VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: delpo Avgust 06, 2018, 06:56:52 posle podne
-
golf 5 1.9 tdi 77kw 105ks primetio sam da pri duzem stajanju na ravnom tlu (na primer ostavim ga uvece a izjutra treba da upalim) nece da upali pa verglam duze jedno tri cetiri puta i upali, ostavim auto pod nagibom (zadnji kraj visi od prednjeg) upali na dodir kljuca,onda zamenim nepovratni ventil na crevu pre filtera za gorivo misleci da je do njega , ali isto ako je na ravnom ili nagnut nazad iz par duzih verglanja upali a ako je nagnut napred upali iz prve bez problema :37 da li neko ima iskustvo sa ovakvim problemom ili konkretno zna sta je u pitanju poz.
-
Prvo si trebao na dijagnostiku da ga skopcas, mozda postoji greska pa bi lakse bilo odrediti kvar.
Kad das kontakt cujes li pumpu u rezervaru da se upali? Iako bi on i bez nje morao da pali normalnije, moze biti da je ona.
-
cje se pumpa kada dam kontakt ali cuje se isti iki slican zvuk kada ugasim auto
-
Mom drigaru bilo do tandem pumpe, potpuno isti simptomi.
-
kako je resio problem , zamenom tandem pumpe ,reparacijom ili ugradnjom nepovratnog ventila izmedju pumpe i rezervara
-
Reparacijom tandemke.
-
posto kod majstora imam zakazano za koji dan ,da podelim jos jedno iskustvo vezano za ovaj problem ,posto je pod nagibom posle duzeg stajanja palio normalno ,, aaliiiii ,, kada je u rezervaru bilo gorivo manje od jedne cetvrtine rezervara desio se isti problem ( znaci auto nagnut napred prenocio ) dugo verglanje vise puta dok upali , kada sam sipao preko pola rezervara ostavim ga pod nagibom da prenoci upali iz prve, kada ga ostavim na ravnom da prenoci bez obzira koliko goriva ima u rezervaru izjutra vergla dugo i vise puta dok upali ...........zbunjujuce
-
Isti problem imao ja na pasatu b5 pre par godina... ima i tema negde sigurno. Naruci set za reparaciju tandem pumpe i resen problem. Neke gumice i dihtung propadnu pa ispusta naftu, zato mu treba vremena da opet postigne pritisak da bi upalio...
Sent from my SM-N930F using Tapatalk
-
a sto bi kada je okrenut niz brdo ( prednji kraj snizi od zadnjeg) tandem pumpa mogla da vrati gorivo u rezervar , da nisu nozda gumice na diznama,,,,,,,,,,,,,,,,
-
Koliko ti je to "niz brdo" nagnuto, onako blago ili bas nagnuto, zasto pitam, zato ako je auto na manjem nagibu a malo goriva u rezervoaru nivo goriva je opet nizi u odnosu na motor, a ako je nivo u rez. veci verovatno je nivo goriva visi u odnosu na motor i gorivo se ne vrati
Послато са SM-J530F уз помоћ Тапатока
-
ne nesto ekstremno u vezi nagiba recimo 15 do 20 cm da je nizi prednji kraj od zadnjeg ,a desi se problem i sa malo goriva ili sa tri cetvrtine i vise u rezervaru a nekada upali normalno
-
Ja sam imao slican problem. Kod mene su problem bile dizne. Sto se nagiba tice, mozda je cista slucajnost. I ja sam tako mislio nagnut je nazad, napred, levo , desno, ali nista od toga nije bilo problem.