VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: capricorno April 08, 2017, 10:23:11 pre podne
-
Pozdrav svima,
vec neko vreme imam problem sa paljenjem lampice koja oznacava da je nizak pritisak ulja u motoru. Geneza problema je sledeca, zimus mi je zaledio separator uljnih para i izbacio mii je ulje na merac ulja i vrv na uljnu pumpu. Majstor zamenio ulje i nakon nekog vremena pocela da se pali gorepomenuta lampica. Nakon toga majstor ustanovio da treba novi merac pritiska i uljna pumpa koji su i zamenjeni, stavljena Febi pumpa. Prilikom menjanja pumpe pregledao letece lezajeve, svi su u full stanju. Kada je promenjena uljna pumpa merenjem pritiska ustanovljeno da je pritisak u granicama normalnog i preuzeo sam auto ali vec nakon 100tinak kilometara isti problem, sipano novo ulje ovaj put mineralno 15w-40 Total problem ostao isti (pre toga sipano Mobil 10w-40). Nakon svega ovoga majstor nekom zicom procacka po glavi motora kroz mesto gde se srafi merac pritiska i problem nestane...neko vreme...sada se ponovo javlja...zaista vise ne znam sta da radim, auto radi normalno, tiho sve super samo sto nakon sto se ugreje upali lampicu. Ako neko ima ideju sta moze da bude ili je imao slican problem bio bih veoma zahvalan na savetu.
-
Pozz drugar,imam isti problem sa mojim golfom,skinuo sam karter da pogledam lezajeve i radilicu,ustanovio sam da radilica ima dosta aksijalnog lufta i krenem da skidam aksijalne lezajeve i imam sta i da vidim neki "majstor" okrenuo naopako aksijalne lezaje na radilici i lezaji su kontra stranom strugali radilicu i tako je dosta ostetili,sada je radilica takoreci za bacanje,sada sam u dilemi sta dalje ciniti.Da napomenem auto je palio crvenu lampu od ulja kada se zagreje i pritisak ulja je tada iznosio oko 0,5 bara na leru a jedva 1.5 bara na nekih 3-4 hiljade obrtaja.
-
Pa mora radilica na obradu imaju i aksijalni lezajevi po specijalama. Pozovi radionice za masinsku obradu motora pa se raspitaj. I nosi tamo gde ti mogu obezbedit aksijalne lezajve.
-
Vec sam pitao po prodavnicama i servisima,ne postoje lezajevi za ovaj motor po specijalama,samo na standardu tako da kad dodje do ovoga sledi zamena radilice i komplet lezajeva,to jest ponovo vracanje na standard.
-
Trazis po otpadima radilicu u std i vrnes nju sa std lezajima i gas..samo gledaj pa opet daj tome sto je prevrno leaje da ti opet radi...
-
E kako se tesko nalazi radilica za taj motor i sto je najgore vecina gleda da utrpa ceo motor
-
Ma ljudi nadju na Ks ceo motor za g5 gti,pa tako verujem da ima i tih radilica,pa i ceo polumotor tj blok sa radilicom za taj g4.. ;)
-
Komso nisi trazio, pa neznas, al nije nemoguca misija svakako.
-
Kone ima toga po Ks garant,i to duplo jeftinije nego ovde,a za nekih 50e dobijas ugradnju za delove koji se mogu fizicki ugraditi za nekih par sati cak i jedan dan ako mozes kuriti dole toliko..
-
Danas sam pricao sa covekom sto je imao isti problem,kaze stavio drugu radilicu i lezajeve i sve lepo odradjeno a problem ostao i dalje isti,kasnije mu majstor utvrdio da je do kucista bregastih,zamenuli su komplet kuciste sa bregastim i posle bilo dobro pa sad neznam ni sam sta raditi da li skidati radilicu ili krenuti od tog kucista ili jednostavno da kupim drugi motor komplet i da zavrsim vise tu agoniju.
-
Pa to kuciste bregastih se vidi ako ga je ukopala koja bregasta..Samo se mora brega skinuti da bi se videlo leziste jel osteceno tj ima li riseva.Ja sam na 1,8 8v menjo celu glavu jel je bila ostecena na tim lezistima bregaste.
-
Ipak bio problem do kucista bregastih,to zamenjeno i sad sve ok.