VW Klub

VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: TheViljuska Mart 27, 2018, 08:00:19 posle podne

Naslov: Golf IV tdi 66kw_Blokiranje EGR-a i povećana vrednost MAF senzora?!?
Poruka od: TheViljuska Mart 27, 2018, 08:00:19 posle podne
Blokirao sam EGR mehanički podmetanjem limene pločice između izduvne grane i EGR ventila, auto je čini mi se živnuo, lepo pali, ne dimi i nema nekih drugih problema, osim što dijagnostika pokazuje aktuelnu vrednost MAF senzora oko 450-500, a specifična je po VAG_COM-u negde oko 250 -290 pa me samo zanima da li će to možda napraviti neki problem računaru da ga zaglupi u nekom trenutku? Vrednost MAP i IAT senzora kod Interkulera je OK... Na net-u sam pročitao da je normalno da vrednost kiseonika koji očitava MAF bude veća kada se zatvori EGR jer nema šta da ga guši u usisu, ali bih voileo da čujem i vaše mišljenje u vezi sa ovim. Pozz!
Naslov: Odg: Golf IV tdi 66kw_Blokiranje EGR-a i povećana vrednost MAF senzora?!?
Poruka od: Telje Mart 27, 2018, 08:38:22 posle podne
izmeri preko dijagnostike koliko kg vazduha treba na leru i voltazu na senzoru, fabricke podatke mozes naci u nekom od programa, ako se parametri uklapaju to je to .
Naslov: Odg: Golf IV tdi 66kw_Blokiranje EGR-a i povećana vrednost MAF senzora?!?
Poruka od: TheViljuska Mart 27, 2018, 11:18:54 posle podne
Ove vrednosni mi i očitava dejagnostika na leru i izražene su kao mg/str, ali ne znam koliko je to kg vazduha...
Inače, prilikom dodavanja gasa menjaju se i specifična i aktuelna vrednost MAF-a (ali uvek je aktuelna veća za oko 200 tih jedinica mere), dok mi vrednost za "EGR Duty cycle" stoji zakucana na 84,5% u svim režimima!?! To je možda i zato što je EGR blokiran, a možda brljavi i zbog senzora MAF-a (?!?)
Voltažu na MAF-u nisam merio, a nju dijagnostika, nažalost, ne pokazuje, ali sam mislio da bi ona u tom slučaju ipak prijavila neku grešku ili se možda varam?
Izmeriću i te napone svakako i ručno, našao sam podatke koji pin treba da ima +12V, a koji +5V, ostalo su masa i signal iz MAF-a koji treba da varira.
Ustvari, najbolje bi bilo kada bih privremeno stavio neki drugi senzor koji je ispravan da utvrdim da li ima razlike u očitavanju, ali za sada nisam našao dobrovoljca koji bi mi to pozajmio za probu :)
Inače, na očitavanju dijagnostika ne izbacuje baš nikavu grešku u celom sklopu motora, a vrednsti u ostalim grupama za kontrolu rada motora su u granicama normale...
Možda je ovo i preterivanje, odnosno da nemam dijagnostiku svakako ne bih ni znao da (možda?) postoji problem sa MAF-om, ali eto sada mi je ovo prosto jedan izazov da istražim tu priču i otkrijem uzroke i posledice, pa su mi vaša iskustva  i saveti dobrodošli...
Ovde je neki lik, inače, objašnjavao zašto se vrednosti na MAF-u povećavaju kada se blokira EGR, ali nisam ga baš najbolje razumeo, mada je čovek možda i u pravu:
Link:  https://www.youtube.com/watch?v=XKLXqFXm9GY
 :)
Naslov: Odg: Golf IV tdi 66kw_Blokiranje EGR-a i povećana vrednost MAF senzora?!?
Poruka od: raca1 Mart 27, 2018, 11:47:27 posle podne
"EGR Duty cycle" stoji zakucana na 84,5% u svim režimima!?!

Treba biti 0%, a to se postize mapiranjem.
Naslov: Odg: Golf IV tdi 66kw_Blokiranje EGR-a i povećana vrednost MAF senzora?!?
Poruka od: TheViljuska Mart 28, 2018, 12:06:16 pre podne
Jel to znači isključivanje EGR-a preko dijagnostike? Ne znam šta je to mapiranje... ;)