VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: Deki Nes April 07, 2017, 06:37:04 posle podne
-
Zna li neko kako se utvrdjuje neispravnost EVAP ventila na golfu MK 4.
Auto mi povremeno,sve cesce, loše radi na leru, majstor sumnja na evap ventil koji zaglavl na otvoreno i daje neravnomeran rad u leru.
Navodno kada se stavi ruka na evap kutiju mora da se oseti stalno ,,kuckanje ,,pod rukom ,ukoliko prestane ventil je neispravan.
Da li je ovo tacno ili postoji drugi nacin.
-
Ja sam imao problem sa njim ali je moj neispravni kuckao samo u malo drukcijim intervalima nego kad sam stavio novi.
Ja sam imao problem da mi tank pod pritiskom bio i valjda od pritiska pumpa stane i ugasilo bi se auto.To sam skuzio kad sam otvorio poklopac rezervara i iz njega puhne zrak.
Otkako sam stavi novi ventil nema problema.
Poslano sa mog HUAWEI SCL-L21 koristeći Tapatalk
-
I meni se ugasio ali samo par puta.Dali si menjao samo ventil ili cltavu evap kutiju i da li je zamena komplikovana.
-
Meni se ugasio 2 puta dok sam otkrio sto je uzrok i odmah novi.
Mjenjao sam samo ventil,3min posla za promjeniti.
Poslano sa mog HUAWEI SCL-L21 koristeći Tapatalk
-
Desilo mi se skoro kad sam otvorio rezervoar da je bio pod pritiskom, izgleda da ce kod mene da leti taj evap napolje
-
Ma ja sam ga mislio skidati skroz ali opet mi se na kraju nije ta ideja svidjela i kupim novi.
Poslano sa mog HUAWEI SCL-L21 koristeći Tapatalk
-
Probao sam skida se vrlo jednostavno ,samo se rukom zaokrene za cetvrtinu kruga i izvadi iz kutije povlačenjem na gore,tako se i vraća,samo da nadjem ventil jer ga u prodavnicama nema.
-
Deki sta si uradio na kraju jesi li nasao ventil? Meni se odavno desava taj vakum u rezervoaru a danas nekih par sati nakon sto parkirah auto udjem u garazu i oseca se benzin, sve pregledam i nigde ne curi i skontah da je isparenje usled tog vakuma ili pritiska sta vec... Da li postoji nov ventil taj ili je bolje ceo kanister zameniti... Na otpadu se moze naci i ventil i sve ali koliko je dobar i taj sa otpada...
RallyeG60 tek vidim da si ti stavio novi, moze se nadam se naci nov da nije neki kinez teski? Ti nisi kanister menjao, samo ventil?
-
ja sam taj ventil ugasio skroz i blindirao crevo pa mi se sad desi da se stvori vakum kad stegnem cep. E sad ne znam kako to da resim jer taj ventil mi je isao na egr a kod mene je sve to pogaseno a crevo ako ostavim ne blindirano bojim e ulazice mi isparenja u motorni prostor a izduv je blizu.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Ma ja cu svakako najradije da ga zamenim samo ne znam gde da nadjem sto bolji...
-
Ja braco skinuh ovaj kanister, ovaj ventil da se skine ne moze, sta mislite koliko je pametno staviti komplet ovo sa otpada? I da li na dnu kanistera na ovom izvodu treba da dodje neko crevo, kod mene nije bilo...?
(https://i.postimg.cc/KRWKHQmZ/20190521-140619.jpg) (https://postimg.cc/KRWKHQmZ)
-
Ako ima neko ziv, neka mi kaze ako zna, gde mogu naci ovaj ventil, nigde ga u radnjama nema i ne mogu da ga nabave... :9
-
Ne postoji taj ventil na ovom svetu jer se ne proizvodi od 2003 god, zvao i Bosch zastupnika i sve moguce i NEMA, tako da ovaj G4 GTI ide u presu i od sada samo GOLF 2 koji je prost i normalan auto i ne treba mu milion gluposti koje vise ne postoje.
-
Koliko ces platit da ti posaljem s mog audija originalni koji je radio [emoji23] meni je to visak dijelova kao i vecini koji budze 1.8t motor
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Imam ovde polovnih ali bih ipak nov, ako nista ne uradim javljam se, pozz!
-
Ja sam sebi nov uzeo nekih 40eura kod nas u lokalnoj trgovini. Sada sam ga sa rallya izbacio skroz pa da si mi bliže riješili li bi to lako, moj bio svega par mj na autu.
Nebojsa kad izbacivas evap ne smijes zablindirati crijevo iz rezervara, mora ti nabijati pritisak u tank tako. Ja sam sebi samo na plasticno crijevo sto izlazi u motorni prostor stavio metar gumenoga za vakume i spustio ga ispod kraka sasije.
Poslano sa mog EVA-L19 koristeći Tapatalk
-
RallyeG60 a ako blindiram crevo sto ide ka usisu da ne falsira na njega a crevo od rezervoara plasticno sto izlazi u motorni prostor, sta sa njim uradim, njega produzim kao ti i jesam li onda resio problem?
-
Ja sam tako odradio ali opet se benz oseca cim parkiram u garazu ali oseca se negde na zadnjem delu auta, nema veze ovo crevo sto sam izveo, ne oseca se iz njega...
(https://i.postimg.cc/Yhzg4341/20190526-112202.jpg) (https://postimg.cc/Yhzg4341)
Juce na otpadu nadjem jedan ali nije isti, duzi nekako pa dublje treba da udje u kanister a 5e covek trazio za njega al hbg... Jedino u Lav autu mi kazu da mogu da ga poruce iz originala za 7500din pa cu izgleda morati tako...
-
A ne znam što bi moglo biti pa se nazad osjeća miris. Pokušaj nekako odgonetnut odakle točno dolazi smrad. A kod mene je drugačiji sistem, ventil nije u tanku nego je vanjski.
Poslano sa mog EVA-L19 koristeći Tapatalk
-
Mozda bih ja lakse nasao taj ventil kao tvoj pa da ga ubudzim a da izbacim ovu kantu biggrin
-
To sam ti i ja mislio predložiti, jednostavnije ti je promjeniti na ovaj sistem kao što u mene.
Ja ti još ne mogu dati nikakve dojmove kako se ponaša auto bez evapa. Radio je na mjestu samo par min dok su ventilatori odradili i vodu povukao. Pušta mi ulje na dovodu na turbu pa nisam radi toga još provozao. A posao me toliko stiskao da to ne stignem rješiti.
A moram ovoga frenda što mi mapira uhvatiti da mi i softverski ugasi evap.
Poslano sa mog EVA-L19 koristeći Tapatalk
-
Ja sam ga izbacio tj blokirao na usisu ono crevo i nema nikakvih problema, pre par dana bio u Bg kod Cveleta i sredio mi sva creva i vakume, ma sve sto nije valjalo, i samo mogu reci jedno, Cvele je Bog! Auto sada kida kako ide, skrcao sam menjac divljajuci 😁😃