VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: zexoni70 Maj 01, 2018, 12:55:28 posle podne
-
Dobar dan i poštovanje svim članovima ovog foruma! mahac
Ovo je moj prvi post ovde i prvi VW koji vozim, pa zato postavljam pitanje u vezi ovog mog problema.
U janurau 2018. godine sam kupio Golf VI 2.0 TDI (81kW) 2009. godište i odmah uradio mali servis i u servisu sipano ulje Castrol EDGE 5W-30LL i zamenjeni svi MANN filteri.
Od tog servisa sam prešao oko 5.000km i odprilike svakih 10-ak dana ujutru pre prvog paljenja sam kontrolisao ulje i bilo je sve ok i nivo ulja uvek na maximumu ali nikako preko.
Pre neko jutro sam izmerio nivo ulja i na šipci mi je pokazao da je nivo ulja porastao i da je preko maximuma, oko 5mm.
U prilogu slika jutrošnjeg merenja.
Da kažem još da se auto normalno ponaša i vuče, pali ujutru najnormalnije i nema nikakvog čudnog dima iz auspuha.Takođe nikakva lampica mi se nije upalila na tabli za servis ili neku grešku.
Da li je neko možda imao sličan problem i šta bi moglo da bude i da li smem uopšte tako da vozim!
Hvala i pozz! :)
(https://s7.postimg.cc/bo6fwxjuv/Nivo_ulja.jpg) (https://postimg.cc/image/bo6fwxjuv/)
-
Kada meris ulje, da li ti je auto uvek na istom mestu, da li stoji na ravnom? Motor treba da bude hladan i da auto stoji na ravnom kada meris ulje. Da li ti nestaje rashladna tecnost?
-
Treba da bude zagrijan i pošto ga ugasiš, sačekaš par minuta i izmjeriš. Tako je pravilno mjerenje.
Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
-
Kada merim nivo ulja auto je uvek na ravnom i na istom mestu u garaži, motor je hladan i merim uvek ujutru pre prvog paljenja.
Nivo rashladne tečnosti je OK i ne fali.
Bio sam kod servisera i stavio je auto na dijagnostiku, po očitavanju i njegovim rečima DPF filter je četiri puta sam započeo regeneraciju i nije uspeo da odradi do kraja i da je tada nalio dizel u karter.
Zaprljanost filtera je bila oko 9% i čist je pošto sam ovih dana češće išao autoputem, ali kaže da je to jednostavno tako kada DPF počne regeneraciju.
Lampicu za regeneraciju mi nije upalio ni jednom za ova četiri meseca koliko ga imam.
Zamenjeno je ulje i filter i rekao mi je da pratim nivo ulja pa da vidimo šta se dešava.
Na dijagnostici nije pokazivao nikakve druge greške na motoru ili bilo čemu!
Pozz!
-
Ulje i filter (mali servis) radi iskljucivo na 10 000 ni kilometra vise. Savet iz licnog iskustva.
-
Da, tako mi je i majstor podesio da sledeći servis sam prijavi i signalizira za 10.000km.
-
Da nisu propale gumice dizni, pa uliva naftu?
-
Ne verujem pošto više ne uliva!
Kada mi je pre nekoliko dana prvi put ulio naftu na šipci se to odmah pokazalo i pratio sam bukvalno dva puta dnevno.
Posle toga sam prešao još oko 300 km i nivo ulja nije rastao dalje, tako da kontam da su gumice ili dizne on bi valjda nalivao stalno.
U četvrtak sam bio u servisu i evo od tada pratim ali ulje je konstantno na sredini, a prešao sam od tada jedno 150 km!
-
Imas li DPF filter? Hoce se to desavati posle neuspjelih regeneracija istog. Velike kolicine goriva koje se ubrizgavaju znaju da nadju put do kartera.
-
Imam DPF i kao što sam već napisao majstor mi reče kako se sve lepo na dijagnostici vidi, da je 4x neuspešno pokušao regeneraciju i da se to verovatno tada i desilo!
Čak se vidi i koliko je ukupno nafte utrošio na regeneraciju! :)
Pozz!
-
A da nisam dobro procitao prvi post, to je to sigurno. Jer i meni se tako desilo na mome 1.9 tdi.
Kod mene, evo za 20.000 km jos nikako nije palio lampicu za regeneraciju. Mada je 70% te kilometraze otvorena voznja.
-
Upravo tako!
Bolje ga je voziti autoputem pa neka potroši i litar goriva više, nego ići kroz grad i gnjaviti ga kreni-stani!
Pozz!
-
Evo da se javim posle pređenih 8.000 km od malog servisa i zamene ulja gde je sipano tačno 4l ulja, ponovo se podigao nivo ulja preko maximuma na šipci kao i prvi put na slici!
Prosto ne znam šta može da bude pošto se lampica za DPF nije ni jednom upalila od kada sam ga kupio.
Kada izvadim šipku ili otvorim čep za ulje nema primesa vode, ulje nije sapunasto i ne fali antifriza u posudi!
Prosto naliva naftu u karter, a kuda, kako i kada ne mogu da provalim!
Znate li nekog majstora koji to može da reši ili da ste imali problem sa tim pa da idem na prava vrata?
Pozz!
-
Meni na passatu kad radi regeneraciju ne upali sijalicu, vec auto promeni zvuk motora, kao da ima grublji zvuk, upalu ventilatore, i poveca obrtaje na koliko se secam 1000, i potrosnja u leru bude 1L, ali tacno rad motora se promeni i provalis da drugacije radi u tom rezimu.
Ako hoces da na nateras nasilno da odradi, izadji na autopit, 15-20 min vozis u rasponu izmedju 2000-2500 obrtaja, i nakon toga on pocinje regeneraciju, i koliko se secam 4ta brzina da bude
-
Ma to znam, ali na koji vremenski period je dovoljno da to uradim da ne bi sam pokretao regeneraciju?
Da li je dovoljno jednom nedeljno izvesti ga na autoput i voziti ga 20-ak minuta konstantno na 3000 obrtaja u 4-toj brzini?
-
Ali opet ako ti se desava cesto. Nemoguce da ti stalno neuspjeva regeneracija.
Meni se to jednom desilo u 50.000 km koliko je kod mene.
Radije ti provjeri negdje drugo da ti ne pusta, mozda na tandem pumpi ili ipak i na gumicama dizni.
I sto prije rjesis manji je rizik da nesto zakuje zbog prorijedjenosti ulja (turbo je prvi na listi).
-
Gde, znate li nekog dobrog majstora?
Može i u PP.
-
Ma to znam, ali na koji vremenski period je dovoljno da to uradim da ne bi sam pokretao regeneraciju?
Da li je dovoljno jednom nedeljno izvesti ga na autoput i voziti ga 20-ak minuta konstantno na 3000 obrtaja u 4-toj brzini?
Raspon izmedju 2000-2500 ni ispod ni preko, tako je predvidjeno.
-
nzm iz kog dela si Bgd-a
ali evo clanovi -kolege vw kluba preporucuju gde odrzavaju kola , pa prelistaj malo ;)
http://www.vw-club.rs/forum/index.php?topic=1350.0
-
Druze ne treba ti majstor, prekidas mu regeneraciju.
Prati obrtaje kad gasis auto, dignu se na 950, i jak dim izlati iz auspuha. Vrati se i provozaj auto na otvorenom ali bez gasenja.
Regeneracijs ne pali zutu lampicu osim ako dpf nije prljav preko 60%
Radi je na oko 600km, resetuj kilometrazu i prati ga.
Naravno moze nekad da se desi i da ti ursdi u toku voznje, a da ni ne primetis.
-
ako ti je dpf zapusen svaki put vrati gorivo u karter,pazi meni je tako crkao motor