VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: Darko_NS Septembar 21, 2005, 01:15:13 posle podne
-
motor 1.9 SD vw, presao 55000. imam jedan problem, kada se upali ujutru hladan, lepo kresne i to je ok. ali kada se krene nekih narednih par minuta kao da pomalo trza,trese kako se stiska gas. sve kasnije kad se zagreje motor funkcionise dobro. sta moze da prozurukuje ovaj problem
-
otidji do gorana u petrovaradin!
-
motor 1.9 SD vw, presao 55000. imam jedan problem, kada se upali ujutru hladan, lepo kresne i to je ok. ali kada se krene nekih narednih par minuta kao da pomalo trza,trese kako se stiska gas. sve kasnije kad se zagreje motor funkcionise dobro. sta moze da prozurukuje ovaj problem
problem = MAF senzor alias protokomer
-
Proveri filter za naftu.
-
isti slucaj na golfu 2, kad se upali na jedno 1900 rpm trzaka i kad trzne izbaci bijeli dim na auspuh, saznam razlog- dizne, e ja sam sad ubacio stare sa drugog golfa i on radi onako ok ali vec pocinje i on da trzaka po malo, samo da saznam jos ko radi te dizne, tj ciscenje i stelovanje posto sam ih ja rasklapao, ali nisam smio bas da ih stelujem bez uredjaja, tj pomocu stapa i kanapa. postoje 2 uzroka, za trzanje, tj nije nastelovana neka od dizni, ili je polomljena, i da je zaprljana.
Imal neko informaciju koja je cifra za taj rad na diznama
-
a sto jednostavno ne svratite do teme BLOKADA EGR Ventila :wink:
mislim da ce te u tome naci resenje
vasi navedeni uzroci govore sve da je najverovatnije on u pitanju :oops:
PS:DANDY dobro dosao
PPS:i naravno proverite navedene delove
-
isti slucaj na golfu 2, kad se upali na jedno 1900 rpm trzaka i kad trzne izbaci bijeli dim na auspuh, saznam razlog- dizne, e ja sam sad ubacio stare sa drugog golfa i on radi onako ok ali vec pocinje i on da trzaka po malo, samo da saznam jos ko radi te dizne, tj ciscenje i stelovanje posto sam ih ja rasklapao, ali nisam smio bas da ih stelujem bez uredjaja, tj pomocu stapa i kanapa. postoje 2 uzroka, za trzanje, tj nije nastelovana neka od dizni, ili je polomljena, i da je zaprljana.
Imal neko informaciju koja je cifra za taj rad na diznama
za mene je bilo 3500 din ! znaci ciscenje dizni sve 4 demontaza montaza.. sve.. test pre ciscenja posle ciscenja
-
pa ne znam da li je ista cijena za dizele i benzince za dizne, ali vidjecu sad sa ovim EGR cudom, ja jos uvijek i ne vjerujem da to ima na mom golfu,
ne mogu da vjerujem, moror sam otvarao bar 20x ako ne i vise, sto na mom sto na drugim dizelima, i nikad da mi padne na pamet da pogledam taj dio, doduse njega uvijek prvog skinem i bacim negdje u cose, ko kontam, to se ne dira hahah
e klinac, sutra cu da vidim dal je to to, sramota me ,majke mi, e tuuuuuugoooooooo tako nesto da ne znam, sad sam zvao i ucitelja, covjeka koji je bio kontrolor u TASu, ali o tome ne zna nista da mi kaze, kaze prvi put cuje za egr ali zna na sta mislim.
javicu sutra rezultate
-
Sto se tice dizni svima preventivno preporucujem Castrol-ovo sredsvo koje se sipa u rezervoar pri sipanju benzina, tj. dizela. Cisti ceo sistem za gorivo od rezervoara pa do dizni. Uz redovno menjanj filtera za gorivo i ovo sredstvo nema zime. 8)
Napomena: nemojte ga kupiti na buvljaku ili slicnim mestima. Drugar se zeznuo, totalno je razlicite boje i mirisa nego original, a i auto mu je poceo cudno da se ponasa.
Pozdrav!
-
Trt milojka, sto bi nas narod reko, juce se ubijem da poskidam grane, kad ono , koji crni egv ili kako bjese ventil, NEMA BATO, e jesam bosanac, bas, ono bio ventil ogranicavac pritiska hahah, glupan, jebiga.
i skontam ja sta je u pitanju, pomjerim pumpu za jedno milimetar ka motoru na predpaljenje, i jutros pali ko zmaj, nema da trzne. znaci problem rijesen
jbg ja dao da mi steluju paljenje sa komparaterom, ma stap i kanap je zakon hahah
zato je i trzo jer nisu isti pritisci pumpe i dizni kad je nova(po kojim vrijednostima se podesava) i sad posle skoro 300 000 km, mora to malo naprijed da ide
Samo jos da provalim cemu sluzi ona budza ispod turbine, a povezana je sa izduvnom granom i ima neka rebra po sebi onako prostire se paralelno sa usisnom turbinom ali ispod nje i iz te budze izlazi jedan vod ulja koji podmazuje usisnu turbinu
Eh, da oni u bileckoj ne rade dizne za dizela, samo benzince, i ovo sto je nama bio problem nema veze sa diznama i pumpom, rekose da je moguce jos samo da neki ventil ne nalijeze dobro ili hidropodizac, pa pomjeri pumpu prvo, pa ako ne rijesis vidi podizace, pa ako i to ne upali onda je ventil, pa polako
za dizela sam cuo da najbolje radi onaj kod plavog mosta, tj ispod plavog mosta