VW Klub
VW - Forum => Razne Teme => Temu započeo: mkvb Decembar 10, 2009, 03:11:12 posle podne
-
LJudi za koliko para moze da se nadje dobar 1.6D motor za G1 ili G2?
Moj je vec poceo pristojno da trosi ulje, da dimi plavi dim, duva na iber... Presao sam preko 45 000 od osvezenja motora, tada je uradjeno sve osim hilzni, znaci sve kompletno ali nisam imao para za hilznovanje. Jbg trebao sam da se snadjem nekako ali sad sta je tu je! Majstor mi je dao garanciju 30 000 a ja presao 45! Da li mi se sada isplati samo hilzne lezajeve i dihtunge da odradim ili da jurim drugi motor? Nemam predstavu koliko moze da me izadju delovi za hilznovanje a koliko kosta drugi motor?
Za sada pali bez problema a videcu kao stegne mraz...
-
Isto sam i ja razmisljao pre dve godine. Da li drugi motor ili generalna. Odlucio sam se za generalnu, i nisam se pokajao. Na -15 pali na zub. B)
-
ja sam radio na dva auta i pokajao se. dodu
-
600 eu i garancija 100 000 km, sa redovnim odrzavanjem u mom servisu(ulje filteri itd) garancija i racun brate, pusti te bajke o losim delovima i tako...
-
ja znam za mog pasata..
odradjena generalna pre 2-3 dine nznm tacno i od tad nista oko motora nije radjeno a pali uvek...
motor 1.6 td.....
-
Videcu jos sa mojim majstorom sta mi on predlaze, koliko kostaju samo hilzne, jel zna neko? Majstor mi uzima 50 evra za ruke tapsac - komsija mi
-
ne mislis valjda da sada promenis samo hilzne? Sta mislis da to tako moze? E pa nece to tako moci,moras sve da menjas.
-
Ne mislim naravno... lollol
Razmisljam o hilznama, karikama, dihtunzima, lezajevima, ventilima i gumicama ventila. Ma dok ne posetim majstora nista tacno ne znam, ovde samo pitam za cene delova ako neko zna.
A sta podrazumevas pod tim sve?
-
600 eu i garancija 100 000 km, sa redovnim odrzavanjem u mom servisu(ulje filteri itd) garancija i racun brate, pusti te bajke o losim delovima i tako...
eh da je bila bajka...
-
600 eu i garancija 100 000 km, sa redovnim odrzavanjem u mom servisu(ulje filteri itd) garancija i racun brate, pusti te bajke o losim delovima i tako...
eh da je bila bajka...
U pravu si, pre ce biti da je BASNA biggrin
-
mene izaslo nesto preko 600 ali sam puko glavu motora, inace ne treba da kosta toliko generalna
-
A zasto ne uzmes barem td-a? ;)
Sto se tice generalne, i ja sam bio u dilemi skoro, ali sam ipak radio generalnu, hilznovanje me izaslo 100e, plus obrada glave sa ventilima gumicama bla bla 70e, menjane karike, svi dihtunzi, lezajevi, svi kaisevi, spaner, verovatno jos neesto, i izaslo me je 550e sa sve uljem i antifrizom biggrin
Za sad sam extra zadovoljan, videcemo koliko cu biti...
Mada, delove sam uzimao kod naseg sponzora pa sam imao 10% nizu cenu, ali verovatno od 500-600e je standardni iznos, ako ne menjas klipove.
-
Ima neka kombinacija za drugi motor, oko 350 Evra
A jutros temperatura u minusu a on upalio clap
-
Pali kad je hladan,a kad je vruc?
-
Kad je vruc ne cujem verglanje!
Vruc pali kao mina, hladan se muci
-
Pogledaj grejace :huh:
-
Kad je vruc ne cujem verglanje!
Vruc pali kao mina, hladan se muci
sto bi rekli,pali na cvrgu bleh
-
Novi su grejaci, evo nocas je stajao napolju, skroz zavejan, prvo sam 10 min cistio sneg, upalio je iz treceg pokusaja boodala
Ovde je problem samo kompresija, nista drugo. I moracu malo masu da precesljam od accu do sasije, ne vergla bas zivahno
-
jbt ja sam platio generalku 500 eur sa "mahle" klipovima od td-a svim novim lezajevima kao i busenjem na 2 spec i naravno kompletna obrada glave, ali nisam bas hepi poceo je da pije ulje na visokim obrtajima wacko
-
Ja sam radio punu generalnu,2x osvezavao motor za 3 godine!Neko kaze losi delovi a neko kaze da ne valja majstor. boodala
Kod mene kada je hladan pali na pola kljuca,a kada je vruc vergla...valjda mu je tad mala kompresija.
-
Mozda ti ne pali grejace kad je vruc (tako bi i trebalo da bude) pa zbog toga duze vergla. Ja sam sklonio kontakt sa davaca tako da mi uvek pali grejace i rade dosta dugo, pa sam ocenim kad da kresnem :)
Inace i kada je vruc bez grejaca vergla malo pre da upali, ali upali.
Ljudi a kakva je situacija sa gumicama ventila, jel moguce da zbog njih imam ogromnu potrosnju ulja i kako se tad ponasa auto?
Trosi 1l na otprilike 300 km boodala boodala boodala produvao je on sigurno, na iber duva kao na auspuh, ali toliko je duvao i kada je trosio 0.5l/1000 km
-
zbog gumica nemoze da bije tako na iber.Produvao je on kao tambura....prekarikaj ga i teraj
-
Trazi drugi motor po moguknost 1.6td a ako ti ispadne racun 1.9 td iz trojke ima da leti sa nima. Ako mozes da nadjes stranca pa da ga probas bilo bi najbolje. Ta generalija mora da se uradi dobro inace je dzabe bacanje para, a fabricno sklopjeno je fabricno. Ja sam radio generaliju na mom Fiat tupo sve sa nove hilzne i motor je malo duvao a palio je iz prve na -15 ali nisam bio bas zadovoljan. Majstori sto rade hilzne davaju vise tolerancije na hilzne da ne stegne klip kad zagreje motor, pa onda teze pali na zagrejan.
-
koliko predjenih km ce imati motor koji ces kupiti na otpadu, koliko puta je pregrejan, kakve su mu komore u glavi, da li mu je redovno menjano ulje,..... kupi drugi motor na otpadu. majstori ce ti lose uraditi i losi su delovi... jesi li svestan da kupujes macka u dzaku? sine 600eu, dobijes racun i garanciju...
-
Sine, znam ja sve to
A ako budem radio motor necu sigurno da se potezem u Zemun nego kod majstora preko puta mene!
Ima li svrhe ponovo kariciti bez obrade bloka?
-
Kompletna prica je uzaludna dok se motor ne otvori.Ja sam kumu radio generalnu,on je negde kupio delove....posle 5000km nije vise hteo da pali.Pojeo je karike,stavili smo ponovo nove karike od proverenog proizvodjaca i vec 60000 je sve ok.Znaci batali vise price,preteraj auto preko puta i neka majstor skine glavu ,karter,povadi klipove i bice mnoge stvari jasnije.Ovako mozemo da pricamo u nedogled batine
-
a ja ti i ne kazem da dodjes u zemun nego da toliko kosta ako hoces ljudski da ga uradis. obrada bloka, ravnanje bloka, novi klipovi, karike, lezajevi i jedni i drugi garnitura dihtunga ravnanje glave gumice vodjice novi ventili(obavezno) ulje filter goriva ulja i vazduha, zupcasti kais i spaner to ti je to. ako planiras raditi za sebe uradi kako treba. jebiga baci na papir koliko kostaju delovi pa ces videti sam. imas klipove za 10500din a imas i za 16000 pa izvoli vazda je bilo koliko para toliko i muzike. i naravno pre otvaranja haube (ne motora) pitaj gospodina majstora koliko garantuje za svoje radove. 500-600eu nije malo. ja sam u prosli cetvrtak menjao svecice na z128 21god staroj i gospodja je tazila da joj to upisem u servisnu knjigu i pitala kolika je garancija, a uzeo sam 400 din za ruke
-
Pitao me drugar moze li samo sa menjanjem karika da prezimi zimu i da pali normalno?Isto je u pitanji Golf 1 Dizel.Nije decko sad pri parama da radi nesto ozbiljnije,pa ako moze da prezimi sa tim na prolece ce videti sta ce.
-
nemoze znati dok ne skine glavu i premeri cilindre, ako su potroseni i ovalni gore ce se ponasati s novim nego sa starim karikama. nova karika je idealno okrugla i ako se ubaci u ovalan cilindar nepostoji ni teoretska sansa da moze naleci tj dihtovati uz zidove cilindra i drukati kompresiju
-
I ja sam pre dva meseca imao isti problem,posto mi je produvao motor a i ventili su trebali da se steluju,da li da popravim ovaj ili da uzmem drugi motor.Pa sam se odlucio ipak da popravim motor,i to se kasnije pokazala kao sasvim dobra odluka,jer sam u nedostatku novca otisao prvo da mi majstor nasteluje ventile i da mi kaze koliko ce kostati popravka,i on mi je rekao da treba da promenim karike i letece lezajeve i da ce mi za to uzeti 150 evra (u tu cenu ulaze njegovi delovi i ruke ),medjutim prilikom stelovanja ventila majstor je zeznuo stvar,kad sam posao na posao na cetvrtom cilindru klip je stigao ventil i doslo je do velike havarije(otisao je klip skroz se razbio,ventil u koji je klip udario bio je skroz smrvljen,pored njega su jos dva ventila bila iskrivljena i
pukla mi je glava motora na tom cilindru gde je klip udario u ventil),i kad sam otisao kod majstora koji mi je stelovao ventile,covek je priznao stetu i uradio mi je generalnu popravku motora za 350 evra sa komplet njegovim delovima ukljucujuci i ulje,filter za ulje,sve kaiseve,naravno pokazao mi je racune i dao garanciju od nekih 2-3 godine uz redovno odrzavanje i evo ja sam posle te generalne presao 4000 km,i za sad motor radi kao sat,neduva ne trosi ulji,na minus 10 pali bez ikakvog problema..Tako da ti je bolje da prvo pogledas da li bi mogao svoj motor da popravis i koliko bi ti se to isplatilo,pa tek onda da razmisljas o drugom motoru...
-
Al ga je nastelov'o, samo dugmici ostali lollol moras ga i nama preporuciti... odes zbog ventila i dobijes nove klipove boodala a kaiseve pride... mada bi tu kais trebao da radi, al po njegovoj goozici lollol
-
Ja sam odlucio ipak da sacekam malo. Neka trosi ulje, sta da mu radim, sve finansije su sada usmerene ka ovom malisanu...
(http://s4.postimage.org/JGLIA.jpg) (http://www.postimage.org/image.php?v=aVJGLIA)
A videcu jos o ovome sto se prica da ce motor biti kao rezerni deo, bez broja u saobracajnoj pa ako naleti neki TD... wub
-
bas tako,ma nema frke preporucicu vam ga,pa mislim gde to nema nigde he he,pa cemo onda svi zajdeno da ga bijemo kaisem bonk
-
Treba bi dobar majstor iz Beograda koji radi generalku na Golfu 2 dizelu.
Ako moze neka preporuka.
pozz i hvala,
Slavoljub
-
gedora sa foruma beer
-
gedora sa foruma beer
eh kad ste vec ponovo naceli temu... ja sam mom autu sam radio generalnu... stavljao nove mahle karike ,hilzne , nove hidropodizace ventila... trebalo bi jos 15000 km da predjem do redovnog osvezavanja motora... mada ako bude bilo potrebe... ne trosi mi ulje ... pali jednako i kad je hladan i kad je vruc... prezadovoljan sam njime... samo sam se iznervirao kada mi je majstor koji mi je obradjivao radilicu , obradio je na drugu specijalu a nije morao , kaze mislio je da je motor vec bio radjen... tako da ako budem radio osvezavanje najverovatnije cu da kupim drugu radilicu i da je stavim umesto ove... nije skupo ali eto cisto da ne razmisljam... Auto mi nikad bolje nije isao do sada... vozio sam ga pre par dana 140 km/h i to je sasvim super ubrzao... s`obzirom da je 1.6 D 40kw motor B)
P.S sam sam radio sve ... cale mi je samo ponesto pomogao pri vadjenju motora... sve ostalo sam sam uradio iako tada nisam imao vozacku dozvolu
-
Ako ti je dobar pritisak ulja, ne diraj radilicu . . .