VW Klub
VW - Forum => Razne Teme => Temu započeo: iwcham1979 Mart 07, 2017, 10:52:51 posle podne
-
Video sam u oglasima golfa 1.8T 110kw koji nije Gti, pa me zanima koje su razlike. Nije samo u pitanju fora, jer, jos cudnije, ovaj 1.8T ima 5 brzina. Da li ima razlike u samom motoru, i kakav je ovaj menjac, ako neko zna? Ja ovo vidim prvi put.... Evo ga i auto, cisto reference radi...
http://www.polovniautomobili.com/putnicka-vozila/8938782/volkswagen-golf-4-18-t
Sent from my MHA-L29 using Tapatalk
-
Na Četvorkama je GTI bio paket opreme i nije dolazio samo sa 1,8T motorom. Tako da si mogao kupiti 1,8T i u ostalim paketima opreme,BASIC LINE,TREND LINE,COMFORT LINE ITD
Isto tako si mogao kupiti GTI paket opreme i sa dizelom pod haubom.
-
Aha, Ok, mislio sam da 1.8T mora biti Gti i da svaki 1.8t u Golfu 4 mora biti uparen sa 6 stepenim menjacem 😬
Sent from my MHA-L29 using Tapatalk
-
i to sa mjenjacem grijesis ima gti sa 5 brzina a i 1,8t sa 6
-
Jbg, sve sam izgresao... :)
Sent from my MHA-L29 using Tapatalk
-
Zato se kaze da 4-ka nije pravi gti..
-
Mislim da ona od 180 ima 6 brzina
-
Nemoj puno misliti, drugar ima amera sa 180ks i ima 5 brzina i budjavu manuelnu klimu.
-
Nema ni ona?
-
Moj je isto 180ks sa 5 brzina mjenjačem,nije to nista cudno.I audi A3 180ks je dolazio sa 5 brzina mjenjacem
-
Aj da se nadovezem, vidjao sam po oglasima cetvorke sa blago profilisanim sedistima i 1.8t, pozadi pise gti, fabricki znak. Je li to neko stavljao znak ili ima i gti bez recara?
Ako je gti paket opreme u mk4, jesu li recaro bila ukljucena obavezno?
-
Ne znam sto mislis pod blago profilisanim ali evo mojih orginalnih sjedala sto su dosla u autu.
(http://i218.photobucket.com/albums/cc305/knez20/Mobile%20Uploads/IMAG0353_zpsjjw30lw2.jpg) (http://s218.photobucket.com/user/knez20/media/Mobile%20Uploads/IMAG0353_zpsjjw30lw2.jpg.html)
-
Nisu svi GTI imali Recaro. Čudni su paketi opreme bili na Golfu 4,na svaki paket si mogao uzeti uz doplatu još šta god ti se svidi od dodatne opreme,pa je tu bilo svašta. Ja znam za Golfa 4 1,4 16V koji je ima Full opremu,tj Highline sa još doplaćene opreme. Kupljen je za "mladog vozača" koji je imao ograničenje da nesmije voziti auto preko 100KS. Jedino na tom autu što je falilo je jači motor biggrin ostalo je imao sve...
-
drugar ima 4 gti 1.8t 150hp 5 brzina menjac ima kadice ali nisu recaro.
-
Moj je isto imao ta "kao" profilisana sedista,paket opreme Turbo Exlusive....retko koji GTI posle 2001 je imao Recaro..
Komsija ima 1.4 koji fabricki ima alutrim,kozna sedista,oem xenon i prskalice farova...golf je 2003godiste..
-
oem xenon na 1.4.. eda ga j....
Sent from my MHA-L29 using Tapatalk
-
Nema sta da te cudi. Za pare ce i krila da ti stave.
Sent from my E2303 using Tapatalk
-
Bas tako,zato meni bude smiješno kada netko napise R32 svjetla a ona dolazila na svakom mogucem modelu.
I ne znam kod vas situaciju ali ja pratim to par god vec i cesci su oem ksenon farovi na karavanu nego na obicnoj četvorci.
-
Da,.dosta cesci na karavanima, ono sto naleti u oglasima... Lepo stoji oem xenon cervorci...
Sent from my MHA-L29 using Tapatalk
-
Ali Gti 4 je stvarno najgori Gti. Nista osim znacke da ga izdvoji od ostalih... Hod menjaca isti ko na Sdi, izgled isti, osim Jubija kao nesto, handling isti, mogli su bar da ubace karirana Gti sedista... A slag na torti, Gti Tdi..
Sent from my MHA-L29 using Tapatalk
-
I moj komsija ima na karavanu xenone, dizelcina 110 ks.
U prevodu gti je bio I sa onim dizelom 110ks, a mogla je da se kupi i "obicna" cetvorka sa polu kadicama i 1.8t, a to onda nije gti. Uzas.
-
Da bre, gti dizel od 81kw. A dal znate da ima i benz gti 2.0 bez turbine od 115ks. Uzas.
Sent from my MHA-L29 using Tapatalk
-
A sto uzas?
Послато са Lenovo A6020a46 уз помоћ Тапатока
-
Pa kakav je to brate Gti sa 80kw u autu od 1350kg... Ja mnogo volim Golf 4, i definitivno je veoma kvalitetno odradjen auto, ali kao da su Gti znacke lepili greskom....
Sent from my MHA-L29 using Tapatalk
-
ma ljudi lepe znacke gti i na 1.4 zato i dolazi do svakakvih zabuna, zna se da je mk4 gti 1.8t (u pocetku 150ks a posle pojacana verzija od 180ks) i da postoji taj 1.9 110kw sa oznakom TDI GTI gde je naglaseno da je GTI samo opremna... E sad sto se kod nas gti oznaka lepi i na bickilo to je druga stvar. A sto se tice recaro sedista za americko i kanadsko trziste su isla sedista kao kod mene i clana rallye60 i uglavnom 5 brzina i manuelna klima i bez borda, e sad zbog cega nema borda i digitalne klime ja pojma nemam ali znam da sam video i peticu kod clana @Lepi gde je petica 2009. god, takodje za USA trziste i sa istim nedostacima
-
Ovakva su sedista bila kod mene, i ako zanemarimo izgled mnogo su udobnija od Recaro....
(https://s20.postimg.org/oap01jc7h/Untitled_1.jpg)
-
Nije, gresis. Fabrika je lepila znacke Gti i na taj dizel od 85kw, i na 2.0 benz bez turbine od 85kw... A i ovi turbo benz nisu dostojni Gti znacke, jer nemaju nista sto bi ih odvojilo od mase kao sto je to bio slucaj sa Golfom 1, 2, 5... Isti izgled kao Sdi ili 1.4benz, hod menjaca, osecaj za volanom...
Sent from my MHA-L29 using Tapatalk
-
Ivcho brate ne kapiras ti kako funkcionisu te gigantske auto kompanije, jebt sve vise ljudi na ovom VW forumu kako pljuju o VW.
-
Nije, gresis. Fabrika je lepila znacke Gti i na taj dizel od 85kw, i na 2.0 benz bez turbine od 85kw... A i ovi turbo benz nisu dostojni Gti znacke, jer nemaju nista sto bi ih odvojilo od mase kao sto je to bio slucaj sa Golfom 1, 2, 5... Isti izgled kao Sdi ili 1.4benz, hod menjaca, osecaj za volanom...
Sent from my MHA-L29 using Tapatalk
Druze, na 1.8t posebno ovoj verziji od 180ks je sve drugacije nego na ostalim modelima, eksterijer je isti stim da su gti nizi... Ne znam sta bi trebalo da bude drugacije jos? Kazes da je isti osecaj za volanom u 1.4 i 1.8t, mislim da si dovoljno rekao...
@milper i kod mene za usa trziste su takva stim da su kozna i za kozna se u fabrici doplacivalo 2200e
-
E ako ja pljujem po VW da ga ono. U redu za. 1.8t, ali ovo za 2.0 benz od 115ks ili dizel od 115ks da nosi Gti znacku, slozicete se da je smesno. I te znacke je lepila fabrika. Generalno, nisam ja rekao da je Golf 4 najlosiji Gti od svih Gti-a, nego je to generalno stanoviste i svaki review zakljucuje da je Golf 4 gti dosadan u odnosu i na konkurenciju iz iste ere, i na ranije i buduce Golfove.
Sent from my MHA-L29 using Tapatalk
-
Po meni od svih modela golfa 4 jedino je R32 sa punom opremom dostojan imena GTI,ovi ostali to nisu sigurno..
-
Slazem se skroz. Da uzmemo samo izgled, a ne osecaj za volanom, da uporedimo izgled obicnog Golfa 5 i Golfa 5 Gti. Vidi se jasna razlika odmah. I Polo 9n3 je opravdao Gti znacku. Turbo benz, menjac sa kratmim hodom, volan i vesanje direktno, karirana sedista.... A izmedju G4 Sdi i G4 Gti, sta vidimo kao razliku, ratkapne na Sdi a Santa Monica na Gti....
Sent from my MHA-L29 using Tapatalk
-
Za spoljni izgled se slazem sa tobom, nema velike razlike osim monika i spuseniji je i to moze da se kaze da je promasaj, ali osecaj u voznji i po tome kako ide nema govora pricati barem po meni mada ja i nisam neki veliki strucnjak :26
-
Milper, ne znam jesu li nesto udobnija, vozio sam se par puta u obe verzije I nisam primetio razliku. Fora je u time sto gti treba da bude nesto ekskluzivnije, a ta sedista koja su tebi dosla fabricki u gti, ima isto moj teca u 1.6 16v.
Petica se vec vratila na pravi put.
Realno, trojka je imala isto 150ks, cetvorka je u startu trebalo da ima onih 180 kao jubi, plus body kit I tako to.
-
Slaze, se sa Milanom,g4 gti je trebo imati u osnovi 180 ks,a edition i jubi modeli samo preko toga,nek nose isto 1,8 turbaka al pojacanog na blizu 200 cak i preko..Mada je i g3 sa svojom kilazom i samo 150ks vrlo diskutabilan kao gti..fabrika je lagano mogla u velikoj seriji abf-a pojacati na stock 170 ks i tu bi se stavila tacka na one sve gsi-eve sto misle da su brzi ;)
-
Vreme kad je izasla je ta cetvrorka gti kraj devedestih ,pocetak novog veka je bio nekako out po pitanju tih sportskih linija,sve je nekako bilo umereno,iz tog doba skoro svaki auto je imao skriven auspuh tj na dole,pocev od merca, bimera pa ite cetvorke,nekako ta cetvorka gti je pogodila bas to vreme kad nijee bilo u trendu to sportsko naglasavanje,setimo se 80tih,m3 e 30 sa prosirenim krilima,merc 190 evolution ist tako,ali to je tad bilo hit ,cetvorka je jednostavno pogodila da izadje kad su bile in mirne linije i po meni ubedljivo najgora gti verzija koja se spolja ni po cemu ne razlikuje od ostalih i sigurno je steta to velika,petica se vec vraca na putu stare slave legendarne 16v dvojke
-
Ali Gti 4 je stvarno najgori Gti. Nista osim znacke da ga izdvoji od ostalih... Hod menjaca isti ko na Sdi, izgled isti, osim Jubija kao nesto, handling isti, mogli su bar da ubace karirana Gti sedista... A slag na torti, Gti Tdi..
Sent from my MHA-L29 using Tapatalk
na gti je drugacija balans stangla,stabilizatori,krace su opruge nego kod fabrickog golfa..... upravljanje sigurno nije isto kao kod obicnog
sto se opreme tice,tu nema pravila
-
A o motoru da ne govorimo
oem xenon na 1.4.. eda ga j....
Sent from my MHA-L29 using Tapatalk
Skoro u oglasima je bila 6ica SVE od opreme, a motor 1.2 benzinac od 105KS. Ljudi imaju konfigurator i poruče šta žele. Kadi je dobro rekao. U vreme kad je izašla četvorka bili su neki drugi trendovi. Da li je četvorka najgori GTI ili ne i po svetu se vode polemike jer bez modifikacija jeste tako, ali opet to je motor na kojem se najčešće rade modifikacije i to uspešno. Tako da odgovor je i jeste i nije :)
-
kadi je dobro objasnio. Cetvorka kao GTI je promasaj ako gledamo sta vecina vlasnika GTI podrazumijeva pod GTI. Ali s druge strane je to nevjerovatno talentovan auto koji je idealno objedinio sve u sebi od opreme, preko lezanja do jakog i stedljivog motora, dok je kod ranijih GTI-ija uvijek morao biti neki kompromis. Doduse jes malo dosadan onaj od 150ks ali vec verzija od 180ks je sasvim korektna. I taj auto nije kupovao iskljucivo GTI fan vec covjek koji je htio dobru opremu u standardu u odnosu na obicnije golfove (kad bi htjeli basic da napucate preko konfiguratora da barem malo lici na highline - sto nije uvijek moguce - bio bi neisplativ, i zato postoje visi paketi opreme). Ista stvar je recimo sa Octavijom RS, nije to neki ultra brzi auto, ali masu ljudi je radije doplatilo tadasnjih cca 1500e i kupilo RS umjesto elegance recimo jer bi elegance sa opremom slicnom RSu kostao vise nego RS.
-
Sve tacno... G4 je neosporno dobar auto, pa samim tim i Gti. Samo se cinjenica od svih Gti rangira zadnjem mestu, zajedno sa Golfom 3... Sto se tice izgleda bar, trebali su da ga malcice izdvoje iz mase, neki oem body kit, unutra neki alu trim, gti dezen sedista, bilo bi i to nesto.... Ovako, on je vizuelno isti i spolja i unutra kao bilo koji golf. I to im nije bilo dovoljno, nego su lepili Gti znacku na benz 2.0 od 85kw bez turbine, i na neki 1.8 isto bez turbine.... Slazem se da je ovaj od 132kw sasvim korektan. Kad vidis Golfa 5Gti to je Gti. Kad vidis Golfa 4 Gti to moze da bude i dizel, moze da bude i 2.0 115ks, a moze da bude i Sdi da je neki selja zalepio znacku... Gledao sam neki stari video Top Gear iz vremena kada je Gti 132kw bio nov vs konkurencija. Peugeot 308 Gti obrisa njime pod, sto se tice performansi, handlinga, zabavnosti u voznji.... Omanuli su tu po x stvari i to je to...
Sent from my MHA-L29 using Tapatalk
-
Gledao sam neki stari video Top Gear iz vremena kada je Gti 132kw bio nov vs konkurencija. Peugeot 308 Gti obrisa njime pod, sto se tice performansi, handlinga, zabavnosti u voznji.... Omanuli su tu po x stvari i to je to...
U pitanju je bio 150ks...i na kraju su ipak izabrali?
-
U pravu si, sad sam se podsetio :) Izabrao Golfa, ali uz komentar da mora da je mator kad njega bira... Evo jedan video o svim generacijama Gti:
https://youtu.be/_-eF3JNFNLM
Sent from my MHA-L29 using Tapatalk
-
Jubi niko ne komentarise...
Crvena recaro sedista,alu trim,alu rucica menjaca,alu papucice, kozni volan sa perforiranom kozom, crveni pojasevi,body kit,bbs 18ke,crni farovi...
Ako to nije GTI onda ne znam sta je...
(http://mactpix.de/Blackpitty/forum/auto/P1130470.jpg)
(https://preview.netcarshow.com/Volkswagen-Golf_GTI_25th_Anniversary-2001-1600-0c.jpg)
(https://preview.netcarshow.com/Volkswagen-Golf_GTI_25th_Anniversary-2001-hd.jpg)
-
E pa trebalo je da obican Gti izgleda kao Jubi, a Jubi da bude opet poseban... Pogledajte video, super video. Covek sve objasnio.
Sent from my MHA-L29 using Tapatalk
-
Boze kakav je ovaj jubi wub
-
Perverzija. U de nema dobar bez 6000e :)
Sent from my MHA-L29 using Tapatalk
-
Verovao ili ne jedan je prodat prosle godine za 3000e
-
Gde, kod nas? Bio je do pre 10 dana jedan 132kw 2002g gti dobar, prvo trazio 5000e fixno, pa smanjio na 4500e. Taj Jubi je ili bio los, ili onaj koji ga prodavao nije znao sta ima...
Sent from my MHA-L29 using Tapatalk
-
Jubi je nešto kao g60 kod gti dvojke, slažem se da je 4ka gti najobicnija 4ka kad se gleda izgled. I trojka gti se cak razlikovala od obicne trice dok cetvorka kao što ste rekli nikakve razlike nema. Ali 1.8t motor u 4ci gti mi je najdrazi motor.
Sent from my SM-G900P using Tapatalk
-
Sve je onako sto je gore covek rekao u videu..Ko jeste a ko nije pravi GTI. ;)
-
Gde, kod nas? Bio je do pre 10 dana jedan 132kw 2002g gti dobar, prvo trazio 5000e fixno, pa smanjio na 4500e. Taj Jubi je ili bio los, ili onaj koji ga prodavao nije znao sta ima...
Sent from my MHA-L29 using Tapatalk
Kod nas, verovao ili ne i zavrsio je kod nas na forumu kod jednog naseg clana... Izgleda da nije znao sta prodaje :)
-
To je znaci onaj sto je hteo da mu budzi branike od r32.... Dobio ga na poklon. Jedan nije znao sta prodaje, a drugi nije znao sta kupuje 😂
Sent from my MHA-L29 using Tapatalk
-
Ma zna decko dobro sta je kupio veruj mi, videces kad auto bude gotov sta ce to da bude biggrin
-
Ako ce da budzi jubija... To se ne pipa, to ostaje OEM 100%. Al ok, licno misljenje...
Sent from my MHA-L29 using Tapatalk
-
Ma i ja sam u tom fazonu ali svidjaju mi se njegovi radovi tako da sam malo omeksao haha
-
Ovaj je sa. korektnom cenom, a. ima ih i od 13000e :)
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=240000679&utm_source=sharedAd&utm_medium=android
Volkswagen Golf 1.8 5V Turbo 25 Jahre Jubi GTI Standheizung
First Registration: 07/2003
Mileage: 163,335 km
Fuel: Petrol, E10-enabled
Power: 133 kW (181 PS)
Price: €8,800
Sent from my MHA-L29 using Tapatalk
-
Generalno, po tebi, koliko vredi 132kw gti? :65
-
Pa ako je ovakav i sa ovom km, vredi..... A moze da vredi i mnogo manje...
I found this offer at mobile.de:
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=240116177&utm_source=sharedAd&utm_medium=android
Volkswagen Golf 1.8 5V Turbo GTI Highline 2.Hand - Xenon..
First Registration: 05/2003
Mileage: 144,000 km
Fuel: Petrol
Power: 132 kW (179 PS)
Price: €5,990
Sent from my MHA-L29 using Tapatalk
-
Golf 4 €8,800 :+
-
Evo ga ovaj da pali vatru lollol
-
Pa onaj Cicerov nije skup uopste :36
-
Trenutno na akciji je😅😅😂
-
Salim se ja zemo al vidis da je forumskim trkačima slaba g4 od 150ks "nije pravi gti"
-
Vagenov gti je samo losa kopija pezoovog gti-ja i to ne moze niko da ospori
-
Gti je kolko ja znam od vw-ea prvi put izbacen.A pug sto jes jes ima bolje trkalice sa gti amblemom..da napomenem samo 205,309,206,207..
-
Ma klasicni plagijatori, nikad vagenovog gti ne bih vozio
-
Salim se ja zemo al vidis da je forumskim trkačima slaba g4 od 150ks "nije pravi gti"
a vecina se na plin vozi
-
Ni jednog mog GTI-ja nikad ni jedan Peugeot dobio nije,a mnogi su probali. Zadnji put je po ušima dobio 205 GTI sa motorom iz 405 MI16. Tako da ako neko ima bilo koje Francusko smeće sa GTI oznakom,a misli da je brži,rado ču mu pokazati da nije :46
-
Kad se kaže GTI misli se na golfa,kakav bre pežo kakve ostale pičke materine. Dosta je samo da zatvorite vrata i taj zvuk će vam reći sve o kvalitetu. Nema auta koji nisam radio i tvrdim vam da od Audija a samim tim i VW-a ne postoji bolje ( mislim na "obične" automobile) i zato molim neke članove da ne kenjaju po VW-u bar na ovom forumu!
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Ne volim francuze ali reci za istinsku legendu 205 gti da je smece jako je neodgovorno :rolleyes:,to su istiinske legende,pored dvojke gti,auta koja su obelezila 80te zato respekt
-
Đurice svaka ti je na mjestu. Kakvi Pežoi i picke materine. Imao kolega 3 komada 205 GTI. Prvi bio sa 1,6 motorom,pa kad sam ga polupao s Digifantom,kao ima manju zapreminu,pa si brzi. OK. Nabavio sa 1,9,opet dobio po ušima. Na kraju ja mu ubacio iz MI 16 motor u njega,probali sa mojim Golfom 16 V,rastavio ga po šavovima,a lakši je od dvojke. Peugeota 405 MI 16 sa pogonom na sva 4 sam isti otresao ko slinu iz nosa,206 RC isto. Jedini koji je bio blizu je 106 GTI sa ugradjenom turbinom,ali i on je ostao iza.
Jedina stvar koja mi se svidja na tim Peugeotima (mislim na 205 i 106) je lezanje. Ali i to dok se zadnji most ne sjebe,pa se rasčereči ko Stojadin kad sjede troje nazad :53
Evo da ne bude samo Dvojka,nek dovezu bilo kakav Francuz iz 2000,pa da ga potegnem s Borom,da vidimo jesu li se popravili :53
-
Umlatiio sam i ja pug-a 205 1,6 sa jugerom 1,4 2x38 weber,umlatio ga ko p.... thumbup.Zna se ko je babo Golf 2 GTI u svim mogucim izvedbama.. :26
-
Ma mante se Francuza i gluposti. Mene vise zanima kako bi prosao stock Golf 4 Gti 132kw naspram G5 Gti Tfsi stock isto. Da li bi bilo blizu ili bi ga G5 primetno razbio....
Sent from my MHA-L29 using Tapatalk
-
Kakve to veze ima ivcho u celoj prici?
Послато са Lenovo A6020a46 уз помоћ Тапатока
-
Pa kad pricamo o 1.8t vec... U sustini, verovatno bi... 147kw naspram 132kw... Ali je G4 manji auto pa bi mozda bilo tesno... Sto se tice Gti francuza, dzabe im i da su brzi kad su kante. Sto neko rece, samo kad udjes i zatvoris vrata i pogledss onu ruznu plastiku i siceve, sve ti bude jasno...
Sent from my MHA-L29 using Tapatalk
-
Iwcho kako bi prosla g4 gti vs g5 gti,pa vala nisam nikad gledao al verujem da bi ga g5 ubila ko macku.Eno vidi u temi clana Pekar kako puni njegov g5 gti i bice ti sve jasno.. :26
-
Prosla bi ko bos po trnje :)) Dobar je taj 132kw, ja mu ic ne bi nasao manu. Znam da je G5 Gti bolji Gti po svemu od G4, cak i najbolji Gti, al meni nekako G4 najlepsi Golf. G5 mi nekako nikad nije bio po dizajnu nesto, izgleda mi ko neki japanac...
Sent from my MHA-L29 using Tapatalk
-
Jaro nemas ti pojma o dizajnu,preskocio si tu lekciju na casu
-
Po meni g4 nikako ne moze biti lepsi od g5..A g5 gti nikako ne moze biti lepsi i bolji od g6 gti ;).e sad g7 gde je tu to jos nisam bas ispitao,al je takodje dobar tj pravi gti. :26
-
Tacno tako,znaci inzenjeri iz vw nista nisu napredovali par godina koliko postoji jedna serija golfa
-
Ja da mi neko da d biram izmedju G4 R32 i G5 R32, sekundarno biram G4. :)
Sent from my MHA-L29 using Tapatalk
-
To je subjektivno sa tvoje strane ali između mk4 i mk5 u R izvedbi nema šta da se priča, objektivno mk5 R..
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Objektivno sa ovim zakonom i platama Mk4 SDI :60
-
Posle izbora najobjektivnije jedva i g2 diesel i to na lozu,ili jugo 45 na totalno zavrnut plin.. :)
-
AVE Beli :)))
Sent from my MHA-L29 using Tapatalk
-
Pa dobro ajde forum i sluzi za to - jel bolji r32 cetvorka il petica ali te pare ce svako normalan da kupi A6 ili sta god
(http://i.share.pho.to/12ad00b3_o.png)
Golf a batine
-
Mk4 R32 se mnogo vise razlikuje od ostalih Mk4 nego sto je slucaj sa mk5 r32, koji je maltene ko i svi ostali od spolja. Mk4 r32, jos plavi, iz daljine se vidi da ide ikona. Oni koji su imali oba kazu da je Mk5 r32 bolji po svemu, izbalansiraniji dok je mk4 r32 grub i naspram mk5,cini se kao da ga je pravila grupa entuzijasta.... Ali mk4 r32 je ikona, teza vw egzotika dok mk5 mislim da to nije... Koji je lepsi, misljenja su podeljena.... Dal bi stvarno uzeo radije tog karavana nego...
(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20170314/96b3b61bb7ff63ef40490f3c9b17bff7.jpg)
(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20170314/1faac782a3d4878013150cde61fa7136.jpg)
Sent from my MHA-L29 using Tapatalk
-
Bez razmisljanja. Bez razmisljanja i obican 3.0i A4 nego r32. Toliki motor jednostavno nema smisla u golfu isto kao sto 4cil motor nema smisli u audi a6 ili bmw 5
Sto se tice lepote, bez uvrede - lepsa mi je G4. Subjektivno:
1. G2
2. G4
3. G7
:36
-
1.g2 2.g6 3.polo 6r 4.g5 A sto se tice ja ne bih uzeo ni s4 ni g4 r32,vec malo dodao i uzeo dobar g6 gti i gas.. :)
-
Slazem se sa Desmom,po meni najruznija golfara je petica,to je moje misljenje...i besmisleno mi videti motor od 3200 kubika na tako malo auto,posebnooo sa samo prednjom vucom,setimo se samo vr6 kojeg sam kratko i imao...men taj golf i dan danas fascinira i iskreno ne postoji lepsi zvuk sto se tice ijednog golfa ali voziti taj auto je jakooo tesko...
-
Kadi, koji to golf sa 3200 kubika ima prednju vucu? :)
Ova tema je inace otisla bas daleko. biggrin
-
Uopste sam govorio,,osim toga vr6 ima 2800..pa oni audiji cetvorke sestice sa po 2800,3200 kubika sa prednjom vucom,meni je to ,najblaze receno neozbiljno,moje misljenje :)