VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: ackob Novembar 18, 2018, 05:06:14 posle podne
-
Pozdrav svima, desio mi se jedan cini mi se veliki problem na autu. Na passatu b6 2008 godiste, kada vozim auto posle 5 min voznje kao da mi izbaci iz brzine i to je to. Posle ugasim auto i opet isto. Takodje temperaturu mi ne izbacuje 90 vec na nekih 75-80.
-
Za pocetak promeni ulje i filter ulja u menjacu.
Sta kaze dijagnostika ?
-
Ulje i filter ulja su promenjeni u septembru, a sutra bi trebalo da nakacim na dijagnostiku. Nadam se samo da nije neki veci kvar. To mi se danas desilo tako da nisam ni mogao da odem u servis da vidim sta je. Negde sam citao da moze biti povezano sa senzorom temperature ?
-
a kad je u tip tronik modu ?
-
Jel ulje zamenuo neko strucan ili ne, jer se neki menjaci mogu samo puniti sa masinom za to a ne onaj sistem do cepa? Koliko je ulja nasuto i naravno jel odgovarajuce? Mislim da ti dsg imaju i senzor temperature na sebi pa te on mozda laze i baca ga u safe mod
Послато са SM-J530F уз помоћ Тапатока
-
I u tiptronik modu. Nasao sam na netu da taj senzor temperature sprecava menjac od pregrevanja i onda ga zato izbacuje. Videcemo sutra detaljnije sta je kad dodje serviser pa cu napisati ovde svakako.
Edit: Jeste strucan je menjao, serviser kod kojeg idem vec 10 godina i imam potpuno poverenje u njega. Znaci ima sanse da je taj senor otkazao?
-
Evo i mene konacno, posle tog dana kad mi se to desilo sa autom sve je normalno radilo. Naravno necu da ostane na tome i bio sam danas konacno da mi iscita gresku pa evo i slika, ima li neko predstavu sta bi moglo biti pre nego sto odem kod servisera za DSG ?
(https://i.postimg.cc/zLTdvz4M/image1.jpg) (https://postimg.cc/zLTdvz4M)
-
P2723 Pressure Control Solenoid E Perf/Off
https://www.obd-codes.com/p2723
-
Pozdrav ljudi, evo da se javim u vezi menjaca sa malim update-om. Naime zamenjen je ovaj famozni solenoid 5, ali greska se i dalje pojavljuje i baca auto u taj safe mode, ne tako cesto, ali desava se. Postoji li opcija da je prekid na ploči negde tog solenoida ili ce morati na kraju da se menja ceo kompjuter?
-
Jesi li čistio kontakte konektora za kompjuter?
-
Jeste, cisceni su kontakti. Delovalo mi je kao da je nekako jednostavna greska, kad ono dosta se zakomplikovalo.
-
Odraditi re-inicijalizaciju menjača.. ne znam napamet kako se zove, možda Factory settings pa ispratiti proceduru...
Послато са SM-N950F уз помоћ Тапатока
-
Jos uvek se patim sa ovim problemom, serviser hoce da menjamo ceo taj kompjuter. Da li da to odradimo ili da pokusam sa drugim serviserom? Takodje ako znate nekog dobrog ne mora biti NS moze i BG pa da tamo odem da vidim. Sad je u sustini problem da on ni ne moze da nabavi taj kompjuter pa kao da naruci iz inostranstva, sve mi deluje kao da hoce da me levati do kraja.
-
Vidi sa Misom Orlicem u NS-u da li je zainteresovan da dijagnostikuje kvar...
Ili pitaj tog ko placa TCM (racunar) ako se stavi nov pa i dalje ima grešku.. mada bih ja potražio još neko mišljenje...
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
U sustini ja se isto toga plasim da na kraju ne bude problem u kompjuteru vec nesto trece. Moracu to da proverim prvo da li ja placam, ako ja placam definitivno cu morati negde drugde traziti resenje, ne isplati se rizikovati toliko. Cuo sam da je u Jakovu dobar serviser za menjace ?
-
Jeste, kod Slavka, imas na sajt. Covek radi pedantno, zovi raspitaj se, zakazi.
-
Dobar majstor za automatske menjače je i Milan iz Veternika kod kog sam išao. Ali džaba kad je on operisan od softvera i fali mu to da bi uspešno radio DSG...
DSG i nije automatski menjač pa je tu potreban dobar elektronicar u paketu sa dobrim mehaničarem koji je imao dodira sa menjacima sa duplim kvacilom...
Послато са SM-N950F уз помоћ Тапатока
-
Ja ću se nadovezati na ovu temu jer imam pitanje oko DSG-a. Šta može biti uzrok lupkanju koje dolazi iz menjača prilikom puštanja/dodavanja gasa, ono kao "klop" se čuje. Nekad izraženije nekad manje. Naime od momenta kad je zamjenjen zamajac (plus minus te neke kilometraže), , počeo sam da primjećujem ovo (ugrađen je Sachs). Auto inače šalta bez trzanja, meko, pri kretanju iz mjesta sam prebaci u 2. stepen prenosa bez ikakvih trzanja (navodno je to laička dijagnostika jel OK menjač). Stope menjača i motora se čine OK, makar po riječima majstora. Taj novi zamajac se stresa tj lupa pri paljenju i gašenju auta, klapna EGR-a je nova i ispravna je. Zamajac je počeo malo da se čuje (pređeno cca 8000km). E sad neđe pročitah da to lupkanje može biti uslovljeno i prslim selen-blokovima prednjeg trapa (što je kod mene slučaj). Ima li neko ideju šta može biti uzrok ovog lupkanja i da li je realna ova priča za selene? Napomena auto bio prije 4000km u vlaćenom servisu i urađena je kompletna dijagnostika DSG menjača (ulazili su valjda i u mjerne blokove) i zaključak je da je menjač apsloutno OK, mehatronika takođe i za sve je po njima kriv zamajac. E da, 6 brzina DSG 2,0 TDI je u pitanju.
-
Miro ja vozim passat sa pravih 170.000 km i DSG. Kolegin passat ima 240.000 km i selene kao i ti ( tocak hoda 2-3 cm) nikakvih zvukova nema pri kretanju i pustanju gasa ni na jednom ni na drugom. Izgleda da si popusio foru sa Turskim sachs-om kao i ja na Country-u prije 5 godina
-
Paule jesam, znam, nisam im od starta vjerovao (pogotovo kad pomenuše da do sad nijesu imali reklamacija i da zamajce poručuju direktno iz fabrike, samo nije pomenuo da je fabrika u Tursku lollol ), ali u momentu kada sam radio zamjenu jedino su taj imali u cijeloj CG. Svi ostali su bili deficitarni. Ako je do zamjaca to mi je još i OK jer ću im ga reklamirati, jedino ne bih volio da je do menjača nešto (pominje se neko vratilo u DSG menjaču koje kad se oglođe može da pravi slično lupkanje).
-
U tom menjacu imaju dva vratila. Menjač je mehanički kao i manuelni samo ima dva vratila i dva kvacila unutra. Mehaničar koji radi obične menjace može da radi i DSG sto se tiče mehanike. Ima i ta mehatronika koje nema u običnom manuelnom menjacu ali greske na mehatronici bi trebao da vidiš preko dijagnostike...
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Imao sam slucaj nekontrolisanog trzanja kada je hladan auto na jednom mk5 GTI i bile su dvije tri lamele i sajbe neravnomjerne, ali nije lupkalo. Zamjenjeno ulje, filter i kvacilo kompletno preracunato i nastelovano po brosuri vw i trzanje nestalo.
-
Pitanje,
Primetio sam da ponekada, pri maloj brzini ( bez gasa u usporavanju) se čuje neki blagi “tup” između 3 i 2 brzine. Na gore salta bez ovog simptoma. Neko sa ovakvim simptomima ?
Passat b6 dsg 6
Hvala.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Zamajac
-
Najbolje da je to [emoji16], msm nije strašno. Neka ga još malo...
Hvala
Šta vredi od zamenskih setova, msm šta najbolje?
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Ono sto bi u forda stavi i u passata luk sachs samo da nisu fejk. I nema tu brige.
Sent from my SM-G928F using Tapatalk
-
Ono sto bi u forda stavi i u passata luk sachs samo da nisu fejk. I nema tu brige.
Sent from my SM-G928F using Tapatalk
Kolega [emoji482][emoji16]
Ovo se javi nekad i nekad, početna faza. Nije to još za zamenu. Mondea sam vozio 2 god sa malim “radijalnim” luftom
Sent from my iPhone using Tapatalk