VW Klub
VW - Forum => VW - Tuning => Temu započeo: MACNE_GTI Decembar 25, 2016, 03:17:54 pre podne
-
Treba mi pomoc oko turbine...zanima me dali na AGU motor sa k03 turbinom ide bez prepravki k04 001 ili ima nekih vecih prepravki? i sta je pametnije,umesto k03 staviti k03s ili k04,auto se pravi na nekih 220-230ks..sta je "lakse" za ugradnju,tako da se izrazim...narucene su vece dizne,veci intercooler,blow off HKS i naravno radice se remap kada se sve namontira kod Srdjana u BH...
-
Bas sam ja nedavno otvorio temu na drugome forumu vezano za ovo.Znaci K04-001 ti ide na saraf na nase grane od ko3 i k03s bez ikakvih prepravki,sto se snage tice vecinu stranih foruma sam prelistao i vecina je sa njom išla od 240-260ks.
Jedini problem je nabavka turba,sve ono po ebayu su vecinom kineske kopije.
Ja sam na dva mjesta vec gledao i ne mogu mi je nabaviti,vec sam lagano postao nervozan i dok nisam potrošio lovu namjenjenu za to vjerovatno cu uzeti K04-022 i miran.Sa njom sam na nekih crika 260-270ks sto mi je sasvim zadovoljavajuce.
-
Slazaem se sa kolegom RalleG60...
Predpostavljam da gledas ebay turbine...ja sam imao u rukama kineski K04-001, turbo je bio skroz nov u kutiji i vec je imao veoma malo aksijalno lufta, onda sam procitao sve sto se procitati moze i izvukao poentu da je u pitanju lutrija, nekom traje 50000km ,nekom se razleti posle 500km...odustao sam od kupovine i resio da uradim reparaciju svoje K03s...
Originalni Borg Warner k04-001 se tesko nalazi a cene su od 800+ dolara...
I da od prepravki...nece ti pasovati gumeni TIP (turbo inlet pipe) sa k03...
Ovo je odgovor od firme Borg Warner sto se tice K04-001 vs K03s
Dear Sir,
thank you for your interest in our products.
First of all, we don't produce any turbo that we call K03S. But I hope I can
answer your questions with the following explanations.
All the following turbos have the same installation dimensions and
thermodynamical performance. The differences are only in the actuator that
opens the turbine bypass valve:
K03-011 (5303 988 0011) 150 hp, 65 N actuator
K03-026 180 hp, 85 N actuator
K03-035 180 hp, 85 N actuator
K03-044 150 hp, 65 N actuator
K03-045 156 hp (Ibiza Cupra), 85 N actuator with 2 ports
K03-049 150 hp (Sharan/Alhambra), 65 N actuator
The 180 hp versions have an actuator with a higher opening force due to the
higher exhaust gas pressure (which is a consequence of the higher boost
pressure). Otherwise the valve would be pushed open by the exhaust gas
pressure.
The following turbos are a further development (since 2000) and have an
improved and slightly larger compressor while using the same turbine (still
with the same installation dimensions):
K03-052 180 hp, 85 N actuator
K03-053 150 hp, 85 N actuator
K03-058 150 hp/180 hp, 85 N actuator
Consequentially, putting a 180 hp turbo on a 150 hp engine will not bring
about any change in performance, but putting on a K03-052/053/058 instead of
the older versions will bring a slight improvement in engine efficiency.
Additionally, with re-mapping the ECU you can achieve about 215 hp without
danger of overspeeding the turbo. With the older turbos, 195 hp is the
limit.
With the K04 that's also commonly used (5304 950 0001) the power output
should not be more than 220 hp. That means, changing a K03-052/053/058
against a K04 does not make a lot of sense.
-
Tocno tako,ja sam na forumima nasao kako je par ljudi pisalo da se istopi kao cokolada.
Ja sam ga pokusavao naci polovna da je orginalni ali nemoguce.
Tako da sada kroz par dana dok prodju ovi praznici vrlo vjerovatno da uzimam K04,nove dizne i granu sa ebaya naruciti i sloziti to i miran.
-
Hvala na odgovorima, da gledao sam na ebay.de
http://m.ebay.de/itm/152319929468
Sa kog auta da jurim onda 001,ide li serijski na neki auto ili?
-
To su te kineske turbine...
Evo kako je izgledala ova sto sam ja hteo da uzmem...imala je i onaj prigusivac...
Imaju oznaku na usisnom kucistu 53041015089 dok je na originalnoj k03s 53041013089...
(https://s20.postimg.org/opvhunurx/0_02_05_438ee92e6d00093cd0a89208b739ab8cac636196.jpg)
Nisam nasao podatak da li su se k04-001 fabricki ugradjivale u neki auto, ili su isle kao update...
-
Znaci sanse su 50-50 da valja.. E jbg bas... Koja je onda najbolja opcija za jaci turbo, ovo mi je bilo idealno zbog toga sto ide sraf na sraf...
-
Sraf na sraf, samo k03s...da recimo kupis polovan za male pare, vozis ga i uradis remont kad ga saranis :)
K04-023 je najbolja opcija, ali treba ti izduvna grana,downpipe, TIP,cevi za ulje i vodu, kuciste protokomera....
-
K03s skoro da nema na ebay.de,kod nas nasao jednu novu..
A 023 mi se ne pakuje zbog grane, kod nas retko ko ima granu, downpipe, ajde njega napravi auspuh servis neki, cevi od teflona za ulje i vodu, kuciste od vr, a tip sa e baya se naruci.. Videcu jos sta i kako, taman sam mislio to je to, radi posao onaj 001,kad ono djole
-
Po mojoj proceni igranka kosta minimum 600e...
A cekaj ti taj motor pakujes u Golf 1?
-
Da, uzeo skodu agu, rastrio sta treba i sad krece pakovanje, nego gledam dok je auto kod limara da ja motor uradim sve sto mogu dok je napolju...
-
K04-001 nije isla tvornički ni na jedno auto nego radjena kao zamjena za k03 i k03s.
Bolje ti je malo vise iskesirati i staviti k04,sad imas na ebayu grana za 50tak eura.
Ili k03s ona se da naci polovna za 100-150eura,neki dan je ovdje kod mene prodana jedna sto je bila u odlicnom stanju,kupio je jedan član tu sa foruma.
-
pa to sa 200ks nece moci da sastavi tockove sa putem :) :)...slajfovaces prva,druga,treca....kod mene je bas zbog toga dugacak prenos, trecom ide do 160...
Mislim da ti ni ne treba vise...
Inace svaka cast za projekat clap clap
-
Hvala rally, razmislicu jos sta i kako, najradije bi k03s ali kod nas za neke normlne pare tesko da ima...
Milper vrtece malo, uzeo sam polu slik federal rsr, pa ce drzati, a sto se menjaca tice, menjac je od mk3 8v,dugacak je solidno, a koliko ce izdrzati videcemo, korpa i lamela idu na ojacavanje, pa kolko traje..
-
Ta K03S o kojoj ti Rallye priča je završila kod mene. Vidi,kod mene je Bora sa 4 Motion pogonom,teška ko smrt,i sa serijskih 180KS ide strahovito dobro (doduše imam malo drugačiji mjenjač od onih sa pogonom samo na prednje). Tih istih 180KS u Golfu 1 koji je duplo lakši od moje Bore ti nema šanse da preneseš na cestu,a ni da zaustaviš,da mu staviš božiji mjenjač i božije kočnice,tako da ti to nikako ne treba jer češ od auta napraviti nekretninu. Ako ti valja ta turbina sad koju imaš na tom AGU motoru,ubaci to tako i ništa ne diraj. Ako ti bude malo,uvijek ga sa K03 možeš dići na 175-180KS i to ti je zadnja granica na kojoj se Golf 1 može iole normalno voziti,bez velikih prepravki na karoseriji i ovjesu.
Bolje ti je te pare što si skontao uložiti u taj turbo,uloži u nešto drugo.
To ti je moj dobronamjerni savjet,a ti radi kako hoćeš. :26
-
Nije da nisi u pravu,slazem se,za pocetak mozda i ostane fabricki turbo kod mene,ali dok je napolju motor lakse mi je da sve odradim sada...svakako u startu idu dizne od 360ccm na 3 bara,intercooler,blow of,downpipe 76mm i fi 65 do kraja bez lonca i uz sve to remap...gledao sam po netu ovih dana da k03 moze da trpi 200ks,sto je za golfa 1 teskog 700kg i vise nego dobro...
-
Nemac prijatelju nemoj da se ljutis, ali koliko ja vidim ti i od ovog golfa zelis da napravis nekretninu
-
Hahahaha ma kakva ljutnja, a sto to?
-
Imam par pitanja vezano za K04-001. Našao sam je original za možda 650e, nešto sitno skuplja od K03s, a isto bolt-on umjesto K03.
Pa sad me zanima kad bi išao na taj turbo, da li bi bili ok injektori od Calibre Turbo žuti, mislim da su 349cc (što sam našao na netu) i maf senzor AGU u kučištu od VR6 80mm? Najviše me zanima za injektore, ako netko ima pouzdanu informaciju.
-
Imas dva tipa dizni, debele koje su isle na stariji tip 1.8t i one tanje koje su isle na noviji tip 1.8t... Daj sliku tih sa kalibre
-
ne mogu se setiti, jer kod tebe je AGU oznaka motora? ako jeste onda ti ovakve dizne idu fizicki, a mogu od opela, fiat cupe 2.0t. sab, ne mogu se setiti sad trenutno jos od koja kola pasuju
(https://s1.postimg.org/8k5xbiglz3/5c79f45706c1-800x600.jpg) (https://postimages.org/)
-
AGU je da, ma znam da odgovaraju od Calibre žuti jer su EV1 injektori, zanimalo me da li su dovoljni za K04-001, na netu ima svakakvih informacija, ali na čišćenju ću valjda saznati koliki je protok pa ćemo vidjet.
Inače, taj turbo ima identičan usis kao K03, pa ne treba ni drugi inlet ni maf.
-
imao sam negde katalog za Bosch dizne gde po broju sa dizne se zna tacno koliko su cc i na koliko oma rade, ako uspem da nadjem javljam ti ;)
-
K03 i K03s nemaju isti TIP....veci je ulaz na k03s...
-
K03 i K03s nemaju isti TIP....veci je ulaz na k03s...
K03 i K04-001
-
Ista prica
-
K04-001i K03 imaju usis iste širine. K03s ima malo širi
-
Tesko da je k04 i k03 isti promer, gde si to procitao?
-
Proguglaj malo, sve je na netu, K04-001 je neka vrsta hibrida K03 sa istim kučištem, bar što se usisnog dijela tiče.
Uglavnom poanta je da odgovara silikonski TIP i s K03 i K03s.
Nema to veze sa jačom K04-022 ili 023.
-
Znam da je to posebna k04 ali ja sam ubedjen da nije isti tip sa k03 i k03s i zato me buni kako moze da ogovara na oba...