VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: filipdinic Novembar 28, 2018, 02:00:38 posle podne
-
Pozdrav svima, posto sam novi na forumu i nisam uspeo da nadjem temu o ovom problemu pokusacu ovako.
Vozim Golf 6 Variant 1.6 tdi (77kw 105ks), kupljen u Autokomercu sa 147000. Prilikom voznje na otvorenom kada je auto u 5-oj brzini na otprilike 2500 obrtaja i iskljucivo na uzbrdici (blaga-jaka svejedno), pretpostavljam opterecenjem, auto udje u safe/limp mode. Stanem sa strane puta ugasim auto, sacekam minut (ako odmah pokusam da upalim duze vergla), upalim i nastavim normalno do sledeceg brda lost006. Jednom prilikom se upalilo i u 4-oj brzini ali na vecem broju obrtaja. Prikljucio sam na dijagnostiku i izasla mi je greska P0087 Fuel Rail/System Pressure - Too Low. Cak sam i prilikom voznje dijagnosticki ocitavao pritisak goriva, drzi nekih 1500bara i u delicu sekunde opadne pritisak na 100bara i vrati se na 1500bara, i tada se upali safe/limp mode (svetli lampica grejaca). Kada mi se u toku voznje safe/limp mode upali tri puta zaredom upali mi i check engine lampu na tabli.
Citao sam po raznim forumima, konsultovao se sa raznim majstorima i niko nista nzna. Cuo sam i frapantnu izjavu od ovlascenog servisera iz inostranstva "Jednom prilikom smo menjali sve u sistemu za gorivo (pumpa u rezervoaru, senzori, pumpa visokog pritiska, magistarla, dizne) i greska je prisutna jos uvek. Navikni se na to!!!!!!"
Prosto mi je neverovatno u 21. veku da ne postoji resenje za problem ovog tipa. Da li je neko imao slican ili isti problem i kako ga je resio? Hvala unapred na pomoci
-
Evo i mene da se javim sa resenjem problema, ako se nekom desi da ima neke smernice. Ceo problem je bio zbog goriva tacnije Aviodisel-a sa Eko pumpe. Potrosio sam ceo rezervoar, sipao G-Drive Diesel na Gazprom pumpi i nikakvih problema nema vise. Tako da ljudi IZBEGAVAJTE Aviodiesel thumbdown u sirokom luku. kako za kola biggrin tako i za freze lollol. Pozdrav svima
-
Pozdrav, u ponedeljak sam vozio golf 6 1.6 tdi na mali servis u ns. Nakon servisa nekih 10km vožnje, auto mibse iz čista mira ugasi u gradu. Odguram ga na parking, pokušao da ga startujem, vergla i pali žutu lampicu u obliku žice. Došao majstor da vidi šta je, nije znao šta može biti problem. Kaže kajš ispravan, pumpa radi... Isti dan ga otšlepam na drugi servis i ostavim ga ispred pošto je servis bio zatvoren. Sutra ujutru odem da predam ključeve u servis ali pre toga probam da startujem auto. Upalio bez problema, iz prve. Auto je još na servisu, ne znaju šta mu je ali sumnjaju na pumpu visokog pritiska.
-
Drugaru se isto desavalo, ispostavilo se da je snop kablova kod motora ostecen i pravio je kratak spoj.
Koliko sam razumeo nesto je trenjem ostetilo izolaciju i ostetilo kablove, nisam mogao da verujem ali sam video slike i zaista se uverio da je to. U pitanju je golf 6 1.6 TDI isto.
Prvo ovo isproveravaj pa posle pumpu u rezervoaru i tandem.
-
Auto od utorka stoji u servisu. Ne mogu da verujem, eto do prošle nedelje auto 100% ispravan da posle malog servisa tako nagrabusi. Da li je to samo slučajnost ili ne, ne znam.. Javljam ubsvakom slučaju epilog cele priče.
-
Povuko vazduh,išao dok je bilo goriva u filteru,verovatno ni pumpa u rezeorvaru neradi.Motor može da radi i samo na tandem pumpi ako je dobra i
sitem doro zadihtovan i odzračen