VW Klub
VW - Forum => Razne Teme => Temu započeo: Nenad Petakovic Februar 01, 2017, 12:57:15 posle podne
-
Pisite ko ima iskustva sa pranjem motora na usluznim perionicama.Problematika je u tome sto motor nemoze biti hladan,vec vruc jel auto mora da se doveze na perionicu..e sad jel neko prao tek dovezeno auto,sa vrucom vodom iz puske?
-
U zadnjih par godina popularno je pranje motora vodenom parom.Navodno bolje cisti i manja je sansa da voda dodje do elektronike.
-
Prao sam ja toplom vodom... Mislim prvo onaj šampon pa ispiranje. Ekstra se opere.
-
I ja sam prao više puta. Na tim perionicama je kao zabranjeno pranje motora, ali može čovek da se provuče. Naprskaš malo spreja za pranje, sačekaš 10-15 min. taman se malo motor ohladi, i to je to. Tamo gde su mi kritična mesta, ne stiskam prekidač na puški, nego onako kako samo ide mlaz, a tamo gde sme pun pritisak.
-
Zasto je zabranjeno pranje motora na perionicama? Prvi put cujem to? bonk
-
Nece da preuzimaju rizik ukoliko posle pranja nece da upali.
-
I ja moram to da odradim ali se mng njih plasi kompjutera i svega toga da ne sjebu ...inace bobine obavezno moraju da se zastite kada perete benzinca.
Послато са SM-J500FN уз помоћ Тапатока
-
Ja perem motor svakih 6 mjeseci. Dovezem i dok ja usisam i operem okolo motor se hladne. Naspricam tekućine za odmascivanje sačekam malo. Upalim motor i perem. Računar od vw je ispod sofersajbe na sigurnom mjestu. Ovo ostalo je sve slobodno za pranje.
Послато са HTC One M9 уз помоћ Тапатока
-
Ja sam prao moju trojku letos i stradala mi bobina treći dan se ugasio i stao,i nisam skupo prošao 20e,obavezno posle pranja izduvaj dobro sa kompresorom
-
Zasto je zabranjeno pranje motora na perionicama? Prvi put cujem to? bonk
U Krusevcu ne mozes da operes motor na samousluznim perionicama.
Nece da preuzimaju rizik ukoliko posle pranja nece da upali.
Mislio je na samousluzne perionice.
-
Ja perem motor svakih 6 mjeseci.
Peres motor na svakih 6 meseci :+ ... nije mi jasno ZBOG čega i OD čega.
OK ako je riknuo dihtung, semering ili neki drugi mehanički problem. Ali se to ne desava na svakih 6 meseci.
-
Vidis da je covek hirurg :) Mora sve da bude cakumpakum
-
Hirurg lollol ... pa da je hirurg onda ne bi dozvolio da mu motor dospe u taj stadijum. Znao bi da je preventiva vaznija od kurative ... valjda je toliko naucio ;) ...
Ja sam običan šloser, šofer na Japanjer oko soljiter driving ... ali za 30 godina nisam ni jednom prao motor na bilo kojim kolima :83 ....
:84 ... motorni prostor je nešto drugo. To volim da mi bude čisto i sjajno, zato povremeno uzmem kožnu krpicu i prebrisem mlakom vodom lollol ...
-
Ja se iskreno ne bih usudio da perrem pod mlazom benzinca. Prao sam tako sto isprskam odmascivacem, cetkicom/sundjerom prodjem i flasom vode ili blagim mlazom isperem. Nabjolje ako imate kompresor odma da izduvate da se ne zadrzava vlaga.
Dvojku dizela sam prao bez problema spricom, nema sta da se pokvari, samo pokrijem anlaser i alternator za svaki slucaj :)
-
Ja sam prao moj motor sa puskom.
Zastitio alternator i razvodnik.
Posle izduvao kompresorom i to je to.
Sent from my E2303 using Tapatalk
-
Ja sam na golfa oprao jednom motor i nikad vise ...nista zastitio nisam,upalio iz prve ,psoe 500 metara stao i ni pomerit,kao sto kaze Ivan,posle moroa kompresorom duvat i proradio lollol
-
Ja sam prao moj motor sa puskom.
Koj kalibar biggrin 7.62mm
Jedinicu dizelku sam prao kako sam hteo zalivam i pevam buba zlatica mi na krompir stigla ja je prskam ona noge digla.
-
Ja se iskreno ne bih usudio da perrem pod mlazom benzinca. Prao sam tako sto isprskam odmascivacem, cetkicom/sundjerom prodjem i flasom vode ili blagim mlazom isperem. Nabjolje ako imate kompresor odma da izduvate da se ne zadrzava vlaga.
Dvojku dizela sam prao bez problema spricom, nema sta da se pokvari, samo pokrijem anlaser i alternator za svaki slucaj :)
Prao sam benzinca 1.8 na VW Ventu. Po završetku, przilo ga je sunce jedno sat vremena. Upali iz prve ali je trokirao jedno 5-6 minuta. Posle je bilo sve ok.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Prao sam i ja vw 1,8 Rp sa vodom sa slavine kroz crevo jedno 5 puta,samo sto mora da se istrlja cetkicom za farbanje,da bi srestvo dobro nagrizlo prljavstinu..a te ake za paljenje i trokiranje,nema tu sta posebno skine se kapa sa sve kablovima,par kesa se navuce na razvodnik i to je to,naravno ne prskati na bobinu..pali tako reci odma posle pranja,samo sacekati da se svecice susnu malo..Ne treba tu kompresor i vazduh..Al ove su usluzne perionice dobre,al samo ladan motor prati( e zbog toga ja ga i dalje perem sa cesme,jel mi je usluzna daleko i dok ja oteram tamo motor je vruc..a da kurim sat vremena dok se oladi,ja vala ne mogu..).
-
Aj da kazem i ja kako sam prao..
1.4tdi, naprskao ceo motor sa:
(http://www.bigznet.rs/image/cache//data/net/26575-500x500.jpg)
I puskom u perionici sprao dobro. Seo u auto i vozio.. To je to :)
-
Najbolje za pranje motora je onaj K2 sa prskalicom ima na svakoj pumpi benzinskoj 350 dinara samo se naprska sačeka minut i odma teraj vodom skoro da ne treba četka... baš možda gde je neka turbo štroka..... ja s tim perem sve što je imalo dodir s uljem.....
Послато са SM-J500F уз помоћ Тапатока