VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Auto klime, Ventilacija => Temu započeo: AleksandarG Decembar 03, 2018, 09:49:20 posle podne
-
Pozdrav svima.
Imam problem sa svojom dvicom 1.6 D.
Auto normalno radi vozi se svaki dan, medjutim desava se da odjednom izgubi grejanje. Znaci sve lepo radi ventilator izduvava i od jednom umesto toplog vazduha krene hladan i auto lagano krece da podize temperaturu, ugasim auto odstoji par minuta upalim grejanje opet toplo auto drzi normalnu temperaturu. Da napomenem ventilator na glavnom hladnjaku takodje radi.
-
Mozda ti mali hladnjak pravi problem. Probaj da skines crijeva sa malog hladnjaka i stavi crijevo sa vodom na jedan od ulaza i vidi hoce li pod istim pritiskom izlaziti voda sa drugog.
Jel ti zategnut remen sto ide preko vodene pumpe i alternatora? SKini ga i provjeri kako ti se okrece remenica vodene pumpe.
-
@Speedey pre svega hvala na odgovoru.
Prvo je i meni to palo na pamet, ali mali hladnjak je ok. nije zapusen niti busan. Bez problema voda prolazi kroz njega.
Sto se kaisa tice takodje je propisno zategnut, niti prejako niti preslabo.
-
Provjeri da li se okrece lijepo remenica na vodenoj,jer ako mozda iz nekog razloga zaglavi, i remen pocne klizati preko nje gubis cirkulaciju vode kroz motor,samim tim se grije,a topla voda ne dolazi do malog hladnjaka. Mada bi bilo cudno da ga ugasi upalis i problem nestane.
Gubi li ti antifriz?
-
Nesto razmisljam, Da li bi moglo biti do termostata. Da se delom zatvori ili da se potpuno zatvori automatski presece protok vode grejanje postane hladno temperatura raste.
Gubi kada se to desi
-
Pa termostati bi mogao biti,ali nebi gubio grijanje u autu. Jer Ako termostat zalijepi zatvoren, voda kruzi kroz motor ali i kroz mali hladnjak, tako da bi dizao temperaturu i tebi bi bilo sve jace grijanje i u kabini. U suprotnom, da termostat ostaje otvoren, gubis grijanje ali i gubis temperaturu motora, jer voda konstantno kruzi kroz motor,mali hladnjak, veliki hladnjak.
Meni se prije nekada desilo da je puklo crijevo od vode, i tad sam izgubio sav antifriz,dizao je temperaturu u nebesa a grijanja nije bilo, mada to kod tebe nije.
Koliko si siguran da pokazuje tacnu temepraturu, kad se pocne grijati jesi li provjeravao da li su ti oba crijeva vruca, i ono gornje na hladnjaku i ono donje. Jel upali ventilator na hladnjaku i jel radi "punom parom"?
-
Ovako jutros krenem ja do grada nekih 15-20km voznje. i na 5-6 kilometru pocinje temperatura polako da prelazi pola i da gubi grejanje,odmah ugasim auto stanem sa strane i pipnem donje crevno na hladnjaku i gornje kao sto si i rekao. Medjutim donje crevo je bilo led ledeno dok je gornje crevo bilo vrelo. Tako da sada jos vise sumnjam na termostat. Istrazivao sam malo i na internetu i dosao do istog zakljucka. E sada sto se grejanja tice postoji mogucnost da termostat ne otvori i onda ima grejanje sve dok ne krene da izbacuje vodu na posudu za vodu kako ne bi pregrejao motor nakon toga ili spadne nivo tecnosti ili se nesto desi a nova ne dolazi jer termostat ne propusta. automatski se gubi grejanje a temperatura raste. Sta mislis o ovoj mojoj teoriji ali danas cu 99% da promenim termostat pa da vidimo.
-
Pogledaj crjeva ispod haube što ulaze u kabinu u mali hladnjak, na nekim budu ventili koji počnu da zezaju...
-
Kod mene nema taj ventil znam na sta mislis to sam prvo pogledao. Sa grejanjem je sve uredu znam sigurno jer sam skidao sve van jer mi je propao bio sundjer na klapnama..
-
Skini mali hladnjak operi i provjeri da nije neko od cjreva zacepljeno. Grijanje izgubi čim vruća voda nedolazi u mali hladnjak. Ako si klapnu sredio kao što kažeš onda ti je problem kruženje vode kroz mali hladnjak
-
Kada sam skidao sve sam lepo oprao i sredio.Mali hladnjak je da kucnem u drvo u besprekornom stanju lepo ide voda kroz njega nigde ne pusta nista, Mislim da je problem u glavnom sistemu.
Inace ukoliko admini dozvole podelicu post sa jednog drugog foruma. Objavi je detaljno objasnjeno kako se skida celo grejanje i kako se sredjuju klapne ja sam prezadovoljan auto greje kao furuna.
-
Kupio sam nov termostat namestio vozio 3-4 km auto digao temp izbacio vodu, donje crevo na hladnjaku hladno gornje vruce :28
-
Jel ti duva crijeva od vode. Jesu tvrda kad das gas. Mozda ti je otisao dihtung glave pa ulazi kompresija u vodene kanale. Ako se to desava ne moze termostat da radi kako je predvidjeno.
-
Sta znam meka su creva i na pun gas, medjutim auto radi na leru podize spusta temp kada se upali ventilator dok u voznji nakon par minuta krene da bljuje vodu na posodu za vodu.
-
Ipak je izgleda problem u dihtungu glave, jer je pocelo ulje da se pojavljuje u posudi. Da li neko zna koliko kosta ravnanje i sredjivanje glave?
-
Kod mene je ravnanje glave 15€, dihtung glave Victor Reinz je ja mislim oko 10€, ovo onako otprilike. E sad za ruke koliko ce ti majstor uzeti zavisi od majstora.
-
Ja sam skoro radio komplet remont oko 250€ . Novi ventili, vođice, podizači i predkomore.
Ne mora da znači da se glava iskrivila, možda prođeš samo da dihtungom.
-
Kod mene je bilo slično tako bez grejanja ili je bilo sasvim slabo, dizao je temperaturu, posebno na uzbrdicama, ali nije mi ulazilo ulje u posudu rashladne tečnosti.
Radio sam glavu, menjao duhtung glave, čak i kiler za grejanje (radijator) i ništa nije vredelo...
Na kraju sam sasvim slučajno skapirao da kada motor počne da se greje, nekako se začepi ono povratno crevce između hladnjaka i posude rashladne tečnosti i kada sam ga zamenio nije više dolazilo do tog "infarkta"! Moja pretpostavka je da se negde u tom crevcetu stvorio zalistak koji je na većim temperaturama delčimično ili potpuno zatvarao protok antifriza, jer se videlo kada odvrnem čep da on "secka" ili jedva curi prilikom vraćanja u posudu, umesto da ide normalno npr. kao kada malo pustiš vodu na slavini...Naravno, očišćeni su i oni tanki priključci na hladnjaku i boci koji su, takođe, bili delimično začepljeni (naročito na hladnjaku) i sve je lepo produvano.
Inače, kada popusti dihtung glave i probije kompresija u vodeni prostor creva su obavezno tvrda, ali to, nažalost, može da se desi i kada pukne glava, verovatno je nešto slično i sa uljem ako dođe do mešanja sa antifrizom... Ako je ranije skidana glava, teoretski je moguće da deo ulja prilikom demontaže iscuri u prostor u bloku kroz koji prolazi rashladna tečnost i da se zbog toga kasnije vidi u boci talog, pa možda najpre treba isprati sistem i proveriti da li će se ponovo naći tu nekako, mada kod tebe verovatno ranije nije dotegnuta glava kako treba i sada ti slini spolja. Jednom sam to rešio na drugarovom autu tako što sam poslel X kilomerata malo razlabavio šrafove kojima se steže glava i ponovo ih stegao na 11 kila uz rizik da puknu (i uz njegovo odobrenje), ali se to srećom nije desilo...