VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: mcnc Decembar 20, 2018, 10:46:07 pre podne
-
Pozdrav svima,
Krenuo sam jutros do grada, auto je regularno upalio, mozda se malo vise zatresao pri startu nego uobicajeno ali sve je bilo ok, zagrejao se, normalan rad motora. Nakon predjenih 1-1.5km auto se ugasio i kad sam ga upalio ponovo nakon 30m se ponovo ugasio i izbacio gresku Stop engine, oil pressure. Pokusao sam da ga upalim ponovo ali nije hteo da upali i stalno je izbacao tu gresku na kraju verglanja. Kad sam uspeo da ga upalim odmah se ugasio. Sledeci put je verglao bas dugo i upalio je i drzao sam ga na malo vecem broju obrtaja, nije izbacio nikakvu gresku i oterao sam auto kuci. Kuci je upalio bez problema i malo sam ga isturirao i izbacao je bas crn dim. Ulje je na normalnom nivou.
Napominjem da auto nije vozen jedno mesec dana jer sam bio u bolnici, a i poslednjih nedelju dve je vozen na kratkim relacijama po gradu.
Sta moze da bude problem? U pitanju je 1.9 tdi BKC motor, 2005god.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Ulje ,uljna pumpa,uljni filter,neki senzor...moraš dijagnostiku da uradiš,po opisu radio je bez ulja,2.0 tdi notoran po tome
Послато са LG-M250 уз помоћ Тапатока
-
Moj je 1.9 BKC motor, ispravih malopre u postu.
Zakacicu ga sad na dijagnostiku pa da vidimo sta ce da kaze.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Nisi trebao da palis... Cim je posle upalio mozda imas srecu, inace ja posle toga kad je prvi put stao, ne bi ni pokusao da verglam, samo slep bi zvao... Moj brat je takvim verglamjem prejebao sve zivo? a majstor mu je rekao posle da ne bi bilo nista da ga nije dirao... samo uljna pumpa...
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
-
Kada je auto upalio prvi put nije izbacio nikakvu gresku. Cak i kad sam ga doterao kuci nije izbacio nikakvu gresku.
Koje sve kvarove moze da napravi ako je uljna pumpa u pitanju?
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Moj brat je verglanjem prejebao sto sta ne znam tacno... A majstor ie rekao , e da nisi verglao, nista ne bi bilo.. To nek kaze neko strucniji. Jebi ga, motor pokusavas pokrenuti bez ulja pa sad vidi..
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
-
Motor radi bez ulja,zaglavi i umre.U najboljem slučaju generalka,u gorem nov motor.
Nemoj ga paliti više.
Послато са LG-M250 уз помоћ Тапатока
-
Dijagnostika nije nista pokazala. Cuo se sa majstorom, isti savet, ne palim vise auto pa sutra da pogleda.
Hvala svima na odgovorima, javim sta je bilo.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Ali imao si odlicnu ideju. Izbaci ti gresku stop engine, a ti ga onda isturiras :rolleyes: batine
-
Auto je u mom vlasnistvu od avgusta meseca i ranije se nisam susretao sa modelima koji imaju takav sistem. Zbog zdravstvenih razloga auto nije dugo vozen i pomislio sam posto je upalio bez greske da je nesto jednostavno mozda zacepilo u momentu i da treba da se produva.
Otud ideja da ga isturiram posto mi automehanika pogotovu uslovno receno “novijih” automobila nije jaca strana.
Sad eto znam sta u takvoj situaciji uraditi a batine ce biti po mom dzepu :)
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Drzim ti palceve

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
-
Svaki VW koji je verglao duze od 20-25 sekundi ce izbaciti lampu od ulja ili navedenu gresku koji ima board. Promjeni ti filter od goriva i provjeri pritiske od goriva
-
A da nije mozda :36
Motor radi bez ulja,zaglavi i umre.U najboljem slučaju generalka,u gorem nov motor.
Nemoj ga paliti više.
-
Vracam film i kada mi se prvi put ugasio ostala je samo lampica za akumulator bez greske za stop engine. Na dijagnostici je prijavio gresku central electrics power supply insufficient. To sam zanemario jer sam pre par dana zamenio akumulator pa sam mislio da je zbog toga greska. Mozda sve i to ima nekog uticaja.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Dolazio majstor, upalio i pogledao auto, kaze da je najverovatnije bila zamrzla nafta i da se zato ugasio a zbog duzeg verglanja je izabacao gresku stop engine.
Kaze vozi i ne brini se, jos mi rece da sam mu odmah rekao da je 1.9 u pitanju da ne bi ni dolazio jer se gotovo nije sretao sa problemom uljne pumpe na tim motorima.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-

Bravo!
Послато са LG-M250 уз помоћ Тапатока
-
1,9 samo izbaci klipnjacu kroz blok bez ikakve najave, a uljna pumpa je u redu
-
Da li da trazim savet od jos nekog majstora?
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
nije mu nista vec sam ti gore napisao sta da uradis. a to za klipnjacu ne mozes predvidit, vozi i moli boga
-
Ok, hvala puno na odgovoru :)
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
1,9 samo izbaci klipnjacu kroz blok bez ikakve najave, a uljna pumpa je u redu
105ks ili vazi za sve? Znam za slucaj gde je razbio blok na novom 1.9 105ks na 100.000km
-
Madar kako moze biti nov sa 100.000 km?
Na golfu 4 nisam imao slucajeva. Fabia i Leon 101. Touran, Caddy, Golf 5 i Passat vecina. Imam u kompu na poslu sve slovne oznake su pisane u zadnjih pet godina
-
Nov u smislu da se desilo prvom vlasniku na leonu
-
Extra si prosao. Al da znas, nema tu verglanje... Tak sto izbacuje klipnjacu bese BXE :)
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
-
Paul jel se dešavalo to kod bls-a? Jel češće na bxe ili na bls-u ili nema pravila!?
-
BLS zadnji bio prosli mjesec u caddy-u. Nema pravila
Ima jedan passat b6 2.0 motor koji ima 400.000 km i na njemu svakih 6-8 mjeseci mjenjamo osovinu uljne pumpe.
-
.
-
Citajuci ove komentare, plus moje iskustvo, promenio sam misljene o VW grupaciji. Na zalost, na lose.
Ja sam mislio da vw nema takve vrste kvarova. Citam ovde, za ovih par meseci, na ove serije ne valja glava, na ove klipnjace, na ove dizne, na ove tandem pumpe, na ove uljne pumpe... Ne znam zasto je onda toliko vw hvaljen. Stara slava? Znam da su ovde ljubitelji vw-a, i da ovo komentarisanje moze da izazove gnev, ali ja nemam nista protiv, ili da prozivam, ili nesto.
Vozio sam mercedese, i clan MB kluba, tamo nema ovakvih problema. Njima je rdja najveci problem. Na E klasi w211 sbc sistem (vezano za kocnice) i to je to. Cak to nike katastrofalan problem.
Na francuskim vozilima, tacnije renou, svi ih pljuju, a nikada niko nije imao ovakav tip kvara. Tamo se nekada ima problem sa instalacijama, bravama itd.
Ali ovo, "na toj seriji klipnjace, na toj glava, na toj to i to... Fatalni kvarovi... Do duse, sve se svodi na gladisine, do sada sam samo ja imao fatalan problem ovde sa VW. Vi ste dobro prolazili...
-
.
-
Zasto ovde ne radi opcija izmeni, vec je ili citat ili novi odgovor, neka neko od modova izbrise ovo, debilno je
-
Komentar moze da se izmeni samo u roku od sat vremena posle postavljanja.
-
Na francuskim vozilima, tacnije renou, svi ih pljuju, a nikada niko nije imao ovakav tip kvara. Tamo se nekada ima problem sa instalacijama, bravama itd.
Galaxy druze najveci problem je sto se uzme les na zapadu, usminka, vrati kilometraza na 200.000 km i to na nasim prostorima prolazi pod "NOVO". Ja sam imao i slucajeva sa famoznim francuzima samo sto te francuz da ga hoces radititi izade skuplje nego da novog kupis.
Koliko ima Laguna, Megana i ostalih francuskih vozila od godista 1998-2005 da se vozi i da kosta vise od 1000€?
-
Zar se na 1.9 dCi motorima ne menjaju lezajevi na radilici na svaku trecu ili cetvrtu zamenu ulja?
-
pop1 :+
-
1.5dci je za izbegavanje, nece mu klipnjaca probiti blok al zato od komonrejla oce kosa da osedi.
Sto se tice MB, ovde na forumu od automobila sa zadnjom vucom beze ko djavo od krsta lollol
-
pop1 :+
To mi rece covek koji je kupio novu Lagunu dok je radio u Francuskoj.
Vozio je tamo i kaze da su mu menjali i lezajeve na svakoj trecoj ili cetvrtoj zameni ulja.
Navodno se to radi po preporuci fabrike.
Auto je uvezao u Srbiju i nastavio sa tom praksom.
Kaze da se i njegov majstor krstio kad je to cuo.
Ako je on mene slagao lazem i ja vas.
-
1.5 dci, modeli od 86 konja, do 2005 god su imali problem sa siemens diznama. Kao i b6 2.0 tdi. Sve se to resavalo u garantnom roku, i niko se na dci motore nije zalio, a da to nisu bili beli sluzbeni clio modeli, koji su presli boga oca. O lezajevima na lagunama, evo, prvi put cujem. I to ovde na VW forum. Desavalo se da menjaju plivajuci zamajac, ali je i to potrosni deo kao i na svim vozilima. Moja laguna dci imala 475.000km, kod mene oko 100.000. Samo redovni servis. Osnovni problem je sto se u inostranstvu mali servis radi na 30.000 km, a kod nas na 10-12.000. Za 7-8 god, koliko je ovde prosek starosti vozila kad se uvezu, dese problemi...
Mercedes w203, zamenio lanac i samo redovni servis. Na w211 imao problem sa kompom, usla voda, dok smo nasli sta je osedeh. Postoji mnogo predrasuda.
Izmenjao silne automobile, svaki ima karakteristicne probleme, ali na vw, koliko citam ovde, ovo su fatalni problemi. Skupi. Evo, recimo, problem sa uljnom pumpom, i vodjicom. Naplasen, ne zelim nove probleme, moracu i to da zamenim na sledecem servisu... U servisu mi trazi 50e za to. Smatram da nije skupo i zamenicu, da nemam opet veliku stetu...
-
@paul ima li pravila na kojij se kilometrazi (stvarnoj) desvaju ti problemi?! kako ih predosjedit sprjecit? Pretpostvaljam nikako. Mislim na te probleme sa klipnjacama i tim problemima na 1.9 motorima
-
Vec neko gore napisa, problem je u kilometrazi i servisima koji su kod njih na od 20000 do 30000 km, pogledas oglase i vidis brdo kola dizela 2014 2015 2016god sa po 200000km na satu i onda ovde dodje neki pasat 2006god sa 174228km "pravih" sa sve servisnom knjigom, pa jbt ljudi kopiraju evre i dolare a ne jbn knjigu servisa i pecat, jos neka mana iz fabrike i eto belaja na 400000 500000 km a ovde na "pravih" 150000
Послато са SM-J530F уз помоћ Тапатока
-
Stric je kupio 2008. passata B5.5 sa nepunih 4 godine starosti i predjenih 220.000 kilometara.
Auto je kupio u Svajcarskoj od vencanog kuma kome je taj auto bio sluzbeni i odrzavan je u ovlascenom.
Uz auto je dobio svaki papir koji se odnosio na auto.
Od racuna pri kupovini i servisne knjige pa do svih racuna za svaku intervenciju koju je imao na autu.
Toliko o "pravoj" kilometrazi od 170.000 km po oglasima na autu 15 godina starom.
Opet kazem, ako je mene ovaj slagao u vezi Laguune onda sam i ja vas.
-
Citajuci ove komentare, plus moje iskustvo, promenio sam misljene o VW grupaciji. Na zalost, na lose.
Ja sam mislio da vw nema takve vrste kvarova. Citam ovde, za ovih par meseci, na ove serije ne valja glava, na ove klipnjace, na ove dizne, na ove tandem pumpe, na ove uljne pumpe... Ne znam zasto je onda toliko vw hvaljen. Stara slava? Znam da su ovde ljubitelji vw-a, i da ovo komentarisanje moze da izazove gnev, ali ja nemam nista protiv, ili da prozivam, ili nesto.
Vozio sam mercedese, i clan MB kluba, tamo nema ovakvih problema. Njima je rdja najveci problem. Na E klasi w211 sbc sistem (vezano za kocnice) i to je to. Cak to nike katastrofalan problem.
Na francuskim vozilima, tacnije renou, svi ih pljuju, a nikada niko nije imao ovakav tip kvara. Tamo se nekada ima problem sa instalacijama, bravama itd.
Ali ovo, "na toj seriji klipnjace, na toj glava, na toj to i to... Fatalni kvarovi... Do duse, sve se svodi na gladisine, do sada sam samo ja imao fatalan problem ovde sa VW. Vi ste dobro prolazili...
VW auti ko i svi drugi,samo puno marketinga...
Slobodno gledaj i druge marke.
Sve je to pregazilo poprilično kilometara,bolje biraj jeftinije brendove,da imaš i za servis.
Kod mene su MJet i JTD dizeli postali baš popularni.Bravo,Delta,159 i Insignia napr.
Послато са LG-M250 уз помоћ Тапатока
-
Vec neko gore napisa, problem je u kilometrazi i servisima koji su kod njih na od 20000 do 30000 km, pogledas oglase i vidis brdo kola dizela 2014 2015 2016god sa po 200000km na satu i onda ovde dodje neki pasat 2006god sa 174228km "pravih" sa sve servisnom knjigom, pa jbt ljudi kopiraju evre i dolare a ne jbn knjigu servisa i pecat, jos neka mana iz fabrike i eto belaja na 400000 500000 km a ovde na "pravih" 150000
Послато са SM-J530F уз помоћ Тапатока
Stvarno mislis da ti motori imaju problema tek na 400-500.000?
:+
-
Sa toliko dodju kod nas i prave problem a da li su imali i tamo problem odakle su dosli to ne znam
Послато са SM-J530F уз помоћ Тапатока
-
Cisto me interesuje, da li se te situacije sa izletanjem klipova desavale na cipovanim 1.9 motorima ili nema pravila?
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
@mcmc
Znam za slucaj gde je razbio blok na novom 1.9 105ks na 100.000km
Sa toliko dodju kod nas i prave problem a da li su imali i tamo problem odakle su dosli to ne znam
Pricas gluposti :77
-
Pa naravno da pricam, trudim se da budem na tvom nivou
Послато са SM-J530F уз помоћ Тапатока
-
Cekaj jel ti stvarno mislis da je jedini nacin da uvezes auto a zaradis na njemu je da vratis kilometrazu sa 500.000 na 150.000km i da je to jedini uzrok problema na 2.0 motoru?
-
Odgovor na prvo deo pitanja je DA. Auto sa malom kilometrazom i tamo košta poprilično. Ovde svi imaju volšebnih 175000km i “originalnu” servisnu knjigu.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Najlaksa i najbolja lova je na ostecenim automobilima, lesevi sa 500.000 se tesko prodaju, nisu ljudi blesavi osim ovi sto se odma hvataju za servisnu knjigu cim otvore vrata.
Druga stvar, 500.000 na autoputu je ekvavilent 200.000 voznje po Beogradu.
-
...
Slobodno gledaj i druge marke.
Sve je to pregazilo poprilično kilometara,bolje biraj jeftinije brendove,da imaš i za servis.
Послато са LG-M250 уз помоћ Тапатока
Ma sve ja to razumem. Nije meni za mene :) Imam ja i za servise, nisam od onih sto kupuju za sve pare, ali mulja se svasta kod nas.
Imam rodjake preko, cesto idem. Dobar auto tamo, je skuplji nego kod nas. A gde su troskovi uvoza...
-
Sve ima mane i vrline,pusti srce nek zaigra i to je to...
Послато са LG-M250 уз помоћ Тапатока
-
Što većina da kažu do ovome nije istina!!!
-
Nista bez ovoga coilleo2tj
(http://i68.tinypic.com/2yo9x75.jpg)
-

Послато са LG-M250 уз помоћ Тапатока
-
Imam rodjake preko, cesto idem. Dobar auto tamo, je skuplji nego kod nas. A gde su troskovi uvoza...
Samo sam cekao ko ce prvi ovo da napise. lollol lollol lollol
-
Ne razumem....
-
Kratko i jasno, u pozitivnom smislu.
Jos malo pa ce svabe da dolaze kod nas na balkan u soping, em su vageni kvalitetniji em jeftiniji nego kod njih. U prevodu, nase babe su neznije lollol ...
-
VW auti ko i svi drugi,samo puno marketinga...
Slobodno gledaj i druge marke.
-
Imam Alfu 147 u široj porodici i w124 i punta i znam šta šta pričam
Послато са LG-M250 уз помоћ Тапатока
-
Raco jel i ti mislis da je ovaj N47 preso 400-500.000 pa uvezen na Balkan?
-
Raco jel i ti mislis da je ovaj N47 preso 400-500.000 pa uvezen na Balkan?
196.800 km lollol
-
Dobro je ostao je jos neko normaln na forumu 😹
-
Kad smo vec offtopic, sto se tice tog "cuvenog, presudnog i jedinog" pokazatelja stanja auta - KILOMETRAZE, englezi kazu:
Back in 2012, the average speed on London’s roads was 19.33 miles per hour, dropping to 8.98 in the streets of Central London.
Sto ce dalje reci, ako uzmete u obzir onaj tahometar iz traktora sa predhodne strane, Nemci ovog puta:
50.000 gradske voznje = 300.000km autoputa
(http://i65.tinypic.com/vpug7n.png)
(http://i64.tinypic.com/zxwoco.jpg)
https://www.autobild.de/artikel/bmw-5er-e39-gebrauchtwagen-test-5245617.html
https://www.youtube.com/watch?v=KDa8S2BqQEs
-
Po meni kilometraza je bitna stavka ali ne i uvek presudna. Sve u zavisnosti od toga koliko moze da te kosta odredjena havarija itd. Iznenadio sam se se kad sam video audi a8 98 godiste (benzinac) sa 680.000km i dan danas ga vozi prvi vlasnik. I jednom kad sam video stilo jtd 2003 godiste 890.000km. Ocekivao sam da to mnogo gore izgleda sa tolikom kilometrazom ali sam se iznenadio. Ni jedan ni drugi nisu imali havarije sto se tice motora. Na stilu krlja zamajac ali to je potrosan deo jbg. Iznenadilo me da je taj jtd tolika mazga od motora a talijan ga napravio sunce mu poljubim...
-
Stilo je izuzetak od pravila ... ne zovu ga uzalud talijanska dvojka, jer se stvarno pokazao izdržljiv. Uostalom šta najčešće voze taksisti na balkanu a koji nemaju nešto iz VW grupe :D
-
Izdrzljiv izdrzljiv pogotovo onaj 1.8 nema sta mu ne fali
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Ide ista motorizacija i u lancie i alfe i isto rade.Punto mk2b 1.3 mJet je takođe
za široke mase.
A troškovi održavanja puno niži od vw.
Nuovo Bravo je odličan,pogotovo Bravo Sport.Ima DPF,izvade se klapnice iz grane,sredi se plivajući i super auto za relativno malo para.
Послато са LG-M250 уз помоћ Тапатока
-
Imali smo jednu temu gde je vlasnik na Golf 2 otkačio osovinu pumpe za ulje pa tako vozio bez pritiska, posle je za 10€ popravio i vozi dalje. Jeste da tu nema više ni 20KS ali ide pali radi, tako neće ni jedan Punto.
Neće više ni jedan od ovih novih modernih "ekološko prihvatljivih" auta.
-
8 godina ga vozim skoro svaki dan i znam šta pričam.5 vozača ga uz mene maltretira.
Golf 2 je vozilo starog kova,sa mehanikom(nasledio sam w124 250d,da ti ne pričam šta tek taj može sa 5 cilindra),a Punto mjet je common rail dizel sa turbinom i kompom...nikakve to veze nema.U Golfa2 može i zejtin
Послато са LG-M250 уз помоћ Тапатока
-
Ulete kolega sa komentarom u drugoj temi za Golf 2 lollol
Povremeno se desavalo da zatrokira u voznji,na leru nije radio bas idealno itd. Ovih dana se to desilo vise puta zaredom,pa sam skinuo pumpu,kad tamo od Fiat Punta.
Nema više w124 i Golf 2, druga je sad filozofija. Najbitnije je koliko ima CO2 i koliko inča android...
-

Послато са LG-M250 уз помоћ Тапатока
-
Abre sta je sa ovom temom, prelistacam i svi voze sve osim VW

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
-
BLS zadnji bio prosli mjesec u caddy-u. Nema pravila
(https://i.postimg.cc/XNBdK4qD/Screenshot-from-2023-03-03-19-54-18.png)
-
U prevodu, cilindar broj 3 se najviše greje i u treći leteći ulje dolazi iz galerije na bloku odozgo koja se nalazi na 4. ležećem i prolazi kroz 4.
4. ležeći je dole pun, gore uzduž prorezan i ulje kroz njega i dalje kroz radilicu ka 3. letećem prolazi samo kada je rupa na radilici u gornjoj polovini 180°.
Zbog toga na 3. leteći ulje dolazi u intervalima po 1/2. Kada se umesto donjeg punog ležećeg stavi uzduž prorezan kao i gornji ležeći, ulje će stizati do 3. letećeg 1/1.
-
"Just replaced the conrods bearing shells and bolts with OEM replacement parts last weekend. The engine is BXE from late 2007, with just 106.000 km done.
As you can see in the picture, the upper halves of the shell bearings are toasted, there is hardly any trace of anti-friction material remaining on them, as opposed to the lower shell bearings, which look almost new. The engine was always serviced regularly, within the first 75.000 km the service was done at the Skoda dealership, every 15.000 km, always with Castrol Edge/SLX 5w30 507.00, and after that I've done it myself every 10.000 km with the same oil.
The crankshaft didn't seem to be damaged, so I just put on the new bearing shells and new conrod bolts. Did the job at a friend's garrage, it took the two of us about 2 hours to complete. So far I managed to drlve it only for about 300 km, and everything seems ok, but for the next oil change I think I'll go with Motul.
The cost of the bearing shells is about 50 euros for the upper halves, 50 euros for the lower halves and 40 euros for the conrod bolts."
(https://i.postimg.cc/4N1JnH1z/download.jpg)
Izvor: https://www.myturbodiesel.com/threads/vw-golf-1-9-tdi-2007-major-engine-failure-only-58-000-miles-bxe-engine-code.18744/post-126502
-
"A grand on a new engine.... you would be lucky to get a decent used one for that and an exchange bottom end from VW is £2768 alone. Anyway, yes I would strongly recomedn the bearings were changed,I prefer to use Mahle if available but the KS 775 546 00 are the correct "sputter" type as well. The bolts must be genuine 045 105 425 at £6.47 each. It would be interesting to see a picture of them when they are done and see if the upper ones are worn like this which is fairly typical"
(https://i.postimg.cc/VsdZHJvz/40922209993-e5c2925f2d-o.jpg)
Izvor: https://www.vwaudiforum.co.uk/forum/showthread.php/190922-BXE-engine-failure-replacement-options?p=1104151#post1104151