VW Klub

VW - Forum => Održavanje i servisi => In Car Electronics (ICE) => Temu započeo: Ivan Decembar 27, 2016, 03:12:57 posle podne

Naslov: Problem oko instalacije na kilometar satu
Poruka od: Ivan Decembar 27, 2016, 03:12:57 posle podne
Fabricki sat na mom autu je bio sa dva dzeka. Jedan veliki i jedan mali.
Kao na slici samo bez obrtomera.

(https://encrypted-tbn1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTqhbMSU0ELd8BG7_Dcogj6bYXZrCTPWy87DfG3CzIpaRosS_W4)

Kad sam trazio sat sa obrtomerom nisam nasao sa takvim dzekovima nego sam uzeo od novijeg tipa sa dva dzeka koji su bili crni i beli. Kao na dvojci stari tip.

Odem kod majstora i on to sve poveze.
Sve radilo kako treba.

Pre neki dan sam nasao ovaj sa fabrickim konektorima i sa obrtomerom.

Sve lepo prepovezem. Zicu po zicu i po boji.

Nadjem semu sa rasporedom zica i vidim da na ovom satu ide samo jedna zica za pritisak ulja.

Zuta je za visok a plavo-crna za nizak pritisak.

Povezao sam plavo-crnu jer mi je logicno da signalizira kad je nizi pritisak.

Interesuje me da li mogu da spojim ove dve zice i zajedno povezem na sat?
Kako je moguce da u instalaciji ima dve zice a na satu samo jedno mesto za zicu?
Da li je moguce da je fabricki sat imao dve zice za pritisak a ovaj jednu?

Da napomenem da ovaj sat nema zujalicu za pritisak nego samo lampicu.
Naslov: Odg: Problem oko instalacije na kilometar satu
Poruka od: raca1 Decembar 27, 2016, 11:12:54 posle podne
Jedna zica za lampicu, dve zice za lampicu i zujalicu. Ako vezes dve zice na jednu onda ce paliti lampicu u oba slucaja, ali pritisak gornji 1.8bar zuji samo oko 2000 rpm, tako da ce paliti lampicu i kad netreba.

Vrati to kako je majstor povezao i ne diraj.  bicedobro
Naslov: Odg: Problem oko instalacije na kilometar satu
Poruka od: Ivan Decembar 27, 2016, 11:52:22 posle podne
Ne mogu da vratim jer sat nije isti .
Sat sam zamenio iz razloga sto sat koji ima dva dzeka, crni i beli, ne moze lepo da se namesti u leziste.
Stoji nakrivo, plastika koja ide preko njega ne naleze kako treba. Mora da se nategne da bi se usrafila. Kad se to uradi onda pocinje da krcka i cvrci kad se mota volan.
Problem je u nosacu sipke volana.
Nije isti na starom i novom tipu.
Na novom tipu je drugacije zasecen i konektor ima mesta.

Sent from my E2303 using Tapatalk