VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => In Car Electronics (ICE) => Temu započeo: AleksandarG Januar 24, 2018, 09:17:33 posle podne
-
Pozdrav svima, imam problem sa golf 2 dizel u saobracajni se vodi kao 1.9 zbog turbine koja ne postoji na motoru, motor je identican kao 1.6 tako da je vrvatno 1.6 motor. e sada pre svega zeleo bih da naglasim da motor duvka, grejaci su novi, akumulator nov, dovod goriva nov,filter goriva/creva novo. Imam problem da pri prvom paljenje ujutru uvece nebitno znaci samo prvo paljenje je problem da auto isprasni akumulator i kao daje znake da ce da upali i sve mu malo fali malo fali i tako vergla isprazni akumulator i nista. na gurku upali bukvalno na metar. nakon cega ga ugasim odstoji par sati i posle upali na pola kljuca pa me zanima da li je neko imao slicnih problema ili neko ako zna u cemu bi mogao da bude problem? drugo pitanje je posto sam cuo da je moguce da me zeza relej grejaca pa sam premerio struju na grejacima i dobio vrednost od 9.3V do 9.5V a na releju pise da je 12V pa me zanima da li 12V trebam da imam i na grejacima ili je ova snaga struje koja trenutno dolazi do grejaca dovoljna?
-
Zameni relej grejača uzmi od nekog ko ima isti ili sličan pa probaj prvo paljenje s njim.
Tako ćeš da znaš dal je do njega ako upali bez problema, ako nije to teraj kod nekog majstora za dijagnozu.....
Послато са SM-J510FN уз помоћ Тапатока
-
Videcu danas da stavim drugi relej cisto da probam. Citao sam nesto na internetu da grejaci na golf-u koriste 11V tako da verovatno grejaci nemaju dovoljnu struju da bi grejali kako treba ko zna mozda i jedva rade na 9.5V mozda uopste ne rade a mozda i rade. Nisam elektricar ali neko logicno misljenje je da ne rade kako treba jer imaju manjak struje, Bilo kako bilo danas cemo svi znati sta je i kako je.
-
Malo pre sam kod komsije na golfu 1 1.6D premerio struju na grejacima i dobio vrednost od 11.32V tako da je kod mene relej izgleda odradio svoje. U toku dana ce mi stici nov relej valjda ce se time i resiti ovaj moj problem.
-
Da znas da postoje dve vrste releja.
Jedni drze duze a drugi krace ukljucene grejace.
-
Koji su bolji? ja bih uzeo neki sto malo duze greje posto je motor malo losiji. Ovaj je drzao oko 30 sec pre nego sto ugasi lampicu. Trudio bih se da pronadjem identican relej ili neki koji ce potrajati.
Relej koji je izvadjen iz auta:
(https://image.prntscr.com/image/lpJsUw7qSdaUHE-Y4Kgxfg.jpg)
-
e sada pre svega zeleo bih da naglasim da motor duvka
Zbog toga teško pali. Ako hoćeš da smanjiš pad napona na grejačima jedino rešenje je da se koriste dodatni releji za grejače direktno sa akumulatora.
-
Mislim da svaki golf po malo duvka a i ima problem samo sa prvim paljenjem nebitno da li je hladno/toplo jutro ili vece znaci problem je prvo paljenje. kad upali prvi put posle kroz ceo dan pali na pola grejanja i to bukvalno cim se okrene kljuc bez problema. Po meni je za sada ovo problem jer grejaci nemaju dovoljno struje da bi grejali kako treba, ali videcemo sta ce biti kada se stavi nov relej. Mislis da promena releja nece stabilizovati napon?
-
Mislim da svaki golf po malo duvka
Apsolutno netačno. ;)
Pad napona na grejačima se dešava zbog godina koje auto ima. Da se ne bi "majao" sa sređivanjem fabričke instalacije treba da se ubaci poseban relej za grejače koji bi ih napajao direktno sa akumulatora, sa novim kablovima i konektorima. Pobuda releja se poveže na fabrički sistem, kod fabričkog osigurača.
Dodatno možeš da poboljšaš tako što ćeš baciti fabričku šinu i postaviti posebno kablove i osigurače za svaki grejač.
(http://www.imagecoast.com/images/robmee/0622081321.jpg)
(http://www.imagecoast.com/images/robmee/0622081321b.jpg)
(http://)
-
U tom slucaju ce auto morati kod elektricara. za sada cu videti da probam da nadjem relej samo da probam ako se i dalje javlja pad napona onda ce morati tako kao sto si napisao ako bude bilo sve kako treba onda cu samo ubaciti drugi relej i resen problem. Ma da sam ja vec imao problem sa ovim relejem da nije hteo da upali grejace tacnije desavalo mi se da mi je treperila lampica za grejace nakon cega su ocisceni lepo kontakti releja i tako je sve lepo radilo do sada bez problema.
-
Ipak je regler dobar. zamolio bih te @raca1 ako mozes da mi malo detaljnije opises kako mogu da povezem sistem kao tvoj.Posto sam tek sada video slike i ne izgleda komplikovano delije mi kao da bih mogao to da resim. Da li mozes da mi pomognes kako se zove ova "kutija" na kojoj su povezani grejaci i osiguraci da bih mogao da je nadjem i kupim.
-
Ovo gore je obična razvodna kutija sa 4 osigurača, sa nekog Forda, može da se nađe na raznim vozilima, a i novo može da se kupi. 4 plave vode na grejače a debela crvena ide na + akumulatora preko releja. Lakše je kasnije ispitivanje i zamena grejača, a zbog nove i direktne veze sa akumulatorom grejači raditi sa punom jačinom.
-
Hvala vam puno,videcu da do kraja nedelje to resim da bih kasnije mogao motor da sredim jer je jos samo to i ovo ostalo. limarija i sve ostalo je skroz odradjeno. A jel bi bio neki problem kada bi se radi probe direktno sa akumulatora dovela struja na bakarnu zicu grejaca? i da nakon 20-30 sec koliko drzi relej iskljucim pa da probam da upalim?
-
Jutros je na -4 sa 11.34V zveknuo odmah. Sto ranije ni u ludilo nije hteo bez gur gur. Hvala svim clanovima na pomoci, auto ide kod elektricara da sredi struju na grejacima i resi problem. Jos jednom hvala svima.
-
Sa drugim relejem grejača?
Послато са SM-J510FN уз помоћ Тапатока
-
Relej je ispravan, instalacija je izgleda losa, u nedelju ide kod elektricara da se izvede nova instalacija za grejace.
-
Upravo sam stigao kuci od majstora. 1 problem je bio u losim (olovnim) klemama a 2 problem je bio u lose spojenoj zici koja vodi struju do grejaca. Tacnije kako mi je majstor objasnio ispod motorica za brisace se nalazi osigurac koji deli zicu koja ide od releja do osiguraca i koja dalje od osiguraca salje struju na grejace, taj deo je bio izbacen i umesto njega (osiguraca) je bila stavljena metalna zavrtka. Kada se sve to resilo grejaci su dobili +11v struje. Tema moze LOCK. hvala svima na pomoci.