VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: MasterChief Februar 08, 2017, 09:11:46 posle podne
-
Dakle u pitanju je Golf 5 1.9 TDI 105ps. Urađen veliki servis Continental set. Motor je dosta bučniji kad je hladan i generalno proizvodi dosta više vibracija nego pre servisa (kogod 1.6D), oseća se i pad snage posle 3000 obrataja, situacija je bolja kad se zagreje ali opet nije to to kao pre servisa. Zvao sam majstora koji je radio servis i tvrdi mi da je najverovatnije ranije bilo pomereno paljenje a sad je kao kako treba pa je zato malo grublji boodala Znači smorio sam se najstrašnije pre je bila milina voziti auto kad se zagreje, a sad.... thumbdown
Ima li ko ideju šta tu nije u redu? Koliko sam ja čitao može biti da je zupčasti pretegnut ili da je neki od španera/rolera faličan, a drugar mi kaže da najverovatnije nije dobro uzupčen. bonk
-
Nije uzupcen u picinu dlaku
-
Ok. Otišao sam kod majstora koji je radio servis, zakačio je auto na dijagnostiku i pokazao mi je da je paljenje na 0.0 i kaže to je to tako treba da bude uzupčen. Ali mene buni druga stvar koju mi je drugar rekao on mi tvrdi da to mora da bude malo u minusu i još jedan drugar koji je majstor mi isto kaže da kao ne treba da bude na nuli nego malo u minusu? wacko Ono što me takođe brine jeste što je tandem pumpa remontovana kad je rađen servis (promenjen dihtung) pa me interesuje da li možda to ima neke veze sa problematikom??
-
Ovo je deseti put da cujem da posle velikog servisa auto nije isto, otac mi je radio prije nekoliko i lik je od relativno novog auta (100 000 km ) haos napravio.Tacno me strah sad :)
Послато са HUAWEI VNS-L31 уз помоћ Тапатока
-
Zato samo ici ood majstora koji imaju blokatore tj alat za zupcenje a ne sto lakom za nokte biljeze po bregastoj i nema da omane nikako
-
Da se razumemo, nije seoski majstor, jedan od izvikanijih i skupljih majstora. Ima alat za zupčenje, i ima original dijagnostiku. Što bi se reklo sve radi po PS-u. Ali mi je ovo totalno nejasno lost006 :57
Ima li neko predstavu za ovo što mi drugar priča za paljenje da ne treba da bude na nuli nego malo u minusu, on ima Audi 2.5 TDI i kaže kod njega je to fabrički u blagom minusu?
-
I kod mene je -1 cini mi se
-
Da se razumemo, nije seoski majstor, jedan od izvikanijih i skupljih majstora. Ima alat za zupčenje, i ima original dijagnostiku. Što bi se reklo sve radi po PS-u.
koja mu je to orginalna dijagnostika? samo me to interesuje
-
Ne znam koja je dijagnostika. Tako mi je rečeno. Nije jedan od onih Vagcom usb kablića. Toliko ja znam. Da znam više ne bih pitao za savet. wacko
-
Nije to uzubljeno dobro..
-
Moraš proveriti još kod nekog. I ja imam problem sa većinom njih što mi zupče auto. I ako imaju alat, neće da rade po PS-u što kažeš, po fabričkom uputstvu, nego koriste neke prečice. Gledao sam na YT kako se zupče 4-ke PD, ne znam za peticu, dal' može da se pogreši ako imaš sav alat, ali mislim da može. Bilo je reči o tome ovde na forumu.
Baš me zanima da li ti je dobro uzupčen auto!
-
Ne znam koja je dijagnostika. Tako mi je rečeno. Nije jedan od onih Vagcom usb kablića. Toliko ja znam. Da znam više ne bih pitao za savet. wacko
reci cu ti ja . delphi univerzalna
knalek dobro je uzupcen ali nije prestelovan nakon zupcenja
-
Šta se šteluje, daj da počnem da učim kad kupim peticu?
-
prvo dobro istudiraj ovog sa bosch pumpom pa cu ti reci :51
-
Drugari. Može preporuka za servis koji bi mi rešio ili barem dijagnostifikovao ovaj problem? Ja se ozbiljno razmišljam da odem u Autokomerc. Jer sam posle ove zadnje zabrljotine postao nepoverljiv prema mom majstoru koji tvrdi da je sve urađeno kako treba.
-
Nino Delibasic Gedora Zemun...
-
Kakav autokomerc ne budali mislis da su tamo profi majstori
0659895039 majstor tuninga mahac
Mada je pun ko sibica pitaj ga jel siso taj merdzo slk sa dizalice😉
-
OK, hvala na sugestijama. Dogovorio sam se sa trenutnim majstorom. Ostaviću mu auto na par dana da ga izmaltretira ne bi li video šta je problem, a ukoliko on ne uspe ništa dižem ruke i zvaću majstor Nina.
-
Nebi je njemu ostavio auto ni na 5 min. nakon toga sto si ispricao,a ne na pet dana da ti ga ''izmaltretira''?Ti sam prizivas probleme,bezi od njega,auto se zupci,steluje za nekoliko minuta,a ne da se maltretira auto 5 dana! Ili znas ili neznas da uradis veliki servis?Znaci doterao si mu ispravan auto,on ti vraca ''razjeban'' i oce da se uci na njemu 5 dana,pa nije spejs-satl?Napisali su ti kome da se obratis.
majstor1
-
Da ne otvaram novu temu a da se nadovezem na istu situaciju.
Danas sam uzeo auto sa velikog servisa i mislim da imam slican problem.
Naime auto radi lepo ali kako mi se cini da nesto slabije vuce.
Da li moze da bude uzrok ultra diesel koji sam sipao neposredno pred sam odlazak u servis?
-
Mislim da to sa gorivom nema veze.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Ja se nadam da nisam umislio a majstor naravno kaze da je to u najboljem redu.
Koji je savet ili predlog sta uraditi?
-
Isti motor ima i sipam ultra D vec 10k km (nemam problema), ko ti je radio veliki servis?
Послато са Lenovo A6020a46 уз помоћ Тапатока
-
Ne bih da spominjem servis ali je uglavnom jedan iz grada...
-
Ljudi kako ne mozete da skapirate,da narocito te TDi eve novijih konstrukcija,kao i sve ostale 16v motore,retki majstori samo mogu ufazivati i raditi oko njih,bez obzira kolko da kazem cuvene servise po svojim gradovima imaju!!!Pa rodjaci moji,vecina tih dundjera je zanat naucila na jugicima,ladama i ponekim g2 dizelom..I jedno upropastenim 10ak k jet ubrizgavanjima..Koje crne TDI eve da vam rade ljudi moji...
-
Ja sam bio tu kada je majstor (inace dobar poznanik) radio vel. servis na mom 2.0tdi. Sad je vec dobar majstor, ali tada se jos uvek ucio. Nikakva filozofija, zapravo prosto i moze ga odraditi i neko ko je majstoricav u "do it yourself" reziji, samo posle odgledanog tutorijala na you tube, znaci neko ko se uopste ne sme nazvati majstorom. Nikakav problem nisam imao. Napraviste raketnu nauku od obicnog vel. servisa.... Sta se moze ne uzubiti kako treba ako se fiksira pozicija. Na kajsevima pise kako se stavljaju, a na plastici na koliko se zateze, ako to majstor ne zna... E sad ako je neko dzudza da ne zna da fiksira i da ne zna sta je onaj kilo kljuc onda je taj treba da cuva koze ili tako to...
Sent from my MHA-L29 using Tapatalk
-
Ma da lako je to,i zato su svi "majstori" danas i zato mi kukamo koji nismo zadovoljni "majstorima" jer ti isti majstori su isti takvi ko ti jer su nesto videli i izgleda im lako i kazu aj da budem majstor da uzimaam pare pa nije to raketna nauka i eto tako dodjosmo do kukanja a imamo ih i u politici dosta majstora pa je Srbija tu gde jeste zbog "majstora"
-
Zašto su ruke za veliki servis 50€ ako je to lagan posao?
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Za majstora je to lako ultra mega lako, ako hoce da bude iskren, a ne da sam pravi nauku oko toga... Meni je odradio vel. servis covek koji nije bio majstor, vec pomocnik majstora, neko ko je poceo sam u slobodno vreme da se zanima mehanikom jer to voli, a ima covek drugi stalni posao. Odradili smo ga u nedelju u radionici gde je pomagao i ucio i gde ima alat. Ja sam sam bio skeptican oko toga, ali smo se zapricali na nekoj proslavi i on mi je rekao "ma ivco, kupi delove i dodji da ti to odradim, nije to nista..." Tako je i bilo. Sto uzimaju 50e. Pa uzimaju, to je ta cena, ovl. uzimaju mnogo vise. Ima majanja, nije da nema. Moze da zabrlja budala koja nr zna sta radi, to sigurno. Nije za cicu sto popravljao ceo zivot pezejce i stojadinke. Ali odavde ce garant uspesno da odradi mnogo majstoricavih ljudi koji dosta sami rade na svojim projektima. Samo im dajte alat i da pogledaju par videa sa you tube...Odradio vel. servis na Altei, a posle i na B6 tdi 125kw. Ni sa jednim nikakav problem. Sa Pasatom sam imao malo taj trip da je isao za nijansicu losije, ali posle 500km sam skontao da se tripujem...Ili je mozda stvarno isao, mozda se kajs malkice opusti posle, sta ja znam. Znam da je pogledao na poklopcu zupcastog na koliko se zateze, i na toliko zategao...
Ima majstora i majstorija, ali se to sigurno nece dokazivati uspesno odradjenim vel. servisima..
Sent from my MHA-L29 using Tapatalk
-
Ok, uzimaju 50€ zato sto je ta cena. A zašto onda uzimaju 10€ po amortizeru a ima tu posla dok se zameni amortizer, nije da nije?
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Dok je tih tutoriala po Youtubeu,je gladan neću biti sigurno :26 Obozavam kad mi dovuku auto,koje su zajebali gledajući tutorijale i radili sami. Za takve cijena uvijek ide 25% gore,pa nek i drugi put rade po tutorijalu... :72
-
Ti si se dokazao kao majstor u svojoj oblasti, ne sumnjam u to, ali nisi to ucinio radeci velike servise, farbajuci haube ispeckale od kamencica i sl.... Ovaj lik sto je meni radio te vel. servise pre par godina tek sada je u mojim ocima majstor jer je uradio nedavno generalku na zssce prejebanom 2.0tfsi 4mo, ali on i sada ne tvrdi da nije neki majstor, i to s pravom, jer ima jos da guli da bi stigo onakve kakvi su Max.... Ja sam uvek za takve majstore, mladje, sa znanjem jezika, spremne da kazu ovo znam, ovde se ne bi cackao, ali cu procesljati forume i mozda nadjem resenje... Doslo vreme da super majstori moraju biti obrazovani, i sa znanjem engleskog jezika. U suprotnom, pezejci i maximum tuning Golfa 2 do prve bandere, pitanje samo dal crko motor ili menjac...
Sent from my MHA-L29 using Tapatalk
-
Vidi jednu stvar da ti objasnim. Ja več više od 20 godina radim ovaj posao,85% radim Volkswagene,posto imam dobre veze,čim je nešto novo,zovu me ne seminare,edukacije itd. Nemam ništa protiv tih kakao ti kažeš "mlađih majstora" ali večina koje znam,su brzopleti i previše se oslanjaju na čuda današnje tehnike,tipa Youtube i slično. Druga stvar,mozda je tebi promjenio zupčasti,pa je slučajno pogodio,ali BEZ FINOG PODEŠAVANJA,nikad neče raditi kako treba. Problem je u tome što mali broj majstora to zna napraviti,pa zato 90% ljudi ima problem poslije promjene. Nisu ni svi dijelovi za zamjenu zupčastog baš isti,i tu ima razlika,tako da ne može isto raditi sa recimo Conti i Dayco remenom. Eto dat ču ja tom tvom majstoru,nek na uzme dva 1,9 ili 2,0 TDI motora,nek na jedan stavi Dayco,a na drugi Conti set,pa da vidim hoče li mu raditi isto ko i prije. Po tome kako si ti opisao da radi,ne vjerujem...
Još nešto,večina ih gleda kako da što jeftinije prođe,pa stavljaju neke Kineske setove,e na te što mu proradi kako treba,ja ču pojesti kompletan motor i popiti ulje iz kartera...
-
E ako si mu reko.. :25
-
Kao sto nino kaze mora biti uzupcen u zablju dlaku,nemozemo svi biti majstori
-
Gledao sam i ja na Youtube,kako čovjek malteriše zid. Uradio sve kao on,jedina razlika je bila u tome što je u njega malter ostao na zidu,a kod mene na podu,tako da sam odustao i zvao svog druga Cuceka,da mi to omalteriše. da je slučajno ostao na zidu,kao što nije,jesam li ja sebe trebao zvati majstorom? jesam al u kurcu...
-
Evo sta bih ja rekao ili pitao za savet u ovom mom slucaju.
Iskren da budem ja znam da svesno snosim deo krivice a razlog za to je odabir majstora.
Naime majstor koji je radio servis je moj prijatelj i pre kupovine ovog auta uvek je isao sa mnom da pregleda auto sa mehanicke strane.
Ja sam znao da on mozda nije kadar da uradio taj servis na najbolji nacin ali posle svega sto je ucinio za mene ja nisam mogao da odem na drugo mesto a i da jesam on bi se opravdanao naljutio na mene...
Ja ovaj auto imam od skoro i pre servisa sam sa njim mozda presao nekih par stotina km ali cim sam seo posle uradjenog servisa meni se cini da je taj auto ide nesto losije.
Po mojoj nekoj skromnoj proceni ako je to ikako merljivo to je nekih 10-15% u odnosu na prethodno stanje.
Deluje mi da slabije primi gas i kada krene od nekih 1800-2000 da dobija ubrzanje tada kao da nesto malo zamrsi(a pre toga je bilo konstantno ubrzanje).
Pitao sam za savet i da nije mozda do promene goriva imalo uticaj na sve to ali ocigledno da nije moguce toliko.
Ja sam i rekao majstoru za moje neko opazanje a njegov odgovor mozete i sami pretpostaviti...
-
ja samo izneo samo svoja iskustva, i to skroz pozitivna. Da ga jebem ako je pogodio na slepo na 2 auta, tj. 3 jer je kod njega radio vel.servis i lik kome sam prodao Superb mk1 1.9tdi 85kw, koji je bio zadovoljan isto. Nemam pojma oko sitnih podesavanja, i da li je majstor podesavao nesto. Mozda i jeste i znao je da podesi kako treba, sto bi to bilo u domenu naucne fantastike, ne kontam? On je radio, ja sam pio pivo i gledao. Rekao mi je da najvise voli da radi Dayco, jer su ojacani, pa smo to i uzeli... Kad je zavrseno, upalio, zskacio na dijagnostiku, gledao kako radi, uzgred smo pogledali kako sljakaju dizne, sve bilo kako treba...kao i pre zamene... Cim je kacio na dijag.kontam da nije slucajno pogodio, vec znao sta da gleda... Treba i na Lupo 3L da odradim vel. servis, radjen na 170k km 2010g, a sad ima 226k. Pogledao majstor kajs kaze Dayco, teraj jos jednu zamenu ulja, ne puca to tako lako :)) Jel tebi Vlado kacio majstor na diagnostiku posle servisa? Ja te sto nemaju dijagnostiku i ne koriste je izbegavam u sirokom luku.... Ce rade vel.servis a ne znaju da resetuju mali...
Sent from my MHA-L29 using Tapatalk
-
Palim youtube sad,da vidim kako je drajvo Sumaher,ocu i ja da vozim f1 lollol
-
Da bre, to je taj skill, ko za veliki servis lololl...
Sent from my MHA-L29 using Tapatalk
-
Ja sam na internetu gledao kad neka gospodja ide kod majstora da joj uzupci... Sta uradi majstore???!!! :huh:
Svaka cast. formidable
-
Jel joj uzupčio? lollol lollol lollol
-
Takvih tutorijali najbolji za zupcenje Golfa 1 i 2,kad su bili novi :) Ne moze da se uzupci lepo bez dijagnostike, tj. moze ali nece da bude dobro i moze da se desi da dimi, trosi, ne pali dobro, gubi snagu.... Ima podesavanja za torsion value, pa se ocita vrednost, ako ne valja onda se to fino podesi, pa se opet ocita... Ali sve to je za krstenog majstora zajebancija....
https://youtu.be/pAEmqvUpKEY
Sent from my MHA-L29 using Tapatalk
-
Uzupcio bas u picinu dlaku sto se kaze.
-
Imam ja maestra za te Gospodje i Gdjice,sto treba da im se uzupci,garantuje zupcenje 100% i cak ne naplacuje.... lollol lollol
-
E da se javim. Auto je bio kod majstora. Dizne nisu bile lepo naštelovane. To je odgovor koji sam dobio. Isprobao sam auto zasad je ok. Tiši je i bolje vuče. Možda se malo tripujem da nije baš onako tih kao ranije, ali ide isto kao i pre, možda malčice bolje.
-
Drugari. Pohabala se neka sedišta aktivacije dizne, i "uređaj za aktivaciju dizne". Navodno jer su dizne bile "pretegnute". Moje pitanje je da li su ono zeznuli nešto, da li su trebali da prešteluju dizne posle velikog servisa, ili da li su oni mogli da pomere dizne prilikom velikog servisa??
-
Pomeri se ti za ubuduce iz tog servisa..
-
Pa ako su ti radili dizne, i vec posle dve nedelje ti dizne prave problem, naravno da su ti oni nesto zeznuli. Kao sto ti je receno, izbegavaj taj servis u sirokom luku. Ja nisam iz Sapca, znam da si ranije govorio da neces nekome da dajes negativnu reklamu, ali mogao sada bi napisati koji je servis u pitanju. Mozda tako pomognes nekom svom sugradjaninu koji je na ovom forumu, da izbegava takve majstorcine.
-
Trazi da snose troskove opravke, inace reklama svuda i na sav glas....
Sent from my MHA-L29 using Tapatalk