VW Klub
VW - Forum => VW - Tuning => Temu započeo: Kacerac Maj 30, 2017, 05:40:29 posle podne
-
Svestan sam da postoje 1.9TDI koji fabricki guraju oko 150KS, meni ne treba toliko, ja vec duze vreme vozim sa 90KS i OK je, moze bolje, ali je OK. Imao sam priliku da pogledam 1.9TDI sa 150ks i da ga uporedim (fizicki) sa mojim, jedina razlika, koju sam ja primetio, jeste ta sto ja imam BOSCH pumpu, a taj od 150KS ima PD. Uz malo istrazivanja po internetu, zakljucio sam nesto sto bih da odradim na autu, vezano za same performanse.
Posto je ovaj 1.9TDI pravljen tako da izdrzi dosta toga, predpostavljam da mu koji konjic vise nece smetati. Evo spiska stvari koje planiram da odradim, zeleo bih da mi neko sugerise ako sam pogresio negde ili sta bih tu jos mogao da odradim, unapred hvala !
-Nova izduvna grana (ne fabricka, vec pravljena kod majstora)
-Veci interkuler (em lepo izgleda, em ima svrhu)
-ChipTuning (dodace bar 10-20KS)
-EGR delete (cuo sam da to ovim motorima sa BOSCH pumpom ne smeta pri radu)
-Cold Air Intake ( dovod hladnog vazduha u motor, neki kazu da ima poboljsanja, ali sam skeptican po ovom pitanju)
-Skidanje katalizatora ( mozda ce vise da dimi, ali ce da ide)
-Druga turbina ? (ovo jeste skupo, ali dosta znaci, ako ikad budem mogao da odvojim novca za novu turbinu sa vecim precnikom nego fabricka, sigurno stavljam)
To je nesto osnovno sta sam nasao na internetu da ljudi rade na svojim autima sa 1.9TDI.
Odmah da kazem, ne planiram sa autom da idem na trke, ili da ga gazim non-stop. Jednostavno zelim da ako mi je nekad hitno da obidjem ili ako krenem da obilazim a naidje auto, da mogu da ga zgazim i sto pre zavrsim obilazenje, nemam ja 18-20god pa da se manijacim po gradu...
Posto auto nema bord, potrosnja na otvorenom je oko 4.5-6L, a u gradu je bogami oko 8-9L, zavisi od guzve, to je neka moja procena, jer nemam bord pa da znam tacno bonk
-
Samo s chipom to auto ce fino ici. A sto vise stvari sa tog spiska uradiš bice bolje.
Sent from my SM-G900P using Tapatalk
-
Hvala na odgovoru, ali po nekoj mojoj logici, ako prvo obezbedim dobar protok izduvnih gasova kao i dobar protok rashladnih tecnosti (za motor i turbinu), taj cip ce manje opteretiti motor, bar ja tako mislim. Jer cip je samo naredba racunaru da ubacuje vise goriva u cilindre, bar sam ja tako razumeo, a sa tim dolazi i veca potrosnja pri vecim obrtajima odnosno vise dima pozadi driving
Ali eto od prilike, koliko bih mogao dobiti KS (kW) ako odradim nov izduvni sistem, ocistim izduvnu granu od one cadji i smole i odradim cip ?
Takodje me interesuje da li EGR ima neku vitalnu svrhu na motoru ili je to samo stavljeno kako bi se regulisali izduvni gasovi (Co2) ?
-
Moj ti je savet da to sve sto radis i planiras,prvo odaberes tuning kucu,koja sto je najbitnije ima dino test valjke.da se proveri realna snaga auta bez dorada,a zatim kako stavljas ono sve gore navedeno odma vidis na dinu kolko sta i kakao daje kw.Npr pogledaj temu clana Pekar kako je covek tunirao g5 gti u Revo-u i kolko i kako je dobio...Dobar interkuler,sa mocnom turbinom i mapom koja ce to sve da prati e od tog tdi-a napraviti takvu trkalicu da neces verovati.A sto se te grane tice to ti slabo ko moze napraviti da valja,,mada kontaktiraj Bata sport auspuh sevis ili Pirke-ta mada on dere sa cenama,ko da je on izmislio Miltek i Hartmann izduve.. :)..
-
Hvala na savetu, planirao sam ja prvo auto da odvezem na dyno, pre bilo kakvih modifikacija, da vidim koliko trenutno pokazuje kW (KS).
Ako uzmemo u obzir da je na motoru bukvalno sve zamenjeno ili reparirano, trebalo bi da pokazuje oko 85-90ks, kao i kad je izasao iz fabrike.
Na motoru radjeno:
-Veliki servis (Novi kaisevi,spaneri,..)
-Mali servis (Ulje, filteri,...)
-Novo kvacilo i druk lager
-Turbina reparirana u servisu u Uzici
-Zamenjena el. dizna motora
-Zamenjem kalem
-Zamenjena poluga biraca brzina
-Repariran menjac (nesto su radili oko sinhrona, ne znam tacno)
-Reparirana BOSCH pumpa
-EGR ociscen
-Zamenjen senzor radilice
-Ociscena izduvna grana (kazu u servisu da je imala dosta naslaga cadji i smole)
-Neke gumice i neki semering menjan
-Nosac motora
Sve u svemu, motor je bukvalno nov, niti dimi, niti trosi ulje, tako da bi trebalo da mu to bude dobra osnova za malo tjunovanja, nista ludo, samo u granicama normale :)
-
Koja je oznaka tvog motora? Za malo para odradis chip i mozda skines kat i mislim da ti je to najbolja varijanta. Za ozbiljniju snagu racunaj auspuh, FMIC, dizne i turbinu ali to je vec dosta cimanja i kesa. Cold air intake na tdi nema svrhe samo bacanje para.
-
ogromna je razlika izmedju tog tvog motora i ARL 110kw
zasto da pravis izduvnu granu, pa montiras tu tvoju turbinu?
veca turbina vuce i vece dizne i da to neko lepo mapira.
drug na leona 110kw krene da stavlja neku turbinu od 3.0 pa izaslo milion problema
-
Na kraju uvek bude jeftinije da tu lovu ulozis u drugi auto, sa fabrickih 130 150 ili koliko god konja ti treba.
Kapiram da je tjuning stajling interesantan ali je isto toliko i besmislen
-
Razumem ja entuzijazam i ceo taj gas ali da ti grunes pare u 1.9 sa bosch pumpom mi je totalno besmisleno jer opet auto nece ici. Moj savet ti je ili da te pare dodas i uzmes jaci auto (arl) ili da se bacis na stajling tvog trenutnog. Nema potencijal a greota da ulozis toliko jer kad stavis na papir videces da suma nije mala da bi oprala neka fabricka ibiza cupra biggrin
-
Kad se tako stavi u kontekst, mislim da ste u pravu. Na kraju cu ipak odraditi Chip (dobiti 15-20KS vise), i skinuti katalizator (zameniti ga sa obicnom cevi). Ja da sam hteo auto od 150KS fabricki, takav bi i trazio da kupim, ali ja kad sam pazario auto, cilj mi je bio da uzmem nesto mladje i bolje, do duse to je bilo pre 8-9god :D
-
eventualno da stavis dizne i turbinu, od 110ks, ako bi naso da das tvoje i doblatu. blokiraj EGR i izbaci kat, i onda cip. al stavi na papir samo ovo, pa videces koliko izadje. i pitanje da li ces izgurati na 130, 135ks.
-
Odsrafi gorivo na pumpi i samo gas... Nema boljeg tuninga na motoru sa pumpom . . .
-
Ja da sam hteo auto od 150KS fabricki, takav bi i trazio da kupim
Srećno sa tjuningom
-
Koja je oznaka motora?
-
eventualno da stavis dizne i turbinu, od 110ks, ako bi naso da das tvoje i doblatu. blokiraj EGR i izbaci kat, i onda cip. al stavi na papir samo ovo, pa videces koliko izadje. i pitanje da li ces izgurati na 130, 135ks.
Dizne i turbinu mogu da nabavim od 110ks, moj kum radi samo rasturanje Golf 4, motor ili enterijer, delova uvek ima. Ako je to moguce, bilo bi odlicno, jeftinije bih prosao sigurno. EGR cu lako blokirati, katalizator sam sinoc skinuo.
Oznaku motora ne znam, gde bih to mogao da potrazim, a da se ne zavlacim i citam sa strane motora :angry:
-
Nalepnica na prvoj strani vlasnicke knjige ili kod rezervnog tocka
-
Slovna oznaka je na bloku motora vidljiva bez zavlačenja. Meni ovde smeta da si ti otvorio temu o nečemu što je 100x razglabano.
Pre nego započneš ovake teme pročitaj forum i dosta stvari će ti biti jasno. Zamisli kad bi svako ko je kupio auto sa turbinom krenuo da otvara teme "Kako da postanem internet tjuner"
-
Nije meni bilo mrsko da tražim po forumu, da pretraga na forumu zaista radi kako treba. Šta god da ukucađ izbacuje grešku, "premalo karaktera za pretragu","minimalno 3 karaktera","vremenski period istekao",.... Nekad-nekad nađe ono što sam ukucao, ali u 90% slučajeva izbacuje greške...
-
Sta si trazio, crveno I ili DI?
-
Ne stizem da se javim, i da azuriram temu. Od poslednjeg post-a, tamo letos, odradio sam sledece:
-EGR ugasen
-Katalizator skinut i zamenjen parcetom cevi
-Chip odradjen
-Dizne i pumpa zamenjeni, stavljeni sa 110KS modela
-Stavljen veci interkuler ( kapaciteta skoro kao dva fabricka )
-Zamenjeno ulje i filteri
Probali smo da stavimo drugu turbinu (VNT-17 sa oznakom GT1749V) ali smo se susreli sa previse problema, a premalo vremena za resavanje, tako da sam od tog odustao.
Auto ide osetno bolje u odnosu na fabrickih 90KS, potrosnja je mozda malo skocila u gradu, ali na otvorenom je ista.
Ako neko vec zeli da odradi ovo sto i ja, evo koliko me je sta kostalo:
-Gasenje EGR -> 10$
-Cipovanje motora auta -> 50$
-Veci interkuler -> 130$
-Pumpa i dizne sa 110KS verzije -> 90$
-Skidanje katalizatora -> dzaba, samo potreban drug koji ume da popuni prazninu i zavari :D
Sve ukupno izadje negde oko: 280$ ~ 300$
U pripremi je zamena menjaca jer je ovaj "propevao" i zreo za zamenu.
-
Svaka cast sto si javio i izneo svoje iskustvo. Ako nije tajna, koja snaga je dobijena? Mislim da si prvi covek na ovom forumu koji je izjavio (citaj priznao) da mu je skocila potrosnja nakon povecanja snage. :53
-
Skoči ako se navadiš da stiskaš. Kako si došao do cene u dolarima? :) Čipuje se ECU
-
Ako ides hardwerski poboljsavat motor onda moras sve komponente povecat, ako si stavio turbo i intercooler nisi dobio nista bez dizni, a ako ides na dosta vecu konjazu triba i kvacilo, u nrkom normalnom svijetu bi tribalo ako stavljas gljivu umisto obicnog panel filtera doradit mapu, znaci dzabe sve ako nisi mapu odradio i to custom. Ako bi ti samo malo vise konja onda je daleko najisplativije samo mapu napravit, onda odes do nekog tunera i on ti snimi mapu koja daje oko 30ks i to se zove genericka mapa koja je "univerzalna" za odredeno tip auta npr za g3 ili g7 ili neko bilo koje drugo auto. Ima tu na forumu dosta tunera koji ce ti jos bolje i detaljnije objasnit. Nemoj zaboravit da se treba zaistavit kad imas vise konja nego tvornicki. LP
@Wele
On je vjerojatno kupia ne ebayu power box koji je obicni potenciometar i to je isto moga napravit odvrtanjem nafte na pumpi
Poslano sa mog FRD-L09 koristeći Tapatalk
-
Zasto da krijem nesto sto je ocigledno...xD
Ne znam koja je snaga dobijena, ali meni trenutno dovoljno, ako bih morao da nagadjam negde oko 30KS, ali to od prilike, nisam imao gde da oteram auto na valjak da se to tacno utvrdi. Tako da sa fabrickih 90KS (iako je to vremenom opalo) sada bi auto trebao da ima negde oko 115-120KS.
Cena je trebala da bude u eurima, ali nisam mogao da nadjem taj karakter na tastaturi pa sam stavio znam dolara...xD
On je vjerojatno kupia ne ebayu power box koji je obicni potenciometar i to je isto moga napravit odvrtanjem nafte na pumpi
Ovo je izuzetno glupa predpostavka. Iako nisam nesto preterano obrazovan po pitanju tjunovanja auta, znam neke osnovne stvari. Ono sto ste naveli, da ako se "hardverski" poboljsava da jedna stvar vuce drugu i tako u krug, ja se tu slazem, ali pod predpostavkom da ja imam jendo 2000E viska da bacim na auto i da hocu da taj auto ima neku nenormalnu snagu. Meni kao vozacu je sasvim dovoljno da se zameni interkuler, omoguci turbini malo vise mesta da "dise", da auspuf ima manje prepreka, da u motor ulazi vise goriva i samim tim bude za nijansu jaci, startniji. Da, trosice vise, jer priznajmo ne moze da ide na vazduh. Za moje potrebne, svakodnevne voznje po gradu, 3-4 puta mesecno ako odem za Cacak, Kragujevac ili tako negde van grada, godisnje ako 2-3 puta odem van Srbije. Nije ovo auto koji ce se voziti na stazi pa ja sad gledam da u njega naguram 300KS, da ogulim enterijer i sl. Meni je cilj bio da "probudim" auto, jer se vremenom uspavao, pobeglo mu par konjica, jbg godine. Taj cilj sam ostvario, svestan sam da ovaj motor ne moze da bije neke nebeske cifre, ali za moje potrebe, bar sada, je dosta :D
Planiram da kroz 3-4 godine kupim Audi A4 Quattro ili Subaru Imepza 2.0 AWD, na tim motorima se moze dodati ozbiljnija snaga... :)
Jedino sto mi je jos u planu, jeste zamena menjaca, ulja, ubacivanje short sifter kit-a, zamena ako je potrebno kvacila i sl....
-
Razumijemo se ali tih 30ak ks si mogao dobiti samo mapom koja kosta 150 do 200eura maksimalno, s tim sta si ti promijenio i sa dobrom mapom mogao si izvuc 50ak konja bez problema. Ako si zelio da tvoj auto od 90ks navuces na 120ks bilo je pptrebno samo softwerski uradit bez ikakvih drugih harverskih promjena jer je sve ostalo uzalud bacen novac, to je sve sta ti pokusavam objasniti a svacija je stvar sta zeli od svoje imovine i mi se ostali nemamo pravo mijesat, samo kolegijalno i forumski dajemo savjete kako doci do zeljenog cilja a oces li ti ili bilo ko poslusat to je vasa osobna stvar. LP
Poslano sa mog FRD-L09 koristeći Tapatalk
-
Mogao si to da uradis izmenom parametara na mapi kod Joce u Pro Tuningu u Zemunu za 50 evra i da nista ne cackas drugo i ne bacas pare.
-
Kacerac najgore moguce je da dajes procenu koliko auto konja ima jer iz dosadasnjeg internet iskustva sa remapiranjem ta cifra raste po potrebi u raspravama. Jedino sta priznajem jeste dijagram sa valjaka kod proverene kuce.
Zemljak iz Solina ti je dobro rekao. Dzabe sve nabacani delovi kada tu nije usko grlo za snagu. Jedino sto to povecava snagu jeste u tvojoj proceni.
€ znak se ispisuje tako sto drzis (levi ili desni) Alt i na numerickoj tastaturi (ukljucen Num Lock) ukucas 0128 i pustis Alt
-
Hvala za instrukcije po pitanju znaka "€". Slažem se ja sa sam mogao sa običnom mapom da dobijem slične rezultate, ali veliki broj stvari koje su odrađene imaju svoju svrhu. Pumpa koja je skinuta je bila loša, bar je tako rekao čovek u Ljigu koju ju je testirao. EGR je ugašen jer mi je za godinu dana 3 puta prijavljivao grešku, svaki odlazak u servis je bio sa dijagnozom da EGR ne valja pa je isti menjan. Sad tih problema nemam. Interkuler je stavljen iz razloga što je većeg kapaciteta u odnosu na favrički, brže će turbinu, bar se nadam, a i lepše izgleda...
Razumem da ovaj motor sam po sebi ne može više, imam PD130 u strancu, on će biti ubačen tek kad ovaj crkne. Taj PD130 bi treba da može na 150-160KS samo uz modifikaciju te mape...
-
Da ne otvaram novu temu.
Može li na potpuno fabrički Golf 4 1.9 TDI AJM 115ks da se ugradi turbina od ASZ 130 ili ARL 150 modela? Ima li prepravki?
Je li ko radio slično?
Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
-
Ja sam stavio turbo od arl ali na afn motor. Imas dosta prepravki od auspuha do dovoda i odvoda ulja, mislim da ces menjati i usis turba jer VB lezi na nizoj poziciji od fabricke turbine. Izlaz prema interkuleru kod ARL i ASZ turba ima ima krivinu i to moras da resis.
Najjednostavnije ti je turbo od AWX ili AVF passata, u slucaju da stavljas ARL turbo onda mu nabavi i dizne od istog.
-
Ljudi sta da promenim na auto. Izgubio je snagu ubrzava
,malo brze od mrtvog konja? Nema onaj moment vise. Protokomer stavljen nov, imate li ideju neku??
Sent from my PRA-LX1 using Tapatalk
-
Уради неко “освежавање” мотора, пробај нешто тако.
Скини турбину и очисти, скини егр и очисти, очисти усисну грану, пробај са неким адитивом за дизне.... лагано једно по једно, наравно ако је све механички исправно. Значиће му мало да продише после очишћене гарежи...
Sent from my mk5
-
Ja sam stavio turbo od arl ali na afn motor. Imas dosta prepravki od auspuha do dovoda i odvoda ulja, mislim da ces menjati i usis turba jer VB lezi na nizoj poziciji od fabricke turbine. Izlaz prema interkuleru kod ARL i ASZ turba ima ima krivinu i to moras da resis.
Najjednostavnije ti je turbo od AWX ili AVF passata, u slucaju da stavljas ARL turbo onda mu nabavi i dizne od istog.
Hvala kolega.
Ima tu dosta prepravki, ali nije da nije izvodljivo. Vidjećemo.
Ljudi sta da promenim na auto. Izgubio je snagu ubrzava
,malo brze od mrtvog konja? Nema onaj moment vise. Protokomer stavljen nov, imate li ideju neku??
Pogledaj da ti nije neko crijevo probilo, pa si vuču izgubio.
Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
-
@mur3633
Zar nebi ako je crevo ili selna neka, zvizdalo na dodavanje gasa?
Moj Koji mi je zameni protokomer, kaze da je moguce do map ili maf senzora tako nesto. Jel zna neko gde se to nalazi? Da probam to, imam par ljudi koje znam voze golf 4 takodje, mozda da probam pre nego sto pazarim.
U pitanju je golf 4 1.9 ajm motor 115 konja 6 brz.
Sent from my PRA-LX1 using Tapatalk
-
Kolega, iste muke mučimo.
Ni moj Golf 4 AJM nikud ne može.
Sharanom ga ostavim laganice.
Je li ti Golf uvezen iz Njemačke?
Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
-
Ma sigurno je vakum neki ili senzor oko turba ili tu negde.
Nije uvezen vozim ga na slo tablice tamo s ga uzeo
-
Уради неко “освежавање” мотора, пробај нешто тако.
Скини турбину и очисти, скини егр и очисти, очисти усисну грану,
Msm da ovo moze bez ikakvog skidanja uz onu dekarbonizaciju ili kako god...
-
Za pocetak cu zatvoriti I ugasiti egr u ecu kod nekog. Pa idem na otpad sa izmenjam, te map, maf sta god I taj neki vakum ventil na turbini. 99% ljudi sa Kojima Sam pricao sumnjaju na to, jednostavno ventil ne otvara kako bi Inace Trebao da radi, I zato nema tog momenalta da peilepi malo. Nego samo linearno ubrzanje.
Sent from my PRA-LX1 using Tapatalk
-
Potpuno ista stvar kod mene. Nema eksplozivnosti.
Nećeš ništa dobiti zatvaranjem EGRa to je sigurno.
Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
-
Resen problem, zvao me majstor u pitanju je bio vakum ventil neki(cini mi se na turbini), ako sam ga dobro razumeo. Videcu sutra kad odem po auto. Ali to je to kaze da potezevl sad bas kako treba.
Jo's mi je pomenuo nesto, magnetni ventil ja msm da je to taj vakum o Lome Sam pricao,samo radi na magnetnom principu valjda..
@mur3633 ako ovo nije kod tebe, ona moguce da imas onaj problem sto se pise po netu za te 115 KS motore. A to je da su lopatice u turbini, tj pokrivile su se. I promenile geometriju same turbine. Probaj prvo sa ovim map maf senzorima,i tim ventilom sto je vezan za turbinu, kao kod mene. U vecina slucajeva je to. Sig imas nekog koga znas, da vozi kao tvoj auto. To se cas skine I proba kod tebe I obrnuto.
-
U sustini pocni od vakum creva, da nisu busna. Pa onda da nije mozda bypass ventil otvoren. Ako jeste, onda se turbina uopste ne vrti kad je zaglavljen u otvorenom polozaju. Ako to nije onda proveri, wastegate ventil, ako ga Ima ovaj od 115 onaj od 150 ga Ima 100%
SVE SU TO SITNICE KOJE NISU SKUPE A NIJE IH TESKO SVE PROVERITI,ILI BAR NEKE OD NJIH. Naj gore je da posle svega ovoga sto pisemo, ne odes da sredis to. Kao sto Sam I ja.
-
POzz drugari. Kupio sam Skodu Fabiu Vrs 2005g 1.9Tdi 96kw, Asz motor. Citao sam nesto da moze na 180ks na stock delovima, a lagano ako se stavi od Arl turbo, srafovi za blok i Fmic, koji kao moze Seat Sport? Jel to istina, i imate li preslog za nekog ko bi to mogao lepo da odradi sto se tice intercoolera, da nide kako treba. Kod mene bi bio kao problem sa fmic jer Fabia ima fabricke xenone...
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
-
Ima li neko ideju gde bih mogao da potrazim ovaj intercooler. Pretpostavljam da je ovo o cemu se govori original Seat Sport intercooler? :)
https://uk-polos.net/viewtopic.php?t=46323&start=15
Ako znate nekoga ko moze da nabavi ili uputi sta i gde i kako, moze kontakt :)
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
-
https://www.ebay.com/itm/Upgrade-Intercooler-Seat-Sport-VAG-1-9-TDI-for-Ibiza-Skoda-Fabia-VW-Polo-Audi/222988891774?hash=item33eb2c767e:g:Vb0AAOSwYmZXKufo:rk:28:pf:0
https://www.ebay.com/itm/Fit-For-Skoda-Fabia-Seat-Ibiza-Mk4-VW-Polo-9N3-1-9TDI-Intercooler-kit/163192037801?hash=item25ff00e1a9:g:FfcAAOSweApbarIl:rk:18:pf:0
-
Ocisti usisnu granu i turbo, zatvori EGR, skini katalizator i chipuj. 170 konja u toj karoseriji ti je dosta. ARL turbo ako planiras stavljati racunaj na dosta prepravki. Radice ti posao i taj fabricki ic...
-
Hvala, auto iz svice, prave 200k km kao casa, motor kao da je presao 80k. Imam servisnu, menjan Motul 505.01 na po 10k km. Zato bih to odradio da fino bude i da traje... Hvala za link Pekar. Video sam da ima ti kineski, a cena nije uopste naivna... Nisam znao da treba modifikacije za turbo od Arl, vec samo plug&play :)
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
-
Jel ima neko islustva sa aftermarket intercoolerima sa ebay, ili je sve jedno koji?
https://www.ebay.co.uk/itm/60MM-Intercooler-For-Seat-Sport-Style-Skoda-Fabia-6Y-VRS-PD130-1-9-TDI-Diesel-UK/232899988154?hash=item3639ebcaba:g:a1gAAOSwkHJbfNCS
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
-
ja sam uzimao za cetvorku i nikakvih problema ne ma i dan danas, a jos dosta ljudi odavde su uzimali sa ebay-a i koliko sam upoznat, niko jos nije imao problema :)
-
Oki, super. Hvala Pekar. Da te pitam jos par stvari posto znam da je Golf 4 bio zver... Da li ima poboljsanja pd samog Fmic, jel bitno koji uzimam, cene variraju? Ovaj sto sam ja nasao je recimo bas super cena... Jel su ti naplacivali carinu posle i sl? Pojma nemam oko tih stvari. Nesto sam Googlao da turbo od ARL pase sraf na sraf na Asz ako je novija verzija... Ako moze turbo da se menja bez modifikacija, to je extra....
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
-
kad uzimas IC, bitno da je veci od fabrickog da li ces imati poboljsanja samo njega da stavis na sve fabricko,neces, imaces vecu turbo rupu zbog veceg IC sto kod dizela ne verujem da se mnogo primecuje zbog niskog momenta, a sa drugom turbinom,diznama i dobrim mapiranjem i sa vecim IC, moze biti samo bolje jer imas bolje hladjenje vazduha, e sad sto se tice turbina da pasuju sraf na sraf, to stvarno ne znam za dizele,to ce ti vec reci neko drugi koji su bolje upuceni a ima ih dosta ovde ;)
ja sam IC narucio preko sandokana, ako narucujes ti na svoju adresu u srbiji, 99% naplatice ti carinu i PDV 31% na ukupnu cenu proizvoda sa postarinom, pa se vise isplati naruciti preko kod nekog i da ti donese ili kod ljudi koji to rade uz novcanu nadoknadu...
-
Hvala puno brat. Imam ja paypal i kupio sam jednom neko sra... za Lupo 3L od 50e i naplatili carinu...Za sada cu da predjem prvo par k km da vidim kako to sve radi, da ne srljam odmah... A videcu i Sandokanom onda sta i kako... Za 1.9Tdi ASZ za 180ks da bude lagano treba fmic, turbo od ARL, stafovi za blok od arl i to je to... Turbo servis u Uzicu je verovatno najbolji, zvacu ih da vidim da li moze da se odradi neka kombinacija za za Arl turbo, da im dam svoju turbinu i doplatim. U Uzicu je i Revo chip

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
-
dizne su ti iste kao i na arl. turbo se gadja ARL: Garrett GT1749VB, a na ASZ Garrett GT1749VA
srafovi za blok, ne znam, na sta mislis.
al srafovi glave su drugaciji, desavalo se da ovi na 130ks popuste kada se pretera sa konjazom. al do 160ks msm da nije frka.
ic treba veci, i da stoji napred, a ne sa strane onaj mali. i na seatu FR/cupra razlika je i u cevi koja dovodi vazduh do kutije.
ic seat sport imas kod mene u temi kako izgleda
-
Hvala druze... Ludnica hahah. Polude od turbine danas :) Hvala puno!!! Ispraticu tvoju temu. Bitno mi je ovo za turbo da je TO TO! Jel nema neke verzije i gluposti. Znaci ako je sa Golfa 4 i pise da je GT 1794VB nema dileme....Ja narucujem ovaj kit:
https://www.airtecmotorsport.com/product/airtec-front-mount-intercooler-conversion-fabia-vrs-ibiza-mk4-and-polo-1-9-pd130-diesel-2/?attribute_hose-colour=Race+Red&attribute_intercooler-finish=Pro-Series+Satin+Black&attribute_airtec-logo=Black+AIRTEC+Logo
Da, mislio sam na srafove glave....
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
-
to je to. jos samo usisnik i cev do kutije. taj usisnik je duplo veci nego kod tebe trenutno. kat broj 6LL129621
https://www.google.com/search?q=6LL129621&client=firefox-b-ab&tbm=isch&source=iu&ictx=1&fir=dNkh1N1cpIEt0M%253A%252CJSzhkwkHaCaknM%252C_&usg=AI4_-kRtTVucVp9oWkXCb7o1dQLu72whHg&sa=X&ved=2ahUKEwi_z4n1gqjfAhX0SBUIHR6rBX0Q9QEwAnoECAYQCA#imgrc=dNkh1N1cpIEt0M:
oko 15000 din u ovlastenom, usisnik 12 i cev 3000, ako se dobro secam. a relno 300grama plastike
-
Hvala Deki... Ce ga napravimo. Juce me pomeo jedan lik iz turboline iz Sombora, njih sam zvao, kaze nisu sve VB iste, posle sam dao sve od sebe po googlu i nisam uspeo da nadjem da postoje dve varijante VB turba.... Kaze ima jedna se zavrsava na 712 a druga na 713...

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
-
Srafove glave moram da
porucim posto cu da idem na 180ks?
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
-
Potpuno ista stvar kod mene. Nema eksplozivnosti.
Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
Evo da se nadovežem na moj problem.
Otkrio sam zašto nema eksplozivnosti. Turbina je oštećena malo više nego što sam mislio.
(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20181218/539d83825f7c082b6fd86f5a1768d84d.jpg)
Ne znam samo kako je ovo uspjelo da se desi.
Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
-
Juce sam gledao meki video kako inspect turbinu, i na snimku ima tu sitnih ostecenja i lik je rekao da je to jer je u turbu zavrsilo neko strano telo, parce plastike, gume creva.... Ovde kao da je metal usisala..
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
-
-
Ja se tu uopste ne bi brinuo za turbo, vec bi se sikirao gde su ti opiljci od turbine zavrsili....
Turbo ce bude verovatno za 150-200e ko nov...
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
-
Turbina za ARL Tdi nova u Turbo Servis u Uzicu kosta 400e. Proizvodjac je Malett, Britanska kompanija cije delove i koriste u ovom,
slovodno se moze reci, renomiranom servisu za reparaciju dotrajalih turbina... Zvao sam VW ovlasceni onako fore radi da pitam koliko je nova turbina za Golf 4 GT1749VB, 195000din...
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro