VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: lakii Januar 18, 2017, 12:42:05 pre podne
-
Postovani, temu sam otvorio ako bi neko mogao da mi pomogne ili izadje u sustret kako bi dao misljenje u pitanju je Passat B6 od prijatelja auto.
Imam Passat B6 2008 god. Motor 1,9 tdi 77kw BLS, BLUEMOTION. Prije nego sto sam ga kupio prešao je oko 250 000 km, a ja sam ga vozio 10 000 km. Nisam osjećao nikakve promjene u radu motora. Auto je super išao i baš sam bio zadovoljan, ali jednog dana odjednom je na brzini oko 50 km/sat došlo je do pucanja KLIPNJAČE na drugom KLIPU i tom prilikom je došlo do probijanja bloka motora. Bio sam šokiran kao i svi koji su bili oduševljeni autom kad sam ga dovezao iz Njemačke. Čuo sam za još par slučajeva sa istim motorom BLS, i isto im se desilo iz čista mira. Neko kaže da mogu biti dizne u pitanju, neko turbina,...i sl. Kad sam ga uzeo, svi su govorili kako je to najbolji i najštedljiviji motor zbog partikularnog DPF filtera itd...a kad je crkao, drugu priču mnogi pričaju ( kako su to najgori motori...bla...bla). Više ne znam šta da mislim!? DA LI MI NEKO MOŽE DATI SAVJET KAKO DA PRONADJEM UZROK KOJI JE DOVEO DO STRADANJA MOTORA? HVALA!!!
-
Hoce bxe i bls. Najbolji je bkc od te serije 77kw. Jednostavno se desi nekom na 150k km nekom na 300k km nije do tebe
-
Jel se potpisao ventil u celo klipa?
-
Laki ti 1.9tdi sa dpf su poznati po tome gledao sxm ovde izvadjene motore dva od skode i jedan iz mk5 svi bls svi su popucali iz kog razloga sad jebem li ga
Ja kad sam sestri kupovao mk5 samo sam trazio bkc bez dpf
-
Hvala Vam ljudi! Sto je najgore niko u PG ne moze da nadje uzrok zbog kojeg je doslo do toga..
-
Ako se BLS i BXE stavljaju u isti koš po tom pitanju, onda su verovatno u pitanju leteći ležajevi. Koliko pročitah, ima neka serija faličnih i nema pravila što se tiče pređene kilometraže, može da se desi i na 90k. Rešenje je preventivna zamena.
Ako uzrok nisu ležajevi onda može biti (citat sa interneta):
Klipnjače ponekad pucaju na svim markama i tipovima vozila . Opčenito uzrok nije greška u materijalu ili konstrukciji nego u propustima prilikom servisiranja vozila . Propusti su : korištenje neodgovarajućeg ulja , dugački intervali izmjene ulja, pregrijavanje motora, neispravnost diza, nečistoča u karteru motora, otežano usisavanje ulja iz kartera . Sve to dovodi povečanog trenja na klipovima i ležajevima klipnjača. Posljedica toga je zaribavanje i lom klipnjače/klipnjača .
I sam imam BLS, pa me ovo brine...
-
Мој је BXE и ја сам се овог начитао пре куповине па сам стисао пишу и купио ауто без обзира на потенцијални проблем...Такође знам људе којима се то десило...
-
evo glavni majstor kaze oce zbog uljne pumpe nedovoljno podmazivanje i BOOOM biggrin
-
Ja sam trazio bkc. Uzeo poslednju generaciju u b6 2006 god. A prije u golfu 5 vozio bkc 6 god bez greske bio
-
Ako je to nešto što se inače dešava evo ti predloga. To bar ovde u Kanadi radi, pa pokušaj i ti.
Ako imaš sve servise svu istoriju auta... možda upali.
Zovi VW. Objasni problem i traži da ti reše.
Ja trenutno imam problem sa modulom za ABS koj košta $1500 sa ugradnjom. Zvao sam VW i lako može da se desi da mi reše i ako ue auto van garancije.
Rekli su mi da svaki auto jedam u svom "životu" ima prava jednom da zatraži od VW da reši tako neki problem. Naravno treba da odobre ali ti ništa ne košta da probaš.
Mene jebe što servise nemam, sam sam radio... mada opet nikad se ne zna.
-
Kod mene je BXE 259 000 presao,jos nije pukla klipnjaca :31 :56
-
Hvala Vam i hvala glavnom! biggrin Mene je na mom passatu isto BLS i kad sam cuo za ovo nije mi prijatno bilo.. :huh:
-
I kod mene BLS motor. Dosta sam čitao o tome pre kupovine auta, najviše po engleskim forumima. Koliko videh BXE je podložniji tom kvaru.
Edit: kolega ima BXE u oktaviji, prešao 250.000, bez ikakvih problema.
-
Sto manje znamo to bolje 😂
Послато са Lenovo A6020a46 уз помоћ Тапатока
-
Ja sam to jednostavno gurnuo u podsvest :) Za svaki slučaj sve servise radim u Porsche-u :)
-
Ljudi, bre imali nesto u tom B6 da valja? bonk bonk bonk
Jel moze neko da napise sta gledati i trayiti i kakav B6?
-
Kako se kome zalomi. Ja sam zbog tih raznih zjebancija trazio sa CR motorom i so far so good.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Ja koliko sam cuo CR motori su dobri, bez nekih ozbiljnijih havarija
-
Skines karter i proveris da li klipnjaca ima lufta . Ako ima promenis i miran. majstor1 majstor1 Ne treba praviti famu od toga.
-
Nije mi jasno kako neko moze tako opusteno da prica o pucanju klipnjace. Pa nisu to plocice pa odes kod majstora i zameni ti za 10 minuta. Jos neko rece nema pravila sto se tice kilometraze koju je auto presao... Pa jebem mu sunce ako je to tako cesto onda stvarno treba imati muda da kupis takav auto...
-
Ovaj b6 pasat izgleda vise treba po servisima drzati nego sto se vozi..a sto se tice ovih novijih motora u vw-e i to je bas doooobro diskutabilno..te uljne pumpe,te klipnjace pa lanac na tsi i sto klinaca jos..
-
Ko je nezadovoljan moze slobodno da predje na PSA grupaciju

Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Hahahaaaha, slažem se lollol
-
Seat Leon 1.9 105ks 2009.g 190.000km klipnjaca kroz karter, auto je kupljen nov kod nas i to se desilo prvom vlasniku, posle je na misice dobio nov motor od fabrike.
Ko se boji da mu klipovi ne izlete kroz haubu nek uzme 2.0 tdi lollol i nek ga cipuje ako sme :36
-
Kod mog brata na bls otisla bregasta, potrosila se na jednom mestu vise nego sto bi smela. Sta je razlog pitaj boga, moze biti nedovoljno pozmazivanje, losa uljna pumpa?
-
Ja sam na svom BLS-u mjenjao bregastu na 290000. Velike probleme mi je pravio DPF filter, izvukao mi je puno para prije nego što sam ga odlučio odstraniti. Da me ostavio na putu nije, ali a sam stalno nesto morao cackati jesam. Nakon sto sam odstranio DPF nemam zamjerke. Postoji li mogućnost da je došlo do hidro udara kad ti je polomio klipnjacu?
-
Kod mog brata na bls otisla bregasta, potrosila se na jednom mestu vise nego sto bi smela. Sta je razlog pitaj boga, moze biti nedovoljno pozmazivanje, losa uljna pumpa?
Razlog su raznorazna motul,nis,total,kvarx i ostala smeće ulja koja sipate u motore,da biste ušteđeli.
Sent from my D2303 using Tapatalk
-
samo castrol... ni boziji castrol ne pomaze balkancu koji bi da cjepidlaci i stedi...svi bi da ide ko' svjetlica, da trosi sto manje a da mjenja ulje i filter na 50000 km i to filter svako drugo mjenjanje ulja. izadzu na auto put i 200 km/h i cim stane ugasi ga. brate sta ocekivati od motora sa predenih 300000 km da vozi jos toliko a da se nista ne ulozi
-
Tom b6 ni kastrol ne pomaze
-
u znak protesta obrisati sve teme vezane za b6 i poslati protesnu novu vw-u bleh
ne znas jel veci promasaj kupiti 2.0 i cimati se sa uljnom pumpom ili ovaj 1,9 pa se cimati sa klipnjacom ili bregastom angry2
-
samo 1.6 gtd ili 1.6d onda nema prob ni sa turbom
-
Razlog su raznorazna motul,nis,total,kvarx i ostala smeće ulja koja sipate u motore,da biste ušteđeli.
Sent from my D2303 using Tapatalk
Kod njega je auto tri servisa, sipan castrol iz Poršea...šta je sipao prethodni vlasnik putanje je.
-
Kod mog brata na bls otisla bregasta, potrosila se na jednom mestu vise nego sto bi smela. Sta je razlog pitaj boga, moze biti nedovoljno pozmazivanje, losa uljna pumpa?
Razlog su raznorazna motul,nis,total,kvarx i ostala smeće ulja koja sipate u motore,da biste ušteđeli.
Sent from my D2303 using Tapatalk
Bravo za komentar!
-
Evo da dodam nesto..Moj stric je pre oko 1 god,vozio sluzbeni b6 1,9 tdi,sa original 425 000km,kolko ja znam nije mu nikad menjan motor,niti je sta pucalo u njemu..E sad gde su servisi radjeni to ne znam..Jedini kvar koji je imao je nesto vezano za ECU,auto se gasio i nije se mogao startovati bez dijagnostike..
-
Svaki b6 je presao dosta, a stvar je u bls i bxe.
-
Evo da dodam nesto..Moj stric je pre oko 1 god,vozio sluzbeni b6 1,9 tdi,sa original 425 000km,kolko ja znam nije mu nikad menjan motor,niti je sta pucalo u njemu..E sad gde su servisi radjeni to ne znam..Jedini kvar koji je imao je nesto vezano za ECU,auto se gasio i nije se mogao startovati bez dijagnostike..
Pa dobro evo nasli smo jedan koji se nije raspao, odlicno bravo za VW :70
Bravo za komentar!
Slucaj sa Leonom koji sam opisao gore desio se na autu koji je odrzavan u ovl servisu zbog lizinga. Bice da tamo sipaju http://www.galax.rs
-
Ima jos jedan,moji u Italiji voze B6 2.0 tdi,kupljen sa 170 000km a sad ima vise od 300 000km. Samo redovni servisi i to je to.
-
Što se tiče BLS motora, informisao sam se na stranim forumima, konkretno Engleskim i generalno svi kažu da ih redovan mali servis čuva. Baš je jedan "VW Certified Technician" ili ti majstor pričao kako su jako osetljivi na Long Life servise i da ukoliko im se ulje redovno menja ranije tipa na 8000km (kako npr ja radim) da će im to znatno produžiti radni vek, i da je kvalitet ulja jako bitan.
-
Otišao i meni blok motora na B6 1.9 BLS, na 50-60km/h, pukla klipnjača i ćao. Kaže mi majstor da se jedan šraf na klipnači odšrafio, a drugi se kasnije pokidao. Bio sam prezadovoljan autom, potrošnjom, vožnom generalno, a sada ovo... Gram ulja trošio nije, servisi rađeni na 365 dana, prelazio sam po 8-9 hiljada godišnje.
-
Po ovome ispada da posle npr. 200.000 pređenih km. ili povremeno treba skinuti karter i proveriti zategnutost matica na kliplnjačama?
Čitao sam ovde da 2.0 tdi imaju problem sa proklizavanjem osovinice na uljnoj pumpi i da je treba povremeno prekontrolisati i zameniti, da bi se izbeglo loše podmazivanje svih delova motora, pa i letećih ležajeva između klipnjača i radilice, tako da je, možda, i to uticalo da tu negde nešto zariba i da pukne klipnjača.
Ali, čak i da dođe do toga, zar ne bi neki senzor očitao mali pritisak ulja i upalio lampicu i alarm? Nažalost, tad je već obično kasno...