VW Klub
Audi - Forum => Predstavite svoj AUDI => Temu započeo: deki1.8T Septembar 11, 2018, 03:03:40 posle podne
-
Stigla nova igračka i da ispoštujem tradiciju, auto je isti stari, čak ima i oznaku 1.8T :D
Radi se o 1.8 TFSI 160 ks, kraj 2007 god, 158000 km, dosta očuvan
Iznenadio me kako ide za 160 ks, navodno je original iako po torque aplikaciji puše 0.8 bara umjesto tvorničkih 0.65
Ostat će manje više original, S line oprema mu je dala sve što mu treba, jedino ćemo neki stage 1 tuning odraditi u bliskoj budućnosti.
Zasad uživam u tišini i udobnosti
(https://s33.postimg.cc/9m7kklgbj/IMG_20180907_193237.jpg) (https://postimg.cc/image/oi63s6rq3/)
(https://s33.postimg.cc/uvv6vo9jj/IMG_20180907_193227.jpg) (https://postimg.cc/image/aohr3dc23/)
(https://s33.postimg.cc/m4o61hq9b/IMG_20180907_192824.jpg) (https://postimg.cc/image/his1t54q3/)upload photo website (https://postimages.org/)
-
Dobar, cestitke na kupovini. Deluje ocuvan na slikama
Послато са SM-J530F уз помоћ Тапатока
-
Cestitam Igracku ...izgleda bas ocuvano ... steta sto nema jacu opremu ...
:26
-
Kako mislis steta sto nema jacu opremu? Koza alcantara bi xenon s line fabricki. Audi je kao casa sa srecom da bude driving
-
sa srecom drug nova igracka tapsac u zdravlje da ga vozis driving clap
-
@limp19
samo da dodam da se Deki ne uvredi ...pocnimo od komandi na volanu ... fabricka navigacija itd ,,,
imas S-line koji nosi samo enterijer ...koji ima samo vesanje i neke detalje od s-line ...pa puni su oglasi takvih
ali je evidentno da je dobar Audi formidable
-
Hvala na lijepim željama :)
Što se opreme tiče, ne znam točno ni šta je sve bilo dostupno kod ovih A3 8p, ali ja sam zadovoljan i s ovim. O navigaciji nisam ni razmišljao iskreno
Sviđaju mi se ovi S line detalji za koje znam, polu kožni sportski sicevi, volan, sportski ovjes, felge....
Inače na motoru je odrađena generalka u Audiu u Italiji zbog poznatih boljki prvih serija ovog motora,promijenjeno je sve živo uključujući kvačilo i zamašnjak, tako da bi što se motora tiče trebao biti miran. :)
Mislio sam da je čipiran, ali sad sam izmjerio preko torque aplikacije 0.65 bar boosta i oko 130 g/s maf, tako da auto je original i ima potencijala što je najbitnije biggrin
-
Odlican auto, svaka cast :) znam da od tebe mozemo ocekivati neki tuning :)
-
Hvala, past će neki tuning kad tad, sad mi je želja da odem bar na jedan kraći put u ovoj tišini biggrin
Nakon godina bučnog i tvrdog auta ovo je milina, ali šteta bi bilo ne iskoristit potencijal driving
-
Malo ljepših slika
(https://s8.postimg.cc/ngm2mr67p/P1010247.jpg) (https://postimg.cc/image/wbmwx9v01/)
(https://s8.postimg.cc/bss0rswdx/P1010252.jpg)[/url
[url=https://postimg.cc/image/tvl3jdn75/](https://s8.postimg.cc/yhh7rq8qd/P1010251.jpg) (https://postimg.cc/image/ldbneolpt/)
(https://s8.postimg.cc/7xomp85id/P1010253.jpg) (https://postimg.cc/image/w1fedinz5/)
(https://s8.postimg.cc/gspgzx22d/P1010237.jpg) (https://postimg.cc/image/wqy6q1wa9/)
-
Bas lep i ocuvan audi, da te dobro sluzi! Kolika mu potrosnja?
-
Moram ustanovit još, po compu je jedan prosjek 8,6 čini mi se, drugi 10,0 zadnje što sam vidio, ali mislim da nije velik potrošač.
-
Nije loše za benzinca, 100 km autoceste, 100 km stare ceste
(https://i.postimg.cc/HWSzmh7f/41968119_10216274124022360_1661080534463283200_n.jpg) (https://postimages.org/)
-
thumbup
samo izbegavaj da ti cesto bude na rezervi, zbog pumpe i pumpe visokog pritiska ;)
-
Veoma lep audi! :)
Kako ide u odnosu na prošli?
-
Neka te u zdravlju sluzi, ako si vozio ovako oko 80, to je ta potrosnja, FSI motori bi trebalo da imaju manji cug od starog 1.8t. U kojoj si brzini slikao, dosta mi je u obrtajima za malo iznad 75 km/h?
-
Da odgovorim po redu, imaš pravo pekare, baš bi mogao natočit biggrin
A što se tiče tog kako ide u odnosu na prošli, naravno da ide slabije jer ipak je ovo 160 ks, a stari 1.8T je bio na cca 220ks. Ali totalno je drugačiji i osjećaj, ovaj se sada u originalu ponaša dosta linearno i uglađeno, moj bivši 1.8T na stage 2 je bio životinja s izraženom turbo rupom i dosta agresivnim momentom, totalno druga priča za voziti.
Ali kad smo usporedili ja i prijatelj ovaj TFSI i njegov BMW 530 D čipiran (kojeg sam ja lagano puštao sa 1.8T dok je bio na stage 1, a ubijao na stage 2), jedva me puštao iz treće, tako da ovaj auto ide jako dobro u originalu.
Baš sam se ugodno iznenadio, a ovaj motor ima dosta potencijala, tako da je zabava zagarantirana driving
Ona slika je u trećoj brzini, začudio bi se koliko su mu dugačke brzine, jedan primjer s youtubea, tip na 200 šalta petu, a šestom vozi 262 i nije u cvrenom :huh: biggrin
https://www.youtube.com/watch?v=o4u2UKvBeDk
-
Malo da se javim ovdje B)
Promijenjene neke sitnice, pakne, uporišta, novi diverter ventil
Budući da ovi motori s otvorenim usisom znaju imati neki čudan zvuk sirene od 4000 okretaja i neki kažu da je do DV-a, ja ga odmah promijenim i stavim Rev D ( piston ) verziju i otkrijem da sam imao G verziju s maaalom pukotinom u membrani iznutra, ali nikakve razlike nema, a zvuk je ostao isti. Nakon sati jeb....na parkingu jer ga je neki Hans stvarno zavukao u pm, ovi motori su baš komplicirani za bilo kakvo čačkanje.
Ramair filter i silikonsko koljeno iako mislim da bi alu cijev bila bolja
(https://i.postimg.cc/wBmWNmK0/IMG-20181124-124055.jpg) (https://postimg.cc/kV7F3Dgb)
Jučer montiran konačno i downpipe 76 mm, bez srednjeg lonca jer je DP dovoljno dug i praktički zamijeni pola ispuha
(https://i.postimg.cc/pr6V370W/IMG-20181218-210006.jpg) (https://postimg.cc/xNLSzsDh)
Odmah se osjetila razlika u vožnji čak i u originalu,
ali zvuk je katastrofa :angry:
Meni se općenito ti TFSI motori ne čuju lijepo kroz auspuh, imaju neki šupalj zvuk, ali ovo je ušas, kao probušen lonac.
Mislim da ću vratit srednji lonac nazad i skratit DP. Auto nije prebučan ali zvuči ko nadrkani Yugo s probušenim auspuhom lollol
Uglavnom sutra ide mapa od Revlimita stage 2, pa javim dojmove clap
-
tapsac jedva cekam da cujem utiske nakon mapiranja :) driving
sto se zvuka tice kod TFSI to si potpuno u pravu, samo vrati srednji lonac i bice odmah druga prica ;)
-
A nadam se pekare, ti imaš srednji na svom? Odmah danas zovem majstora da se dogovorim. Nije ni bila namjera skidati ga, ali pitao me majstor da li da reže DP ili da skida lonac, ja budala kažem skidaj lonac. bonk
-
da, ja sam bas iz tog razloga ostavio srednji lonac a zadnji lonac radeo drugi...i sad je formidable
-
Jesi ostavio original srednji ili je neki širi?
Ma ja ću zasad pustit original zadnji lonac, ne želim buku, a i nije ni jeftin jer je poprečni i ogroman je iako ima izlaz samo na jednoj strani (i to su nepotrebno iskomplicirali).
Čudno mi je što auto ima samo jednu lambda sondu, još bolje za mene, ali svugdje sam čitao za TFSI da imaju dvije. :huh:
Usput, ne znam šta mi se desilo sa avatarom na forumu, ne mogu nigdje naći u profilu di ga ubacim neku sliku nazad
-
Trebao si samo katalizator da izvadis pa da vidis kako ce se cuje , pa ako ne valja onda lonci drugi
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
original srednji lonac ostavio
-
Jesam kurceve srece, odem na benzisku i razvali me passat
(https://i.postimg.cc/N0jNBnbm/IMG-20181221-224024.jpg) (https://postimg.cc/VJ29FDxk)
-
Dok si stajao? Jel samo to steta, mislim auto moze da se vozi?
Послато са SM-J530F уз помоћ Тапатока
-
Ma da, natočio i odem da platim i budala se zaleti u mene. Ma samo je površinska šteta, vozi. Ima da dobijem novi prednji kraj i to original, to me tješi
-
To ti je "Pekar" kriv...on ti je rekao da ides na pumpu



Jbg, sreca pa je kozmeticki, resice se!
-
E bravo, šaljem pekaru račun biggrin biggrin
Ma da, briga me, ionako je imao malih tragova i branik i lajsna, sad će bit nov.
-
Ubačena Revlimit stage 2 mapa, lijepo poteže, ali ne ostvaruje sve što mapa traži. Traži lambdu 0.82 on ostvaruje 0.87-0.86 koliko znam, znači fali malo goriva. Boost isto ispod tražene vrijednosti za nekih 0.2 navodno. Kaže mi ovaj da promijenim filter goriva pa da vidim.
-
Jel se desava da kad ode u overboost zatrza malo, kao da struja prekida?
-
Ne,nisam primijetio, a nisam ga puno ni stiskao jer kaže Revlimit da ga štedim malo dok to ne riješim. Ima tko aplikaciju torque pro? Ne znam zašto mi ne radi AFR na njoj
-
bedak za masku,opet sa druge strane koliko moze da se kaze, dobro da nije nesto vise...
To ti je "Pekar" kriv...on ti je rekao da ides na pumpu


E bravo, šaljem pekaru račun biggrin biggrin
lollol :26
-
Zdravo ljudi, dugo se ovdje nije ništa objavljivalo, pa da napravim mali update biggrin
Ono što sam otkrio kod ovog auta i što mu ne ide u prilog je da je narrowband, odnosno ima uskopojasnu lambdu koja ne pokazuje smjesu točno.
U međuvremenu su stavljene eibach sportline opruge i distance 15 i 12 mm
(https://i.postimg.cc/NFRgKjrv/IMG-20200621-151047.jpg) (https://postimg.cc/1V5xTPHv)
Custom usis
(https://i.postimg.cc/Pr4j9cWy/IMG-20200618-193721.jpg) (https://postimg.cc/8jj9rZnf)
Uglavnom vozio se cijelo vrijeme na stage 2 i išao ok, pa je sasvim slučajno uletio turbo od mk6 GTI IHI K03 za dobru lovu driving
(https://i.postimg.cc/pLTg7dXV/IMG-20200615-202058.jpg) (https://postimg.cc/N53J2BHZ)acer aspire spacebar not working (https://keyboardtester.co/keyboard-tester)
Turbo je plug&play, osim jedne cijevi vode.
Rađen je i ostatak auspuha, tako da je sada downpipe 76mm i ostatak 70mm.
Remap opet u Revlimitu, ovaj put preko Dimsport uređaja s kojim sam sam ubacivao mape.
Rezultat je stvarno brz auto
https://www.youtube.com/watch?v=yrHxTQo-xvI
Ovdje je blaga nizbrdica na sredini, ali na istoj cesti sam prije radio oko 15.5s 100-200, sada cca 12.7 ( s preranim šaltanjem pete brzine)
S tim da nisam ni testirao najnoviju mapu koja ima još pojačan timing i drugu kalibraciju mafa
-
Posteno fino puni. Koliko konja bi trebalo da ima sada?
Je l ti ovo crevo od ibera ispucalo?
Na koju foru si cipovao preko njih, pretpostavljam da nisi isao u Grcku? :)
-
Posteno fino puni. Koliko konja bi trebalo da ima sada?
Je l ti ovo crevo od ibera ispucalo?
Na koju foru si cipovao preko njih, pretpostavljam da nisi isao u Grcku? :)
Ne znam točno, po maf senzoru vuče oko 200g zraka što ispada 250 ks, ali mislim da ima više od toga.
Nije ne crijevo ispucalo, to je samo gumena navlaka preko.
A što se remapa tiče, slali su mi Dimsport MyGenius uređaj s kojim sam sam flashao mape.
Inače su imali zastupnika u Hr, ali su prestali radit s njim i trenutno traže drugog, tako da sam ja uletio baš u to vrijeme pa smo imali takav dogovor da oni šalju mape preko maila, a ja ih sam flasham.
Međutim upao sam u živa sranja s tim i cijela se priča rastegnula na preko mjesec dana....
Prvo je bio dogovor da ću je flashat s MPPS-om, što nije išlo, pa smo se natezali šta i kako, na kraju sam kupio taj uređaj od njih, ali i tu je bilo natezanja, duga priča...
Uglavnom, na kraju je sve ispalo ok, oni su slali mape, a ja sam radio logove s VCDS-om dok nije sve bilo kako treba i po želji.
Jedino mi je ostalo nekako izmjerit točnu smjesu, jer ovaj auto nema wideband sondu.
-
u brat, ovo ide jako dobro thumbup minimun 280-290ks imas, sa 250ks ne moze ici 13s 100-200 pa da ga jebes, sve u svemu je topina driving
grci su ludaci sto se mapiranja tice :)
-
Hvala Pekare,
Ma ima preko 250, ne znam koliko, ali brutalan je stvarno.
Evo nova snimka, sa najnovijom mapom
Uvijek na istoj cesti snimano, oko 12,2s
https://youtu.be/L0PUOyhzU0Y
Zanima me koliko bi to bilo po dragy-u jer on ti uračuna i nizbrdicu i uzbrdicu i mjeri po gps-u.
Ali na istoj cesti sam od 15,7 došao do 12,2 po satovima što je ogromna razlika.
Tako da ja sam i više nego zadovoljan biggrin
-
Pozdrav!
Jel ima nesto novo? :) driving
-
Pozdrav!
Ima! Auto je prodan B)