VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: acakololec Decembar 26, 2009, 06:46:16 posle podne
-
Danas sam zamenio termostat na autu jer sam imao problema sa grejanjem a i temperatura nije prelazila drugu tackicu na skali. istocio sam antifriz i kada sam odvio ono plasticno koleno u kojem se nalazi termostat (pise da otvara na 88stepeni) primetio sam da je na plasticnom kolenu na mestu gde se stavlja gumica parce plastike se odlomilo i zaglavilo je termostat tako da on nije mogao vise da zatvara. Stavio sam novi termostat proizvodjaca VERNET (otvara na 87 stepeni) drugi na toj temperaturi nisam mogao da nadjem, zasrafio sipao antifriz koji sam mogao da skupim u kofi i dolio jos 2 litara novi antifriz, e sad grejanje se znatno poboljsalo ali temperatura nikako da predje druku tackicu na skali. Vozikao sam se, ostavio upaljen auto ali temperatura nikako da poraste. Zatim sam otkacio kablove sa termoprekidaca da vise ne ukljucuje ventilator i kazaljka je pocela da se pomera, presla je drugu tackicu ali vise nisam smeo ta ostavim tako da raste temperatura da ne bih zeznuo nesto. Grejanje bez ukljucavanja ventilatora je extra:)
Moje pitanje je na kojoj temperaturi treba da otvara termoprekidac ako termostat otvara na 87 stepeni?
Pretpostavljam da termoprekidac otvara na znatno manjoj temperaturi pa zato ne stigne motor da postigne radnu temperaturu.
Hvala unapred.
-
vrlo je logicno da termodavac pali ventilator na neki stepen vise od termostata.
-
Logicno jeste ali dali je i tacno neznam zato sam i pitao. Nadam se da si u pravu i p tei koji termoprekidac mi predlazes, proizvodjac, temperatura otvaranja?
-
Karton ispred hladnjaka, ako hoces da se ogrejes..... Evo kod mene u kraju taxi golf 5+ pa stavio karton, sta ces.... ;)
-
Termoprekidac aktivira ventilator na visoj temperaturi nego sto je temperatura otvaranja termostata i to je normalno jer termostat treba da odrzava donju granicu radne temperature a termoprekidac gornju.Ukoliko je u pitanju ventilator sa jednom brzinom termoprekidac se aktivira na 95 stepeni hladnjaka(ne motora),a ako je u pitanju ventilator sa dve brzine onda je prva na 95,a druga na 102 stepena.Malo je nezgodno i uporedjivati temperature jer termostat radi u zavisnosti od temperature motora,a termoprekidac od temperature hladnjaka i to su po pravilu gotovo uvek razlicite temperature,tj ukoliko je sve ispravno hladnjak mora biti hladniji.
-
Karton sam stavio odavno ali ne biva, a sto se tice ventilatora nznam koliko przina ima aili je termoprekidac sa 3 pina. Znaci da kupim i promenim termoprekidac (recimo na 95 stepeni)?
-
To ti je ovaj drugi sa dve brzine,tj 95 i 102 stepena.
Ne verujem da ces zamenom resiti problem,jer koliko mi se cini tebi je radna temperatura ok.Ako se ne varam ta druga tacka o kojoj govoris je na 12 sati i to je normalno.
Pokusaj da potrazis problem u kabini,tj pretrazi malo forum pisalo se dosta o problemu slabog grejanja.
-
kontam da ti treba drugi termostat, ili taj termoprekidac... kad sam promenio kod mene na golfu 2, grejanje je pocelo da radi ko ludo, a kazaljka za temp stoji na 3/4, a inace je stajala na pola.. otvara samo na vise stepeni, pa kontam da ti stavis jedan takav da bi se i tebi vratilo u normalu sve :) mozda tako da probas :)
-
Problem je u tome sto sam ja skoro kupio auto i temperatura je bila kao i sada. promenom termostata dobio sam na temperaturi sada sumnjam da je termoprekidac jer ukljucava na n izoj temperaturi, tj pre nego termostat otvori pa relativno mnogo ohldi vodu.
-
Ocigledno da ne razumes kako rashladni sistem funkcionise.Termoprekidac sve i da aktivira ventilator na nizoj temperaturi nego termostat tebi nece doci do promene temperature u motoru, jer motor i mali hladnjak su jedna polovina sistema a veliki hladnjak druga polovina i deli ih termostat.I termostat tokom rada stalno menja stanje delimicnim ili totalnim otvaranjem i zatvaranjem,tj prosto receno odliva vrucu vodu i doliva hladnu po potrebi i tako regulise i odrzava priblizno konstantnu temperaturu. Ponavljam jos jednom temperatura treba da stoji na pola sa malim varijacijama levo i desno.
Trazi problem na drugom mestu.Pokusaj da izbacis ona dva bajpas ventila na crevima malog hladnjaka.
-
Koliko sam i ja shvatio problem je sto kazaljka na satu pokazuje manju temperaturu u odnosu na onu koja ustvari i jeste.Ako ti je grejanje ok,to znaci da imas dobru radnu temp., termoprekidac pali ventilator na onda kada i termostat postigne temperaturu tako da sat laze ili indikator teperature.Bitno je da imas radnu temperaturu dobru,grejanje i da ne kuva
-
Da imam dobro grejanje ja ovo sve nebih ni radio.
kako da ispitam dali je indikator temperature tacan, da skala ne laze?
-
Da imam dobro grejanje ja ovo sve nebih ni radio.
kako da ispitam dali je indikator temperature tacan, da skala ne laze?
ako auto dize temperaturu da termostat otvara i termoprekidac aktivira ventilator ,to znaci da je radna temp. ok. Problem sa grejanjem je u kazancetu u kabini koje je korodiralo i zapuseno.Nova su kineska i nevaljaju probaj sa cistacim koji se sipaju u sistem, daju rezultate
-
hvala na odgovorima i na savetima. Danas sam vozio do Nisa i temeratura je bila na drugoj tacki na skali i nije menjala vrednost. Grejanje ima dobro ali jedino me interesuje dali je skala ispravna i dali je to radna temperatura motora?
-
Sinoc je bilo malo hladnije i reko ajde da se provpzam da vidim kakvo je grejanje kad ono ladnacko. Evo nekih slika instrument table da vidite polozaj kazaljke na skali pa mi recite ali je to u redu ili treba da je skala jos malo u plusu.
http://i45.tinypic.com/s3f0uf.jpg
http://i47.tinypic.com/15qadlu.jpg
Sta mislite da probam da zamenim termoprekidac mozda je moj promenio vrednost ipak auto je star skoro 20 godina
-
Mala je ovo temperatura druze. I ne moze da bude drugacije nego "ladnacko" . Da li imas uopste termostat? Ako cim upalis auto vidis da ide mlaz vode u boci gde je sipas, onda nemas termostat. Ili je stalno otvoren. Jel ovo 226 hiljada pise? I gde nadje 160 da ides??? boodala
-
Skolski primer non-stop otvorenog termostata, najjeftinije je probati njegovu zamenu.
-
Ide ona i vise od 160 driving
prvo imao sam termostat ali je bio zaglavio pa sam ga promenio i od tada ima malo bolje grejanje i drzi temperaturu na konstantnu vrednost, pisao sam sve ovo u prethodnim postovima.
probacu da zamenim termoprekidac pa videcu dali cu da resim problem.
Znaci plozaj kazaljke na skali nije dobar boodala
-
Drugari, da li je dobra ova temperatura za radnu? Ovo je voznja po gradu, mada i na otvorenom je otprilike tako...
http://i46.tinypic.com/yf0uv.jpg
U pitanju je 1.6 TD
-
Tako treba da drzi temperaturu...
-
e KAD BI MOJA KAZALJKA BILA U TOM POLOZAJU. bonk
-
Pa mozda kad ne bi isao 160 i bila bi tako :))
Jesi popravio nesto?
-
brate kupi termostat 87 stepeni i kraj price, kakve veze ima termo prekidac? ako ti termostat ( taj novi) otvori pre vremena on se mora upaliti i rashladiti tecnost, kazaljka kad bude u polozaju pravo ( na 12h) tu ti je temperatura 90-92. termostat 87 ti otvara tu negde 87 do 91-92 stepena. znaci ili ti taho pokazuje manju temperaturu ( u sta cisto sumnjam za auto iz te god proizv.) ili ti se termostat otvori na temperaturi od oko 80. e na toj temperaturi nit imas grejanje, nit motor ima potrebnu radnu temperaturu, nit imas normalnu potrosnju goriva....itd itd itd. znaci netreba praviti nikakav problem, izmisljati toplu vodu, i pisati romane i bajke mozda je ovo mozda je ono zbog sugavog termostata koji kosta 700 din. Mislim da moze lock batine
-
e KAD BI MOJA KAZALJKA BILA U TOM POLOZAJU. bonk
Moja je jos jednu crticu desno skoro... blink
Radi sve super, al do termostata je... grejanje radi super, potrosnja je normalna, samo termostat otvara na vise stepeni... :D
-
Jeb ga,dizel se trese pa izgleda malo vise udesno ali odprilike sredina uvek i jos na dizelu na ovoj brzini.
(http://img9.imageshack.us/img9/1892/satua.th.jpg) (http://img9.imageshack.us/i/satua.jpg/)
-
sta je ovo, "pokazi svoju kazaljku" ? :)) KO je sledeci?
I svi kao idu 160.....Pa koji su to putevi bre? Novi zakon, nista......
Moj dizel ne moze toliko majku mu ;)....
Al ovo volim da vidim - kad je pun rezervoar :))
-
Put je E-75, na putu od Nisa ka Kosovu i Metohiji clap boodala
Vidis da covek kaze a mu golf trese pa mu se kazaljke pomeraju lollol lollol lollol lollol lollol
-
Gle,put je Beograd-Zagreb,auto je tvrd ko kamen.Da vidim ko ce ga uslika bistro!Nije pitanje brzine vec temperature.
-
Srecna nova godina svima na forumu, da kupimo po neki novi vw i da se vozimo ko ljudi i da nemamo problema sa temperturom beer
ja cu da probam sve ove savete koje ste mi dali na ovu temu, mislim da moze lock na ovu temu.
hvala svima jos jednom na pomoci.
driving driving driving driving driving driving driving driving driving driving driving driving driving driving driving driving driving driving driving driving driving driving driving
-
Kad smo vec stavljali slike satova, gde se nalazi osvetljenje u njemu, tj sijalice? Interesuje me zbog ovih led sijalica na forumu sto nude, da li moze da se ubaci to da zamenim ove stare jer su bas slabe....
-
Ako imas tablu sa km satom i casovnikom onda imas dve sijalice i nalaze se iznad km sata i casovnika, a kod tabli sa obrtomerom postoje tri sijalice sa istim rasporedom kao i u prvom slucaju, s tim sto je treca sijalica iznad digitalnog casovnika. Obavezno je skidanje table u oba slucaja, jer su sve sijalice sa zadnje strane table.
-
Hvala lepo golftdi
-
A KOD MENE SE DESAVA I DA SE PONEKAD IZGUBI OSVETLJENJE NA TABLI ILI DA MI POLA TABLA SVETLI A POLA NE, VEROVATNO GUBI KONTAKT NEGDE. pRVO SAM MISLIO DA JE DO OTENCIOMETRA NA PREKIDACU ZA PALJENJE SVETALA ALI PSKORO SAM MEJAO PREKIDAC ALI SE ISTO DESAVA.
Izvinjavam se za velika slova bilo je ukljuceno Caps Lock. lollol batine
-
Zato ti i nepokazuje temperaturu kako treba, proveri masu, wd40 po konektoru na tabli ili silikonske masti . . .
-
skini termostat, stavi ga u serpu sa vodom i zagrej na sporetu, stavi unutra i neki uredjaj za merenje temperature(naravno onaj koji meri minimum 100 stepeni) i obrati paznju na koliko stepeni pocinje da ti otvara termostat. Sve ostalo bi trebalo da ti bude jasno.
-
Nebojsa sine...2.Januar odavno bese bicedobro
-
Da osvezim malo temu. Doslo hladnije vreme pa treba da se ima grejanje u kolima. Ja sam u protekla par dana promenio jos dva termostata i nema rezultata, grejanje nema. Stavljao sam MOTORAD GERMANY termostat i VERNET francuski. Stvarno neznam sta vise da radim, jel postoji neko drugo resenje ili da kupujem termostate u nedogled. Na trzistu osim ta dva proizvodjhaca ima i TOPAM-ovi termostati. Polozaj kazaljke je na drugoj crti, znaci da bi bila na 12h treba jos dosta.
Pomagajte drugovi ...
-
Idi u predstavnistvo VW-a i kupi ORIGINAL i miran si, nema sta da gatas, mozda duplo ili troduplo skuplje , ali RADI 100% coilleo2tj
-
Imam slican problem pa da ne otvaram drugu temu.
Kod mene cim se ukljuci klima, ukljucuju se i ventilatori, jel to normalno?
Ovako nema sanse da auto postigne normalnu radnu temperaturu, samo kad je climatronic iskljicen - al tad ja nemam odgovarajucu temperaturu bonk
-
@ acakololec
Ili stavi karton ispred hladnjaka. Manje ce da se 'ladi.
-
Rekose da od termostata valja jedino Behr i Thomson.
-
Ma te termostate ovde nemam u ponudi.
-
Sad dosao od mehanicara, enjali jos jedan termostat i ponovo isto. Cak smo i zamenili termo davac na racvi onaj crni i ponovo isto. Ovo vise nema smisla, prave termostate sa tolerancijom 20%. U ponedeljak idem ponovo kod ovog mehanicara skinuce neke termostate od nekog stranca i to da probamo.
Koliki je posao da se skine i zameni mali hladnjak za grejanje? Jel moze neko da ukratko opise sta se skida od plastike u kabini?
Hvala
-
menjaj hladnjak i zatvori klapne koje su najverovatnije propale, tj klapne za usmeravanje toplog-hladnog vazduha, na kojima ima tanak sundjer koji je vremenom satruo i sada tu imaju rupe kroz koje prolazi hladan vazduh a treba da zaatvori hladan a usmeri topao. skidas sve ispod izntrument table, samo ostaje taj gornji , tj glavni deo instrument table, imas i 3 srafa od motora da odvijes i otkacis ona dva creva za vodu sto idu u kabinu, odvezi to kod nekog klinca sto se malo bo,kje razume i neka ti zameni za 20 eura i pevaj pesmu
-
danas mi je gedora promenio termostat i sljaka odlicno.konacno mi temperatura stoji skoro na polovini,a ne vise na drugoj crti. biggrin
-
Koji termostat si stavio?
Ja jedino da dovezem auto u prestonicu da mi do Dr Gedora sredi!
Iskreno 20eura za menjaje malog hladnjaka je previse para, s obzirom da mali hladnjak kod lika preko kog nabavljam delove 8 eura.
Jel se samo menja mali hladnjak ili treba da kupi jos nesto, te klapne jel se i one menjaju ili sve ostaje isto?
-
nemam pojma koja marka.znam samo da je 87 stepeni....valjda.on ga je kupio.kostao je oko 800 din.
-
Zapalicu ga majke mi.
-
Juce bio ponovo kod majstora da se igramo sa termostatima lollol lollol lollol
Stavio novi BEHR i nista, zatim skinuli polovan sa styranca i nista i na kraju poludim i vratim termostat koji sam promenio prosle godine. On je glavio ali zbog one nitne za vazduh (ako je za to), malo sam je pritego klestima da ne glavi kada se otvori termostat i namontirali taj. Sada temperatura ide skoro do pola, za 1-2mm pa na 12h. Hvala Bogu da sam to resio, bar se nadam.
E sad javlja se drugi problem, ponovo nema grejanja boodala
Pretpostavljam da je u pitanju kvar klapne jer su creva koja ulaze i izlaze iz malog hladnjaka isto topla.
Dali je neko imao slican problem i kako se resava?
beer
-
kupi ti lepo uljani radijator na 12v biggrin
-
kupi ti lepo uljani radijator na 12v biggrin
Ako ne resim ovo onda ce i to da se desi lollol lollol
-
Je l' su ti creva topla ili vrela?
-
Samo pazite, kao i sve sto valja i BEHR termostati imaju dosta laznjaka.
@acakololec
Evo javi se gedori da ti kaze gde je nabavio dobar termostat kao za micka pa neka ti posalju brzom postom i problem resen. driving
-
ma nesto tu nije u redu, nemogu da vjerujem da 5 termostata nije ispravno. desi se stvarno da uzmes u radnji neispravan po nekad ali u principu ti neispravni otvaraju dosta kasnije 94-97 stepeni. ja jos nisam nikad potrefio takav da mi otvara prerano ako je njegova temperatura 87. jebiga stavi nov, upali motor i prati razliku temperatura gornjeg i donjeg crijeva sa hladnjaka. za to vrijeme nek motor radi u leru. nemoguce je da tako jednostavna i glupa stvar kao sto je termostat moze praviti toliko problema. micku je ugradjen QH termostat i radi dobro tj stari mu je bio otvoren i tesko je dolazio na radnu temp. steta sto nisi blize mislim da bi taj problem rijesili za 2 minuta brate beer
-
Jeb ga,dizel se trese pa izgleda malo vise udesno ali odprilike sredina uvek i jos na dizelu na ovoj brzini.
(http://img9.imageshack.us/img9/1892/satua.th.jpg) (http://img9.imageshack.us/i/satua.jpg/)
What`s that vibration? Its the road lollol
Ако је клапна, има да родиш мечку док скинеш.
(http://i202.photobucket.com/albums/aa51/Clipperjay/Heater%20matrix/VENTSY.jpg)
Ако су црева врућа а немаш грејанје онда је то.
Извадиш ону централну конзолу где је пепељара, леву и десну полицу,
(http://i202.photobucket.com/albums/aa51/Clipperjay/Heater%20matrix/chargerh2opump001-2.jpg)
Мораћеш да скинеш и она два отвора за вентилацију на средини да би ти било лакше.
(http://i202.photobucket.com/albums/aa51/Clipperjay/Heater%20matrix/chargerh2opump026.jpg)
Окрени их на горе видећеш два шрафа крстака.
Има и три шрафа кад отвориш хаубу који држе вентилатор у кабини и
тунел кроз који пролази ваздух и ту кутију где су клапне и мали радијатор.
(http://i202.photobucket.com/albums/aa51/Clipperjay/Heater%20matrix/chargerh2opump016-2.jpg)
Све то иде заједно напоље.
Откачи и та два црева од малог хладнјака.
(http://i202.photobucket.com/albums/aa51/Clipperjay/Heater%20matrix/chargerh2opump015-1.jpg)
Макни сајле са кутије, има три комада, на жабице,
одврни велики шраф код вентилатора (скроз на десној страни) ((Knurled nut for fresh air blower box))
велики је црни пластичан, требало би да иде руком.
(http://i202.photobucket.com/albums/aa51/Clipperjay/Heater%20matrix/VENTSY.jpg)
Кад све то некако извадиш, одвоји кутију са клапнама од вентилатора,
растури кутију са клапнама на пола, има 1000 жабица,
(http://i202.photobucket.com/albums/aa51/Clipperjay/Heater%20matrix/IMG_0018.gif)
извади мали хладнјак пре тога, извади клапне, вероватно су сви сунђери струлили,
од коже направи нове, лепо скроји, очисти те плехове од клапни, намжи лепак и стави у стегу.
(http://i202.photobucket.com/albums/aa51/Clipperjay/Heater%20matrix/chargerh2opump022.jpg)
Колко се сећам има три клапне. Једна велика у слово L, та је за топло-хладно, мала за ноге и још једна,
не могу да се сетим како изгледа. Кад си већ ту промени и мали хладњак, он је око 1500 динара.
(http://i3.ebayimg.com/01/i/000/b5/ef/c822_1.JPG)
да неби скидао све опет за годину дана.
(http://i202.photobucket.com/albums/aa51/Clipperjay/Heater%20matrix/IMG_0033-1.gif)
Ево и форума одакле сам покрао слике:
http://www.golfgtiforum.co.uk/index.php?topic=68989.0 (http://www.golfgtiforum.co.uk/index.php?topic=68989.0)
Колко сам успео да видим, он није одвајао кутију на пола,
вероватно да може и тако, ал приступачније је да се отвори и да се лепо залепи кожа или скај.
Узми неку стару торбу или кинеску, ја сам нашао неку розе боје boodala
-
heheh
tek sada vidim ovo
Posle dva dana sam usao u kuci lollol lollol lollol
Kao sto sam gore pisao vratio sam stari termostat i temperatura je malo bolja, prelazi drugu crtu, ne mnogo ali prelazi.\
Dojadilo mi menjanje termostata, ssvi ama bas svi su otvarali mnogo ranije.
Posle ovoga grejanje ponovo nema pa sam resio da pogledam klapne i mali hladnjak. Rodio sam ne mecku vec dve mecke dok sam skinuo i ponovo vratio sve na svoje mesto, ali isplatilo se. Klapne su bile dobre ali vec su pocele da se habaju pa sam izrezao deo od plasticnog poklopca i silikonom zalepio. Kada sam skinuo mali hladnjak bukvalno nije mogla voda da prodje koliko je zapusio. Otiso sam i kupio novi za 8 eura i zamenio. Jedino sam se namuci sto sam morao da skidam i masku jer su pojedini delovi bili izvezani plasicnim vezama, neznam zasto. Ali sada je sve OK. Grejanje je dobro jedino se oseca malo miris dok ne sagori mali hladnjak.
Kada sam video da je mali hladnjak problem, kacio sam samo sat, vezao da ne ispadne i otiso do prodanice, evo slika:
(http://www.dodaj.rs/t/K/6U/48KXZIJ2/dsc02096.jpg) (http://www.dodaj.rs/?K/6U/48KXZIJ2/dsc02096.jpg)
(http://www.dodaj.rs/t/w/IX/nKI1RRC/dsc02097.jpg) (http://www.dodaj.rs/?w/IX/nKI1RRC/dsc02097.jpg)
(http://www.dodaj.rs/t/43/Dl/21RwZDov/dsc02098.jpg) (http://www.dodaj.rs/?43/Dl/21RwZDov/dsc02098.jpg)
Hvala svima na pomoci beer
-
Ајме ти си скинуо целу таблу... bonk
зато си родио две мечке.
Добро да си промени мали хладњак biggrin
Два дана... добро си прошао, ја сам се два дана зезао без скидања табле.
-
mahac
-
Juce sam najebo ceo dan a danas samo 1-2 h. Sreca moja tek danas poceo sneg lollol lollol lollol
-
Sinoc je bilo malo hladnije i reko ajde da se provpzam da vidim kakvo je grejanje kad ono ladnacko. Evo nekih slika instrument table da vidite polozaj kazaljke na skali pa mi recite ali je to u redu ili treba da je skala jos malo u plusu.
http://i45.tinypic.com/s3f0uf.jpg
http://i47.tinypic.com/15qadlu.jpg
Sta mislite da probam da zamenim termoprekidac mozda je moj promenio vrednost ipak auto je star skoro 20 godina
Citam ovu temu i tvoj problem,pa reko ajde da vidim sta mogu da uradim da ti pomognem----i onda pogledah tvoje slike.....,ukratko....ako nisam lose video prvu sliku vozis 160 km na sat i pratis temperaturu motora_tebi decko nije dobro ali uopste,drugo imaju vec stare teme po pitanju grejanja i hladjenja motora,rada termostata,termoprekidaca i svega sto je vezano za hladjenje i grejanje kako motora tako i kabine__pa kad oladis glavu malo od te brze voznje ti sedi pa potrazi,jer ako je neko mogao to sve da opise veoma veoma detaljno i da trosi svoje vreme,onda i ti mozes malo svog vremena da potrosis i potrazis topike
-
A sto mi nije dobro?
Na osnovu cega si to zakljucio?
Ja pre nego pitam nesto koristim pretragu ;), za to nisi u pravu. Vozio sam 160km/h na auto putu, nikad nevozim preko 140km/h ali tada sam zurio. Ljudi voze i preko 200km/h pa nikom nista.
Bilo da se radi o voznji 10km/h ili 160km/h temperatura mora da bude konstantna sa malim odstupanjem. Ja sam poslusao savete koji su mi dali ljudi sa foruma i menjao sam termostat, e sad ja nisam kriv sto od 5 termostata nijedan nije urodio plodom, zamenio samj cak i daac sa racve onaj crni i na kraju i mali hladnjak koji je bio zapusio. Problem sa grejanjem sam resio, ali temperatura jos uvek nije na pola, za to je verovatno kriv termostat.
A koji je tvoj problem, red je da te pitam? beer
-
Cuo sam za jettu da imaju poblem to sa grijanjem i da crkne u instument tabli taj mjerac idi to prekotrolisi. skaciga
-
ja sam imao isto problem sa termostatom na otvorenom putu mi spusti temperaturu skroz u hladno, promenio sam dva termostata koji mi nisu pomogli.. Dok nisam otišao u VW ovlašten servis i naručio original termostat koji sam platio 3300 i dobio sam garanciju 2 god (dok su ova dva bila po 700, i nisu hteli da mi zamene neispravan)...