VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: ivke74 Novembar 05, 2017, 04:38:22 posle podne
-
Evo jedno pitanje radi se o WVPassat b5.5 2003 1.9TDI 131ks
Primetio sam kada je motor zagrejan na cep gde se sipa ulje duva i izlazi malo dima i kada izvadim merac ulja isto dimi. Kada je hladan i tek staartuje motor ne dimi nigde dok se ne zagreje posle par minuta. Auto nema problema pri startovanju pali na prvu i po hladnom i toplom vremenu, ne dimi na auspuh ne trosi ulje . Motor je malo bucni i vibrira dok radi posto ranije sam vozio benzinca Audi A4 ovo mi je upalo u oci.
Pa me interesuje da li je i kod drugih tako ili kod mene nesto nije uredu.
-
To su uljne pare,normalno je da ih ima malo. Bitnije je da li kad odvijes-olabavis cep motor izduvava izbacuje cep ili ga uvlaci? Ako ga uvlaci onda je motor ok a ako ga izbacuje onda nije u najboljem stanju.
-
duva napolje ne uvlaci vazduh unutra i na Audiju je duvao napolje samo nije dimio ali je trosio ulje. Ne znam da erg ne pravi neku zajebanciju.
Motor nije presao puno oko 220000km znam jer sam uzeo auto od prvog vlasnika.
-
nahrani svinje i nista ne diraj.
@cvele kako to uvlaci cep?
-
duva napolje ne uvlaci vazduh unutra i na Audiju je duvao napolje samo nije dimio ali je trosio ulje. Ne znam da erg ne pravi neku zajebanciju.
Motor nije presao puno oko 220000km znam jer sam uzeo auto od prvog vlasnika.
Sve je to normalno. To je odličan motor, a kilometraža koju ima je minimalna u odnosu koliko može da pređe.
Послато са D6603 уз помоћ Тапатока
-
nahrani svinje i nista ne diraj.
@cvele kako to uvlaci cep?
Kad odvrnes -olabavis cep nemas utisak da ce da ispadne sa otvora za dolivanje vec je tu na mestu,kao da ga vakum tu drzi.
Neznam da li sam ti malo pomogao?
-
Ivke,
Ja mislim da je tvoj Passat u redu, bar po tvojoj priči. A ako baš hoćeš potvrdu, idi kod majstora koji ti održava kola, da ti izmeri kompresuju i pritisak ulja i na osnovu toga se uveri da li valja ili ne...A te fore: dimi kad otvoriš čep i na meraču, a to je dokaz da je motor loš,...Pa kod koga će još ta priča da prođe...
-
Oticicu cim budem imao malo vise vremena posto passat pali i dobro vuce ne dimi na auspuh cak i kad dam veliki gas da preticem. Radi skoro savrseno osim sto je malo bucni ili ja nisam navikao na dizela i mora da mi majstor pogledati motor sto vibrira dok radi na leru da li su uredu nosaci motora. Zamajac sigurno nije jer nema nikakve vibracije kad palim i gasim niti ima u kabini ima ikakvih vibracija.
Turbina se cuje par minuta kada upalim auto blag zvuk zvizdanja a posle se vise ne cuje. Ulje apsolutno ni malo ne trosi kolko sam ga nasuo toliki je nivo posle 4000km predhodni vlasnik mi je rekao kada vozi duze relacije od 1000km pri brzini od 160-180km/h potrosi oko 300ml na 1000km a kad se normalno vozi ne trosi.
(https://s1.postimg.org/75xks6912z/media-share-0-02-05-bd3258d6b079d7fd1479bb3e5bf00298049385c175dd.jpg) (https://postimg.org/image/75xks6912z/)
-
Na autu odradjen veliki i longlife servis pre godinu dana u ovlascenom servisu pregledani izduvni gasovi prosao tehnicki u Svajcarskoj i sve je bilo ok.
(https://s1.postimg.org/6jzobc76kb/image.jpg) (https://postimg.org/image/6jzobc76kb/)
(https://s1.postimg.org/1mr7hhy4ij/image.jpg) (https://postimg.org/image/1mr7hhy4ij/)
-
Teraj to sreckovicu i neotimaj se za hleb koji neumes da zradis. Nema toga koji nedimi nimalo kad se zagreje i nemoj da mesas babe i zabe to jes benzince i TDI.
-
Ta isparenja su normalna, a sada da razmatramo svaki trzaj motora ili zamajca ili sta znam cega za auto koji je star 14 godina, prijatelju ti ako hoces savrsenstvo trebao si kupiti nov auto a ne 14godina star, sa tancnih ''220000" km, pritom od coveka koji vozi u jednom pravcu 1000km pri brizini 180 driving... ne shvati pogresno, vozi to i ne misli, sto vise trazis probleme vise ces ih naci, eventualno kao sto je neko napisao odi kod majstora neka ti proveri kompresiju, zakaci na dijagnostiku itd..