VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: shtex Novembar 28, 2009, 05:41:15 posle podne
-
Pozdrav; ;)
naime, pre oko 3 meseca prepravio sam motor sa "K-Glave" na Karburator i pri tome sam menjao i glavu motora(pomesala vodu i ulje). "Nova" glava koja je stavljena skinuta je sa ispravnog motora i nije obradjivana. Pokazuje dobru kompresiju, auto super vuce(bolje nego sa K-glavom), ne trosi ulje, ne dimi na auspuh i potrosnja iznosi od 8 do 10L plina.
Ali, danas, posle 3 meseca aktivne voznje hteo sam da proverim filter za vazduh i shvatio da je komplet natopljen uljem(cedi se) i kadburator je potpuna mastan. Na poklopcu postoji ona zastita ali izgleda nesto ne stima.
U cemu je tu problem i mogu li mu "dohakati" badmood
-
Imas li u crevu ibera spiralnu mrezicu? Ona je flame arester (hvatac plamena) i ujedno sluzi da propusti uljnu paru a ulje zadrzi ...
-
Ma jok , to je obicno neko crevo.....Ima mrezica na poklopcu. Mogu li kako napraviti tu mrezicu?
-
Sad nisam siguran ima li ta spirala na VW autima, ali sam siguran da ima na Fiatima i Yugicima . . .
-
Mrezica ima kod VW-a u pecurci (kroz koju prolazi iberlauf mk2 GTD) na poklopcu motora, nema u crevima. biggrin
-
moras da stavis ispod poklopca motora plasicni prekrivac bregaste koji sprecava prskanje ulja, ulje se nagomila u crevu i kad das jaci gas izbije u filter. Sa ovom plastikom sredjujes problem samo moras da potrazis po otpadima. Uglavnom imaju noviji tipovi golfa 2, pasati. Mislim da je plastika ista i za 1.6 i za 1.8 motore. Imao sam isti problem i tako je bio resen.
-
Ta plastika vec postoji, ispod poklopca.jedino da se nije slomila ili tako nesto...
-
mozda su ti otisle karike ...
-
mozda su ti otisle karike ...
al ko sto rekoh na pocetku,nema problema ni sa cim...auto extra ide....Ne trosi ulje, ne dimi, malo trosi goriva....
-
mozda su ti otisle karike ...
al ko sto rekoh na pocetku,nema problema ni sa cim...auto extra ide....Ne trosi ulje, ne dimi, malo trosi goriva....
Da nije ono: Ko pred smrt lollol . . .
Nadam se da nije, probaj da nadjes tu spiralu negde na otpadu...
A odakle tebi ide iber srevo? Sa bloka ili sa glave?
-
Trebalo bi da ide sa glave. Motori od 1300 imaju iber lauf na bloku.
-
Moze da se lupa koliko hoce, ali cim kada motor baca ulje u iberlauf, znaci da je vise ili manje produvao. Naravno to zavisi od kolicine ulja koje izbacuje na iberlauf. Tako da ako si radio skoro generalnu, nesto nije dobro uradjeno...
Pozdrav!
-
ma kakva generalka......stavljena druga glava, koja nije obradjivana. Prebacena sa jednog na drugi auto :D
A sta je konkretno kad produva? Karike,Ventili? Sta mislite da izbacim iber ispod auta? oce li da pravi neke probleme?
-
Stavi iberlauf ispod motora, tj. ono crevce stavi da bije dole u patos, tako je kod mene, jer iako je moj motor dobar i odlicno vuce i ide, opet baca ulje, ali veoma malo. Mada kada se stavi iberlauf u karburator, on prlja filter za vazduh i "gusi" motor, za sta usledjuje gasenje kola... Nece praviti nikakve probleme, nista se ne brini.
Pozdrav!
-
E fala svima...Imali smo pre STOJADINA kome je ceo zivot iber bio ispod auta :P
E jos jedno pitanje da ne otvaram temu....
Zasto kad radi na benzinu, na 'ladana motor auto toliko trokira i dimi (kao da presisava). Ali samo dok je podignut sauh, pose radi extra kad se malo zagreje.
-
pa zato sto je ladan i nije ti dobra smesa