VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Šasija, vešanje, kočnice, upravljanje => Temu započeo: Goranbanjica Jul 31, 2018, 01:48:07 pre podne
-
Pozdrav,mozda se i ponavljam sa ovom temom ali ako neko ima neki komentar dobro bi dosao,,,papucica tvrda i potrebno mi dosta jace udarat po njoj da zakočim...bio kod mehanicara kazu vakum pumpa koja kosta nova 28.000 din.Ima li neka jeftinija varijanta da popravim kocnice da budu mekanije i sigurnije?Unapred hvala :) :) :)
-
Ako je vakum pumpa,jedino da sa otpada uzmes polovnu ona je sigurno jeftinija. E jedino ako ti se ona sisica, na koju vakum crijevo sa serva kocnice nalijeze, ako je ona glimava, najvjerovatnije na njoj pusta vakum. (https://i.ytimg.com/vi/gDCws31XBJY/maxresdefault.jpg)
ja sam imao slucaj na a4 1.9 tdi 74kw takav problem, i samo sam skinuo vakum pumpu i gdje se sisica glimala namazao "tecnim metalom", nesto kao dvokomponentno ljepilo ali se tako zvalo na kutiji, kad se osusi bude veoma tvrdo i kocnica se normalizovala. Ali opet samo ako se glima da sisica. :dunk :dunk
Inace ta kod mene je bila metalna i nije trebalo da se pomjera, dok sad na b6 1.9 tdi passatu sisica je plasticna i pomjera se unutra vani ali ne stvara problem.
-
Prvo ti provjeri crijevo vakuma, to je boljka vag grupacije[emoji6]
Послато са SM-G850F уз помоћ Тапатока
-
Hvala za informacije...krenut cu od creva prvo pa cu videti... :) :)
-
Pozdrav,bio sam kod mehaničara i gledao mi je nesto napred minut vremena ja sam dodavao malo gas i vise puta pritisnuo kočnicu ion rece da treba vakum/tandem pumpu menjati....ja m rekoh za ta vakum creva i sve to ali nije se osvrtao...te alternativne kvarove niko se ne osvrce....mozda im lakse to promeniti...a ta pumpa nije jeftina....jeli on tako na brzinu mogao pogledati ta vakum creva?
-
Jos jednom bi se nadovezao na temu kocnice.Bilo je sugestije da su kočnice tvrde zbog problema sa vakum crevima i mislim da je uzrok tvrdih pedala upravo to.Jer kočnica tj pedala na pritisak radi zakoči ali moram jače opaliti po njoj.Nije onako mekana.Diskovi,pločice,ulje u sistemu menjani....E sad imam problem sto bi svaki mehanicar menjao vakum tandem pumpu a nijedan nece ta creva da pogleda.Tandem pumpa ima simpaticnu cenu oko 250/300 eur.Veliki problem je naci mehanicara koji bi prvo krenuo od manjih problema.Vecinom svi idu odmah na veliki problem.I neverovatno od 10 mehanicara je svih 10 nadrkanih.Kao da ih neko prisiljava da se bave poslom kojim se bave.Ako neko ima nekog smirenog mehanicara preporuka dobrodosla.
-
Ako je vakum pumpa,jedino da sa otpada uzmes polovnu ona je sigurno jeftinija. E jedino ako ti se ona sisica, na koju vakum crijevo sa serva kocnice nalijeze, ako je ona glimava, najvjerovatnije na njoj pusta vakum. (https://i.ytimg.com/vi/gDCws31XBJY/maxresdefault.jpg)
ja sam imao slucaj na a4 1.9 tdi 74kw takav problem, i samo sam skinuo vakum pumpu i gdje se sisica glimala namazao "tecnim metalom", nesto kao dvokomponentno ljepilo ali se tako zvalo na kutiji, kad se osusi bude veoma tvrdo i kocnica se normalizovala. Ali opet samo ako se glima da sisica. :dunk :dunk
Inace ta kod mene je bila metalna i nije trebalo da se pomjera, dok sad na b6 1.9 tdi passatu sisica je plasticna i pomjera se unutra vani ali ne stvara problem.
Koliko je potrebno vremena da se to odradi i zalepi ta sisica na vakum pumpi drug?Ako mi bude do toga?
-
15 minuta da lagano skines pumpu, samo sto moras sacekati sat-dva da se osusi prije nego sto ratis pumpu nazad.
-
Hvala drug....nadam se da necu morati komplet tandem pumpu menjati
-
Majstor koji mi radi kočnice kaze da mi ne valja klip na desnoj strani....jel se tu menja samo ta klip ili nesto obesžnije?
Sta on prouzrokuje?Hvala unapred za komentare
-
Vidi se šta se menja tek kad se rasturi.
-
Menjao mi diskove i pločice i skidao i kaze klip ne valja....
-
Meni je na zadnjem tocku otisao taj klip i curilo mi je ulje iz njega i to ne mozes zameniti nego moras celu kandzu da kupis.Ja sam je kupio od lika iz Sabca za 30 eura i vec radi perfektno 3 godine.Nadam da sam ti pomogao. majstor1
-
Pozdrav druze.. moje iskustvo je bilo slicno takodje.. Naduveno crevo ispod vakum pumpe koje ulazi u nju pod 90 stepeni .. ( vidi se kad gledas sa desne strane motora) plus je zapekao klip u kljestima ( kociona kandza) i otisao sam kod lika u Kaludjerici da ih reparira.. sad su kao nova. evo broj 060 1589997 ... covek se zove Ivica :) Pozdrav thumbup
-
To se zove kvalitetan odgovor i pomoć..isti problem...zapekao klip i ta creva...papučica kočnice nesto tvrdjja kad hoću da kočim...pozvat cu čoveka da vidim sta i kako....hvala Marko.... :)
Puno hvala....druze......meni su jednom na zadnjem točku radili reparaciju tih klesta ali sad mi kaze napred desno problem....mislim da su mi naplatili 5000 din tu reparaciju pre godinu dana....starost auta pa se mora..
Samo ne znam jeli bolje raditi reparaciju klesta ili tako uzet polovno pa ugradit?
-
MOze li mi neko obajsniti zasto je leva pločica prilično pojedena a desna ne?Stavljao sam ate pločice...usled cega nastane taj problem.Iako nisam davno stavljao ate pločice morao samm ih menjati obe zbog leve pojedene...
-
Klizaci na nosacu celjusti. Ona dva klizaca u koji se zavrnu dva sarafa koja drze celjust (ja misli da je 15ka). Klizaci imaju na sebi zastitnu gumu. Vidi pomjeraju li se lijepo klizac unutra-vani. Jer ako klizaci zapeknu kad stisnes kocnicu cilindar izadje i umjesto da se na klizacima pomjeri i koci sa obe plocice. On koci samo sa jednom. Ako su zapekli polako ih razradi kljucom i izvadi napolje. Ocisti smirglom i namazi dobro sa silikonskom masti ili obicnom tovatnom i vrati i gumicu lijepo prljavstina ne ulazi.
-
Hvaala ziv bio....a bio kod majstora...oni uvek kazu komplet klesta/celjsust da repariraju.....ovde je to oko 45 er po celjusti.....