VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: Lara_BG Oktobar 02, 2006, 02:17:35 posle podne
-
Zasto mi se ler gas pomera po sopstvenom nahodjenu? umesto da radi na 1000 sam od sebe je pocheo da radi 1500, a kad ga upalim dok je po sauhom onda radi na 2000? mogu ja da spustim ler gas sama, al me zanima zashto se to dogadja?!?
-
Idi kod majstora da ti pristeluje ler i bice sve ok!
-
Ako sam dobro razumeo laru.. pita zashto se to desava... a ne kako da resi problem to ume i sama !
-
Jer si cistila skoro karburator???
-
Jer si cistila skoro karburator???
Jel uopste ima karburator?
-
Ima i to dvogrli koliko sam razumeo, verovatno je zaprljan, pokusaj da ga ocistis
-
Karburator sam produvala, sad bash da ga skidam i sama chistim nije neophodno, moze neshto i majstor da uradi, nastelovala sam ler gas, pa cu videti kako se ponasha, mada mi slim da nije do zaprljanog karburatora, jer kad se zaprlja karburator ne dize ler gas nego spusta i auto chesto stuca.... ili greshim?
@rocky dvogrli karburator
-
Ler gas meni je na dvogrlom weberu kod proslog audija podizao broj obrtaja kada motor radi na preko 90 stepeni C. Ne znam da li imas karburator sa vodenim grejanjem sauha? To je bitno. Moze se i desiti da ti je leptir sauha stalno pritvoren pa da podize obrtaje. Sve ovo se i meni desavalo na dvogrlom weberu.
-
Kad mi je na proshlom karburatoru crkao leptir sauha, auto je kad ga upalis bukvalno skakao u mestu od stucanja, i kad se zagreje normalno smiri se, ali nije dizao broj obrtaja...
za sada radi, ceo dan ga kidam i opushteno radi na 1000 mirno kao bubica, videcemo sta ce biti
-
e sad imam novo pitanje, a vezano za istu temu, dakle prvo je radio i na do 2000, ok to se kao sredilo tu i tamo, pa je radio "lepo na 1200, 1000" e a sad imam NOVI PROBLEM - sam mi spushta na ispod 900 tj radi izmedju 700 (nekad i 600 i samo shto se ne ugasi) i 900 (1000). Moje pitanje je, da li je moguce da se to dogadja jer alternator ne puni dobro, ili je karburatora, da se ne cimam bezveze da shtelujem karburator ako nije do njega.
-
Pokusaj da zamijenis regler on je nekih 500 din,jer moguce da varira struja pa se tako ponasa sa radom,zatim moguce je da se zaprljao karburator odnosno dizne pa nema dovoljno benzina u odredjenim trenucima pa varira, inace treba u normalnim uslovima da radi na nekih 800/900 obrtaja a pod sauhom oko 1600/1700.
-
Provjeri gumeni nosac karburatora, on zna da zezne ler gas ako je ostecen ili ga jednostavno zamjeni.
-
pravio je on meni probleme ranije ra tim shto je radio na 2000 obrtaja, al kad sam zavrshila muziku, pocheo je da brlja na ovu drugu stranu, zato pitam da je moguce da je od struje. inache ako je do krabruratora ... ma ima ceo nov da stavim za 50e VW je to hehe salim se naravno... hvala ... ici ce kod majstora... ako nekom padne na pamet josh neshto shto bi moglo da bude, a da mogu sama da popravim nek viche
-
Dobro bi bilo ako mozes da stavis altenator od 90 ampera zbog muzike posto sigurno vuce puno struje, on kosta oko 20 eura.
-
toga sam svesna...
-
Pa sve sto ti se desava i nije neko cudo.
-
taj problem sa ler gasom koji imas ,ima toliko mogucih uzroka da bez pregleda auta je vrlo tesko reci tacno sta je problem,ali muzika nije definitivno.
-
Meni su problemi bili isti i reko mi je majstor da je to korektor gasa,kada sam ga pojurio cene su polovan da 1000 din a nov za 7 dana 13000( nisam pogresio nulu) Remontovo sam ceo karburator za 2800 i resio problem.
Meni su problemi bili isti i reko mi je majstor da je to korektor gasa,kada sam ga pojurio cene su polovan do 1000 din a nov za 7 dana 13000( nisam pogresio nulu) Remontovo sam ceo karburator za 2800 i resio problem.
-
kad ode taj korektor auto ti izmedju ostalog bukvalno toliko trese kad je hladan da imash utisak da skache u meshto. menjala sam ja to odavno. i to je bukvalno pod normalno (bar kod mene) da se menja na godinu dana
ja sam sve sredila na kolima, osim servira karburatora, izgleda kao da mi ne otvara da raja drugo grlo na karburatoru ?!? jel zna neko ali PROVERENO MNOGO DOBAR KARBURATOR SERVIS. ne treba mi da odem negde, i kad vide da sam zensko uzmu i nashteluju ga da jako malo troshi i ochajno ide... shto se uglavnom uvek desi valjda misle da tako treba hehe
-
Pa ti onda kad stignes ispred radnje malo potpis , pa parkiras pred radnju uz okretanje pod rucnom , izadjes i kazes:
IMA LI OVDE NEKI DOBAR MAJSTOR ZA KARBURATORE, AUTO MI IDE OCAJNO!!!
-
samo gas samo gas
-
Ako bi neko od vas mogao da postavi sliku golfa 1.6i ako ima, da mi pokaze gde se steluje ler gas. Znam da ima neki srafic al necu da rovarim, pre cu pokvariti nego popraviti. Inace moj problem je sledeci - imam i plin i na njemu sve radi ko pod konac, al na benzinu je malcice drugacije. Naime kad vozim istom brzinom, pa i kad ubrzavam sve je uredu, al kad u brzini pustim gas - on umesto da se polako zaustavlja pocinje da stuca pomalo (ali se i zaustavlja polako). I kada je u mestu na benzinu na leru radi normalno - ali na trenutke kao da izgubi gas pa pocne da se gasi na sekundu i tako svakih 5-7 sekundi. Sitan je kvar ali nervira me, bas iritira. Pa kontam da treeba malo posacati - za nijansu.
-
Kao prvo motor 1.6i na golfu 2 ne postoji,ali to je cesta greska u nazivanju tog motora pa predpostavljam o cemu se radi.To sto ti imas je verovatno motor sa oznakom PN snage 69 KS i karburatorom Pierburg 2EE,tzv 1.6 ecotronik.Podesavanje ler gasa na tom karburatoru nije omoguceno,tj elektronika regulise ler i trebao bi ukoliko je sve ispravno da bude 900+-75 obr/min.Ukoliko se radi motoru sa nekom drugom oznakom(to su ti prva dva slova u broju motora),napisi oznaku.
-
prva dva slova, kako kazes, na broju mog moora su RF, a ima 51KW (koliko je to konja, to je oko 70, jel :huh: )
-
Sad je vec lakse,ali motor sa oznakom RF po mojim podacima trebalo bi da ima 53kW(72 ks) ali nebitno.Na tvom motoru je karburator Pierburg 2e2 i podesavanje lera se vrsi srafom za kljuc 13 sa zadnje strane karba do protivpozarnog zida skroz do desnog kosa.Oznacen je na slici sa slovom A,nadam se da ces ga pronaci.Broj obrtaja po fabrickim podacima bi trebalo da bude oko 750+-50obr/min
(http://i723.photobucket.com/albums/ww231/comi014/Ler%20gas/Lergas.jpg)
(http://i723.photobucket.com/albums/ww231/comi014/Ler%20gas/ler.jpg)
-
E svaka cast, hvala puno, kratko i jasno. Sutra ujutru probam, sad je mrak, pa javljam. Cuj Comi, a da tu ne rastelujem paljenje pa posle kuku lele?
-
Ja sam imao problema sa tim ler gasom 3 meseca bio sam kod svakakvih majstora i samo mi je drsko u zemun polju to popravio...tako da ti predlazem da odes tamo i sto posto ce ti sredi..
-
A sto se tice tacnog podatka da ler treba da bude oko 750 rpm, to cu malo teze namestiti bas u dlaku jer imam instrument tablu koja umesto obrtaja ima casovnik, tako da... moracu na sluh, ali osecam da je malo jaci, recimo da stoji na nekih 1100 - 1200rpm. Osetim to i kad ga ubacim u prvu ili drugu brzinu pa ostavim gas da se krece na leru i vidim da je to malo brze nego sto bi trebalo... Al bojim se da ne rastelujem paljenje jer sam cuo da to nije tek tako - odvrnes, zavrnes i to je to. Jel si ti siguran da je taj vrag (sraf) samo za te stvari i da time ne mogu pokvariti vec dobro nastelovano paljenje? To mi je bratec bitnije nego da mu spustim ler... Jer servis kopletan u karburator servisu me stajo 3800din, pa nije sala...
-
Pitao si gde se nalazi sraf za stelovanje lera,i ja sam ti odgovorio.Ne znam samo kako si mislio da rastelujes paljenje podesavanjem ler gasa,al nek ti bude. Sam proizvodjac je naveo u uputstvu za servisiranje ovog karba da je to jedan od najslozenijih karbova u svetu,tako da ukoliko nisi siguran u svoje majstorisanje,moj savet je da se obratis nekome ko je strucniji od tebe.A posto vidim da si servisirao karburator,lepo odes u isti taj servis i objasnis im svoj problem.A ako bas zelis da budes sam svoj majstor evo ti malo literature pa se zabavljaj.
http://rapidshare.com/files/197379879/2E2_service_instruction.pdf big_boss
-
Pa majstor nisam, al skinucu ovaj pdf. Da pitao sam gde se steluje ler gas i to si mi rekao, upravu si. Al to kazem jer se bojim jos od kad sam sam kao stelovao ler gas na proslom vozilu (suzuki samuri) i rastelovao do te mee da mi je i majstor jedva popravio na kraju... bonk bonk
Bice nesto, sad sam bolji biggrin