VW Klub
VW - Forum => Razne Teme => Temu započeo: maki nis April 07, 2017, 05:01:28 posle podne
-
Ljudi pomozite ako znate jer imam jedan neresiv problem sa golfom 5, Auto je 1,4 sa plinom i kada je hladan ili kada odstoji neko vreme pri startovanju mnogo dugo vergla a iz drugog puta odmah upali na pola kljuca. Isao sam kod nekoliko majstora i ljudi sve pregledali i nista na dijagnostici sve u redu, kompresija dobra, dizne kao nove , kais uzubljen bas kako treba, svecice stavljene nove, plin proveren isto sve ok. svi senzori provereni , pumpa za gorivo i nista .Auto sve ok i sve radi a on vergla kad odstoji malo a iz drugog puta pali. Ako ima neko ko bi znao o cemu se radi neka javi jer ja vise neznam sta da mu radim
-
Koji plin? Možda brljavi ECU benzina ili plina, on treba da pali na benzin pa posle prebaci na plin a možda kad zaverglas prvi put ostane ECU plina aktivan. Pa iz sledećeg puta upali kako bi i trebao, na benzin. Probaj da odvozas par km na benzinu, ostaviš da se ohladi i probas da upalis hladnog dok je plin isključen svakako...
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
pokusacu i to pa javljam
-
a plin je reg-ov
-
Sekvent klasičan, nije neka budza?
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Pre otvaranje teme koristite prvo pretragu (u gornjem desnom uglu) jer možda postoji tema koja je već započeta.
-
Reg-ov je plin sekvent original u ovlascenom servisu stavljen
-
Pa ako pali iz druge na po kljuca, onda prvi put zaverglaj samo dve tri sekunde, pa onda na po kljuca upali . . .
Verujem da je problem u isparivacu . . .
-
Problem je u plinskom uredjaju posto na benzim radi kao sat. Najverovatnije cu da skinem sranje od plina i da vozim na benzin.
-
Pošto voziš na gas može da se desi da ti je isparivač dotrajao i da pušta pomalo gas u usisnu granu, pa zato teško ali pri prvom verglanju. To se često dešava kod simptoma kao tvojih. Vidi da li od isparivača ima jedno crevo, možda pet šest milimetara debljine, koje ide negde do usise grane. Možeš pre paljenja da ga otkačiš od ispraivača i začepiš nečim pa probaš da upališ. Ako upali kako treba onda je jasno šta je problem. Svakako bi najbolje bilo da posetiš nekog majstora koji zna posao pa da ti sa sigurnošću kaže.