VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: Branislav85 April 17, 2017, 09:43:16 posle podne
-
Pozdrav svima. Izvinjavam se na postu koji će biti malo duži, ali pokušavam da vam dočaram problem. Kao što i sam naslov kaže problem je kod passata b5.5 74kw 2003. Vozim ga već više od 70000km, sad imam problem, jer mi auto u zadnjih mjesec na 3000+ obrtaja gubi snagu i baca ga u safe mode. Isto mi se dešavalo i prije godinu dana ali ga je moj prijatelj (radi već 18god u ovlaštenom škodinom servisu, nije duduk ;) ) pročepio u visokim obrtajima i izbio veliki crni oblak dima i nakon toga radio sve do sad bez problema. Elem, egr mu je blokiran kuglicom u crijevu od kad ga imam. Išao sam ponovo kod istog majstora da vidi šta mu je i sada me "obradovao" je sumnja 99% da je turbina zrela za reparaciju, ali mi je rekao da potražim i drugo mišljenje. Zato tražim od vas :) . Mene interesuje sljedeće: Ako je otišla turbina, da li je moguće da nekad hoće da vuče a nekad ne? Npr. danas me u četvrtoj bacio u safe mode na 110km, oko 3000 i ja ga ugasim u vožnji (znam da je prilično opasno to raditi) i nastavim voziti u visoke obrtaje i više mi nije pravio problem. Presao sam u cugu 150km i išao je kao lud i do 4500 obtaja bez ikakvih problema. Imate li kakav prijedlog šta raditi? Da li provjeriti još neki ventil, crijevo ili je turbo zreo za remont? Pozdrav iz Banja Luke ;)
-
Imam isti problem. Mozda bi mogao da pregledas vakuum creva. Ja sam svoja menjao, ali i dalje je ostao problem. Tako da cu ja svoju turbinu remontovati u servisu. A mozda ti je otisao ventil turbine.
-
pozdrav drugari :57 :57
istu muku mucim i ja sa passatom b5+ 96 kw, pre par meseci provalim ja auto na auto putu nece da ide vise od 100 km/h ugasim auto i upalim ga i on onda ceppa ko lud. raspitam se ja po majstori i dobijem informaciju da me zeza varibijalni deo turbine. rasturim ja turbinu i ocistim varibijalni deo lepo na tenane , sklopim sve kako treba i upalim auto i naravno radost problem resen ide ko strela. nakon par meseci opet se javio isti problem,ode ja do pare servisa kazu 50 eura da mi peskare varibijalni deo i ima da radi ko novo, medjutim meni je turbina malo vlazila ulje pa ja nju posaljem lepo na servis u krusevac, de lik zameni celo srce turbine i plus ceo varibijalni deo. namontiram ja turbinu lepa cista sve novo auto startniji osecajno ali problem je ostao isti auto nece da predje 3000 obrtaja ili 140 km/h u sestoj odma prebaci turbinu u safe mod, peivezemo mu dijagnostiku i ona kaze prepunjuje turbina,uzmem majstora pod ruku i zamenimo sve moguce ventile vezane za vakum i turbinu pa cak i tandem pumpu a problem idalje ostao u mom autu,niko nezna sta je a na dijagnostici greska prepunjuje turbina. dali neko zna sta moz da me zeza vise oko toga
-
Polugica koja pomera varijabilni deo turbine mora da se našteluje u servisu. Ukoliko nije dobro naštelovano, a sve ostalo na autu je ispravno ili će davati manji ili veći pritisak od potrebnog. Obično se posle štelovanja nanosi farba na šrafove da se ne bi pomerali, pa proveri ima li je.
-
pa ja se nadam da su mi u servisu de je radjen remont turbine uradjena i ta poluga varibijalnog dela
-
@ZARKOTEKICA
Zamolio bih te da ne pišeš iste postove u više tema!