VW Klub
VW - Forum => VW tehnički kutak => Temu započeo: Packo Decembar 20, 2009, 11:14:14 posle podne
-
Problem je sledeci...
Prilikom pritiska na kocnicu automobil koci normalno 1 sekund a onda pedala pocinje da postaje tvrda i veoma oslabi kocenje. Na sledeci pritisak na pedalu kocnice (ili vise pritisaka "drukanje") pedala je opet tvrda i auto veoma slabo koci. Posle izvesnog vremena i predjenih 20ak kilometara opet se isto desava, a ako to uradim ranije desava se da auto ne koci uopste normalno vec je pedala odmah tvrda i auto slabo koci. Takodje mi se desilo i da auto nije hteo da ubrzava normalno ali u toku voznje sam davajuci normalno gas pritisnuo kocnicu nesto se culo tupo kao da je popustila sapa kocnice i auto je ponovo normalno ubrzavao. Mesto desavanja je auto-put.
U pitanju je pasat 3bg 2001. god.
Molim za pomoc i savete.
-
koji pasat je u pitanju neznam sta ti znaci 3bg
-
passat b5 brate,vidis godiste
-
mora reci tip motora radi razlike u vakum pumpama
-
1.9 tdi 131 ks batine batine
-
skini onaj poklopac s motora( crni plasticni) i ispod 4-0g grejaca na bloku ti stoji vakum pumpa, isprati pvc crevo koje ide prema servu najverovatnije da ne dihtuje dobro ili ti je spalo tanko bocno crevo koje se na njega nabija na izlaz pri vrhu
-
Nisu u pitanju creva i cevcice za vakum sve je lepo namesteno oko serva i oko ventila jedino da je neki od ventila crko.
Bio sam do lekara sa klincima i dalje lose koci. Pesao sam u jednom pravcu oko 3 km i tockovi su blokirali, kada sam se parkirao i dodirnuo diskove bili su vreli (sva 4). U povratku diskovi su pri polasku bili hladni a kada sam stigao prednji su bili zagrejani a zadnji topli, takodje sam primetio da je auto bolje isao i da su sape popustile.
Da li je moguce da je smrzla kociona tecnost ili cilindri ili nesto slicno?
gedora
Pregledao sam cev koja vodi od serva do PP lima pa se tu preko nekakvog gumenog dela nastavlja sa slicnim odnosno istim crevom i zavrsava u poklopcu glave sa strane odnosno nekom delu na poklopcu glave, mislim da to nije jer dok sam ga mrdao samo prilikom natezanja creva na gumenom delu koji je na PP limu dolazi do ispustanja vazduha, ovako sve stoji zategnuto.
-
ma jok, na tom autu iz te godine proizvodnje mislim da je nemoguce da blokira neki kocioni cilindar
-
vidi onda otidji do najblizeg majstora(ovo sam nemozes), da ti pogleda da klip koji iz serva ulazi u glavni kocioni ne drzi pomalo nategnut cilindar, to se desava na pasatima 5 i audiju 4. malo ciste krpe i dve tri kapi motornog ulja ti mogu resiti problem. napominjem ti da cevi visokog pritiska koje idu na abs pumpu nedirate ako nepoznajete postupak ispustanja vazduha iz iste zbog mogucnosti nastanka ozbiljnih ostecenja
-
Nova situacija.
Danas je malo otoplilo tako da sada auto koci normalno. Mozda mu je papuca malo meksa ali koci super. Nemam pojma sta mu se desava. Najverovatnije je nesto bilo zamrznuto. Jel moguce da servo kondenzuje u sebi neku vlagu, ili ima vode u kocionoj tecnosti, ili tako nesto.? Ima li neko neku ideju?
-
Voda u kocionoj tecnosti....nema sanse
-
Ponovo problem!
Auto kocinormalno ali po pritisku vise puta za kratak period (gradska voznja) ponovo otvrdne papuca i auto slabije koci.
Danas sam malo rasturao one vakume i creva i primetio da se klati cevcica koja stoji na glavi motora a na koju je prikljuceno crevo za vakum sa serva za kocnice. Cevcica se moze okretati za pun krug i gore-dole i levo-desno ali po malo. Da li tako treba da bude ili se je pojela u tom delu?
-
skini onaj poklopac s motora( crni plasticni) i ispod 4-0g grejaca na bloku ti stoji vakum pumpa, isprati pvc crevo koje ide prema servu najverovatnije da ne dihtuje dobro ili ti je spalo tanko bocno crevo koje se na njega nabija na izlaz pri vrhu
sta ja tebi napisah neki dan?
-
Voda u kocionoj tecnosti....nema sanse
A sto te "budale" iz VW-a teraju , tj, preporucuju, da menjas tecnost svake dve - tri godine boodala ako ne zbog vode, tj, vlage ???
Moguce je da zbog niske temperature blokiraju tockovi, vidis da covek kaze da mu se greju diskovi i bez kocenja...
Tvrda pedala je zbog vakuuma, al nesme da blokiraju tockovi, osim ako, k'o sto gidora rece, nije problem u samom poluzju pedale...
Moguce je da zbog mraza tecnost sa visokim procentom vlage u sebi promeni gustinu, e sad kako se to odrazava na ABS pumpu i ceo sistem, nem pojma, morao bih da gatam . . .
Kad si menjao tecnost poslednji put, ako si je uopste ikad i dirao?
-
Cekaj ,ti mislis da se ulje menja zato sto se povecava koncentracija vlage u njemu? To nema pojma
-
u pravu je gosn tiguan (jes da ga nevolim...) ali kondenzuje se vlaga u posudi za kociono ulje, te se zbog toga i preporucuje zamena svakih 2 godine, nevezano za predjene kilometre
-
Izvinjavam se na mom neznanju batine
-
Sto je dobro kada se svi sloze biggrin tapsac