VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: endre83 Jun 16, 2017, 09:10:01 pre podne
-
pozdrav imam problem sa golfom sr 16-74kw nece da upali kada je jako toplo i kada odstoji nakon voznje pola sata menjao sam svecice ,senzor bregaste ,pumpu goriva,regulator pritiska,senzor radilice auto kad upali oseca se miris benzina cistio dizne i jednostavno ne znam sta je na dijagnostici sve u redu nema gresaka motor vuce ima snage ne trosi ulje molim za pomoc ako neko ima ideju
auto je 98 god
-
a senzor temperature-sauga?
-
i senzor temp sam menjao i to probao tri komada uopste nemam pojma sta bi moglo biti mozda racunar ili neka banalna glupost znaci nece da sastavi nakon pola sata stajanja vergla 10 sekundi nista pa opet nista tek na trece kresne i radi sasvim normalno
Tapatalkkal küldve az én KIW-L21 eszközömről
-
evo danas kako je hladnije pali ko mina samo neznam sta je to sto se ugreje pa nece dali mozda moze da zeza instrument tabla ili?mada se kljuc ugasi normalno
Tapatalkkal küldve az én KIW-L21 eszközömről
-
Ja bih probao jos bobinu, a dizne su samo ciscene ultrazvucnoj kadici, jesuli testirane pre i posle ciscenja. Malo mi lici kao da presisava posto kazes da se oseti miris benzina. U datom trenutku kada nece da upali nesto fali ili struja ili gorivo <visak ili manjak>. Ajde bombinu mozes proverit na cetvrtom iscupaj kablo i stavi svecicu nasloni je negde na glavu i nek ti neko zavergla ti proveri imali varnice izmedju elktroda. Eto dok kucam pade mi napamet i senzor radilice on se moze tako ponasat ma da bi se on prijaviop kao greska na dijagnostici.
-
lambda sonda?
-
Lambda radi posle paljenja motora
-
probao i bombinu a nista sve mi smrdi na klapnu jer ponekad kada dam gas upali na dijagnostici gledali malo je siromasna smesa i ne prijavljuje kvar klapne ali u ovo vreme posle devet sati stojanja uopste ne odreaguje saug samo ujutru jel to normalno ,neznam vec sta moze biti
Tapatalkkal küldve az én KIW-L21 eszközömről
-
probaj skinuti cep sa rezervara
-
poz svima juce zamenio klapnu i isto se desava danas probao da zamenim instrument tablu da palim dali ce da sastavi i nece znaci ni ona nije kriva i tako sam dosao do zakljucka da verovatno baguje neki cip u racunaru kada se ugreje vreme ili on ,i cep sam probao da otvorim i simptomi se nisu menjali:(,tako da sam narucio racunar za njega sr -akl i sledece nedelje ga montiram cim mi ubace kod pa cemo videti i nadam se da zavrsavaju ove nocne more vec
Tapatalkkal küldve az én KIW-L21 eszközömről
-
i jos sta mislite mozda bi mogla i kontakt brava da radi ovako nesto da na promenu vremena reaguje ja kad ugasim mogu za pet minuta paliti 1000 puta i uvek ce upaliti a za pola sata iz treceg
Tapatalkkal küldve az én KIW-L21 eszközömről
-
U kakvom je stanju akumulator? Ja sam imao problem da nije hteo vruc da upali i uzrok je bio slab akumulator (mada je kod mene dizel). Nisi nam rekao na koji nacin se manifestuje to "nece da upali", kod mene se motor jako strese i ugasi se, nije bilo npr. dugog verglanja.
Pokusaj da uzmes neki drugi, pa ga nakaci sa strane i probaj da upalis. To ti je jeftinije za probati, nego novi komp wacko.
-
evo nova situacija zamenio ecu i pogodite sta se desilo nista opet isto i akumlator sam probao znaci vruce je vreme napolju ili odstoji pola sata od gasenja on sastavlja na treci put verglanja od 5 sekundi,kada se pali u roku od 5-10 minuta on iz prve sastavlja izmericu koji dan kompresiju mada sumnjam jer motor bas ima snage i nema trosenja ulja
Tapatalkkal küldve az én KIW-L21 eszközömről
-
A jeste li kalibrilali klapnu?
To je obavezno posle svakog menjanja ecu-a, ;)
Odradi ovo:
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Throttle_Body_Alignment_(TBA)
-
da li si resio problem , i ucemu je bio problem ako si ga resio B)