VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: slavkan Januar 24, 2017, 11:32:57 pre podne
-
Pozdrav svima.
Ova hladnoća mi je donijela i nove nevolje na automobilu.Imam 3 problema
Vozim GOLF 5; 1.9; 77KW; 105 KS; DIZEL motor.
1. Problem
Nekada prije počeo mi se javljati problem sa senzorom nivoa rashladne tečnosti. To je ova lampica:
(http://www.mojnoviauto.com/cms/wp-content/uploads/2013/08/red-02-engine-cooling-system-light.jpg)Iako on, cim upalim auto, blinka meni je nivo tečnosti regularan. Ako ugasim auto posle par minuta rada i upalim ponovo lampica ne blinka. Kada motor ne radi duze opet se upali
kada upalim auto i sve tako u krug. Smor je jer kad ona blinka ne mogu da vidim ništa ostalo na displeju.
Zvao sam ovlašteni servis i rekoše mi kao to se dešava tako da ode ali da bi se to otklonilo treba promijeniti taj senzor i posudu od tečnosti. Malo nelogično ali sve je moguće.
Nisam to radio još, rekoh nije tolika hitnost.
2. Problem
Kad sam upalio prvi put auto posle ovih minusa počeo je da se pali ventilator od hladnjaka. Svaki put sad kad upalim auto upali se i ventilator i onda logično da i divlja temperatura.
Prvo dok počne dizati temperaturu treba mu dosta vremena, drugo nikad ne postigne 90 stepeni, treće kazaljka od temperature šeta tokom vožnje itd itd.
Da li na svoju ruku smijem da promijenim senzor temperature rashladne tečnosti pošto mi djeluje da je on otišao ili ipak da odvezem na servis da provjerim i termostat?!?
3. Problem
Sipao sam u rezervoar neki aditiv za naftu protiv smrzavanja. Flašica nije usuta na pun rezervoar kako tamo piše nego na jedno 70% rezervoara.
Pretpostavljam da mi je to prouzrokovalo da se upali žuta lampica sa slikom motora na instrument tabli. Da li je to taj problem i kako ga riješiti?
To je ova lampica:
(http://www.vitay.pl/files/AutoSwiat/Galleries/7871/23738articleTeaser.jpg)
Hvala unaprijed svima. Pozdrav
-
Drugi problem i ja imam, i sumnjam na termostat. Za ostale senzore ti je najbolje staviti auto na dijagnostiku. Meni ne prave nikakvi senzori problem, tako da verovatno termostat brljavi.
-
Aha. Hvala na odgovoru.
Ma nesto sam ubijedjen da je drugi problem povezan sa termoprekidacom, ali otici cu u servis da vidim sta kazu oni ipak.
-
Termostat, termodavac, ugasi klimu kad palis auto
-
Klima mi je ugasena uvijek kada palim auto.Otici cu danas do servisa da vidim sta kazu oni na sve ovo.
-
Drugi problem imam i ja .Ali ja sumnjam na senzor temperature motora , termostat i senzor rashladne tecnosti...
Послато са SM-J500FN уз помоћ Тапатока
-
Senzor temperature rashladne tecnosti bi trebao da daje zuti alarm "check engine". Skoro sam kod ujaka konstatovao taj problem, ali na renoovom benzincu. I kod njega se auto gasio kada se zagraje motor, pa nije mogao odmah da pali, obrtaji cuda pravili, itd. Zato cisto sumnjam da je to. Svejedno, treba na dijagnostiku , pa da se utvrdi.
-
Ma senzor temperature motora je 97% sto se tice ove druge stavke sto je on naveo...ventilator pali jer senzor brljavi i da je mu pogresnu informaciju
Послато са SM-J500FN уз помоћ Тапатока
-
Moguce. Bas cu staviti svoj auto na dijagnostiku veceras kada dodjem sa posla, da vidim sta koji senzor pokazuje. Ako je senzor neispravan trebao da mnogo varira sa pokazivanjem temperature, a ako je ispravan , on ce pokazivati dobru temperaturu, iako kazaljka na kontrolnoj tabli opada? To bi onda trebalo da znaci da je termostat, zar ne?
Mada cisto sumnjam da je kod mene senzor u pitanju.
-
Moze da bude i termostat al da ne lupamo vise...Cim odradis dijagnostiku javi sta je
Послато са SM-J500FN уз помоћ Тапатока
-
Ovako. Ustanovio sam da senzori temperature ulja i rashladne tecnosti rade kako treba. Na leru pokazuju nesto vise od 70 stepeni, pod jacim opterecenjem odu do 90 stepeni. Ono sto me zbunjuje je to sto je auto duze vremena radio u mestu bez ukljucene klime i radna temperatura na tabli se nije mrdala sa 90 stepeni. Upalim digitalnu klimu da duva na najjace, i vec posle minut, dva radna temperatura na tabli vidno padne. Da li ste vi pokusali bez klime da vozite, i kako se tada ponasa? Verovatno je onda kod mene u pitanju termostat.
-
Kod mene je pre par godina bilo tako. U leru drži 90, i kad vozim na ravnom, čim se negde spuštam, nema opterećenja, kazaljka počne da pada. Termostat je bio. Nisu bile ove temperature, nego jesen.
-
Znaci bice termostat...ajd kad zamenis javi sta i kako. kad temperatura varira jeste on ali mene je bunio ventilator kad je hladan...kod mene temperatura drzi na 90 ali ventilator mi pali kad je hladan i nisam bio na dijagnostici jer ga slabo i vozim ali javljam sta bude bilo i kod mene
Послато са SM-J500FN уз помоћ Тапатока
-
Kod mene na Sharanu je crkao termostat, isto je tako varirala temperatura i nikad nije gasio Webasto.
Promijenim termostat, i sad drži temp. na 90°, ali s vremena na vrijeme kazaljka ode na dno, pa se opet vrati na 90°. Reče mi majstor da je i temperaturni senzor crkao. Stiže mi za koji dan, pa ćemo vidjeti rezultate.
Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
-
E ovako. Kako sam u nedostatku slobodnog vremena sve ovo ide sporo kod mene sa autom.
Kupio sam senzor temperature rashladne tecnosti i promijenio i opet isto.
Kaze serviser ima jedan isti senzor za temperaturu motora,nadje ga, malo ga poprska VD-om i upalim auto radilo jedno 5 minuta i sve ok.
Odem, vozim jedno 2,3 KM i upali se ventilator opet, kakav smor. Ispalo je da sam zamijenio ispravan senzor ali sam stari sacuvao i danas cu opet otici da taj stari zamjenim sa ovim sto imam pod uslovom da je isti. Makar tako serviser kaze. Inace na dijagnostici mu je pisalo "Visoka ulazna vrijednost".
Otici cu opet danas kod njega da zamjenimo taj senzor temperature motora pa cu da javim ovdje je li to to.
Inace taj senzor koji sam promijenio (senzor rashladne tecnosti) izgleda ovako:
https://www.silux.rs/media/cache/senzor-temperature-vode-vw-passat-10-8fd47c222b9dfe1bac74b4370be4dc1e.jpeg
Ako neko je mijenjao senzor temperature motora dobro bi bilo da napise je to taj sanzer, je li isti kao ovaj senzor temperature rashladne tecnosti itd.
Hvala vam svima na komentarima.
-
Izvinjavam se na greskama prilikom kucanja, mislim da ste me razumili.
-
Zamjenjen i drugi senzor. Ventilator se sad ne pali ali nesto mi kazaljka od temperature motora na kontrolnoj tabli skroz sporo dize temperaturu. Imam osjecaj kao da su ovo neki fuserski senzori koji ne pokazuju dobro temperaturu.
Da budem iskren nisam vozio auto nesto duze posle ovih promjena ali sutra cu ici na duzu relaciju pa cu javiti rezultate.
-
Znaci bio sam upravu za senzor temperature motora :) to sto sporo dize to je moguce zbog velikog minusa napolju , al ne drzi me za rec.Ajd javi kad budes isao na duzu relaciju.
Послато са SM-J500FN уз помоћ Тапатока
-
Ovaj problem sa senzorom temperature motora je rijesen.Jednostavno ventilator se sad ne pali.
Medjutim ovaj problem sa podizanjem temperature je i dalje ostao. Jutros sam presao oko 30 KM i tek negdje na 10 kilometara
poceo da je da dize temperaturu sto prije nije bio slucaj, a spoljasnja temperatura je bila -3, -4 otprilike.
Medjutim kada sam postigao 90 stepeni krenuo je nagib nadole gdje gas skoro i ne dajem i temperatura samo poce da pada.
Je li moguce da termostat nije vise u funkciji?
Hvala na javljanju.
-
Ma teraj ako ti posle 60 , 70 km isto to radi onda ti brljavi
Послато са SM-J500FN уз помоћ Тапатока
-
Pozdrav, imam identican slucaj s passatom 6, senzor rashladne tecnosti, par komada zamjenjeno, pokazuju gresku na dijagnostici, te ne pokazuju temperaturu na instrument tabli. Instalacija provjerena, dolazi 5v struja do senzora kako i treba, ali i dalje ne radi.... Da li neko ima ideju?
-
Da napomenem, tabla testirana, pokazivac temperature radi...