VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: nenadw8 Februar 17, 2017, 12:44:58 posle podne
-
Pozdrav kolege,
Od skora vozim golf 4 sdi,pa me zanimaju neke karakteristike motora u tom autu,konkretno da li je bos pumpa ista kao u golfa tdi, i dali su u sdi-u dizne elektronske,odnosno da li se razlikuju od dizni u tdi-u iz golfa 4,i dali se te dizne mogu cistiti u slucaju potrebe odnosno od cega stradaju i kolika je cena tih dizni?
Unapred hvala na svim strucnim odgovorima,zamolio bih samo komentare clanova koji su licno imali posla sa gore navedenim delovima motora na golfu 4 sdi,
-
fizicki je ista bos pumpa,dizne su mehanicke kao i kod tdi-ja od 90 ks i 110 ks,mogu da se ociste,menja se ulozak dizne koliko znam. Za stanje dizni i bos pumpe odes kod bosiste,pa on to sve lepo proveri. Sto se tice samih dizni,nije skup remont. iste su dizne od tdi(gore navedenih) razlika je u protocima.
kod mene nisu nikad dirane dizne,isto vozim sdi
-
hvala kolega Top Marko driving,
Mislim taj motor bi verovatno dobro podnosio i obican dizel, i loz ulje,ako mi se pruzi prilika da to naspem
-
Karakteristike? Slicne traktoru, tako i zvuci, mrtav, slab, gotovo nikakav odziv na gas, komplet delovi od trojke . . .
Al zato malo trosi, cini mi se to mu je jedini adut . . .
-
znam kako ide,nisam ga ni kupio zbog dobrih voznih svojstava,jednostavno trazio sam dobro ocuvan i ispravan auto.Prednost da je jeftin za odrzavanje.Pa kad sam ga video kupio sam ga iako je sporiji od tdi-a.A ima dosta opreme.Kad je vec tako pomislio sam da moze da ide i na loz ulje,nema u motoru neke elektronike koja moze da crkava zbog goriva.
(https://s32.postimg.org/8igwk3f5t/220.jpg) (https://postimg.org/image/8igwk3f5t/)
(https://s17.postimg.org/gxrivoxnv/212.jpg) (https://postimg.org/image/gxrivoxnv/)
(https://s3.postimg.org/mghc406b3/213.jpg) (https://postimg.org/image/mghc406b3/)
(https://s32.postimg.org/6n2en8c7l/218.jpg) (https://postimg.org/image/6n2en8c7l/)
(https://s15.postimg.org/x5pshvhcn/231.jpg) (https://postimg.org/image/x5pshvhcn/)
Htio bih jos pitati ako neko zna gde se moze nabaviti spojler sto ide nazad iznad gepeka(''kacket'')
(https://s17.postimg.org/vuj3aqq97/220.jpg) (https://postimg.org/image/vuj3aqq97/)
majstor1
Zaboravih da kazem da zivim u beogradu :26
(https://s7.postimg.org/xkm84l2d3/2017_02_12_10_29_38.jpg) (https://postimg.org/image/xkm84l2d3/)
-
Sipaj ED kako je proizvođač preporučio.
Sony Xperia Z3
-
Ako vec hoces da stedis na gorivu, zašto nisi kupio benzinca sa plinom? Džabe mu je sto je tamo odrzavan kad je dočekao da dodje u Srbiju da se sipa jestivo uljeu njega. Ne bukvalno, ali...
-
Karakteristike su mu takve da te FAP 1314 podere na semaforu ko papirnu kesu,ako imaš još i klimu,sa 4 osobe i upaljenom klimom,uz nagib od 6% moraš šaltati u prvu i pitanje je hočeš li izači na vrh,ako je put duži. Ako nedaj bože staviš felge veče od 14 i gume šire od 175/80.teško češ i s mjesta krenuti. (Na recimo 17 ili 18 nečeš sigurno). Preticanje čak i bicikliste sa boljim i skupljim biciklom,zaboravi. Ako ipak toliko stisneš muda,pa kreneš u preticanje,pripremi odmah pare za novi volan,jer češ taj koji imaš vjerovatno pojesti dok pretekneš (ako prije toga nešto ne naiđe iz suprotnog pravca i ubije te). Sve u svemu,SMEĆE. Dijelovi za servis koštaju isto ko i za TDI.Onaj litar što TDI više troši od njega,vrijedi dosta više u svemu,a i živaca uštedi čovjek,nebrojeno...
-
al ga /nahvaliste/ lollol a ako ga cipuje ima da leti a trosice i litar manje driving
-
mi u firmi imamo caddy 2004 sdi. vozi ko stigne i kako stigne. jest da ne ide, al jos nije ostao na putu. ima oko 250k.
-
al ga /nahvaliste/ lollol a ako ga cipuje ima da leti a trosice i litar manje driving
SDI nemoze da se cipuje,
Karakteristike su mu takve da te FAP 1314 podere na semaforu ko papirnu kesu,ako imaš još i klimu,sa 4 osobe i upaljenom klimom,uz nagib od 6% moraš šaltati u prvu i pitanje je hočeš li izači na vrh,ako je put duži. Ako nedaj bože staviš felge veče od 14 i gume šire od 175/80.teško češ i s mjesta krenuti. (Na recimo 17 ili 18 nečeš sigurno). Preticanje čak i bicikliste sa boljim i skupljim biciklom,zaboravi. Ako ipak toliko stisneš muda,pa kreneš u preticanje,pripremi odmah pare za novi volan,jer češ taj koji imaš vjerovatno pojesti dok pretekneš (ako prije toga nešto ne naiđe iz suprotnog pravca i ubije te). Sve u svemu,SMEĆE. Dijelovi za servis koštaju isto ko i za TDI.Onaj litar što TDI više troši od njega,vrijedi dosta više u svemu,a i živaca uštedi čovjek,nebrojeno...
Ti me ojadi potpuno...Znam dobro vozne karakteristike,pitao sam za dizne i bos pumpu jeli kvarljiva,posto znam da ostalo je izdrzljivo.Za takvo stanje auta(odlicno ocuvan i ispravan) i za te pare zadovoljan sam.Inace uzbrdo(kod Uzica,Zlatibora)idem 4.Po gradu (beogradu)rijetko i da ocu nemogu brze.Sve u svemu jeste spor,ali jare i pare tesko da moze..vozio sam pre brza kola,i opet cu,ali verovatno kao drugi auto.
Ako vec hoces da stedis na gorivu, zašto nisi kupio benzinca sa plinom? Džabe mu je sto je tamo odrzavan kad je dočekao da dodje u Srbiju da se sipa jestivo uljeu njega. Ne bukvalno, ali...
A sta mislis da ono sto prodaju na pumpama je E.D.? Uglavnom sipamo grcko loz ulje.Ono je svetlo zute boje.Motor je takav (ko u golfu 3.)da mu i odgovara obicna nafta.Veliki servis sam uradio posto sam ga uzeo,izmenjao sve rolere,kaiseve,uzupcio kako treba,nasuo kastrol 5w30,na tome ne stedim.A benzinaca sa plinom i bez plina sam se navozao 30 god.nema tu nikakve ustede.Sipas benzin svaki treci put kad sipas plin.Trosi i jedno i drugo,a ljudi racunaju potrosnju plina-a gde je benzin?Pa svaki cas u servisu!Drkaj se sa atestima,svako malo nesto trokira..
Sipaj ED kako je proizvođač preporučio.
Sony Xperia Z3
Pa i sipam E.D.Doduse na pumpama boga pitaj kakav je to E.D koji papreno placamo,pre ce biti loz ulje iz Grcke.
Da imam tdi ili C.R. motor nebi ni razmisljao o tome,medjutim SDI je motor kao u 3-ci,sta mislis sta su ljudi sipali u golfove od ''92. god.na ovamo i jos idu?
-
Ne znam samo zasto bi se ciganisao sa ti gorivom? Objasni razlog zasto zelis da sipas loz ulje.
Послато са Lenovo A6020a46 уз помоћ Тапатока
-
Šta fali lož ulju ako je dosta jeftinije? Pa ja na zejtin sam prošao skoro 100k na lož još toliko evo ga motor još ne staje.... dok je moglo na pumpama lož da se prodaje najbolje mi se ponašao motor..... a kvalitet evrodizela je toliko da je jedan moj kolega ovde napunio rezervoar da ne imenujem na kojoj pumpi, i čim je izašao van zemlje dobio je cevčicu u rezervoar i 500e kazne..... bar onda da sipamo gde nam je jeftinije.....
-
Zbog pumpe u ED moras da dodas ulja, jbga ED nema sumpora i mnogo je postan . . .
SDI moze da ide na lozu, trafo ulje, valjacko ulje, zejtin i mnoge druge tekucine . . .
-
Dok je bilo loze na pumpama,sipo sam u g1 gtd stalno,ali stalno jadnik nije potrosio 20% goriva d2 dok je bio kod mene,sve lozak. :).Na istoj pumpi je drugar sipo u a6 tdi lozu i nije bilo nekih problema kolko znam..a taj sdi ti je totalno mrtvilo od motora.Al ako nisi zzustriji vozac onda ti je to pravo auto,malo trosi,preci ce brdo km bez veceg kvara..A sto se tice Ue-Zlatibor relacije tu sam redovno drao te sdi-eve,ja sa g2 tng pun,gazim i 120 ko nista odozdo i prelazim ih vala isto ko da su g2 D..Ja licno taj sdi nebih mogao voziti ni u ludilu(mrtav brale nema dalje)
-
Karakteristike su mu takve da te FAP 1314 podere na semaforu ko papirnu kesu,ako imaš još i klimu,sa 4 osobe i upaljenom klimom,uz nagib od 6% moraš šaltati u prvu i pitanje je hočeš li izači na vrh,ako je put duži. Ako nedaj bože staviš felge veče od 14 i gume šire od 175/80.teško češ i s mjesta krenuti. (Na recimo 17 ili 18 nečeš sigurno). Preticanje čak i bicikliste sa boljim i skupljim biciklom,zaboravi. Ako ipak toliko stisneš muda,pa kreneš u preticanje,pripremi odmah pare za novi volan,jer češ taj koji imaš vjerovatno pojesti dok pretekneš (ako prije toga nešto ne naiđe iz suprotnog pravca i ubije te). Sve u svemu,SMEĆE. Dijelovi za servis koštaju isto ko i za TDI.Onaj litar što TDI više troši od njega,vrijedi dosta više u svemu,a i živaca uštedi čovjek,nebrojeno...
Ti me ojadi potpuno...Znam dobro vozne karakteristike,pitao sam za dizne i bos pumpu jeli kvarljiva,posto znam da ostalo je izdrzljivo.Za takvo stanje auta(odlicno ocuvan i ispravan) i za te pare zadovoljan sam.Inace uzbrdo(kod Uzica,Zlatibora)idem 4.Po gradu (beogradu)rijetko i da ocu nemogu brze.Sve u svemu jeste spor,ali jare i pare tesko da moze..vozio sam pre brza kola,i opet cu,ali verovatno kao drugi auto.
Ma lik kenja, on je vozio tačke vjerovatno pa je napisao opis. Kilavo jeste ali ide auto. Tenk od motora. Ne možeš ga zgaziti. Kod nas na poslu 3 komada prešli 350 nijedan problem sem set kvacila. Ostalo ništa.
Послато са HTC One M9 уз помоћ Тапатока
-
Ne znam samo zasto bi se ciganisao sa ti gorivom? Objasni razlog zasto zelis da sipas loz ulje.
Послато са Lenovo A6020a46 уз помоћ Тапатока
Znaci druze ocu da se ''ciganisem''iz cistog inata.Po ovim cenama na pumpama dobijamo ionako neki Grcki lozak.A i zanima me,iz radoznalosti godinama su u ovakve motore sipali D2(do pre 10-god.),i sad najedanput,ni slucajno jer raspasce se motor itd.Pa jel mi to papreno placamo zbog ''narusavanja ekologije''taj ED ili nekom trpamo nas novac u ''dupe''placajuci gorivo dva puta vise?
-
Ne znam samo zasto bi se ciganisao sa ti gorivom? Objasni razlog zasto zelis da sipas loz ulje.
Послато са Lenovo A6020a46 уз помоћ Тапатока
Znaci druze ocu da se ''ciganisem''iz cistog inata.Po ovim cenama na pumpama dobijamo ionako neki Grcki lozak.A i zanima me,iz radoznalosti godinama su u ovakve motore sipali D2(do pre 10-god.),i sad najedanput,ni slucajno jer raspasce se motor itd.Pa jel mi to papreno placamo zbog ''narusavanja ekologije''taj ED ili nekom trpamo nas novac u ''dupe''placajuci gorivo dva puta vise?
Citaj jbga redom:
Zbog pumpe u ED moras da dodas ulja, jbga ED nema sumpora i mnogo je postan . . .
SDI moze da ide na lozu, trafo ulje, valjacko ulje, zejtin i mnoge druge tekucine . . .
-
Zbog pumpe u ED moras da dodas ulja, jbga ED nema sumpora i mnogo je postan . . .
SDI moze da ide na lozu, trafo ulje, valjacko ulje, zejtin i mnoge druge tekucine . . .
I to je jedan od razloga zasto sam pitao za loz ulje..
-
Ovde sve sami trkaci od semafora do semafora koji ne smeju da preticu ako nemaju 200Nm torka... da taj motor ne može da nosi taj auto, nikad ne bi ni bio ugradjen, samo je problem u ljudima sto bi za 2000€ da dobiju 6sec 0-100km/h
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Dok je bilo loze na pumpama,sipo sam u g1 gtd stalno,ali stalno jadnik nije potrosio 20% goriva d2 dok je bio kod mene,sve lozak. :).Na istoj pumpi je drugar sipo u a6 tdi lozu i nije bilo nekih problema kolko znam..a taj sdi ti je totalno mrtvilo od motora.Al ako nisi zzustriji vozac onda ti je to pravo auto,malo trosi,preci ce brdo km bez veceg kvara..A sto se tice Ue-Zlatibor relacije tu sam redovno drao te sdi-eve,ja sa g2 tng pun,gazim i 120 ko nista odozdo i prelazim ih vala isto ko da su g2 D..Ja licno taj sdi nebih mogao voziti ni u ludilu(mrtav brale nema dalje)
Golf dvojka je manji i laksi auto,a 120 i ja sa 4.sdi-jem idem tom relacijom uzbrdo!Eto ja nebih nikad menjao 4.sdi-ja za bilo koju dvojku,nepricam zbog cene,i da isto kostaju.Pre nekoliko godina imao sam alfu 164 benzinca sa motorom v6 turbo imao je 210 ks,i tom uzbrdicom o kojoj ti pricas da si isao 120 ja sam isao u petoj i ubrzavao do 220,mogao je i vise nego mi neko smetao.To navodim jer je taj alfa romeo bio jeftiniji od golfa 2.Da li me razumes.
Ovde sve sami trkaci od semafora do semafora koji ne smeju da preticu ako nemaju 200Nm torka... da taj motor ne može da nosi taj auto, nikad ne bi ni bio ugradjen, samo je problem u ljudima sto bi za 2000€ da dobiju 6sec 0-100km/h
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ma ionako nema tu neke brze,sportske voznje sa autom ispod i od 2000 kubika tog godista.Brzi su auti novije generacije te kubikaze.Zna se koliko kosta odrzavanje bmw-a dizela starog 15 god,kao ekonomican,brz,a popravke kvarova van redovnog servisa ako se dese kostaju min 500e.Kakva je tu usteda u voznji dizela?Nema logike...Isplativije je voziti benzinca i to bez plina..
-
Sdi ne voli brdo. I to je to. A ostalo sve ok. I ne sekiraj se. Taj motor jede sve. Samo filtere redovno i ulje. I gas. Za trke nije. Jako malo trosi.
Послато са HTC One M9 уз помоћ Тапатока
-
hvala kolega Top Marko driving,
Mislim taj motor bi verovatno dobro podnosio i obican dizel, i loz ulje,ako mi se pruzi prilika da to naspem
od prvog dana sipam ED I nemam nikakvih problema(6 godina je kod mene),sipao sam par puta D2(dok ga je bilo),oseti se razlika u voznji na losije I vise trosi
-
koje ulje sipas u sdi-ja
-
motul
-
@ nenadw8 Ne pisi post za postom i ne citiraj post koji je odmah iznad ;)