle nekog vremena eksplotacije.
Nema tu apsolutno veze sa gorivom, i ja i drugar iskljucivo sipamo iskljucivo aditivirani dizel na MOL'u (EvoPlus) i na shellu (Vpower). Pored toga nikada ne ostavljamo auto na rezervi, uvek ima minimum cetvrtinu rezervuara.
Posle zamene pumpe evo vec danima vozim bez ikakvih problema, jedina nezgodna stvar je sto vam se ovo moze desiti u svakom trenutku jer ne postoje indikacije kada je pri kraju.
-
Е, то може бити велики проблем. Нема индикације и само рикне... Не дај Боже да ти се догоди негде у иностранству... И ја исто гледам да је горива увек изнад 1/4.
Јел пријављује грешку за њу да се види преко дијагностике када цркне?
Sent from my vw mk5
-
Meni nije prijavio, imas gore u prvom postu log sa dijagnostike
-
Ок. Погледао...
Sent from my vw mk5