VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: Vankenobee Decembar 09, 2018, 11:22:44 posle podne
-
Pozdrav ljudi, na Pasatu B6 1.9TDI pri davanju kontakta mi se pre 2-3 nedelje upalilo (žuto) obaveštenje/upozorenje sa natpisom Oil Druck Sensor i slikom kantice ulja ispod koje je ona vijugava crta (znate na šta mislim), auto je na Nemačkom ali jasno je da je u pitanju neki Senzor pritiska ulja, proverio sam nivo ulja u motoru, bilo je malo ispod pola, dolio sam oko 200ml i tog upozorenja više nije bilo, sve do večeras kad se pri kontaktu na kratko isto prikazalo ali se po startu motora izgubilo.
Još kad sam uzeo auto malo sam čitao o tom modelu uopšte i naišao na text o problemima koji se javljaju, između ostalog pominje se neka osovinica pumpe za ulje koja se vremenom pohaba, oslabi rad pumpe, pa i podmazivanje motora/turbine itd...ako se dobro sećam.
Možete li mi reći vaša iskustva ili još bolje ako je neko 100% siguran o čemu se radi i šta mi je činiti?? (Nadam se da nije ovo)
-
Ako je ovakva lampica kao na slici, to je od nivoa ulja u motoru.
Generalno zute lampice "nisu opasne" ako se upale, dok crvene jesu tj. ne bi trebalo dalje da se vozi ukoliko se neka crvena upali.
(http://1stmotors.com/sites/default/files/indicatore/H52.png)
-
Ja koliko se sjecam osovinica uljne pumpe je problem na 2.0 pd motorima.
Ta zuta je kao sto kolega iznad napisa nivo ulja u karteru,a ne pritisak ulja (crvena kantica). Vjerovatno imas ili problem sa senzorom ili imas instalaciju u prekidu. Jer on ne pali upozorenje barem dok ti ulje ne bude na pola izmedju min i max.
-
To je ta slika, na sredisnjem delu table, sa natpisom iznad nje "Oil Druck Sensor", znači nije lampica-u smislu klasične lampice među hrpom lampica na tabli, vec vise kao natpis na ekranu (meni je to novo, pa mozda vama zvučim čudno 😀 ).
Zbog pomenutog natpisa sam povezao s pritiskom odnosno senzorom pritiska...
A ovo sam čitao za 1.9 p-d motore BKC bez DPF-a, možda je greška.
Proveriću ulje ujutru, jedino da je pao nivo opet ispod pola jbg
-
Mozda je neispravan senzor, negde i prekidu kabl isl., kao sto rece @Speedey
-
Proverio ulje danas, na maksimumu je, sad mi na kontaktu samo jednom prikaže žuto "Oil Sensor Workshop" i u vožnji više ne pali, pitao mehaničara, kaže poznato mu je da hoće tj senzori na karteru da zajebavaju, ako postane učestalo da ga menjam....
-
Samo da dodam BKC motor nema Osovinicu ...ima Lanac tj on vrti Uljnu pumpu
ako nije los motor u smislu uljnih karika ...negde je u prekodu kabal-senzor , mozda dijagnostika ako se nevidi odokativno :46
-
Kad si menjao ulje, mozda senzor ocitava redje ulje il tako nesto, nem pojma da li to i moze uopste
Послато са SM-J530F уз помоћ Тапатока
-
Samo da dodam BKC motor nema Osovinicu ...ima Lanac tj on vrti Uljnu pumpu
ako nije los motor u smislu uljnih karika ...negde je u prekodu kabal-senzor , mozda dijagnostika ako se nevidi odokativno :46
Hvala za info. I ja mislim da je do samog senzora ili ožičenja
-
Ulje je menjano pre 5 meseci i 2000km, nije do toga.
-
Motori sa dpfom posle odredjenog broja regeneracija, iako je to mozda prije zadane kilometraze, znaju izbaciti "Service". Zbog povecanog postotka dizela u ulju.. Ti vjerovatno nemas dpf,a i da imas nebi palilo zutu kanticu, vec bi izbacilo dole kod kilometraze Service.
Auu,blago tebi kad napravis 2000km za pet mjeseci. Ja sa svojom b6icom za 12 mjesci 35000 napravio.
-
Da, BKC motor nema DPF...."na sreću"
Još uvek mi je ovo "drugi auto" pa ga manje vozim.....aj sad i na tu temu, na kratko u off-topic da odem-pošto je ovo tzv.Long-life motor, odnosno servisni intervali sa određenim uljem mu mogu biti duplo veći....da li treba praktikovati jednogodisnju zamenu ulja (u ovim njegovim godinama) bez obzira na sve ili moze izgurati 2 god.pod uslovom da ne pređe puno km?
-
Ja mjenjam na 10.000 preventivno. Na 15 je preporuka. Zamjeni jednom godisnje, nije ulje skupo biggrin