VW Klub

VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: ZonFa Mart 09, 2018, 03:52:35 posle podne

Naslov: Problem sa potrošnjom antifriza i turbinom
Poruka od: ZonFa Mart 09, 2018, 03:52:35 posle podne
Pozdrav imam problem sa golf 4 dizel, auto slabije vuče ali kad povuce izlazi crni dim na auspuhu videlo se ulje na usisu za vazduh u turbini, sve indicije su mi bile da je turbina riknula i da trosi ulje mada ulje je u redu dok je antifriz munjevito nestao, mehaničar je rekao da je turbina uredu i ja motor duva, da li je to moguce? I kako to resi ti. Zaboravio sam da napomenem da auto ne zeli preci 130km/h
Naslov: Odg: Problem sa potrošnjom antifriza i turbinom
Poruka od: enkob Mart 09, 2018, 10:49:14 posle podne
Pa lepo da das auto automehanicaru kojem verujes neka sredi. Ako nemas takvog raspitaj se kod drugara i prijatelja. Neznam kako drugacije obijasnit kad nerazumes ni sta znaci da motor duva.
Naslov: Odg: Problem sa potrošnjom antifriza i turbinom
Poruka od: Speedey Mart 09, 2018, 11:48:31 posle podne
Kada motor "duva" lako skontas. Neka neko sjedne u auto i doda gas nekoliko puta (prvo zagrij auto na 90c),a ti stisni crijevo sa bloka motora na hladnjak i ako se ono previse napinje, tj ako osjetis da je mnogo tvrdje nego prije dodavanja gasa to je to. Isto tako ako trosi antifriz i to toliko koliko kazes mora biti bijeli dim na auspuh kada je motor zagrijan.
Sto se turbine tice, skini crijevo sa nje (ono koje ide iz turbine prema usisnoj grani) i lagano provjeri ima li lufta kada pomjeras rotor radijalno to ti je gore dole, lijevo desno, i ima li aksijalno to ti je unutra vani odnosno <--> ako me razumijes. Aksijalno ne smije imati lufta ni trunku a radijalno smije malo. Pogledaj da li je rotor igdje kacao za kuciste. Ulje skoro svaka turbina sa mnogo km iza nje malo pusta u usisnu tako da to nije strasno.
Jesi li ga spajao na dijagnostiku? Imas li overboost gresku?
Naslov: Odg: Problem sa potrošnjom antifriza i turbinom
Poruka od: Nikola GTi Mart 10, 2018, 08:35:38 pre podne
Izraz da motor duva se najcesce kod nas koristi kada motor izgubi kompresiju i duva u karter. Posto kazes da ti je potrosio rashladnu tecnost ja sumnjam na dihtung glave, desava se cesto na tim motorima da duva pored dihtunga, tada hoce da trosi rashladnu tecnost i trebao bi da baca beli dim ako mnogo gubi rashladnu tescnost, a moze da se desi da je gubi sporije ali konstantno i tada skoro i da ne baca beli dim.