VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: kris Mart 04, 2018, 09:19:05 posle podne
-
pozdrav
imam sledeci problemsa passatom b6 2.0 tdi sa 16V povecava mi obrtaj na leru sa 760 ili 780 na 980 u minuti dimi i trosi vise goriva.To se svaki put desi kad ga upalim radi normalno dok nepredjem 100 ili 200 metara onda dikni obrtaj i pocne da dimi akom ga ugasim i upalim opet vrati obrtaj n normalu dok ne predjem tih par stotina metara pa sve iz pocetka.Inace radio sam vec ciscenje dpf filtera pa bih se to moglo iskluciti i promenio i nedavno akumulator inace auto ima predjenih 198000km.
pa bih mi trebao neki savet ili nekakvo iskustvo sta bih trebao da pogledam da promenim
hvala
-
Meni se to desavalo letos, probaj da skines kleme na minut-dva ako ne onda zameni termodavac on je oko 1500 din.
-
Најбоље бих било да га закачиш на дијагностици и да се пропрате параметри рада мотора, сигурно ће показати шта је проблем
-
hvala na savetu ovo sa klemom od akumulatora sam vec probao nije nista pomogao sad cu probat ovo sa termodavacem samo jos jedno pitanje da li znas mozda gde ima neki video gde se vidi gde se nalazi taj termodavac fizicki na passatu b6 i kako se menja jer ja iskreno nisam nasao nigde
Unapred hvala
-
Ne bih znao meni je to serviser menjao, koliko sam ga razumeo motor mora da bude hladan i iscuri antifriz jer je inace navijen na neki kanal antifriza pa kad skines antifriz curi dok ne stavis novi... tako da mora da se uradi brzo... ali eto neko iskusan ce se vec javiti da pojasni :)
-
majstore kad nades video za termo davac nadi video i za zupcasti na 2.0 tdi pa da ti dovezem ja svoj auto na zamjenu zupcastog
-
Druze ne smatram sebe nekim majstorom samo sam naucio na svojoj kozi da ono sto mogu sam da uradim to cu i uraditi naravno prije se raspitam i pogledam neki video oko toga i citam o tome dosta i kad vidim da nije za mene naravno prepustim to majstoru jer ponavljam ja nisam, ali kakvih sam majstore sreo koji sebe nazivaju majstorom to je katastrofa ,ako se prikaci auto na dijagnostiku i nema greske tu onda ovim malo pre spomenutim majstorima dodje kraj znanja jer ne znaju sta bih ti slagali jer ni oni nemaju pojma pa ti kazu ajde vozi ga dok ti se ne upali greska i slicno, za mene pravi majstor taj koji zna auto u dusu i jasno mu je komplet sistem kako funkcionise e ne samo sto kaze laptop, nazalost takvih nema puno. Inace zubcasti kajis narvno nikad nisam menjao i mislim da i necu normalno da to mi majstor odradi
-
pozdrav
imam sledeci problemsa passatom b6 2.0 tdi sa 16V povecava mi obrtaj na leru sa 760 ili 780 na 980 u minuti dimi i trosi vise goriva.To se svaki put desi kad ga upalim radi normalno dok nepredjem 100 ili 200 metara onda dikni obrtaj i pocne da dimi akom ga ugasim i upalim opet vrati obrtaj n normalu dok ne predjem tih par stotina metara pa sve iz pocetka.Inace radio sam vec ciscenje dpf filtera pa bih se to moglo iskluciti i promenio i nedavno akumulator inace auto ima predjenih 198000km.
pa bih mi trebao neki savet ili nekakvo iskustvo sta bih trebao da pogledam da promenim
hvala
Pozdrav,
Imam istog Passata sa istim problemom. Mozete li mi molim vas reci sta ste na kraju uradili po pitanju tog problema?
-
@ Asmir
Dobro došao...
U skladu sa pravilima foruma, neophodno je da pre započinjanja diskusije pročitati pravila: http://www.vw-club.rs/forum/index.php?topic=159.0
Sledeći neophodan korak je predstavljanje: http://www.vw-club.rs/forum/index.php?board=9.0
Hvala na razumevanju!
VW Club